Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Annie24 zo 28 aug 2011 - 1:41

_Blush_ schreef:Gisteren hebben we het dan toch tegen een aantal mensen verteld.

Sinds deze morgen zijn mijn borsten duidelijk minder pijnlijk en minder gezwollen dan vorige dagen. Ze voelen minder steviger aan... Moet ik me nu zorgen maken?

Heb verder geen krampen of bloedverlies. Wel een beetje zeurende pijn in m'n onderbuik, maar dat was normaal zei de dokter vorige week.. Pff !! Ik wou dat we al 10 weken verder waren en ik de kleine kon voelen bewegen, misschien ben ik dan wat geruster :p

Dan moet je denk ik nog wat langer wachten, want 8 van de 10 vrouwen (iig een meerderheid dus) voelen hun kindje met 15 weken nog niet Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 1:50

Blush: dat is heel normaal hoor. Ik had ook weleens dagen dat ik me gewoon normaal voelde om me daarna weer ellendig te voelen Wink

Als je placenta voor ligt kan het lang duren voor je iets voelt hoor, dus schrik niet als je met 16 weken nog niks voelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 2:14

Ik was dik 21 weken toen ik de baby voelde!
Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor, zolang je geen extreem bloedverlies hebt en/of erge krampen is er niks aan de hand lijkt me. Al is het altijd aftellen naar je eerste echo! Ik ben nog steeds elke controle nerveus hoor, dus wen er maar aan haha

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie zo 28 aug 2011 - 2:45

Jeetje wat is er veel bijgeschreven!

Yvonne: Welkom

Iedereen: Hoe gaat het er mee? Ben even te lui om helemaal terug te lezen Embarassed

Hier gaat het goed. Vermoeidheid wordt al iets minder gelukkig al kan ik soms na een activiteit (boodschappen doen ofzo) echt helemaal kapot zijn. Hopen dat dat nog bijtrekt.

Gister even de stad in geweest voor wat positiekleding maar wat valt dat tegen zeg! H&M was super truttig. Prenatal idem. Heb bij de H&M een spijkerbroek gekocht en verder niets. Ga nu maar eens het internet afspeuren. Gelukkig kan ik mn kleding nog wel aan dus heb nog even.

Nog één week en dan eindelijk de 12-weken bereikt! Ik hoor om me heen dat vanaf dan de tijd een stuk sneller lijkt te gaan dus daar gaan we maar vanuit smile

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik me eigenlijk niet zwanger voel. Mn borsten doen geen zeer meer (gelukkig). En verder voel ik me gewoon goed. Kan gewoon af en toe nog niet tot me doordringen denk ik. Ben benieuwd wanneer ik de kleine zal kunnen voelen. Placenta ligt aan de achterkant gaven ze bij de vorige echo aan dus ben benieuwd.

Fijn weekend nog! Groetjes
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow zo 28 aug 2011 - 2:45

Ik heb dat ook, ben al 2 weken 24 uur per dag misselijk, en als ik soms een goed uurtje heb maak ik me gelijk zorgen, omdat ik ergens gelezen hebt dat je kwaaltjes af kunnen nemen als je een miskraam krijgt...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow zo 28 aug 2011 - 3:02

Ik wil dit setje I love you
Arrghhh krijg geen plaatje geplakt...
Zo maar dan:

http://www.hm.com/nl/product/92289?article=92289-A
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 3:08

Die jurk heb ik besteld I love you duurt alleen nog wel even voor ik m binnen ga krijgen, had 1 artikel wat begin oktober geleverd ging worden en heb de hele bestelling expres even daarop laten staan, zitten meer positiekleren bij en ik wil het niet te vroeg krijgen.

Mijn buikje begint nu een klein beetje te bollen... ik heb er nog geen last van met broeken ed maar ik zie het wel een beetje. Verder gaat het nog steeds goed. Wel moe en last van mijn borsten maar geen misselijkheid nog. Hopelijk houden we dat nog even zo Wink

Blush dat is idd normaal, ik moest bij de eerste van 6 tot 8 weken elke dag tien keer of vaker overgeven, en ineens was het over tot 9 weken en toen begon het weer in alle hevigheid. Ik voelde mijn kinderen wel heel vroeg maar je moet je geen zorgen maken als dat niet zo is bij jou he Wink

Clapperdie fijn zeg, bijna 12 weken. Is het bij jullie inmiddels al algemeen bekend of wacht je tot de 12 weken?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 28 aug 2011 - 3:12

Oeh Oeh, ik denk dat ik m ook ga bestellen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 3:14

Ik zou wel meer willen bestellen haha.. ja heb nu uit de sale wat positiekleren. Maar ik heb nog aardig wat denk ik. Broeken heb ik laatst even gepast toen ik ze tegenkwam met opruimen en die zijn te groot dus die heb ik wel nieuw nodig. Maar shirts denk ik niet zo veel.

Gast
Gast

Bericht  lief zo 28 aug 2011 - 3:34

Welkom Yvonne

@Clapperdie, Wat fijn dat je bijna de 12 weken grens hebt bereikt. Ik denk ook idd dat de tijd nu gevoelsmatig veel sneller gaat.

@Blush, Het komt vast allemaal goed!! (zegt ze heel stoer, maar ondertussen...)

Oh wat een leuk setje Lejow en Arden!!
Ik geloof dat ik ook maar eens even lekker rond ga kijken op de site van h&m.

Verder weinig nieuws hier. Met de kwaaltjes nog steeds hetzelfde. Vlagen van misselijkheid na het eten en veel plassen.

We hebben gisteren onze voortuin aangepakt.We wonen in een nieuwbouwhuis en het was nog een zandplaat. Manlief gaf aan dat hij het straks nog druk krijgt met de babykamer en dat de voortuin nu toch echt gedaan moest worden!!
Het is erg mooi geworden. Maar wat was ik moe zeg gisteravond!
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Lejow zo 28 aug 2011 - 3:37

Kan ik me voorstellen lief!!!
Dat hebben wij met onze achtertuin, die zouden we in het voorjaar gaan doen, maar weet niet of dat er nu nog wel in zit haha.
Al hebben we weinig plannen, we willen gewoon alles vlak en helemaal bestraat hebben, dus wellicht als het niet zo duur is kan dat nog geregeld worden.
Dan kunnen er later altijd plantenbakken in (we hebben liever niets rechtstreeks in de grond want we hebben allebei geen groene vingers)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol zo 28 aug 2011 - 3:57

Lejow... ik heb die jurk....en ik dacht die is leuk, heb een keer snel aangehad en dacht jaa dat kan wel.. maar laatst had ik hem goed aan en toen dacht ik wat een oma jurk Very Happy Vind hem echt niet zo leuk nog. Ik zou hem zeker niet te groot bestellen als ik jou was want dan slobbert hij echt om je lichaam, ik denk dat dat de fout is die ik heb gemaakt..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow zo 28 aug 2011 - 4:09

studiebol schreef:Lejow... ik heb die jurk....en ik dacht die is leuk, heb een keer snel aangehad en dacht jaa dat kan wel.. maar laatst had ik hem goed aan en toen dacht ik wat een oma jurk Very Happy Vind hem echt niet zo leuk nog. Ik zou hem zeker niet te groot bestellen als ik jou was want dan slobbert hij echt om je lichaam, ik denk dat dat de fout is die ik heb gemaakt..

Hmmmm dat is minder whahaha
Maar ik heb normaal maat 38, dus kan ik deze toch ook gewoon in 38 bestellen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol zo 28 aug 2011 - 4:15

Lejow schreef:
studiebol schreef:Lejow... ik heb die jurk....en ik dacht die is leuk, heb een keer snel aangehad en dacht jaa dat kan wel.. maar laatst had ik hem goed aan en toen dacht ik wat een oma jurk Very Happy Vind hem echt niet zo leuk nog. Ik zou hem zeker niet te groot bestellen als ik jou was want dan slobbert hij echt om je lichaam, ik denk dat dat de fout is die ik heb gemaakt..

Hmmmm dat is minder whahaha
Maar ik heb normaal maat 38, dus kan ik deze toch ook gewoon in 38 bestellen?

Denk het wel, maar neem niet een te overhaaste beslissing zoals ik. Zo op het plaatje lijkt het heel leuk hoor, echt want ik dacht ook meteen die wil ik hebben. Maar ik denk dat iets wordt wat lang in de kast blijft liggen zonder dat ik het aan heb.
Mijn vriend vroeg heel voorzichtig wat ik aan had Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 28 aug 2011 - 4:22

Wat zei je? Oma's soepjurk?
Whaha Very Happy

Hmmm aahww nu ben ik aan het twijfelen haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol zo 28 aug 2011 - 4:29

Lejow schreef:Wat zei je? Oma's soepjurk?
Whaha Very Happy

Hmmm aahww nu ben ik aan het twijfelen haha

Wahah ik zei jaaa het ziet er niet uit, ik weet het ik weet het, na het eten trek ik meteen wat anders aan Very Happy Hij vond het idd een soepjurk en het zag er niet uit, en waarom ik het gekocht had :shock:
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie zo 28 aug 2011 - 4:33

Op Esprit.nl staan trouwens ook leuke kleding. Daar heb ik net gekeken en denk dat ik daar 2/3 truien ga bestellen. Het setje van de HM ziet er idd leuk uit maar dat is vaak op die modellen. Als je het dan zelf aan trekt denk je idd van :shock: dus...

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Blush_ zo 28 aug 2011 - 5:20

Die "10 weken verder" was ook maar bij wijze van spreken, hoor, maar dan zijn een groot deel van de onzekere weken toch al voorbij. Ik kan gewoon moeilijk tegen het idee geen controle te hebben over mijn lichaam en wat er met het kindje gebeurt... Ik zal proberen er wat minder over te zeuren... Very Happy

Mooi kleedje op die link Lejow! Ben ook eens aan het neuzen op de website van h&m, ziet er allemaal zo mooi en leuk uit. Alleen hebben die modellen een mooi slank lichaam met bolle buik, terwijl ik ook een bolle kont en billen heb. Nog even zien of ik er niet uit zal zien als een olifant met die fijne kleedjes en trui'tjes smile
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Cranberrie zo 28 aug 2011 - 7:13

Daar was ik weer, waren en paar daagjes bij onze ouders/schoonouders. Zal ff proberen te antwoorden/reageren.

@Lejow, wel fijn ja dat die test toch weer postief uitsloeg haha! Wat vervelend van je spruw. Ik vertelde toch ook van een vieze smaak, ik heb ook een witte tong... heb jij verder nog meer klachten dan?

@Smooch, hoe reageerde jou schoonouders?

@Lief, wij hebben het 'gewoon' verteld. Ik vond het wel leuk om iets van sokjes ofzo in te pakken maar mijn man vond dat maar niets.

Hoop dat ik de vragen heb beantwoord, sorry als ik iemand vergeten ben!

We hebben het onze ouders verteld. We gingen eerst naar mijn schoonouders we hadden afgesproken dat mijn man het zijn ouders zelf zou vertellen en ik die van mij. Maar we waren daar en hij zei maar niks..en ik werd steeds zenuwachtiger. Totdat zijn ouders naar de vakantiefoto's vroegen zei hij; we hebben eigenlijk iets veel leukers... ze waren eerst stil, daarna heel blij, toen een tijdje gepraat en ineens leek het besef er bij mijn schoonmoeder, ze zei; nu meot ik echt even gillen hoor, ik vind het zo leuk haha!
Mijn ouders hadden het totaal niet verwacht! Het was echt een verassing voor ze.

Nu we het hebben verteld ga ik het steeds leuker vinden. Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was ben ik 2 dagen heel stil geweest, ik had allemaal vragen; kan ik dit wel? durf ik het wel? Ben er echt heel blij mee hoor, maar ben wel benieuwd of jullie dat ook hebben gehad?
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Lejow zo 28 aug 2011 - 7:34

Ja pffffff, ik had echt ineens een beetje stress. Wow, nu is het raak, nu is het echt! Nu zit het er in... en moet het er ook weer uit! Whaha!
Fijn dat je ouders zo blij waren!

Ik heb een witte tong, een wit gehemelte, en een ontzettend gore vieze misselijkmakende smaak in mn mond.
Ben er nog niet over uit of het drankje nou wel of niet zijn werk doet, weet wel dat het ontzettend goor is.
Het smaakt naar kersen en daar heb ik een bloedhekel aan!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 19:47

Lejow, echt vervelend van die spruw! En je gevoel ken ik haha... dat het er nu ook weer uit moet :P

Cranberrie, ik herken dat gevoel inderdaad, vooral van deze zwangerschap ook al heb ik er al 2. Moest er heeeeel erg aan wennen. Leuk dat ze zo goed reageerden!!

Net de verloskundige gebeld! Ik mag 21 september voor de intake (kon al de 7e maar dan kan ik zelf niet) en de 29e voor de echo. Dus nog maar een maandje! Ik had langer verwacht, dit is vroeger dan bij de andere twee kinderen, maar wel heel fijn. Dus nu daarnaar aftellen!

Gast
Gast

Bericht  smooch zo 28 aug 2011 - 23:41

Nou, zaterdag mijn schoonouders verteld. Mijn schoonmoeder janken en super blij, mijn schoonvader is heel droog en zei tegen mijn vriend: goed gedaan jongen.

Maja zaterdag naar Mysteryland had ik een beetje last van bruinbloedverlies en daarna was het gestopt. Gisteren weer bruinbloedverlies dus heb de verloskundige gebeld en moest vandaag terug bellen.
Vanochtend de verloskundige gebeld dat ik nog steeds bloedverlies heb. Dus ik mocht meteen langskomen voor een echo, dat doet iemand anders en die werkt maandag normaal niet maar mocht wel even langskomen omdat ik bijna 6 weken ben en dan eventueel het hartje kan luisteren.
Vanochtend dus een echo gemaakt en volgens de echo ben ik 5 weken en 1 dag, dus weten nu nog niks en kan het ook een innestelingbloeding zijn.
Ze zei zolang het niet helderrood wordt en geen krampen hebt hoeft het niks te betekenen en kan ik over 2 weken terug komen, 2 weken in onzekerheid!

Kom ik net thuis ga ik naar de wc, en bij het vegen roodbloedverlies en heb nu ook lichte krampen. Ik voel me ook anders, heb er geen goed gevoel over.
Ik denk dat die 2 weken wachten niet nodig is.......zo naief van me om te denken dat het bij mij wel goed zou gaan!
Zo maar even mvm afbellen Sad
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Lejow zo 28 aug 2011 - 23:41

Spannend Arden!
Hier nog 3 nachtjes pfffffff
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie zo 28 aug 2011 - 23:46

Smooch: wat naar meid.. Ik hoop dat het snel stopt en dat toch alles goed blijkt te zitten! Sterkte in ieder geval! hug
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  catgirl85 zo 28 aug 2011 - 23:48

*breekt in*

Lejow, je hebt nu zeker nystatine gekregen? Nystatine werkte hier voor geen meter. Mijn dochter en ik hebben ook spruw gehad en kokosolie heeft hier erg goed geholpen. Is geen medicijn dus je kan het veilig gebruiken. En het is best lekker! Moet je maar eens googlen. Is te koop bij de reformwinkel.

*breekt weer uit*
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: