Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
@ Lejow: Daar was ik al bang voor dat de band dan goed zichtbaar is. Wat betreft je dilemma zou je het na je eerste goede echo kunnen vertellen. De kans dat er dan nog wat misgaat is aardig klein. Zelf zou ik denk ik wachten… Dat snackbarverhaal klinkt herkenbaar hier. Zo’n 2 weken terug had ik ’s avonds ineens zo’n zin in een patatje met en moest het ook gewoon echt hebben. Ik herkende mijzelf niet joh. Kon wel janken toen. Had toen overigens niks gehaald, hoor. Gelukkig is het bij die ene keer gebleven,
@ Clapperdie: Wat fijn dat je je zo blij voelt . Het is ook gewoon bijzonder om zo’n kleintje op de echo te zien. Dat is leuk zeg dat mensen het al kunnen zien! Ik heb van MvM niet veel boekjes gekregen, alleen het tijdschrift ‘Zwanger’. En ik kon kiezen uit een ketting of armband.
@ sharky: Jij ook al aan de positiebroeken! Ik moet er binnenkort ook aan geloven. Fijn dat je je goed voelt, hopelijk is de misselijkheid snel weg. Ik vind de bakken van MvM ook niet zo stinken, valt me alles mee. Haha, ik vond ook al dat ik toch niet zo veel plas per keer.
@ Smooch: Gefeliciteerd en welkom! Dat boekje heb ik ook, erg leuk hè?
@ All: Morgen echo en ik ben zenuwachtig! Ben zo benieuwd en hoop zo dat alles goed is! Gelukkig heb ik de echo al om half 10.
@ Clapperdie: Wat fijn dat je je zo blij voelt . Het is ook gewoon bijzonder om zo’n kleintje op de echo te zien. Dat is leuk zeg dat mensen het al kunnen zien! Ik heb van MvM niet veel boekjes gekregen, alleen het tijdschrift ‘Zwanger’. En ik kon kiezen uit een ketting of armband.
@ sharky: Jij ook al aan de positiebroeken! Ik moet er binnenkort ook aan geloven. Fijn dat je je goed voelt, hopelijk is de misselijkheid snel weg. Ik vind de bakken van MvM ook niet zo stinken, valt me alles mee. Haha, ik vond ook al dat ik toch niet zo veel plas per keer.
@ Smooch: Gefeliciteerd en welkom! Dat boekje heb ik ook, erg leuk hè?
@ All: Morgen echo en ik ben zenuwachtig! Ben zo benieuwd en hoop zo dat alles goed is! Gelukkig heb ik de echo al om half 10.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe liever mijn bevalling over dan alle ellende van mijn zwangerschap geloof ik.
Gast- Gast
Ohh Earane, wat spannend!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Earane schreef:Ik had me aangemeld na mijn goede echo bij 6w2d en na 2 weken werd ik gebeld voor de afspraak van gister. Er zat dus ook 2 weken tussen het telefoontje en de afspraak, maar ik hoorde van die vrouw dat ze op vakantie was en niet eerder kon afspreken. Heb je nog steeds niks gehoord? Is die losse band goed te zien onder je shirt? Ik twijfel of ik ook positiebroeken ga aanschaffen als de echo goed is.
Ja, is 1 grote flubber nu haha
Ik had van die zwangerschapsbroeken van Mamalicious en daarvan hoefde de band niet over je buik. Die kon je ook aan de binnenkant van de broek laten zitten (gewoon aantrekken dus zonder de band omhoog te halen) Dan kan je het elastiek nog wat bijstellen en dan valt het niet eens op dat je een positiebroek aanhebt.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ja, dat kan bij die ik heb gekregen niet.
En ekjiram, gefeliciteerd!!!
En ekjiram, gefeliciteerd!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Vanochtend een echo gehad en die was goed!! Hartje klopt mooi en ik ben 2 dagen verder en 16 maart uitgerekend. Volgens mij dezelfde dag als Clapperdie! Het was zo mooi en ben nu enorm opgelucht. Net naar de stad geweest om wat positiekleding te scoren in de sale en heb nu 2 broeken gevonden die redelijk zitten. Van Mamalicious, dat is wel een fijn merk voor zwangerschapskleding geloof ik. We gaan deze week ook kijken voor een babykamer. Ben zo blij!
Earane- Prater
Wat goed Earane!!!
Ja zelfde datum inderdaad. Leuk zeg! Zo schrijven we een tijd mee in het zelfde topic om zwanger te worden en nu nog gelijk ook! Wie zal het eerst zijn haha.
Ik ga volgende week ook even shoppen. Al is het nu lekker weer en heb ik mn jurkjes aan zonder legging oid dus dat zit wel goed.
Ja zelfde datum inderdaad. Leuk zeg! Zo schrijven we een tijd mee in het zelfde topic om zwanger te worden en nu nog gelijk ook! Wie zal het eerst zijn haha.
Ik ga volgende week ook even shoppen. Al is het nu lekker weer en heb ik mn jurkjes aan zonder legging oid dus dat zit wel goed.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:Als het bij mij dan andersom is, teken ik er voor hahaha
+1
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Maar is het echt zo dat je liever 9 maanden ziek bent en een prettige bevalling hebt dan andersom? Dus 9 maanden fluitend je zwangerschap door en een zware bevalling?
Ik kan gelukkig niet echt klagen tot nu toe en ben alleen wat moe en heb verder geen ervaring met bevallingen natuurlijk.
Edit: of lees ik jullie nou verkeerd?
Ik kan gelukkig niet echt klagen tot nu toe en ben alleen wat moe en heb verder geen ervaring met bevallingen natuurlijk.
Clapperdie- Kletskop
Wat goed Earane!! Helemaal geweldig hè om te zien. Was jullie kleintje ook al lekker aan het bewegen enzo? Zo bijzonder .
Hier gaat alles verder goed. Heerlijk weekend gehad. Wat een mooi weertje zeg! Genieten!
We hebben van het weekend ook een vakantie geboekt, we gaan in september nog even met z'n tweetjes 12 dagen weg. Zin in!
Hoe is het met iedereen?
Ik lees wel veel over misselijkheid? Vervelend hoor. Al vind ik dat je evengoed nog best veel kan eten Lejow, als ik dat lijstje zie . Maar dat schijnt wel het beste te zijn, veel kleine porties eten. Al kon ik dat echt niet, ik moest er niet aan denken, bah! Maar ja van dat lege maaggevoel, werd ik nog misselijker. Beetje een cirkel dus.
Verder heb ik er niets voor genomen, ik ben niet zo'n pillen slikken. Dat had ik alleen gedaan als het nog weken door was gegaan.
Veel succes voor de meiden die misselijk zijn.
Hier gaat alles verder goed. Heerlijk weekend gehad. Wat een mooi weertje zeg! Genieten!
We hebben van het weekend ook een vakantie geboekt, we gaan in september nog even met z'n tweetjes 12 dagen weg. Zin in!
Hoe is het met iedereen?
Ik lees wel veel over misselijkheid? Vervelend hoor. Al vind ik dat je evengoed nog best veel kan eten Lejow, als ik dat lijstje zie . Maar dat schijnt wel het beste te zijn, veel kleine porties eten. Al kon ik dat echt niet, ik moest er niet aan denken, bah! Maar ja van dat lege maaggevoel, werd ik nog misselijker. Beetje een cirkel dus.
Verder heb ik er niets voor genomen, ik ben niet zo'n pillen slikken. Dat had ik alleen gedaan als het nog weken door was gegaan.
Veel succes voor de meiden die misselijk zijn.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Clapperdie schreef:Maar is het echt zo dat je liever 9 maanden ziek bent en een prettige bevalling hebt dan andersom? Dus 9 maanden fluitend je zwangerschap door en een zware bevalling?
Ik snap dat ook niet helemaal? Beetje raar gedacht. Dan ben je nog niet beroerd genoeg denk ik . Of 9 hele maanden beroerd en 1 dag fluitend door je bevalling.
Of jezelf 9 maanden heerlijk voelen en een beroerde bevalling ( die hoogstens 3 dagen duurt? Ookal onderschat ik het écht niet hoor, een bevalling kan heeeel heftig zijn, dat besef ik me ).
Nou dan zou ik het wel weten hoor. Of beter nog, doe mij maar alletwee ...
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:Clapperdie schreef:Maar is het echt zo dat je liever 9 maanden ziek bent en een prettige bevalling hebt dan andersom? Dus 9 maanden fluitend je zwangerschap door en een zware bevalling?
Ik snap dat ook niet helemaal? Beetje raar gedacht. Dan ben je nog niet beroerd genoeg denk ik . Of 9 hele maanden beroerd en 1 dag fluitend door je bevalling.
Of jezelf 9 maanden heerlijk voelen en een beroerde bevalling ( die hoogstens 3 dagen duurt? Ookal onderschat ik het écht niet hoor, een bevalling kan heeeel heftig zijn, dat besef ik me ).
Haha je inderdaad! Als dat eens zou kunnen!
Wat lekker dat jullie nog op vakantie gaan! Waar gaan jullie heen?
Clapperdie- Kletskop
Clapperdie schreef:_Lana_ schreef:Clapperdie schreef:Maar is het echt zo dat je liever 9 maanden ziek bent en een prettige bevalling hebt dan andersom? Dus 9 maanden fluitend je zwangerschap door en een zware bevalling?
Haha je inderdaad! Als dat eens zou kunnen!
Wat lekker dat jullie nog op vakantie gaan! Waar gaan jullie heen?
Haha, als we dat eens voor het zeggen hadden ..
We gaan naar Turkije. Hopen dat we nog mooi weer hebben, want we gaan eind september. Al hoeft het van mij niet heeeel warm te zijn hoor, 25 graden zou warm genoeg zijn .
Maar nog wel even genieten met z'n tweetjes.
_Lana_- Ratel
@ Clapperdie: Haha ja, wie zal er het eerst zijn! Wel grappig dat we zo gelijk lopen!
@ Lana: Ik zag ons kleintje niet echt bewegen, misschien komt dat omdat ik een inwendige echo kreeg en de gynaecoloog steeds met de transducer (google is mijn vriend) bewoog. Wat lekker dat jullie nog op vakantie gaan! Waar gaan jullie heen?
@ All: Hier een link met de foto van de echo. Ik heb er een foto van gemaakt omdat de scanner op mijn laptop niet werkt. De foto is vanaf de bovenkant gemaakt en je ziet links het hoofdje, dan handjes/armpjes en de rest, maar ik geloof dat het wel redelijk duidelijk zichtbaar is.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/263/s7002655.jpg/
@ Lana: Ik zag ons kleintje niet echt bewegen, misschien komt dat omdat ik een inwendige echo kreeg en de gynaecoloog steeds met de transducer (google is mijn vriend) bewoog. Wat lekker dat jullie nog op vakantie gaan! Waar gaan jullie heen?
@ All: Hier een link met de foto van de echo. Ik heb er een foto van gemaakt omdat de scanner op mijn laptop niet werkt. De foto is vanaf de bovenkant gemaakt en je ziet links het hoofdje, dan handjes/armpjes en de rest, maar ik geloof dat het wel redelijk duidelijk zichtbaar is.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/263/s7002655.jpg/
Earane- Prater
Ik hoop maar dat de bevalling net zo goed gaat als de zwangerschap tot nu toe! Hier ook weinig last van kwaaltjes, behalve moe zijn.
Earane- Prater
Earane: Mooi hoor om te zien!
Misschien lag jullie kleintje wel lekker te slapen .
Ik had ook een inwendige echo. Je bedoelt met het 'moeilijke woord' zeker dat het een bewegend beeld is en dat je je kindje af en aan ziet? Ja weet even niet hoe ik het duidelijker moet zeggen, haha. Dus dat je het niet steeds volop in beeld hebt.
Bij ons lag 1 kindje heel erg te bewegen. Te zwaaien met zijn / haar armpjes en het hoofdje ging heen en weer. En de andere bewoog veel minder, die lag lekker te slapen.
Misschien lag jullie kleintje wel lekker te slapen .
Ik had ook een inwendige echo. Je bedoelt met het 'moeilijke woord' zeker dat het een bewegend beeld is en dat je je kindje af en aan ziet? Ja weet even niet hoe ik het duidelijker moet zeggen, haha. Dus dat je het niet steeds volop in beeld hebt.
Bij ons lag 1 kindje heel erg te bewegen. Te zwaaien met zijn / haar armpjes en het hoofdje ging heen en weer. En de andere bewoog veel minder, die lag lekker te slapen.
_Lana_- Ratel
@ Lana: Ik had volgens mij geen bewegend beeld. Ik bedoel met dat woord de 'echostaaf' die naar binnen wordt gebracht. Maar kan ook zo zijn dat de baby lag te slapen! Lijkt me wel erg leuk om je kind zo te zien bewegen!
Earane- Prater
Wat fijn dat de echo goed was Earane!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Earane schreef:@ Lana: Ik had volgens mij geen bewegend beeld. Ik bedoel met dat woord de 'echostaaf' die naar binnen wordt gebracht. Maar kan ook zo zijn dat de baby lag te slapen! Lijkt me wel erg leuk om je kind zo te zien bewegen!
Oh haha, bedoel je die. Die had ik ook inderdaad. Ja dat is echt geweldig om te zien. Dat dat bij jou in je lichaam gebeurt en je merkt er helemaal niets van. Zo gek, haha.
@Weegschaal: Hoe is het nu met jou? Hoe voel je je? Ik lees je topic wel regelmatig hoor. Heel veel sterkte ermee!!
_Lana_- Ratel
@ Weegschaal: Bedankt, dat is lief van je! Hoe gaat het met jou meis? Sterkte hè
@ Lana: Haha, volgens mij had ik beter 'echostaaf' kunnen zeggen. Dacht, laat ik eens opzoeken hoe zo'n ding heet... Het is inderdaad een gek idee dat er zoveel gebeurt in mijn lichaam, echt bijzonder!
@ Lana: Haha, volgens mij had ik beter 'echostaaf' kunnen zeggen. Dacht, laat ik eens opzoeken hoe zo'n ding heet... Het is inderdaad een gek idee dat er zoveel gebeurt in mijn lichaam, echt bijzonder!
Earane- Prater
Ik had bij de laatste echo een uitwendige echo en dat beeld was echt veel duidelijker en leuker.
Al heb ik hele donkere foto's meegekregen
Al heb ik hele donkere foto's meegekregen
Clapperdie- Kletskop
Wat fijn dat de echo goed was! Dat moet vast een geruststellend gevoel zijn haha
Ik denk eigenlijk dat het kiezen is tussen twee kwaden. Je wilt je gewoon goed voelen, en een prettige bevalling hebben.
Ik kan alleen maar hopen dat ik me snel beter voel en de bevalling zie ik over 7,5 maand wel weer
Ik denk eigenlijk dat het kiezen is tussen twee kwaden. Je wilt je gewoon goed voelen, en een prettige bevalling hebben.
Ik kan alleen maar hopen dat ik me snel beter voel en de bevalling zie ik over 7,5 maand wel weer
Lejow- Lady Post-a-lot
Lana: krijg je een tweeling dat je 2 baby's in je ticker hebt?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Lana: krijg je een tweeling dat je 2 baby's in je ticker hebt?
Op de vorige pagina heeft ze het over de een en de ander dus ik denk het wel
Officieel mag ik me nu hier ook bijvoegen. Gek idee, ik ben er nog steeds niet aan gewend haha.
Gast- Gast
Hallo Arden!
Gezellig
Gezellig
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken