Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow vr 19 aug 2011 - 7:35

sharky schreef:Wat bij mij tegen de misselijkheid helpt is blijven eten. Dus elke 2 uur wel iets eten, een stuk fruit (al krijg ik daar dan weer honger van en als ik honger krijg word ik misselijk) , tomaatjes, sultana ofzoiets dergelijks. Dat helpt best goed tegen mijn misselijkheid. Ze zeggen dat het het beste is om je maag met kleine beetjes gevuld te houden.

Ja, dat heb ik vandaag ook gedaan
ontbijt
crackers
boterham
crackers
lunch
druiven
chippies
avondeten
en nu vanavond nog een boterham voor het slapengaan Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Roodkapje vr 19 aug 2011 - 7:35

Lejow schreef:Earane, hoe lang heeft er tussen gezeten bij jou? Bij MvM? Nadat je je aanmeldde, nadat zij terug reageerden tot ze nu kwamen?

Hier begint mijn zomerjas aardig strak te zitten, vooral rond mijn borsten. Die overigens ook bij elke stap die ik zet pijn doen hahaha. Het zit niet meer zo lekker!
Heb van een vriendin een positiebroek gekregen, die zat qua maat helemaal goed, alleen mist er natuurlijk nog de buik in die elastische band, maar ik kan hem in ieder geval aan!

Weegschaal, nogmaals sterkte hug

ik was gister @ alexandrium en bij Prenatal hebben ze positiekleding goed in de sale zag ik! jurkjes 9.99 en spijkerbroeken 15 euro. Shirtjes 5 euro en leggings 7.99 ... Zorg alleen dat je niet te warm gekleed erheen gaat.. De airco is stuk boven, dus lijkt net een sauna...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 7:38

Lejow schreef:Ik voel me beter dan gisteren, toen had ik echt een boutdag.
Ik heb emesafese (ofzo hahahaha) gekregen, in zetpil vorm. Moet het voor het slapen gaan in..euh..zetten Very Happy
Ben wel misselijk geweest vandaag, maar het was aardig te houden.
Weet niet of het nog beter wordt.

Wat heb jij gekregen?

Emesafene pilletjes.. Ik moet er dan ook een nemen voor t slapen gaan en zonodig morgenochtend nog een!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 19 aug 2011 - 8:19

Roodkapje schreef:
Lejow schreef:Earane, hoe lang heeft er tussen gezeten bij jou? Bij MvM? Nadat je je aanmeldde, nadat zij terug reageerden tot ze nu kwamen?

Hier begint mijn zomerjas aardig strak te zitten, vooral rond mijn borsten. Die overigens ook bij elke stap die ik zet pijn doen hahaha. Het zit niet meer zo lekker!
Heb van een vriendin een positiebroek gekregen, die zat qua maat helemaal goed, alleen mist er natuurlijk nog de buik in die elastische band, maar ik kan hem in ieder geval aan!

ik was gister @ alexandrium en bij Prenatal hebben ze positiekleding goed in de sale zag ik! jurkjes 9.99 en spijkerbroeken 15 euro. Shirtjes 5 euro en leggings 7.99 ... Zorg alleen dat je niet te warm gekleed erheen gaat.. De airco is stuk boven, dus lijkt net een sauna...

Zeg roodkapje, heb je niet eens gezwaaid naar mij!!! Ik woon daarnaast Very Happy
Maar dan ga ik zondag maar eens even kijken!
Vandeweek was de airco beneden ook kapot.. pfoe!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  smooch vr 19 aug 2011 - 8:19

Hallo dames,

Ik zou graag met jullie willen mee schrijven.
Ik heb afgelopen woensdag getest op aandringen van mijn vriend omdat hij niet langer kon wachten. Dus maar getest midden op de dag.
Voordat ik de test kon neerleggen kwam er al een plusje smile

Ik had zaterdag al eerder getest maar die was negatief.

Ook ben ik heel erg moe, duizelig en mijn borsten die knallen bijna uitelkaar smile .
Ben ook met vlagen misselijk vooral na het eten, heb constant een hongerig gevoel. Is dit herkenbaar voor jullie?
Mijn vriend heeft vandaag allemaal gezonde boodschappen gehaald. Want ik eet bijna geen brood en drink ook geen melk. Maar dat moet ik nu toch echt gaan doen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  smooch vr 19 aug 2011 - 8:21

Lejow schreef:
Roodkapje schreef:

Zeg roodkapje, heb je niet eens gezwaaid naar mij!!! Ik woon daarnaast Very Happy
Maar dan ga ik zondag maar eens even kijken!
Vandeweek was de airco beneden ook kapot.. pfoe!!

Ik was er gisteren en de airco is inderdaad kapot, bloedheet!
Heb dit boekje gekocht
Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Book-9789059648555-mijn-9-maanden-dagboek-14899402
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow vr 19 aug 2011 - 11:07

Leuk Smooch, welkom!
Dat hongerige gevoel herken ik!! Had ik vooral de eerste tijd last van, tot begin deze week de misselijkheid de overhand nam, bah!

Dat 9maanden dagboekje heb ik ook, zoooo leuk he smile vind die vragen echt grappig! Van het weekend even maar de eerste foto erin plakken hehe!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  smooch vr 19 aug 2011 - 21:26

Het is inderdaad een super leuk boekje. Gelukkig heb ik een paar weken terug nog een foto gemaakt van mijn buik omdat het zo mooi plat was. Die plak ik er dan in, nu is mijn buik weer ietsje dikker omdat ik al een paar weken niet naar de sportschool ben geweest. Maar dat maakt niet uit :P

Wat erg leuk is, is dat mijn vriend tegelijk vader wordt met zijn beste vriend. Mijn vriend zijn nicht is ook zwanger 11 weken. En haar vriend en mijn vriend zijn beste vrienden. Ik ga naar dezelfde verloskundige als haar. Als ik 6 weken ben zal ik eens gaan bellen. Zij vertelde dat ze al met 7 weken terecht kon, dus dat is best vroeg.
Zij weten al dat ik zwanger ben en mijn moeder en zussen/broers ook. Ik kan echt mijn mond niet houden. De ouders van mijn vriend zijn nu met vakantie en komen volgende week terug. Dan gaan we het hun ook vertellen. Zijn broertje en zusje weten het ook al.
Eerst wilde we wachten tot de eerste echo, maja nu het eenmaal zover is wil je het meteen delen, wij tenminste.
De mensen die dicht bij ons staan weten het, de rest van de familie en vrienden krijgen het te horen als ik 12 weken ben. Of misschien kunnen we niet zolang wachten en vertellen we het al naar de eerste echo. Zien het allemaal wel.

Wij gaan midden september met vakantie en ik hoop dat we daarvoor een echo kunnen krijgen. Dan ga ik met een gerust gevoel op vakantie.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow vr 19 aug 2011 - 21:30

Haha, ik ken het gevoel Smooch Very Happy Ik wilde het ook het liefste met iedereen delen!!

De VK die ik gekozen heb, doet gelijk een echo bij de intake, in de 8e of 9e week. Dus er zullen vast meer zijn die het doen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  joyce0606 vr 19 aug 2011 - 21:50

ik herken het ook hoor, alleen die eetlust niet zo, maar goed dat heb ik ook nog steeds niet, in het begin wel misselijk geweest, maar niet hoeven overgeven. ik had vrij veel last van bandenpijn (vanaf 6 weken tot 16 weken) en maagzuur. vanaf week 10 was ik van mijn misselijk af, Ă©Ă©n op de andere dag. wel stonden vanaf dag Ă©Ă©n mijn borsten op spanning, voor de 10 weken 2 cupmaten groter, en sindsdien zijn ze zo gebleven.

gefeliciteerd meiden! het is tijd dat jullie ook een schema maken smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Lejow vr 19 aug 2011 - 21:57

joyce0606 schreef:ik herken het ook hoor, alleen die eetlust niet zo, maar goed dat heb ik ook nog steeds niet, in het begin wel misselijk geweest, maar niet hoeven overgeven. ik had vrij veel last van bandenpijn (vanaf 6 weken tot 16 weken) en maagzuur. vanaf week 10 was ik van mijn misselijk af, Ă©Ă©n op de andere dag. wel stonden vanaf dag Ă©Ă©n mijn borsten op spanning, voor de 10 weken 2 cupmaten groter, en sindsdien zijn ze zo gebleven.

Pfff ja mijn borsten, bij elke stap die ik zet doen ze zeer haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  smooch vr 19 aug 2011 - 23:48

Lejow schreef:
joyce0606 schreef:ik herken het ook hoor, alleen die eetlust niet zo, maar goed dat heb ik ook nog steeds niet, in het begin wel misselijk geweest, maar niet hoeven overgeven. ik had vrij veel last van bandenpijn (vanaf 6 weken tot 16 weken) en maagzuur. vanaf week 10 was ik van mijn misselijk af, Ă©Ă©n op de andere dag. wel stonden vanaf dag Ă©Ă©n mijn borsten op spanning, voor de 10 weken 2 cupmaten groter, en sindsdien zijn ze zo gebleven.

Pfff ja mijn borsten, bij elke stap die ik zet doen ze zeer haha

Haha bij mij ook! Mijn vriend vind het geweldig. Voordat we wisten dat ik zwanger was zei hij al dat mijn borsten groter en steviger zijn geworden. Hij moet er elke keer aan zitten, maar het doet echt pijn smile

Ik heb af en toe ook steken in mijn onderbuik, soort trek gevoel. Maar mijn moeder zegt dat het erbij hoort en ik lees het ook overal. Maar is wel een apart gevoel!

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow vr 19 aug 2011 - 23:59

Als ik onder de douche sta, hou ik mijn handen op mijn borsten.. De straal doet zeer op mijn tepels Embarassed haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 20 aug 2011 - 0:52

In het kader van: op zoek naar zeer originele namen voor je kind...
Koert Jan de Bruijn is voor de tweede keer vader geworden...
Dochter 1 heet Keetje Sophia...
Dochter 2 heet Fritzi Francisca..

:shock:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 21 aug 2011 - 3:39

Zo... na weer een kutdag gehad te hebben, zou mijn vriend net een berenklauw voor me meenemen bij de snackbar. Ik had er zo'n trek in en heb me er de hele middag op zitten verheugen, hadden ze het niet... Maar hij had ook niet iets anders voor me meegenomen.
Dat was echt even de druppel en ik heb (eindelijk, want het zit me al de hele week dwars) een flink potje gehuild.

Ja, ik wilde zwanger worden, en ja het hoort erbij, maar pfffff Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 4:00

Welkom in het land der hormonen Lejow. Troost je, dat soort buien heb je nog de komende 7,5 maand van je zwangerschap en daarna nog maandenlang van het ontzwangeren... Maar het komt ooit weer goed zeggen ze Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 21 aug 2011 - 4:03

Oh joy...
Whaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 4:04

Ach, ik noem mezelf tegenwoordig emotioneel flexibel, klinkt beter als labiel :P

Gast
Gast

Bericht  Annie24 zo 21 aug 2011 - 4:05

Lejow schreef:Zo... na weer een kutdag gehad te hebben, zou mijn vriend net een berenklauw voor me meenemen bij de snackbar. Ik had er zo'n trek in en heb me er de hele middag op zitten verheugen, hadden ze het niet... Maar hij had ook niet iets anders voor me meegenomen.
Dat was echt even de druppel en ik heb (eindelijk, want het zit me al de hele week dwars) een flink potje gehuild.

Ja, ik wilde zwanger worden, en ja het hoort erbij, maar pfffff Sad

Jij gaat het nog zwaar krijgen de komende maanden :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Lejow zo 21 aug 2011 - 4:17

Jullie zijn wel lief voor me whaha
Voel me meteen een stuk beter nu Twisted Evil nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 4:26

Lejow schreef:Jullie zijn wel lief voor me whaha
Voel me meteen een stuk beter nu Twisted Evil nerd
kan je wel vertellen dat morgen alles over is en de rest een roze wolk is, maar dan valt het zo tegen.
Tenzij je de perfecte zwangerschap zonder kwaaltjes hebt natuurlijk...

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 21 aug 2011 - 4:48

Ja, zo een had mijn collega er, die is er echt lachend doorheen gefietst
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Annie24 zo 21 aug 2011 - 5:10

Lejow schreef:Ja, zo een had mijn collega er, die is er echt lachend doorheen gefietst

ik ook....tot m'n bevalling Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 6:17

Annie24 schreef:
Lejow schreef:Ja, zo een had mijn collega er, die is er echt lachend doorheen gefietst

ik ook....tot m'n bevalling Rolling Eyes

Ik heb behalve erge misselijkheid vooral de eerste maanden ook geen klachten gehad, geen andere emoties of pijntjes, maar inderdaad... die bevalling Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 21 aug 2011 - 6:19

Als het bij mij dan andersom is, teken ik er voor hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: