Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Clapperdie wo 10 aug 2011 - 4:02

Fijn dat je morgen al een afspraak hebt staan bij de verloskundige! Hebben ze daar een echo apparaat? Dat hebben ze namelijk niet allemaal.

Wel vervelend dat je je zo voelt zeg. Het is dat ik geen test meer heb liggen thuis anders had ik zelf ook nog even getest om te kijken hoe die er uit zag.

Succes morgen! Gaat je man/vriend wel mee?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Earane wo 10 aug 2011 - 4:08

Ik geloof wel dat ze een echo-apparaat hebben want volgens mij kan ik gewoon daar komen als ik de termijnecho heb. Maar ik weet het niet zeker. Het is in ieder geval wel een grote praktijk. Op internet betekent een lichtere test bij 8 weken nog niet veel, alleen in combinatie met de verminderde symptomen vind ik het toch wel spannend worden. Gelukkig ben ik nu gewoon rustig, al maak ik mij een beetje zorgen. Kan toch niks doen dan afwachten. Mijn vriend gaat morgen mee dus dat is wel fijn!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Earane wo 10 aug 2011 - 4:12

Oh ja, Clapperdie, jij hebt morgen je echo hè? Vind je het spannend? Heel veel succes dan, en ik hoop op een goed bericht morgen!

@ sharky: jij ook veel succes morgen bij de echo, hoop bij jou natuurlijk ook op goed bericht!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie wo 10 aug 2011 - 4:16

Ja morgen de echo! Ben best wel een beetje zenuwachtig hoor!

Sharky: Veel plezier bij de echo!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane wo 10 aug 2011 - 4:20

Komt goed, je krijgt morgen vast een hele mooie echo te zien! :-)
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  SarahKey wo 10 aug 2011 - 4:25

Erane: ik heb toen ook rond die tijd nog een keer getest en de test was minder duidelijk dan die van paar weken ervoor. Maakte me meteen zorgen, maar hier gewoon nog zwanger. Had halve week erna een mooie echo.
Heb daarna niet meer getest want je maakt me dan weer voor niets druk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Amber- wo 10 aug 2011 - 4:47

Earane, hopelijk kun je morgen een echo krijgen en zie je een mooi kloppend hartje!
Clapperdie ook voor jou hoop ik weer op een mooie kloppend hartje!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Clapperdie wo 10 aug 2011 - 4:53

Thanks Earane en Amber! Ik houd jullie op de hoogte!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor wo 10 aug 2011 - 5:35

*breek even in*
ik heb een topic geplaatst met positiekleding die ik te koop heb, mocht iemand hier nog interesse hebben?
**
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ wo 10 aug 2011 - 6:04

Hai allemaal,

Sorry dat ik zo lang niet geweest ben, maar ik ben even lekker een paar dagen weggeweest. En het was heeeerlijk!!
Verder heb ik ook bijna geen energie meer over na mijn werk, dus de computer blijft dan maar uit.
Maarrr ik ben er weer en zal eens even teruglezen.

@Earane: Bah wat een onzekerheid meid! Ik heb wel van die mevrouw van moeders voor moeders gehoord en ook een folder gezien, dat het HCG in week 6,7 en 8 op z'n hoogst is en dat het daarna weer wat afneemt. Dat zou het wel kunnen verklaren natuurlijk. Verder blijft het wel heel spannend hoor! Ik zou je onzekerheid aangeven bij de verloskundige en dan doet ze er vast wel wat mee. Sterkte! ( Al denk ik dat het vast helemaal goed zit! )
Wij hebben trouwens wel een auto. We hebben 'm twee jaar en hebben er toen al rekening mee gehouden en hebben een stationwagen gekocht. Die ga ik echt wel nodig hebben, denk ik. Maar tuurlijk zou je het zonder ook wel kunnen redden, als je dat nu ook doet. Wij gaan alleen vaak naar het strand in het weekend en naar onze ouders en bijv. vrienden en die wonen net iets te ver weg allemaal.

@Clapperdie: Jaaaa, morgen weer een echo, wat leuk!! Very Happy Wel spannend weer hè. Veel succes en plezier!

@Lejow: Gefeliciteerd!! Very Happy Wauw jij hebt ook snel positief getest! Fijne zwangerschap! Ik slik ook ijzerpillen en moet er 3 per dag innemen. Ik word er heel erg misselijk van. Dinsdag moet ik weer naar de gyneacoloog en dan ga ik even overleggen, of er nog een ander alternatief is, want erg prettig is het niet. Zou jij mij misschien in de tabel kunnen zetten? Ik ben 15 maart uitgerekend en de bijzonderheden: Dat we een tweeling krijgen Laughing . Dank je wel.

@Dikkie_Dik: Jij ook van harte gefeliciteerd!! Leuk weer nieuwe meiden! En het is je tweede kindje? Ja dat kinderdagverblijf kost tegenwoordig ook genoeg. Wij hebben voor 1,5 dag nodig. En ja deze 2 kindjes gaan ook tegelijk heen :shock: , dure grap zo, haha.

@Weegschaal: Hoe is het met jou? Voel je je goed? En hoe gaat het met moeders voor moeders? Je zou het ook alleen eerst echt aan naaste familie kunnen vertellen? En misschien een goede vriendin ofzo? Dan kun je er toch lekker over praten en dan weet niet meteen iedereen ervan. Uit ervaring weet ik wel, dat toen ik een miskraam kreeg, dat dat nieuws wel heel snel rond ging. Ook omdat ik gecurreteerd moest worden.

@Hutsefluts: Hoe is het? Spannend maandag weer een echo!! Ik heb dinsdag weer een echo. Ik kan niet wachten, haha. En jij bent ook al lekker rond aan het kijken Very Happy , leuk hè, om alleen al te kijken.

@Sharky: Jij hebt ook morgen een echo. Wauw, dan ga je je kindje voor het eerst zien. Heel veel succes en plezier.

@All: Hoe is het nu met iedereen?? Wat een spannende tijd hè! Ik voel me gisteren en vandaag wel goed. Maar daarvoor was ik echt heel misselijk. Niet spugen ofzo, maar wel heel beroerd. Verder ben ik nog echt heel moe. Pff, ik hou het soms op mijn werk bijna niet vol. Hebben jullie dat ook?
Maar verder hoor je me niet klagen, want ik ben daar veeeel te blij voor, haha.
In onze omgeving krijgen we heel veel leuke reacties, vooral als ik vertel dat het er 2 zijn Very Happy . Zo leuk!
Dinsdag heb ik weer een echo en dan ga ik daarna even kinderdagverblijven kijken. Ja dat schijnt al te moeten. Ik heb er 3 bekeken op internet en die liggen in de buurt en dan kijken waar mijn ( ons ) gevoel het beste bij is.
Hoe zoeken jullie de kraamzorg uit? Dat moet ook al voor 14 weken? Dan moet ik daar ook maar eens achteraan.
En wij willen juist witte meubeltjes. De vloer is licht eiken met een witte gloed en ik wil het combineren met grijs. Ik heb het al helemaal in mijn hoofd! Laughing
Ik kom snel weer langs hoor en ik ben vast dingetjes vergeten, maar jullie hebben ook zoveel gekletst Wink ...

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ wo 10 aug 2011 - 6:11

Hoeveel zijn jullie trouwens ongeveer van plan om uit te geven aan de babykamer? Ik zit namelijk nu even te kijken op babytieners.nl en ik ga toch echt geen 1000 euro betalen voor een kamertje hoor :shock: , jullie wel?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ wo 10 aug 2011 - 6:12

Oh wacht, ik zie nu ook andere bedragen voorbij komen, haha, gelukkig maar! Wink
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Hutselfuts wo 10 aug 2011 - 6:19

Hoi meiden!

Pff Earane, ik kan me voorstellen dat je heel erg twijfelt! Hoop dat je snel een echo krijgt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Clapperdie en Sharky, succes morgen!

Lana, leuk om jouw verhaal te lezen! Het geluk straalt er vanaf Very Happy Geef mij daar eens een beetje van Wink
Ik heb daar geen last van, vermoeidheid op het werk. Ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben volgens mij alleen die eerste week gewerkt. Daarna had ik al vakantie :P

Ik heb me nog helemaal niet verdiept in kraamzorg.. Maandag hebben we intake bij de verloskundige en ook tweede echo. Als het dan allemaal goed is, gaan we daar maar eens over nadenken. Net als kinderopvang. Tot nu toe durf ik nog niet helemaal haha. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik, als het maandag allemaal goed is, eindelijk moet gaan genieten Wink

Duur zijn die kamertjes hè?! Ik vind €1000,- ook wel teveel van het goede ja! Denk dat het ong. €500,- à €600,- zal zijn. Heb nu inderdaad al wat bekeken, en dat is toch wel onze max.
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  _Lana_ wo 10 aug 2011 - 6:27

Haha, dank je wel Hutsefluts Very Happy dat is lief! En ik ben ook heel blij.
Maar ook heel erg onzeker af en toe hoor Wink , net als jij dus. Dat hoort er ook een beetje bij. Ik heb een beetje hetzelfde, als ik de 2e echo gehad heb, dan ga ik helemaal genieten!

Het kinderdagverblijf ga ik ook pas na de echo regelen, maar ik dacht ik zoek er alvast een stuk of 3 uit, waar we kunnen gaan kijken.

Nou meid, we zitten nog even in spanning, maar straks gaan we allebei 'onbezorgd' genieten Very Happy ( al is er dan vast wel weer iets anders, om ons zorgen over te maken, haha, maar daar hebben we dit clubje toch voor?? Laughing )
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Earane wo 10 aug 2011 - 6:38

@ Lana: Ik heb ook gelezen op internet dat het HCG rond 8 weken op zijn hoogst is. Hopelijk verklaart dat mijn test. Dan hoop ik maar dat het ook niks betekent dat mijn symptomen zo verminderd zijn. Ik woon ook wat verder weg van mijn familie en daarom zijn we vooral aan het twijfelen om een auto aan te schaffen. De trein is altijd erg druk en met een baby zie ik dat ook niet zo zitten. Het is ook wel bijzonder dat je een tweeling krijgt! Ik ga mij verdiepen in kraamzorg etc. als ik een goede tweede echo heb gehad. Wij willen ook echt niet meer geld uitgeven aan een kamertje dan 500 á 600 euro! Er zitten aardig dure kamertjes bij inderdaad, dat geld heb ik er echt niet voor over. Witte meubels vind ik ook erg leuk.

@ Hutselfuts: Fijn dat je maandag weer een echo hebt. En dan echt gaan genieten daarna hè! Dat ben ik ook van plan als ik een goede echo heb, haha.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Dikkie_Dik wo 10 aug 2011 - 7:17

_Lana_ schreef:

@Dikkie_Dik: Jij ook van harte gefeliciteerd!! Leuk weer nieuwe meiden! En het is je tweede kindje? Ja dat kinderdagverblijf kost tegenwoordig ook genoeg. Wij hebben voor 1,5 dag nodig. En ja deze 2 kindjes gaan ook tegelijk heen :shock: , dure grap

Hoe zoeken jullie de kraamzorg uit? Dat moet ook al voor 14 weken? Dan moet ik daar ook maar eens achteraan.

@Lana; dank je! Ik heb idd al een zoontje van 20 maanden.. Heerlijk! Wat leuk dat je een tweeling krijgt... Zou ik stiekem ook wel leuk vinden... Alhoewel, dan heb ik er 3 :shock: Misschien toch niet zo'n goed plan. Kdv is idd erg duur, en zal ook alleen maar duurder worden. Maarja, voorlopig verdien ik nog meer dus moeten we toch blijven werken. Ik heb de kraamzorg nu al geregeld maar moet idd voor 14 weken. Ik had de vorige keer zo'n leuk mens dat ik die echt heel graag weer wil dus maar meteen geregeld.

@all; hier een dagje werken erop zitten. Kakte rond 3 uur even helemaal in maar nu gaat t wel aardig. Vanavond even wat op t net doen n verder genieten van de rust in huis
Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Lejow wo 10 aug 2011 - 8:09

Ik ga duimen voor je Earane!!

Lana, wat leuk, een tweeling! Spannend allemaal!! Ik heb een KDV hier op het oog, wil ook gaan kijken na de eerste echo!

Hutsel, ook al bijna een echo!! Wat spannend zeg!! Hier nog maar 22 nachtjes haha

All, wij gingen vanmiddag even een bakkie doen bij mijn schoonouders, toen lieten we het plaatje zien van het kamertje dat we gezien hadden bij baby en tiener. Zegt mijn schoonmoeder: anders rijden we er toch even heen? Het is toch vlakbij!!
Dus zo gezegd, zo gedaan.. Daar aangekomen was het kamertje LELIJK!! Het hout was net groen Neutral
Toen bekenden mijn schoonouders dat we het kamertje cadeau zouden krijgen van ze! Echt ZO ZO ZO ZO ZO ZO super lief te gek gaaf ZOOO onwijs leuk!!! We mochten uitkiezen wat we mooi vonden, het hoefde niet dezelfde prijs als het eerste kamertje te zijn.
Dus daar een rondje gemaakt, niets leuks natuurlijk, en in het allerlaatste pad zagen we toch een mooi kamertje I love you
Nog even staan twijfelen, maar besloten om er gewoon voor te gaan. Kan nog 100 winkels afgaan, maar mezelf kennende zie ik toch niets meer wat ik zo mooi vind als dit kamertje.
Nou zegt mijn schoonvader, laten we hem dan gelijk maar bestellen!
De levertijd is toch 4 maanden, en ja, heb nog niet eens een echo gehad, maar mocht het onverhoopt niet goedgaan met de zwangerschap, kunnen we het kamertje kosteloos annuleren!

Toen we naar de kassa liepen kwamen we nog allemaal andere dingen tegen. Een lime groen shantala badje, een lime groene hoes voor een comodekussen, een lime groene badcape, een lime groen dekentje, een spiegeltje voor over de hoofdsteun zodat je je babytje kunt zien... Mijn schoonmoeder bleef maar pakken haha, mijn schoonvader wist niet hoe snel hij naar de kassa moest hahaha

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Babykamer%20Claudia%20met%20laden
Alleen hebben wij de uitvoering met zilvere 'cilindervormige' deurknopjes.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow wo 10 aug 2011 - 8:10

Naam Leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Lana 15 maart 2012 1e en 2e Een tweeling!
Clapperdie 23/24 15 maart 2012 1e
Hutselfuts 17 maart 2012 1e
Earane 27/28 18 maart 2012 1e We willen het geslacht weten
Weegschaal 25/26 30 maart 2012 1e
Lejow 25/21 14 april 2012 1e We willen het geslacht weten
Dikkie Dik 27/31 15 april 2012 2e We willen het geslacht weten
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L wo 10 aug 2011 - 8:15

@ Lejow...snap dat je het superleuk vindt om nu al rond te neuzen, en weet dat je niet zit te wachten op 'nu al'. Maar los daarvan, straks heb je met 12 weken alles al bij elkaar. Is toch veel leuker om lekker weg te dromen en rond te neuzen? Misschien kom je over een paar weken leukere kamertjes tegen...

Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat je spijt gaat krijgen. Ik heb ook (later in zwangerschap pas hoor) impuls aankopen gedaan van 'owwwwwwww wat leuk, dat moet ik hebben'. En dan kwam ik een week later een leuker exemplaar tegen. En tjah, van sommige dingen heb je maar 1 of 2 nodig.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lejow wo 10 aug 2011 - 8:19

Ik ken mezelf langer dan vandaag :P En gelukkig komt het kamertje pas als ik over de 20 weken ben!
Ik heb niet zo snel spijt van dingen, en we waren allebei in 1 oogopslag verliefd op het kamertje.
Verder zal er nu de komende weken ook niet zoveel meer komen hoor, elke maand gewoon een beetje! Ook gezien de kosten natuurlijk.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 10 aug 2011 - 8:20

En je mag best 'nu al' zeggen, want zo is het ook gewoon, hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 8:34

Hè meiden! Ik wil me hier heeel voorzichtig ook aanmelden!

Ik ben Laurientje en ben 25 jaar, heb een zoontje van april 2010!

Ik vind deze zwangerschap heel erg spannend want ik heb in mei een miskraam gehad..
Nu ben ik dus wel erg zenuwachtig en let op alles.. Zo was ik gisteren heel misselijk de hele dag door en vandaag amper, en hup dan maak ik me gelijk gek...

Hebben jullie ook last van menstruatie pijn? / lage rugpijn?

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 10 aug 2011 - 8:38

Jup, count me in Laurientje!
Vandaag de hele dag last van mijn rug gehad, en gister menstruatie achtige krampen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 8:40

Ik weet dat t erbij hoort hoor, ik had t bij mijn zoontje ook heel hevig zelfs!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 10 aug 2011 - 8:45

Ik heb ook echt momenten dat ik denk: dit kan toch gewoon NIET goed zijn !?!?!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: