Baaltopic!
+9
Caro
Minx
Cheesegirl
Blond
VeryCherry
Try
Atelier Madame
BJA
Oasis
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Baaltopic!
kan je niet inloggen op een pagina van je universiteit en dan gratis die tijdschriften raadplegen? Of de boeken lenen?_Chance schreef:Ik baal omdat ik wetenschappelijke artikelen zoek over diagnoses stellen bij kinderen van 0 tot 4 jaar, en ik kan alleen maar (dure) Engelse boeken vinden (die ik dus niet ga aanschaffen..).
Verder vind ik het eigenlijk te mooi weer om te balen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik baal ervan dat ik geen nee kan zeggen. Nu ik zwanger ben is eigenlijk de afspraak dat ik niet extra werk.
Werd vanmorgen gebeld of ik maandagmiddag kon werken. Dacht dat ik maandagochtend al moest, dus zei: Nee, ik doe geen dubbele diensten.
Belde ze 10 min later: Maandag ben je vrij en ik kan echt niemand anders vinden, ik zit echt met een probleem en je bent de laatste die ik kan bellen.
Dus toch weer ja gezegt.... Stomstomstomstomstom! Zeker omdat ik er net achter komt dat ik dan een afspraak had 's middags, en maandagmiddag ruilen gaat natuurlijk never nooit meer lukken. Bah!
Het is maar van 3 tot 6 ofzo, dus stelt niet zo heel veel voor. Maar toch...
Werd vanmorgen gebeld of ik maandagmiddag kon werken. Dacht dat ik maandagochtend al moest, dus zei: Nee, ik doe geen dubbele diensten.
Belde ze 10 min later: Maandag ben je vrij en ik kan echt niemand anders vinden, ik zit echt met een probleem en je bent de laatste die ik kan bellen.
Dus toch weer ja gezegt.... Stomstomstomstomstom! Zeker omdat ik er net achter komt dat ik dan een afspraak had 's middags, en maandagmiddag ruilen gaat natuurlijk never nooit meer lukken. Bah!
Het is maar van 3 tot 6 ofzo, dus stelt niet zo heel veel voor. Maar toch...
Gast- Gast
Ik baal vreselijk. Ik baal omdat ik vanuit werk te horen heb gekregen dat ze denken dat ik op een burn out aan het afstevenen ben. Moest een online test doen van ze en blijkt dat ik al aardig onderweg ben. Blijkbaar ben ik niet zo 'sterk' dat ik daadwerkelijk alles aankan. Er speelt momenteel gewoon ontzettend veel in mijn leven en daarnaast heb ik een collega die mij aan het wegpesten is. Dat laatste heeft gewoon zon enorme grote invloed op mijn leven dat ik continue met een enorm snel kloppend hart en zenuwen zit.
Daarnaast baal ik ervan dat ik aangeef bij bijvoorbeeld familie dat het niet goed gaat en vervolgens is het gewoon stil. Ik sta er continue voor iedereen, nu zit ik erdoorheen en heb ik het gevoel alsof ik alleen sta.
Nou goed: ik baal dus gewoon. Ik wil gewoon dat íemand zit hoe het echt met me gaat. Maar dat moet ik niet alleen op een ander projecteren, ik trek mijn bek ook niet open.
Nu stop ik met klagen :-)
Daarnaast baal ik ervan dat ik aangeef bij bijvoorbeeld familie dat het niet goed gaat en vervolgens is het gewoon stil. Ik sta er continue voor iedereen, nu zit ik erdoorheen en heb ik het gevoel alsof ik alleen sta.
Nou goed: ik baal dus gewoon. Ik wil gewoon dat íemand zit hoe het echt met me gaat. Maar dat moet ik niet alleen op een ander projecteren, ik trek mijn bek ook niet open.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier Madame schreef:kan je niet inloggen op een pagina van je universiteit en dan gratis die tijdschriften raadplegen? Of de boeken lenen?_Chance schreef:Ik baal omdat ik wetenschappelijke artikelen zoek over diagnoses stellen bij kinderen van 0 tot 4 jaar, en ik kan alleen maar (dure) Engelse boeken vinden (die ik dus niet ga aanschaffen..).
Jawel, maar er zijn dus vrijwel geen artikelen over dit onderwerp (of ze gaan over kinderen met astma, en tja, daar heb ik niets aan). Die boeken die ik zoek heeft mijn universiteit niet..(en bovendien kom ik ook nooit meer in de UB sinds ik fulltime stage lloop).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Jen_ schreef:Alex schreef:ILP, dat is zeker balen van je stage!
Ik baal van mijn twee nieuwe broeken die uit mijn fietstas zijn gejat. Ik had de tas met de broeken in mijn fietstas gedaan en bedacht me dat ik nog even naar het winkelcentrum moest. Daar liep ik even rond toen ik me realiseerde dat ik die tas in mijn fietstas had laten zitten. Ik naar mijn fiets gerend, fietstas leeg. Echt zo vreselijk kut.
Ohhh wat erg zeg! Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Zat het bonnetje bij de tas?
Ja, het bonnetje zat er ook nog eens bij. Normaal doe ik die ALTIJD in mijn portemonnee en nu dus een keer niet. Ik ga even een potje huilen, heb ik ein-de-lijk dé broek (en eentje extra) en dan gebeurt dit.
Oh bah, dan hebben ze hem vast teruggebracht naar de winkel voor geld. Ah kan me zo voorstellen dat je baalt, zo zonde!
Gast- Gast
Caro schreef:Ik baal vreselijk. Ik baal omdat ik vanuit werk te horen heb gekregen dat ze denken dat ik op een burn out aan het afstevenen ben. Moest een online test doen van ze en blijkt dat ik al aardig onderweg ben. Blijkbaar ben ik niet zo 'sterk' dat ik daadwerkelijk alles aankan. Er speelt momenteel gewoon ontzettend veel in mijn leven en daarnaast heb ik een collega die mij aan het wegpesten is. Dat laatste heeft gewoon zon enorme grote invloed op mijn leven dat ik continue met een enorm snel kloppend hart en zenuwen zit.
Ik 'zie' het wel hoor! Maar daar heb je niet zo veel aan. Maar gewoon, dat je het weet
Gast- Gast
Jen_ schreef:Caro schreef:Ik baal vreselijk. Ik baal omdat ik vanuit werk te horen heb gekregen dat ze denken dat ik op een burn out aan het afstevenen ben. Moest een online test doen van ze en blijkt dat ik al aardig onderweg ben. Blijkbaar ben ik niet zo 'sterk' dat ik daadwerkelijk alles aankan. Er speelt momenteel gewoon ontzettend veel in mijn leven en daarnaast heb ik een collega die mij aan het wegpesten is. Dat laatste heeft gewoon zon enorme grote invloed op mijn leven dat ik continue met een enorm snel kloppend hart en zenuwen zit.
Ik 'zie' het wel hoor! Maar daar heb je niet zo veel aan. Maar gewoon, dat je het weet
Jij bent lief :-). Dank je wel voor de knuffel! Ohh en ik heb er juist wel veel aan.. je leeft mee, dat is al heel wat!
Caro- Ratel
Ik baal omdat mijn leerlingen en ik vandaag zijn uitgescholden door een jongen op de fiets. We reden voorbij in een MB toen we opeens een jongen zagen voorbij fietsen die teringlijers riep Ik kan best begrijpen dat mensen niks met militairen hebben en er misschien een hekel aan hebben. Ieder zijn ding, maar omdat dit nou zo kenbaar te maken.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik vanmiddag een halfuurtje op de bank ging liggen omdat ik zo moe was en vervolgens twee uur later versuft wakker werd. Daar gaat mijn vrije avond! Heb nog zoveel te doen bah bah.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Ik baal omdat ik vanmiddag een halfuurtje op de bank ging liggen omdat ik zo moe was en vervolgens twee uur later versuft wakker werd. Daar gaat mijn vrije avond! Heb nog zoveel te doen bah bah.
Dan ben je het misschien wel ff nodig geweest, een slaapje
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
voor Caro en Alex
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Alex, was het een drukke winkel? Anders kan je bellen naar de winkel hoe en wat? Wie weet kunnen ze je tippen als er iemand 2 broeken terug komt brengen van dat en dat merk en dat model?
Gast- Gast
zegmaar_ schreef: voor Caro en Alex
Dank je . Lief!
Caro- Ratel
ik haat het dat ik de ene aanval naar de andere aanval krijg..
en vandaag vol op mn kop ben gestuiterd!
Gast- Gast
Jade schreef:ik haat het dat ik de ene aanval naar de andere aanval krijg..
Wat voor aanval?
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik baal omdat ik wetenschappelijke artikelen zoek over diagnoses stellen bij kinderen van 0 tot 4 jaar, en ik kan alleen maar (dure) Engelse boeken vinden (die ik dus niet ga aanschaffen..).
Er bestaan toch van die websites waar je wetenschappelijke artikelen kan vinden? Pubnet ofzo?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: