Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow ma 22 aug 2011 - 4:45

Nog een keer Moeders voor Moeders gebeld, mevrouw snapt er geen sikkepit van waarom er nog geen contact met me opgenomen is..
Ik plas me ondertussen een ongeluk, dus vind het wel zonde!
Ze zou de desbetreffende mevrouw gelijk gaan bellen, dus ben benieuwd. Het was toevallig dezelfde mevrouw als die ik vorige week gesproken heb haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  CCC ma 22 aug 2011 - 4:53

Ik breek even in... Lejow... Ik stuur je even een PM... kun je die even beantwoorden? smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow ma 22 aug 2011 - 5:03

chococupcake schreef:Ik breek even in... Lejow... Ik stuur je even een PM... kun je die even beantwoorden? smile

Done it nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 6:44

Lejow schreef:Hallo Arden!
Gezellig Very Happy

Ja he nerd

Ik weet alleen niet hoe vaak ik mee zal gaan schrijven. Heb het bij de eerste heel fanatiek gedaan, bij de tweede een stuk minder want toen kon ik het al niet bijhouden. Zal nu met de derde ook wel niet zo goed gaan haha.

Zal me toch even voorstellen Wink Ik ben Arden, 24 jaar, moeder van een zoon uit 2008 en een dochter uit 2009 (zit 18 maanden tussen) en ben uitgerekend eind april 2012 van ons derde kindje.

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ ma 22 aug 2011 - 6:54

ProudMama schreef:Lana: krijg je een tweeling dat je 2 baby's in je ticker hebt?

Ja klopt, het zijn er twee Very Happy! Jij hebt ook 2 kleintjes hè. Gaat het goed met ze?

@Lejow: Dat is ook zo, als alles maar goed verloopt met moeder en baby Wink. Hoe was jouw eerste werkdag weer?
En was je vandaag weer zo misselijk?

@Arden: Welkom! Leuk, je 3e kindje. Gefeliciteerd!! En je komt toch gewoon wanneer je zin hebt, doe ik ook hoor Laughing . Jij bent vast meer ervaren, maar ik hou het ook niet echt goed bij Wink .

@Clapperdie: Bij mij zei ze ook, dat ze het uitwendig ging proberen. Maar toen dacht ik dat je het met inwendig veel beter zou kunnen zien. Dus heeft ze uiteindelijk inwendig gedaan.
Volgende week krijg ik als het goed is weer ee herkansing.
Mijn foto's waren trouwens ook veel onduidelijker, op het scherm zie je het gewoon veel beter. Jammer hè.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Lejow ma 22 aug 2011 - 6:59

Leuk hoor Lana, een tweeling! Er worden echt veeeeel tweelingen geboren hier op het forum!!
Ik voelde me vandaag helaas weer beroerd Sad Tis echt doodvermoeiend!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 22 aug 2011 - 7:00

Nog niet terug gebeld door de moeders voor moeders mevrouw, krijg er nu echt een punthoofd van...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal ma 22 aug 2011 - 8:36

Het gaat goed met me! Heb nu nog wat bloedverlies, maar vergelijkbaar met een gewone ongesteldheid. Dus hoop dat donderdag op de echo te zien is dat het weer schoon is. En dan gaan we er gewoon weer voor.
Blijf hier natuurlijk wel meelezen, jullie positieve verhalen doen me alleen maar goed!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  joyce0606 ma 22 aug 2011 - 20:15

Weegschaal schreef:Het gaat goed met me! Heb nu nog wat bloedverlies, maar vergelijkbaar met een gewone ongesteldheid. Dus hoop dat donderdag op de echo te zien is dat het weer schoon is. En dan gaan we er gewoon weer voor.
Blijf hier natuurlijk wel meelezen, jullie positieve verhalen doen me alleen maar goed!

stertke hug het is niet niets.....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  lief ma 22 aug 2011 - 23:49

Hoi meiden.
Clapperdie vertelde me dat ik hier ook mee kan schrijven.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben lief (staat wel raar als ik het zo lees, maar weinig inspiratie voor een naam sorry) en ik ben 26 jaar.
Pas getrouwd en mijn man is ook 26.
Begin juli de laatste pil genomen en op 15 juli voor het laatst ongesteld door pil.
Na 30 dagen een test gedaan en was negatief. Ik zat vandaag op dag 39 en had het idee dat mijn cyclus nog op gang moest komen en binnenkort mijn menstruatie wel zou beginnen.
Maar omdat we morgen naar de sauna zouden gaan en sauna bezoek in de eerste 3 maanden niet zo verstandig is, besloot ik toch maar voor de zekerheid een testje te doen.
En toen verscheen er plotseling op de test een lichte streep. Pff ik kon het niet geloven.
Vervolgens nog een kruidvattest gedaan (ook positief) en een CB en die gaf aan 1-2. Dus ik ben 3-4 weken zwanger.
Ik kan het niet geloven. Vooral ook omdat ik nog totaal geen klachten heb.
Hadden jullie dat wel al bij ong 4 weken zwangerschap??

Ik vind het heel spannend allemaal.
Hopelijk mag alles goed gaan.
Moeilijk dat je er nog met niemand over kunt praten en daarom fijn als ik hier mee kan kletsen!!
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  blondje1313 di 23 aug 2011 - 0:00

uit je test komt 3-4 weken, maar als je een verloskundige belt zal ze gewoon uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie, dus ze zullen er voorlopig (tot de termijnecho) vanuit gaan dat je nu 5,5 week bent (39 dagen).
Het voordeel is dat je nu misschien sneller terechtkunt bij de verloskundige (VK) en misschien ook al vroeg de eerste echo krijgt.
Wel verstandig om voor jezelf in je achterhoofd te houden dat je misschien 1,5-2 weken minder ver bent... (ze zullen ook vragen of je van tevoren ook negatief getest hebt)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  ekjir@M di 23 aug 2011 - 1:33

Arden schreef:
ProudMama schreef:Lana: krijg je een tweeling dat je 2 baby's in je ticker hebt?

Op de vorige pagina heeft ze het over de een en de ander dus ik denk het wel Wink

Officieel mag ik me nu hier ook bijvoegen. Gek idee, ik ben er nog steeds niet aan gewend haha.

Haha dat zei ik gisteren nog tegen m´n vriend... Dat je er bij de eerste veel meer mee bezig bent dan bij de volgende. Heb verder ook nog helemaal geen kwaaltjes. Bij de vorige keer ook niet trouwens daar ben ik afgezien van maagzuur zo doorheen gefietst.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  smooch di 23 aug 2011 - 2:33

@ Earane, leuk een eerste echo, dat lijkt me zo spannend! Gelukkig dat alles goed is, mooie echo ook.

Hebben jullie al een buikje? Ik ben benieuwd wanneer ik zwangerschapskleding moet aanschaffen.

@ Lana, leuk dat je een tweeling krijgt, dat lijkt me zo bijzonder. Zwanger zijn is al bijzonder maar dan van 2 kindjes. Weet je al of het 1-eiig is of 2-eiig?
Lekker hoor vakantie, in september is het zeker nog warm in Turkije.
Ik ga in september ook 10 dagen met vakantie naar Portugal, waarschijnlijk.

@ weegschaal, hug sterkte

@ Lief, welkom en gefeliciteerd! Ik schrijf ook sinds kort mee. Ik had al vroeg last van kwaaltjes, moe, pijnlijke borsten, met vlagen misselijk.
Ik heb er nog steeds last van ben nu wel nog sneller moe en vaker misselijk, dus het wordt alleen maar erger denk ik.

@ ekjir@M, gefeliciteerd! Wij lopen ongeveer gelijk op een dag na smile

Ik zal me nog even voorstellen Embarassed
Ik ben 24 jaar, over 4 weken word ik 25 jaar. Mijn vriend is 26 jaar.
In maart 2011 ben ik al gestopt met de pil en wilde graag mijn cyclus bekijken. Die was eigenlijk meteen regelmatig.
En 1 augustus zijn we er echt voor gegaan en de 1e ronde meteen raak Very Happy
Ik word vanmiddag terug gebeld door de verloskundige om een afspraak te maken, ben benieuwd....spannend!

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  ekjir@M di 23 aug 2011 - 3:55

@smooch Jij ook gefeliciteerd we lopen idd bijna gelijk. En ook gelijk de eerste ronde zwanger! Bij J. heeft het 1,5 jaar geduurd dus had verwacht dat het deze keer wel wat langer zou duren. Ik heb 14 september een afspraak bij de verloskundige.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lejow di 23 aug 2011 - 4:45

Hallo Lief, welkom! Wat leuk, gefeliciteerd!!!

Hier vandaag een redelijke dag, vanmorgen stond ik redelijk op, maar helaas zakte dat weer in gedurende de dag Sad Vanavond weer lekker vroeg naar bed, want heb het idee dat ik een gat in de dag kan slapen!

Lief, ik had toen ik testte ook nergens last van. Voelde me kiplekker, en het was puur toeval dat ik testte, omdat er een stemmetje in mijn hoofd zei dat ik het moest doen haha smile Had wel iets gevoelige borsten, maar dat kon ook van de naderende menstruatie komen natuurlijk.
Maar nu.. pfffoeee sinds 1,5 week.. Breek me de bek niet open!
Ben 24 uur per dag misselijk, mijn borsten doen zeer bij elke stap die ik zet en kan wel blijven slapen, kan me nergens meer op concentreren, mijn geheugen is een zeef (nu was het dat al wel aardig, maar nu is het helemaal gatenkaas) en ik kan huilen omdat mijn vriend geen berenklauw bij de snackbar heeft meegenomen..
Maar verder.. VERDER GAAT HET PRIMA angel nerd

Gister zowaar terug gebeld voor MvM, as donderdag hebben we gelijk de afspraak staan! Ben benieuwd!

Ga nu even lekker eten, spinazie staat er op het programma. Moet sinds gisteren ineens niets meer van vlees hebben.. bah alleen de gedachten er aan al , en dat terwijl ik eerst een onwijze vleeseter was.. Ach nou ja, zal vast weer over gaan Very Happy

Smooch, ik heb niet een enorme buik, maar je merkt 's avonds wel dat mijn buik al wel boller is. Ben verder nog niet echt aangekomen ofzo. En mijn borsten zijn groter, want al mijn jurkjes en blousjes zitten strakker aan de bovenkant hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  smooch di 23 aug 2011 - 5:36

Ik mag donderdag al naar de verloskundige, dan wilt ze kennismaken en eventueel tips geven enz. dan plannen we ook een datum voor de echo.

Ik was net met mijn vriend naar de winkel en kreeg opeens zo'n trek dat ik er misselijk van werd. Even snel naar BramLadage gelopen en heb een mexicano en bitterballen gekocht, zo dat deed me meteen goed smile
Ik ga nu ook koken, mijn moeder heeft gisteren Surinaamse groente meegegeven. We eten meestal 1x in de week bij mijn moeder en gisteren heeft ze Surinaamse groente met vis gemaakt, speciaal voor mij haha. Vind het super lief!

Ik ben trouwens Surinaams en mijn vriend is Nederlands.

Lejow, in de avond heb ik ook last van een opgeblazen gevoel. Ik denk door al het drinken en eten. Ik eet trouwens echt veel, heb heel de dag door honger.
Ik vraag dan ook aan mijn vriend of ik dik ben haha, zo voel ik me wel. Maar hij zegt dat je niks ziet, dus waarschijnlijk voelt het alleen zo aan.

ekjir@M , raar is dat he dat het de 1e keer langer duurde dan de 2e keer.
Mijn vriend zei vanaf het begin al dat het de 1e keer meteen raak zou zijn, hij was echt zeker van zijn zaak of zaad :P

Ik ga even koken en vanavond naar de bioscoop, lekker popcorn eten.....heb er nu al trek in!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  lief di 23 aug 2011 - 6:04

@ Lejow, Ik ben benieuwd of het bij mij hetzelfde zal zijn met de klachten. Zwanger voel jij je dus in ieder geval wel?! Wat fijn dat je nu een afspraak hebt met mvm. Vanaf wanneer kun je je inschrijven bij mvm? Lijkt me ook wel een mooi streven om hier aan mee te doen. Ik besef namelijk dat ik heel veel geluk heb dat ik in 1x zwanger ben en dat dit zeker niet voor iedereen geldt!

@smooch, Wat leuk dat je donderdag al naar de vk mag. Ik ben benieuwd wanneer je de 1e echo krijgt.
Surinaams eten ken ik niet. Maar is vast erg lekker. Geniet ervan!

lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Lejow di 23 aug 2011 - 6:20

Smooch, ik had in het begin ook echt honger als een paard, dat is nu wel minder. Wordt nu vooral van alles misselijk haha sta gerust een half uur voor het schap bij de AH om te bedenken wat ik nou eigenlijk op mijn brood wil als beleg..
Ik had van t weekend een slaatje gekocht, voelde toen goed, alleen toen ik m tussen de middag uit de koelkast pakte had ik er ZO geen trek in!
En andere collega die had een tosti, en die zei: oh ik wil wel ruilen hoor! Dus ik heb de deal van de week gemaakt, ik een heerlijke tosti en zij een lekker slaatje haha!

en Smooch, dat betekent dat jullie lekkere roti kunnen maken?!?!!?!?! Dat is echt ZO mijn lievelingseten!! Jamjam! De ouders uit mijn klas maken het wel eens voor me, zoooooo lekker!

Lief, ik voel me niet echt zwanger nog haha, als in er groeit iets in mijn buik. Kan dat gewoon niet bevatten... maar de kwaaltjes, pff ja die wel :P
Inschrijven voor MvM kan in principe gelijk, ze maken dan de afspraak rond de 6e week!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie di 23 aug 2011 - 6:27

Hallo ladies,

Lief en Smooch: Welkom! Leuk dat jullie hier ook komen meeschrijven.

Ik zal mijzelf ook even voorstellen: Ik ben Clapperdie, 23 jaar en mijn vriend is 24. In April 2010 ben ik gestopt met de pil. Na 3/4 maanden was ik nog steeds niet ongesteld geworden en had het "geluk" dat mijn huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis. Na een echo en bloedonderzoek bleek dat ik PCOS heb. Je hebt dan geen regelmatige cyclus en maar een paar keer per jaar een eisprong. Daarna ben ik onder behandeling gegaan bij de fertiliteitspoli en begonnen met hormoonpillen. begonnen bij 50 mg en geeindigd bij 150 mg. In maart helaas een miskraam gehad en daarna na 2x 150 mg was het weer raak. Nu 3 echo's verder en een bezoek bij de VK waar ik het hartje heb gehoord ben ik helemaal blij, gelukkig en besef ik echt dat er een kleintje in me groeit. Zo speciaal!

Klachten heb ik gelukkig niet zo. Alleen ben ik nog steeds wel erg moe al wordt dat wel beter. Hoop dat het rond de 12 weken wat wegtrekt.

Lejow: Helpt de medicatie wel iets of merk je er weinig van?

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow di 23 aug 2011 - 6:29

Ik merk er geen sikkepit van helaas Sad

Hier ook nog even officieel voorstellen
Ik ben Leonie, en mag over 12 nachtjes 26 kaarsjes uitblazen (waar bliiijjfttt de tijd), mijn vriend is 21 (jaja ik heb een guppie haha). Wij zijn in mei gestopt met de pil, eerste ronde niet heel serieus gedaan, en nu in ronde 3 dus zwanger!
Ik ben kleuterjuf en mijn vriend werkt als verkoper bij die enorme 'Ik ben toch niet gek' winkel!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie di 23 aug 2011 - 6:35

Ohja kan ik ook nog wel vertellen: Ik werk als management assistente op het hoofdkantoor van een grote uitzendorganisatie. Ik werk nu 40 uur en wil 32 uur gaan werken na het verlof. Hoeveel willen jullie gaan werken?

Oh wat ik helemaal vergeten ben! Op 8 oktober hebben we een geslachtsbepaling gepland! Ik ben dan 17 weken. We hebben de opa's en oma's uitgenodigd en die waren heel blij dat ze mee mogen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow di 23 aug 2011 - 6:43

Oh wat leuk Clapperdie!!
Ik wil 3 dagen gaan werken, woe, do en vr! Mijn vriend is do vrij, en heeel misschien wil een collega wel op ons kindje gaan passen 1 dag. Dat zou nog 1 dag KDV betekenen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:01

Haii meiden, hier weer een teken van leven van mijn kant!

Hier gaat t redelijk! De emesafene tabletten werken redelijk, alleen moet ik de zo nodig tablet in de ochtend niet nemen want dan ben ik zo ontzettend van de wereld!

Ik eet me te pletter aan droge beschuit, en mijn collega's maar denken dat ik aan de kijn ben nerd hahahah

Voor de nieuwe meiden welkom! Ik ben Laurientje en ben 25 jaar, manlief is 27 en we hebben een zoontje van 1 jaar en 4 maanden (S. ven)
Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook wel misselijk maar niet zo erg als nu! Oh ja bij mijn eerste hebben wij er ook een jaar over gedaan en nu was hèt twee keer in twee maanden raak! (heb in mei een miskraam gehad)

Ik zit nu op de iPad waardoor ik niet zo makkelijk kan terug lezen.. Ga even proberen te reageren...

Clapperdie ik werk nu 20 uur in de week, weet nog niet hoe ik het wil met twee kindjes!

Lejow wat klets je toch leuk!! En alles heel herkenbaar hug Maar bij mij werken de pillen wel redelijk, maar bij jou niet zo hè?

Naja lekker ik kan niet meer verder terug kijken met dat ding... En mijn geheugen is erg kwijt.... confused

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 23 aug 2011 - 7:04

Hehe, dank je Very Happy
Nee, helaas hier niet zo'n succes..
En durf ze 's morgens ook niet in te nemen, want je mag er natuurlijk niet mee auto rijden, en als ik eenmaal op mijn werk ben lijkt het me ook geen succes, want moet echt mijn volle aandacht bij de kids houden..

Ahw.. jou geheugen ook al kwijt.. Misschien moeten we het gaan zoeken ofzo? Onder de G van geheugen? Ik word er gek van!

Hoe ver ben je nu Laurientje? Of nee, wacht jullie hadden geen idee toch? Vanwege je cyclus?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 23 aug 2011 - 7:06

Ik heb trouwens echt respect voor mijn vriend en ik ben ZO blij met hem!!
Hij doet alles in huis, de kattenbak, de was, stofzuigen, afwassen. Ik red het nog net om te koken, maar dan is na een dag werken mn energie wel echt op.
Zo lief!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: