Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
@ All: Vandaag met mijn vriend naar Groningen geweest, naar babydump en ikea. Babydump viel wel wat tegen. We kwamen om babykamers te kijken en er stonden niet veel kamers. Ik heb op internet wel een leuke kamer gezien bij baby&tiener, maar om daarvoor helemaal naar Rotterdam of Sliedrecht te reizen om te gaan kijken… (woon in het Noorden). Op de gok bestellen is ook weer zo wat… Lejow, was jij niet bij baby&tiener laatst? Heb jij toevallig babykamer ‘Nick’ gezien? Ik vraag me af of de kwaliteit goed is.
[/quote]
Ik breek even in.
Earane, ik heb babykamer Nick ook besteld zonder van te voren te hebben gezien. Ik heb t inmiddels al een paar weken
binnen en t is echt een mooi kamertje!
[/quote]
Ik breek even in.
Earane, ik heb babykamer Nick ook besteld zonder van te voren te hebben gezien. Ik heb t inmiddels al een paar weken
binnen en t is echt een mooi kamertje!
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
mag je zeker niet voor baby's gebruiken? Hier worden ze zo misselijk van die nystatine...catgirl85 schreef:*breekt in*
Lejow, je hebt nu zeker nystatine gekregen? Nystatine werkte hier voor geen meter. Mijn dochter en ik hebben ook spruw gehad en kokosolie heeft hier erg goed geholpen. Is geen medicijn dus je kan het veilig gebruiken. En het is best lekker! Moet je maar eens googlen. Is te koop bij de reformwinkel.
*breekt weer uit*
Gast- Gast
* Breekt even in*
@ Smooch, ik ga voor je duimen dat het toch goed zit. Weet precies hoe die onzekerheid voelt.
* Breek weer uit*
@ Smooch, ik ga voor je duimen dat het toch goed zit. Weet precies hoe die onzekerheid voelt.
* Breek weer uit*
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:* Breekt even in*
* Breek weer uit*
dankje wel, de krampen worden wel erger!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:amber22 schreef:* Breekt even in*
* Breek weer uit*
dankje wel, de krampen worden wel erger!
Bloed je veel nu? En is het helder bloed of met slijm/stolseltjes?
Amber-- Ratel
Lieve Smooch, ook ik ga voor je duimen meid!
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
ProudMama schreef:mag je zeker niet voor baby's gebruiken? Hier worden ze zo misselijk van die nystatine...catgirl85 schreef:*breekt in*
Lejow, je hebt nu zeker nystatine gekregen? Nystatine werkte hier voor geen meter. Mijn dochter en ik hebben ook spruw gehad en kokosolie heeft hier erg goed geholpen. Is geen medicijn dus je kan het veilig gebruiken. En het is best lekker! Moet je maar eens googlen. Is te koop bij de reformwinkel.
*breekt weer uit*
Ik durfde het niet aan het om het direct aan mijn dochter te geven. Ik geef bv dus ik smeer het na een voeding op mijn tepels en het werkt echt. De spruw is verdwenen. En je kan het zelf ook eten, wellicht dat je dan iets in de voeding krijgt en je jongens het ook weer binnen krijgen. Ik gebruik het nog steeds ter preventie, ben veel te bang dat het weer terug komt.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Ik ging net plassen en hoorde plons, een hele prop kwam eruit en helderbloed.
Heb ook hevige bruikkrampen nu! Is wel duidelijk nu dat ik een miskraam heb.
smooch- Kletskop
ow smooch... wat vreselijk... heel veel sterkte,
heb je je man/ vriend al gebeld?
heb je je man/ vriend al gebeld?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oh Smooch...jeetje, wat heftig!
Sterkte!
Sterkte!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Aah nee Smooch, heftig zeg!
Veel sterkte!!
Veel sterkte!!
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
smooch schreef:Ik ging net plassen en hoorde plons, een hele prop kwam eruit en helderbloed.
Lieve Smooch, heel veel sterkte!!!
is er iemand bij je?
Amber-- Ratel
Smooch..
Ik weet als geen ander hoe dit voelt.. Sterkte.. jeetje..
Ik weet als geen ander hoe dit voelt.. Sterkte.. jeetje..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mijn vriend ging mee naar de echo en is daarna naar zijn werk vertrokken.
Ik heb hem net gebeld, hij baalt dat hij nu niet weg kan van zijn werk. Hij is half 5 klaar dan komt hij naar huis, ga zo maar even proberen te slapen. Ik kan mijn moeder wel bellen, die was ook mee, maar heb eigenlijk geen zin in gezelschap!
Geen idee wat ik nu moet doen...
Ik heb hem net gebeld, hij baalt dat hij nu niet weg kan van zijn werk. Hij is half 5 klaar dan komt hij naar huis, ga zo maar even proberen te slapen. Ik kan mijn moeder wel bellen, die was ook mee, maar heb eigenlijk geen zin in gezelschap!
Geen idee wat ik nu moet doen...
smooch- Kletskop
Smooch: Wat balen meid.... Heel veel sterkte. Ik zou in ieder geval de verloskundige even bellen en daarna lekker je bed in gaan...
Nogmaals veel sterkte!
Nogmaals veel sterkte!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Smooch, je hoeft helemaal niks nu... Ga desnoods lekker een warme douche nemen, even op bed liggen, lekker languit op de bank, doe waar je je goed bij voelt. En als je geen zin hebt in gezelschap, dan niet!
Ik zou vandaag gewoon even aan jezelf denken en morgen of overmorgen komt de rest wel weer!
Ik zou vandaag gewoon even aan jezelf denken en morgen of overmorgen komt de rest wel weer!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Pien schreef:Smooch, je hoeft helemaal niks nu... Ga desnoods lekker een warme douche nemen, even op bed liggen, lekker languit op de bank, doe waar je je goed bij voelt. En als je geen zin hebt in gezelschap, dan niet!
+ 1. Je moet doen wat je prettig vind. Als je geen zin hebt in gezelschap dan is dat toch prima. Probeer aan jezelf te denken en doe rustig aan. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken.
Ik denk wel goed om de verloskundige te bellen om nog een controle echo te plannen.
Nogmaal heel veel sterkte
Amber-- Ratel
Bedankt meiden!
Ga nu een warm bad nemen en bel vanavond de verloskundige wel als mijn vriend thuis is.
Ga nu een warm bad nemen en bel vanavond de verloskundige wel als mijn vriend thuis is.
smooch- Kletskop
Smooch, wat vreselijk! Denk goed aan jezelf en hoop voor je dat het snel half5 is zodat je vriend bij je is!!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
@ Smooch; Heel veel sterkte!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Oh jeetje lieve Smooch Ik schrik van je berichtje zeg
Wat ontzettend verdrietig!
Heel veel sterkte en doe inderdaad waar jij je prettig bij voelt! Ik hoop dat je vriend ondertussen bij je is nu!
Wat ontzettend verdrietig!
Heel veel sterkte en doe inderdaad waar jij je prettig bij voelt! Ik hoop dat je vriend ondertussen bij je is nu!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@ Smooch: Ach meis, wat een rotnieuws Heel veel sterkte! Hopelijk ben je nu niet meer alleen thuis. Bah, echt naar voor jullie..
@ kamertje: bedankt voor de reacties. Ik heb al een mailtje ontvangen waarin staat dat er een artikel niet voorradig is, dus ik denk dat het nog wel even duurt voor ik gebeld word om een leverafspraak te maken. En anders probeer ik te regelen dat de meubels worden geleverd na de 20e week.
@ Parels: Dat is fijn om te weten dat het kamertje in het echt net zo uitziet als op de foto!
@ Blush: Ik voelde mij in het begin ook erg onzeker, werd er gek van! Nu na de goede echo kan ik gelukkig wel genieten en voel ik me niet meer zo onzeker. Maar ik denk dat bijna elke zwanger vrouw daar wel last van heeft. Bij mij werden de klachten ook ineens minder rond 7/8 weken en ik had al weinig klachten. Maar zoals je ziet had ik me voor niks zorgen gemaakt toen! Dus maak je geen zorgen zolang je geen krampen of bloedverlies hebt.
@ Yvonne: Gefeliciteerd!
@ Clapperdie: Fijn dat de vermoeidheid wat minder wordt! Bij mij is het ook wat minder dan in het begin. Als ze bij de echo voor geslachtsbepaling het geslacht niet kunnen zien omdat de baby niet goed ligt, mag je dan kosteloos terugkomen? Ik heb gebeld en geïnformeerd, maar bij mij kan dat niet. Dan wacht ik wel een paar weken voor de zekerheid.
@ Arden: Leuk dat je buik al wat begint te bollen! Als je al kinderen hebt gehad gaat dat sowieso een stuk sneller of niet? Fijn dat je de afspraak voor de intake en echo hebt staan!
@ Lief: Jullie ook een nieuwbouwhuis! Wij ook, zijn hier 4 jaar geleden komen wonen en de voor- en achtertuin was ook drama… wat een slechte grond en nog steeds groeien de planten op sommige plekken niet goed. Overal in de grond lagen stukken glas en bakstenen, zelfs stukken van flessen. Hopelijk is het bij jullie niet zo erg!
@ Cranberrie: Leuk dat jullie het jullie ouders hebben verteld! Ik begon het toen ook leuker te vinden om zwanger te zijn toen mensen ervan wisten. Dan wordt het wat echter. En die vragen zijn hartstikke normaal, vraag me ook af en toe af of ik het wel kan, of het de goede tijd is etc.
@ Didi: Fijn om te weten dat babykamer Nick jullie ook bevalt! Toch een teken dat de foto niet veel afwijkt van de werkelijkheid.
@ All: Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar positiekleding. Heb op de site van H&M wat (spijker)broeken besteld en hoop dat er iets leuks tussen zit. De bovenkleding daar vind ik niet echt wat. Voor bovenkleding kijk ik nog niet echt, ik pas mijn shirts nog wel een tijdje en heb daarbij veel vesten die ik ook gewoon (open) kan dragen.
Verder kijk ik erg uit naar de termijnecho donderdag! Ik hoop dat ik een mooie foto meekrijg. Hebben jullie gehoord van de NUB-theorie? Dan zou aan de hand van een goede echo, met een goede ligging van de baby, tussen 12-14 weken al het geslacht kunnen worden bepaald.
@ kamertje: bedankt voor de reacties. Ik heb al een mailtje ontvangen waarin staat dat er een artikel niet voorradig is, dus ik denk dat het nog wel even duurt voor ik gebeld word om een leverafspraak te maken. En anders probeer ik te regelen dat de meubels worden geleverd na de 20e week.
@ Parels: Dat is fijn om te weten dat het kamertje in het echt net zo uitziet als op de foto!
@ Blush: Ik voelde mij in het begin ook erg onzeker, werd er gek van! Nu na de goede echo kan ik gelukkig wel genieten en voel ik me niet meer zo onzeker. Maar ik denk dat bijna elke zwanger vrouw daar wel last van heeft. Bij mij werden de klachten ook ineens minder rond 7/8 weken en ik had al weinig klachten. Maar zoals je ziet had ik me voor niks zorgen gemaakt toen! Dus maak je geen zorgen zolang je geen krampen of bloedverlies hebt.
@ Yvonne: Gefeliciteerd!
@ Clapperdie: Fijn dat de vermoeidheid wat minder wordt! Bij mij is het ook wat minder dan in het begin. Als ze bij de echo voor geslachtsbepaling het geslacht niet kunnen zien omdat de baby niet goed ligt, mag je dan kosteloos terugkomen? Ik heb gebeld en geïnformeerd, maar bij mij kan dat niet. Dan wacht ik wel een paar weken voor de zekerheid.
@ Arden: Leuk dat je buik al wat begint te bollen! Als je al kinderen hebt gehad gaat dat sowieso een stuk sneller of niet? Fijn dat je de afspraak voor de intake en echo hebt staan!
@ Lief: Jullie ook een nieuwbouwhuis! Wij ook, zijn hier 4 jaar geleden komen wonen en de voor- en achtertuin was ook drama… wat een slechte grond en nog steeds groeien de planten op sommige plekken niet goed. Overal in de grond lagen stukken glas en bakstenen, zelfs stukken van flessen. Hopelijk is het bij jullie niet zo erg!
@ Cranberrie: Leuk dat jullie het jullie ouders hebben verteld! Ik begon het toen ook leuker te vinden om zwanger te zijn toen mensen ervan wisten. Dan wordt het wat echter. En die vragen zijn hartstikke normaal, vraag me ook af en toe af of ik het wel kan, of het de goede tijd is etc.
@ Didi: Fijn om te weten dat babykamer Nick jullie ook bevalt! Toch een teken dat de foto niet veel afwijkt van de werkelijkheid.
@ All: Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar positiekleding. Heb op de site van H&M wat (spijker)broeken besteld en hoop dat er iets leuks tussen zit. De bovenkleding daar vind ik niet echt wat. Voor bovenkleding kijk ik nog niet echt, ik pas mijn shirts nog wel een tijdje en heb daarbij veel vesten die ik ook gewoon (open) kan dragen.
Verder kijk ik erg uit naar de termijnecho donderdag! Ik hoop dat ik een mooie foto meekrijg. Hebben jullie gehoord van de NUB-theorie? Dan zou aan de hand van een goede echo, met een goede ligging van de baby, tussen 12-14 weken al het geslacht kunnen worden bepaald.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Smooch wat vreselijk, heel veel sterke!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
catgirl85 schreef:ProudMama schreef:mag je zeker niet voor baby's gebruiken? Hier worden ze zo misselijk van die nystatine...catgirl85 schreef:*breekt in*
*breekt weer uit*
Ik durfde het niet aan het om het direct aan mijn dochter te geven. Ik geef bv dus ik smeer het na een voeding op mijn tepels en het werkt echt. De spruw is verdwenen. En je kan het zelf ook eten, wellicht dat je dan iets in de voeding krijgt en je jongens het ook weer binnen krijgen. Ik gebruik het nog steeds ter preventie, ben veel te bang dat het weer terug komt.
Ja, ik heb nystatine gekregen, bah wat een vies spul zeg! Blegh, word er gewoon misselijk van zo chemisch!
En kokosolie vind ik helemaal niets, want er zijn 2 dingen waar ik echt een hekel aan heb, en dat is kokos en kaneel haha (oh en kersen trouwens ook, helemaal na dat nystatine)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken