Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Dikkie_Dik ma 8 aug 2011 - 0:38

Hoi meiden,

Ik wil me graag ook in dit topic voegen! Afgelopen weekend hebben wij positief getest! In de 2e ronde was het raak, helemaal super!

Ik ben 27 jaar en getrouwd met mijn man van 31. We hebben al een zoontje van 20 maanden waar we helemaal gek op zijn! Ik werk parttime, en dat bevalt me erg goed. Om het lijstje compleet te maken; ik ben uitgerekend op (of om en nabij) 15 april 2012 en we willen héél graag weten wat het wordt!

Ik hoop dat het lukt om actief mee te schrijven maar ik ga het zeker proberen!

Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Clapperdie ma 8 aug 2011 - 0:42

Welkom Dikkie Dik! Wat fijn dat jullie zo snel weer zwanger zijn geworden! Hoe voel je je verder?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Dikkie_Dik ma 8 aug 2011 - 0:46

Clapperdie schreef:Welkom Dikkie Dik! Wat fijn dat jullie zo snel weer zwanger zijn geworden! Hoe voel je je verder?

We staan er nog van te kijken dat het (weer) zo snel is gegaan. Ik voel me eigenlijk prima. Lig 's-avonds wel erg moe op de bank en soms wat misselijk nadat ik gegeten heb maar dat is allemaal te verwaarlozen.

Ik zie dat jij al een echo hebt gehad? Leuk hoor! Medische reden, of? Ik zal 'helaas' netjes tot 12 weken moeten wachten....
Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 0:57

Wahhh Dikkie Dik! Wij zijn echt even ver!!!! Very Happy
Wat leuk en gefeliciteerd!!!! En wat snel!
Woehoe!!

Ik heb net nog een keer getest... ik geloof het gewoon niet.. Maar geloof dat ik hier gewoon ECHT niet om heen kan.. de streep verscheen al bij het 'vollopen' van de test
Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Test4
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 0:58

En Dikkie Dik, je hoeft niet tot 12 weken te wachten hoor!
Bij de VK die ik uitgekozen heb maken ze een echo bij de eerste controle, in de 8e/9e zwangerschapsweek!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 1:00

Naam Leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Clapperdie 23/24 15 maart 2012 1e
Hutselfuts 17 maart 2012 1e
Earane 18 maart 2012 1e We willen het geslacht weten
Weegschaal 30 maart 2012 1e
Lejow 25/21 14 april 2012 1e We willen het geslacht weten
Dikkie Dik 27/31 15 april 2012 2e We willen het geslacht weten
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 1:05

Haha, ik heb testen gedaan tot mijn eerste echo. Maar goed dat ik die al had met 6+4 weken, anders had het me een vermogen gekost Laughing

Gast
Gast

Bericht  Dikkie_Dik ma 8 aug 2011 - 1:06

Lejow schreef:En Dikkie Dik, je hoeft niet tot 12 weken te wachten hoor!
Bij de VK die ik uitgekozen heb maken ze een echo bij de eerste controle, in de 8e/9e zwangerschapsweek!

Hoi Lejow!

Wat leuk zeg! We schelen echt maar 1 dag, spannend!! Ik weet dat het bij sommige praktijken eerder kan maar ik wil graag weer bij dezelfde verloskundige als mijn eerste bevalling. Zij maakt zelf geen echo's dus ik moet er voor naar het echobureau. Kan dan natuurlijk ook wel eerder, maar dat vind ik eigenlijk zonde van het geld. Ik wacht gewoon geduldig af ;-)

En wat een verschil al in testen! Leuk! Ik heb er pas eentje gedaan. Zolang ik me moe blijf voelen en van alles 'voel' geloof ik wel dat het goed zit... Al blijft het natuurlijk heel onwerkelijk! bounce
Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Clapperdie ma 8 aug 2011 - 1:06

Dikkie Dik: Ik heb inderdaad al een echo gehad. Ik liep namelijk bij de fertiliteitspoli om zwanger te worden. En in maart heb ik een miskraam gehad. Dus ik heb met 6 weken een echo gehad en daar zagen we het hartje kloppen! Nu krijg ik donderdag weer een echo dan ben ik 9 weken. Daarna word ik overgedragen naar de reguliere zorg.

Lejow: Wow dat is pas een positieve test!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Dikkie_Dik ma 8 aug 2011 - 1:37

Clapperdie schreef:Dikkie Dik: Ik heb inderdaad al een echo gehad. Ik liep namelijk bij de fertiliteitspoli om zwanger te worden. En in maart heb ik een miskraam gehad. Dus ik heb met 6 weken een echo gehad en daar zagen we het hartje kloppen! Nu krijg ik donderdag weer een echo dan ben ik 9 weken. Daarna word ik overgedragen naar de reguliere zorg.

Lejow: Wow dat is pas een positieve test!

Wat fijn dat het dan toch gelukt is om zwanger te raken. En toch ook wel weer snel na de miskraam. Hopelijk blijft alles goed gaan en zien jullie donderdag weer een mooi kloppend hartje smile
Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 1:58

Ik ben wel benieuwd wat volgens de VK mijn uitgerekende datum zal zijn...
Ik hoop dat ze ook uitkomen op 14 april, dat is mijn oma's verjaardag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal ma 8 aug 2011 - 2:12

@ Clapperdie; lekker dat het zo opschiet met je huisje! Wij zijn ook klaar met een verbouwing, hebben een dakkapel laten plaatsen. Hebben daarna alles op de 1e verdieping gewit en geverfd en hier en op de zolder nieuw laminaat gelegd. Zijn nu ook echt met de laatste dingen bezig, al heeft mijn man al weer plannen om de trappen opnieuw te verven EN hij wil een nieuwe badkamer... Ons huis staat al even te koop, maar we raken het niet kwijt. Dus vandaar dat ik nog twijfel, wil liever geen geld steken in iets waar ik straks zelf niets aan heb. Maar aan de andere kant, verkopen hebben we nog altijd zelf in de hand. Heb zelf gisteren de zolder opgeruimd, daar gaan straks de spullen uit de logeerkamer heen, want dat wordt nu onze babykamer!

@ Lejow; balen van je misselijkheid! Ik heb alleen soms s'avonds het gevoel dat eten erg hoog zit, maar gelukkig nog niet overgegeven. En om die test kan echt niemand heen! Ga je ook meedoen aan moeders voor moeders, krijg je weer een test ;-)

@ Dikkie_Dik; Gefeliciteerd! Wat snel al, in de 2e ronde. Ik krijg de 1e echo ook met 8 weken, heb daar de praktijk ook wel een beetje op uitgekozen. Maar ik snap dat je niet gaat switchen na een eerdere goede ervaring.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 2:24

Ja, ik wil het eigenlijk wel Weegschaal!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Hutselfuts ma 8 aug 2011 - 3:50

Gefeliciteerd en welkom Dikkie_Dik! Very Happy

Deze week moet snel voorbij gaan, volgende week maandag hebben we weer een echo!
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Earane ma 8 aug 2011 - 4:23

@ Weegschaal: Wat fijn dat je familie zo leuk reageerde!

@ Lejow: Je hebt al best snel een afspraak, wel fijn dat je daar ook eerder terecht kan voor een echo! Voor de tabel: ik ben 27 en mijn vriend is 28. Vervelend die misselijkheid! Hopelijk blijft het bij die ene keer. Je test is nu wel hartstikke positief joh, fijn om te zien hè?

@ Clapperdie: Leuk hè, van die zelfgemaakte tekeningen? Dat is wel een mooie bevestiging dat mensen zien dat je zwanger bent! Hier was het gister ook lekker weer. Fijn dat het tuinhuisje afgemaakt is!

@ sharky: Ja, mijn buik is ’s avonds wel opgezet, dan is er echt een bolletje te zien, haha. Je hebt nu al bijna je echo!

@ Dikkie dik: Welkom! Fijn dat het zo snel is gelukt!

@ Hutselfuts: Ik hoop voor je dat de week snel gaat! Fijn dat je volgende week weer een echo krijgt!

@ All: We hebben het zaterdag ook een aantal vrienden verteld dat ik zwanger ben. Ik was mij aan het omkleden en je kon niet echt om mijn opgezette buik heen. Had helemaal geen zin om mij steeds druk te maken of mijn buik te zien was en het waarom ik geen wijntje drink etc. De reacties waren wel leuk, alleen later had ik wel spijt dat ik niet gewoon langer had gewacht. Maar ach…

Hebben jullie trouwens allemaal een auto? Ja, van Lejow weet ik het :P . Wij hebben geen auto, nog niet echt nodig gehad omdat ik studeer en dus gratis kan reizen en mijn vriend 5 minuten fietsen van zijn werk woont. We wonen naast het centrum en dus dichtbij winkels. Ik heb wel een rijbewijs, mijn vriend niet. Nu gaat mijn vriend waarschijnlijk rijlessen nemen en willen we voordat de baby geboren wordt een autootje kopen. Meer omdat het wel praktisch zal zijn om een auto te hebben. Toch lees ik ook verhalen op internet van stellen die geen auto hebben en het ook goed redden. Ben een beetje in dubio…

Verder gaat het hier zijn gangetje. Ben ik heel erg als ik zeg dat ik mij niet zwanger voel? Ben ze onzeker de laatste dagen, echt vervelend. Heb echt het gevoel dat de echo over 2 weken niet goed zal zijn. Misschien is het alleen angst, maar ik wil zo graag kunnen genieten. Vorige week was ik nog zo positief en dat is ineens omgeslagen. Misschien komt het door de hormonen? Irritant is het wel. Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 4:25

Naam Leeftijd Uitgerekende datum Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Clapperdie 23/24 15 maart 2012 1e
Hutselfuts 17 maart 2012 1e
Earane 27/28 18 maart 2012 1e We willen het geslacht weten
Weegschaal 30 maart 2012 1e
Lejow 25/21 14 april 2012 1e We willen het geslacht weten
Dikkie Dik 27/31 15 april 2012 2e We willen het geslacht weten
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 4:25

Herken het gevoel wel Earane, en dan ben ik pas 4 weken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane ma 8 aug 2011 - 6:21

@ Lejow: Ik las in je topic dat je je hebt opgegeven voor MvM! Hopelijk word je snel gebeld. Ik had me opgegeven na de echo met 6w2d en werd een paar dagen geleden pas gebeld met bijna 8 weken en de afspraak staat op 18 augustus, dan ben ik bijna 10 weken. Best raar, of niet? Dan kan ik gelukkig nog wel 6 weken meedoen.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 6:25

Hmm das inderdaad wel raar... zal het super druk zijn ofzo :S

Ik dacht ja, kan maar beter te vroeg, dan te laat zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie ma 8 aug 2011 - 6:43

Weegschaal: Jullie dus ook druk aan de slag in huis. Vervelend dat jullie huis al een tijd te koop staat. Gaan jullie het kinderkamertje wel helemaal aanpakken of minimaal gezien het huis natuurlijk verkocht kan worden?

Earane: Ik ken dat wel.. mensen vertellen dat je zwanger bent en daarna denken.. Hmm toch beter even kunnen wachten. Vervelend dat je je onzeker voelt! Zolang je geen krampen, bloedverlies hebt gewoon genieten en niet druk maken!
Wij hebben wel een auto. Mijn vriend heeft de auto bijna elke dag voor zijn werk nodig. Gelukkig kan hij veel carpoolen met zijn vader of broer. Het openbaarvervoer waar ik woon is echt goed geregeld. Elke 7 minuten komt er een bus. Dus ik kom wel waar ik wezen moet zonder auto. Fietsen ben ik niet zo van angel

Lejow en Earane: Goed dat jullie meedoen met MvM. Wel gek dat ze jou pas zo laat gesproken hebben Earane. Ze zeggen dat ze een tekort hebben aan urine dan wil je toch zsm nieuwe zwangere laten plassen. En dat je nog eens een extra cadeautje krijgt als je van 6 t/m eind plast (weet even niet hoeveel weken je mee kan doen. 14 of 16 dacht ik?)

Iedereen: Vandaag even langs Babydump en Prental geweest. Nog niets durven kopen maar wel veel leuks gezien. We zijn ons nu een beetje aan het orienteren op het kamertje. Wat is dat moeilijk zeg! Morgen gaan we naar Ikea. Schijnt dat je daar ook leuke babyspulletjes hebt. En moet toch een paar opbergboxen enzo hebben. En een hotdog!! Ikea hotdogs rules! haha
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 6:47

Wij gaan woensdag naar mijn werk en dan rijden we langs de Ikea. Gaan we ook eventjes kijken
Heb er al wel een gezien op internet die we erg mooi vinden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Babykamer%20Atlanta
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane ma 8 aug 2011 - 7:01

@ Clapperdie: Dat is wel fijn dat het openbaar vervoer goed geregeld is! Ik moet ook proberen te genieten, alleen dan lees ik weer verhalen van meiden die ook geen krampen en bloedverlies hadden en waarbij het toch is misgegaan. Is ook gewoon niet goed om te gaan lezen op internet, haha. Ik was laatst met mijn vriend ook naar Prenatal geweest, maar ook niks durven kopen hoor. Wel leuk om te oriënteren hè? Bij ikea wil ik ook binnenkort gaan kijken. Misschien daar de hotdog eens proeven dan :P

@ Lejow: Dat is wel een mooi kamertje!

@ All: Nog een vraagje, wanneer willen jullie de grote dingen gaan aanschaffen? Kamertje etc. wil ik pas gaan bestellen na de 20-weken echo. Aan de andere kant, straks is er een vette aanbieding en dan is het ook zonde. Sowieso koop ik voor de 12-weken echo niks. Kleertjes wacht ik ook mee tot de 20-weken echo omdat we willen weten wat het wordt. Misschien een neutraal pakje als de volgende echo goed is.

Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:03

Earane, ik zit met hetzelfde dilemma..
Ik denk dat we de 12 weken echo afwachten, op een aantal dingen zit een behoorlijke levertijd, en helemaal als er een goede aanbieding is.
Nu bij baby en tiener ook, krijg je er een box bij, of een gratis wandplank en de kamers zijn best goed aan de prijs!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Earane ma 8 aug 2011 - 7:07

Ik zag ook inderdaad op een site dat je nu een box er gratis bij krijgt. Wel lastig hè... Aan de andere kant zullen zulke aanbiedingen vast wel vaker voorbij komen (hoop ik dan Wink).
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Hutselfuts ma 8 aug 2011 - 7:10

Earane, wat je schrijft is zóó herkenbaar! Ik denk dat je pas echt kunt gaan genieten als je echt al een eind op weg bent. Nu is het nog steeds spannend, de kans dat het toch nog misgaat is nog steeds aanwezig. Tenminste, dat vind ik Wink

Daarom kopen we nu nog niets. Eerst volgende week maar eens afwachten en dan gaan we maar eens verder kijken. Als ik rond de twaalf weken ben en we zien een goede aanbieding zullen we er vast op in gaan. Maar op dit moment koop ik nog niets. Hoe moeilijk dat ook is haha!

Wij hebben trouwens ook een auto. Gelukkig, vind het wel handig. Ben gewoon een verwend nest Wink
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: