Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 16 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 2 mei 2011 - 7:16

Beegee, lekker hoor in bad. Mijn volgende huis heeft ook een bad!
hmm een ijsje. Ben ik gister ook lekker wezen halen met senna bij me schoonzusje.

Lindsya, haha, ja precies. Scheelt wel dat we over anderhalve week senna der verjaardag vieren komen er ook weer mensen die nog niet geweest zijn.

Rupsie, das wel fijn straks elke week controle. Misschien maar geen boodschappen meer tillen dus (zeg ik die dat ook gewoon nog deed Wink)
Makkelijk zeggen altijd he dat je meer rust moet nemen.

vanmiddag nog effe lekker 2 uurtjes geslapen, heerlijk hoor. Kraamvisite is ook geweest. Was me leidinggevende, was wel gezellig. Heb woensdag een gesprek met haar over m'n ouderschapsverlof. Hoop zo dat ik krijg wat ik wil.
Elin is wat onrustig vandaag. Komt moeilijk in slaap en doet weer raar met de voedingen. Dus misschien weer regeldagen ofzo, heeft ze best vaak last van.
Duik zo ook weer lekker me bedje in. mag morgen weer naar de chiropractor, hopelijk helpt t ook een beetje voor me bekken.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 19:42

Goedemorgen!!

@ meeko, is je nacht wel een beetje rustig verlopen??

Hier een goede nacht! Ga zo lekker werken!! Heb genoeg op de planning staan dus komt helemaal goed. Vandaag ook intake bij de verlos, hebben we dat ook meteen gehad.. zal; volgens mij niet eens iets hoeven aan te passen.. Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 19:42

WAAAHHH de magische 500 post gehaald.. en ben vanaf vandaag officieel een prater...wat goed :P

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 2 mei 2011 - 22:13

BeeGee schreef:WAAAHHH de magische 500 post gehaald.. en ben vanaf vandaag officieel een prater...wat goed :P

cheers cheers Welkom bij de club
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya ma 2 mei 2011 - 22:17

Goedemorgen,

Ik wil vandaag even bij mijn vriendin langs gaan, haar babytje is alweer 1 maand geweest, het gaat snel. Mijn kleine man heeft er ook zin, dus ik hoop dat ze thuis is.

Meeko, leuk dat de kraamvisite gezellig was. Minder dat je kleine meisje onrustig is.

Beegee, werk ze vandaag. spannend allemaal weer om naar de vk te gaan, succes.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Meeko ma 2 mei 2011 - 23:41

Beegee, leuk weer naar de verlos. Mis dat soort bezoekjes wel. Volgende week voor t laats, op nacontrole.
cheers Jeej een prater!

Lindsya, leuk bij je vriendin langs! Veel plezier.

Nou hier dus een rot nacht! Ze wilde steeds maar aan de borst, dus echt die regeldagen weer. Ga dus zo nog maar even me bedje opzoeken.
Vanmorgen weer bij de chiropractor geweest, heb er nu wel last van maar ben ook al een tijd niet geweest natuurlijk. Ik had Elin mee, en hij vroeg of hij haar nekje eens mocht bekijken. Normaal hebben ze daar huilbaby's en hij wilde het verschil wel eens zien. Nou prima, maar was allemaal goed. Ze heeft wel een voorkeur naar rechts maar hij kon niks raars vinden.
Ga zo nog even de Barbapapa cakejes maken, heb van die printplaatjes dus hoef ik er alleen op te plakken.
Vanavond komt een vriendin eten, gaan we Haar naam was Sarah kijken. Hebben allebei het boek gelezen, ben benieuwd hoe de film is.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 3 mei 2011 - 6:06

Hi meiden,

Hier ben ik ook weer eens ;-) eigenlijk moet ik nog strijken want dat is helaas niet afgekomen door R., hij is vandaag weer erg huilerig en wilt constant bij me zijn. Nu is die eindelijk rustig en ligt in de wipstoel eindelijk te slapen, hopen dat die al de slaap heeft bewaard om vannacht goed te slapen.

@ Beegee, wat ontzettend fijn dat de echo goed was. Heb je inmiddels nog bloedverlies gehad?

Wat een leuke schoenen en slippers van Nike, lopen ze ook lekker?

Mijn man geef ook de laatste avond voeding alleen de nacht en vroege ochtend voeding niet omdat hij gewoon echt niet wakker word, vind het ook erg lekker dat hij deze doet want dan kan ik vroeger naar bed alleen vind ik dat ook weer ongezellig maar het is niet anders. Nu R. om de 4 uur kom en ’s nachts soms nog later, merk ik dat ik weer wat meer slaap krijg en dat het ook wat beter me gaat al kijk ik er erg naar uit om weer een nacht door te slapen.

Ik was helaas niet meer geslaagd voor kleding, me vaste verkoopster was er niet en die maakt juist combinaties die je zelf niet zal maken, net wat anders dan normaal nu ga ik zaterdagochtend even lekker alleen de stad in al vond ik het vorige week wel raar hoor zonder R. de stad in.

Nog geslaagd voor nieuwe schoenen voor I.?

@ MM, wel fijn dat ik niet de enige ben met die emoties al gaat het deze week een stuk beter, gelukkig, vorige week donderdag merkte ik heel goed dat we beide slaap te kort had en dat is niet altijd handig.

Flink balen dat de test weer niet door ging, kan me goed voorstellen dat je het even er helemaal mee heb gehad, is natuurlijk ook al een lang traject! Wel erg fijn dat als je het wel weer wilt dat je zo snel terecht kan, nu even laten rusten.

Wat knap 7 kg! Maar jij bent toch helemaal niet dik?

@ Lindsya, fijn dat de bruiloft geslaagd was en ook leuk dat je man zich heeft vermaakt op een Nederlandse bruiloft! En je kleine man ook goed gedaan, altijd fijn als hij het goed doet bij andere, voelt minder bezwaarlijk tenminste dat heb ik altijd.

Auw, klinkt erg pijnlijk van O.! Hoe gaat het nu met zijn duim?

Er al uit of je ook sandalen van Birkenstock voor O. gaat bestellen?

Wat knap dat je 4 kilo in 2 weken tijd bent afgevallen! Wat voor dieet volg je en hoeveel kilo wil je afvallen?

@ Rupsie, hoe is het gisteren gegaan met de tegelzetter?

Al iets van de man gehoord over de verkoop van jullie unit of andere reacties gekregen?

Al iets leuks in gedachten wat F. gaat trakteren?

Ik kan ook tegen weinig slaap maar vooral de opmerkingen van sommige van het is toch logisch dat jij de nachten doet want jij hoef overdag toch niks te doen omdat ik verlof heb, pardon? Ik sta net zo vroeg op als mijn man en ben de hele dag druk bezig met het huishouden en met R. omdat je al een uur kwijt ben met voeden en als ze dan om de 3 uur komen heb je nog maar 2 uur over.

Nu komt hij om de 4 uur en merk echt het uurtje verschil, je krijgt iets meer gedaan en ’s nachts laat hij er soms iets meer tijd tussen zitten en dat merk je dan gelijk goed.

Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Hoe laag is je bloeddruk? Soms wel irritant he een te lage bloeddruk als je er klachten van heb, doen ze niks aan.

@ Meeko, ja had wel gehoord van regeldagen alleen hij heeft dit bijna alle dagen dus denk dat het helaas geen regeldagen zijn :-(.

Nee ik gun me zelf geen rust, het is in m’n hoofd te onrustig met wat er allemaal nog moet gebeuren dat ik niet rustig kan liggen en dat heb ik dus al heel m’n zwangerschap en na de bevalling helaas nog steeds en dat breekt me denk ook op. Kun jij wel je rust pakken?

Helaas word mijn man echt niet wakker ’s nachts, je kunt een bom naast hem laten ontploffen. Soms heb ik het wel zo gehad dat ik hem wel wakker maak en boos ben, het breekt gewoon echt op om zoveel weken zo weinig te slapen en als het dan ook nog eens allemaal niet goed is.

Zo herkenbaar vergeten te eten en drinken omdat je er geen tijd voor heb, dat heb ik ook echt! En hier komt soms ook alles tegelijk, soms moeilijk om er rustig onder te blijven, gelukkig snapt S. het goed, snapt Senna het ook goed als ze even moet wachten of dat Elin even moet wachten?

Ik heb vandaag een draagdoek kunnen overnemen, weet niet of het wat is maar dan kan ik het me iig niet meer afblijven vragen of het misschien wel wat geweest zou zijn.

Ik vind de gympen ook erg leuk en wil ook graag een paar gympen maar uiteindelijk draag ik ze dan niet, dat is net zoals bij hakken bij mij :-(.

Elin heeft hetzelfde ritme als R. S. sliep met 5 weken voor het eerst al door al gaat R. dat niet halen verwacht ik, moet bij hem tot het 1e jaar rekening houden met 3 weken achterstand dus hopelijk bij 8 weken.

Ik moet morgen bellen voor een afspraak voor na controle bij de verloskundige, heb 13 mei iig na controle bij de gynaecoloog. Heb je nog last van je hechtingen? Oh lees dat je er geen last meer van heb alleen met ontlasting, doet de hechting dan pijn? Ik heb helaas nog wel een beetje last van m’n knip en ook met ontlasting doet het soms pijn en toch ook weer van m’n bekken wat ik op het laatst van m’n zwangerschap ook had.

Hoe was het vandaag bij de chiropracter?

Al geprobeerd de taart de maken? Ben benieuwd naar het resultaat.

Succes morgen met het gesprek over je ouderschapsverlof, hoop voor je dat het allemaal mogelijk is. Hoeveel uur wil je dan gaan werken?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Rupsie di 3 mei 2011 - 7:58

Ik heb er weer een werkdag opzitten vandaag. Merk echt dat dat minder zwaar is dan thuis zijn, kantoorbaan. Heb nu ook stuk minder last van alles. Maar goed, werk maar 2 dagen dus heel veel schiet ik er niet mee op haha.
Kids waren naar het kdv geweest en dat was weer prima gegaan. F. had weer een ochtend op de peutergroep geoefend. Volgende week mag hij z’n feestje vieren op z’n eigen groep en dan de week erop zit hij officieel bij de peuters. Tjee wat gaat het hard.

Tegelzetters zijn vandaag geweest en de vloer ligt er in, Jahoe !!! Zelfs ook al een stuk ingewassen dus begint echt ergens op te lijken. Vrijdag of maandag komt de stukadoor ook weer terug. En zaterdag komt de trap. Gaat hard, maar dat moet ook. We hebben nu ook 2 deurtjes van de keuken binnenstaan, 2 verschillende kleuren, nu moeten we nog laten weten welke we willen. Pff lastig haha.

Alleen 1 ding is minder. Tegelzetter heeft gezegd dat ik die vloer die is ingewassen, morgenvroeg moet dweilen. En als ik iets niet kan met m’n rug en bekken is het dweilen. Dan weet ik nu al dat ik morgen weer de hele dag niks meer kan. M’n moeder werkt ’s ochtends altijd, dus even kijken of m’n man het vanavond al mag doen, en anders gebeurt het echt morgenmiddag als ik m’n moeder dan lief aankijk haha.

Morgen ook weer een druk dagje. Moet naar de fotograaf foto's ophalen, eten koken en wegbrengen naar m'n schoonvader, zwangerschapsverklaring bij vk ophalen (was ik maandag vergeten) poetsen, was doen etc etc. 's Avonds wil ik eigenlijk muziek gaan maken, hopelijk trek ik dat nog.

Beegee: Jammie lekker een ijsje. Heb gezegd tegen m’n man dat ik maar weer ’s avonds boodschappen ga doen en dat hij de boodschappen maar uit de auto moet tillen dan. Argh dat is balen dat ze blaren krijgt van d’r schoenen. S. had dat ook met haar winterschoenen, die liep d’r voeten ook helemaal kapot. Ben je al geslaagd voor nieuwe?
Wowie al een prater. Dat duurt bij mij nog even haha

Lindsya: Waar had jij die buikband gepast? Ik weet eigenlijk niet waar je voor zoiets heen kan. Hoe was het bij je vriendin, alles goed met je vriendin en de kleine?

Meeko: Veel plezier bij je filmavond vanavond. Ojee dat is minder dat Elin een slechte nacht heeft gehad. Hopelijk doet ze het vannacht beter. Wanneer komt F. weer terug?

Limburg: hopelijk gaat jullie nacht beter vanavond. Wel balen als je man niet wakker wordt ’s nachts. Hier is het soms andersom. Als ik na zoveel nachten voeden soms zo moe was, dan sliep ik echt als een blok, en werd ik niet wakker, oeps. Gelukkig wordt mijn man dan wel wakker.
F. gaat rozijntjes trakteren. Hij zit op de babygroep dus veel kleinere kindjes. Die mogen meestal nog niet veel. Dus als ze iets mogen denk ik dat ze rozijntjes als een van de eerste dingen mogen. Dus worden het die. Ik maak er autootjes van.
Man die is komen kijken heeft nog niks laten horen. Hij vond de prijs tegenvallen, dus afwachten of hij er nog op terugkomt. Wel al een paar andere mailtjes van mensen gehad, die meer foto’s opvragen. Op MP kun je maar 3 foto’s toevoegen.
Ja klopt die opmerkingen, net of je thuis niks doet. Maar ik zeg dat zelf ook altijd, ik doe de nacht wel, terwijl je het thuis net zo druk hebt. Stom eigenlijk.
M’n bloeddruk was nu 105/55. Iedere zwangerschap heb ik zo’n lage bloeddruk. Gelukkig ben ik er niet al te duizelig enzo van. Soms bij te snel opstaan ofzo merk je het wel.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Lindsya di 3 mei 2011 - 8:16

Goedeavond meiden,

Hier heerlijk heel de middag buiten gezeten. Mijn kleine man heeft leuk gespeeld maar was wel heel erg moe dus die is in bad en gelijk naar bed gegaan. Ik ben ook wel moe dus ik duik er ook op tijd in. Helaas was mijn vriendin niet thuis dus even van de week proberen.

Meeko, gelukkig dat er niks mis was met haar nekje of iets bij Elin. Hoe voel je je nu? Heb je iets minder pijn? Hoe zijn de cakejes geworden?

Limburg, jammer dat R. huilerig is vandaag. Hopelijk slaap die vannacht een beetje goed. Dat is echt balen die gebroken nachten, vooral als je het alleen moet doen, hopelijk slaap die snel een beetje door. We zijn nog niet geweest voor de bickenstocks, ik wil dat die even mee gaat en even kijken wat die er van vindt en of het staat natuurlijk. Het gaat gelukkig goed met zijn duim, alleen is die nu blauw.
Ik volg het dieet van Sonja bakker. Ik wil graag 18 kilo afvallen dan kom ik op een mooi gewicht, als mijn zwemband maar weg is een beetje Embarassed

Ruspie, jeeh de vloer ligt erin. Het gaat nu echt snel. Tussen welke kleuren moet je kiezen voor de keuken? Morgen een druk dagje voor je, wel af en toe rust nemen met je bekken. Spannend dat F. volgende week officieel over gaat.
Ik heb die band bij Prental toen gepast maar niet gekocht omdat de verkoopster zag dat ik door de grond heen ging van de pijn. hopelijk helpt het bij jou wel. Ik ben helaas niet bij mijn vriendin geweest, alleen gesproken via de telefoon met de kleine gaat het goed gelukkig.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:00

Goedemorgen!!!

POeh ik ben moe....pfff ik baal zo kan 's avonds gewoon niet in slaap komen.. lig dan gemiddeld 1,5 uur plafon te staren...
Merle vannacht ook nog wat aan het rommelen geweest bluhhh!!!

@ Lindsya, 18 kg dat is nogal wat! maar goed de eerste 4 zij er gewoon al af!!

@ rupsie, ik vind werken ook minder zwaar als thuis. (naja als ik op kantoor zit haha) ben na een kantoor dag helemaal gesloopt als ik nog ff moet koken, kids in bad en naar bed... Embarassed
Super zeg dat de tegelzetters geweest zijn!! ik zou als ik jou was ook niet dweilen!! (*i.v.m. je bekken)

@ limburg, en je kleine man lekker geslapen?? fijn dat je man de laatste voeding geeft, dan kun je tenminste al wat slapen!!
indy heeft inderdaad weer nieuwe schoenen... Very Happy

@ meeko, ojee minder een regeldag zeg!!! hoop dat ze er snel door heen is!
en zijn je cakejes gelukt?

@ petteflat hoe is het met je??

@ sjonno, en met uwes?

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya di 3 mei 2011 - 20:53

Goedemorgen,

Vandaag niet veel op de planning. Ik voel me echt niet fit vandaag, slecht geslapen en moe, bah. Mijn kleine man was netjes om kwart over 8 wakker dus die heeft goed geslapen.

Beegee, balen dat je ook zo moe ben. We kunnen elkaar een hand geven. Ja 18 kilo is veel maar ja we zien wel of ik het haal, ik wil het nog 9 weken vol houden tot de vakantie dus we zien wel hoeveel ik dan afgevallen ben.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 di 3 mei 2011 - 21:28

@ Rupsie, fijn dat het nu gaat opschieten in jullie huis zodat jullie er 1 juli kunnen gaan wonen!

Heeft je man gisteravond al kunnen dweilen? Zo niet dan hoop ik dat je moeder het vanmiddag wilt doen.

Misschien dat je een buikband online kan bestellen?

Jij ook al een lage bloeddruk, heb ik ook mijn hele zwangerschap gehad en heb normaal al nooit een hoge, op het einde van m’n zwangerschap zat ik op mijn normale bloeddruk. Gelukkig heb je er niet echt last van.

Ik heb het gevoel dat ik het nu alleen maar drukker heb dan dat als ik moet werken, mensen onderschatten het echt + dat mannen over het algemeen wel heel makkelijk over denken over de zwangerschap en bevalling etc.

@ Lindsya, verkopen ze bij jullie in een winkel kindersandalen van Birkenstocks? Hier weet ik geen winkel en geen tijd daarom heb ik ze online besteld en gisteren zijn ze bezorgd.

Dat zijn veel kilo’s die je wilt afvallen! Ik heb een paar jaar geleden ook Sonja Bakker gevoeld, 2 keer het menu en was daar 20 kilo mee afgevallen en toen ik gestopt was, ging er vanzelf nog 10 kilo af, heel mijn stofwisseling was van slag. Welk boek volg je en vind je het makkelijk vol te houden?

Minder dat je je vandaag niet fit voelt, hopelijk trekt dit in de loop van de dag nog een beetje weg.

@ Beegee, lekkere nacht dus voor je! Is M. niet fit?

Wat voor schoentjes heeft I. nu? S. is hier ook weer klaar met schoenen en kleding, vorige week heeft hij nieuwe gympen gekregen en gisteren zijn z’n sandalen en slippers binnen gekomen. Helaas krijgt hij dit niet bij z’n moeder :-(.

R. heeft het netjes gedaan vannacht, al houd die soms er wel langere tijd tussen maar vannacht kwam hij stipt na 4 uur.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 22:09

@ limbrug, handig is om anders even je vriend even een dag voor de kleine te laten zorgen en een lijstje achter laten met taakjes om te doen.. Ros dacht eerst ook ohh handig kind slaapt de hele dag kun je toch je huishouden bij houden.... :shock: Die heeft toen van mij 1 zaterdagje alleen mogen doen, met een kleine lijst nou die lijst was niets mee gebeurt..en hops respect was geboren haha.....

Ik heb gewoon bij shoe time schoentjes gekocht, wilde niet weer veel geld uit geven.. naja was toch weer ff snel 30,00 maar goed...
balen dat S dat niet van zijn moeder krijgt, heeft ze eigenlijk wat van zich laten horen nu R er is??

Merle is wel lekker fit! Ligt er nu wel alweer in, haha geeft ze zelf prachtig aan... vraag ik of ze naar bed wil loopt ze zelf naar de trap... ondertussen wijst ze even naar de waterkoker voor een fles melk Very Happy

@ lindsya, in de komende 9 weken kun je inderdaad nog lekker afvallen!
gaan jullie trouwens naar Turkije toe??

Zoo men mams heeft men ramen gelapt Very Happy en ik ga zo met indy weg en mijn tante en dan gaat men moeder stofzuigen en dweilen binnen... Ik heb het zeer luxe dus Very Happy
verder wil ik straks spaghetti eten met gehaktballetjes... moet alleen nog even alles halen//
ga dadelijk naar men nicht toe die is gister bevallen...ligt in het zh dus toch ff snel binnen lopen!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Meeko di 3 mei 2011 - 22:22

Limburg, hoe lang heeft ie dat al dat ie zo onrustig is? Kan ook een sprongetje zijn. Eerste is met 5 weken, al weet ik niet of dat ook voor hem is omdat ie te vroeg geboren is.
Vervelend dat je je rust niet kan pakken. Ik kan t op zich wel maar zit dan ook vaak met dingen in me hoofd die nog gedaan moet worden. Maar leer dat wel een beetje los te laten. Alleen is Elin vaak onrustig 's middags dus ligt ze dan op mijn buik te slapen, waardoor ik dan niet echt slaap. Maar rust dan wel even.
Ja Senna snapt t wel als ik Elin moet voeden dat ik dan even niet zo veel met haar kan. Vaak komt ze er ook gewoon bij zitten zodat ze toch de aandacht krijgt.
Ik weet niet of het de hechtingen zijn die pijn doen bij ontlasting. Zou ook wat anders kunnen zijn. Maar gebruik nu van die zakjes dat t zachter wordt en dan gaat t wel goed.
Ben gister uiteindelijk met de cakejes bezig geweest die zijn nu af. Taart ben ik al wel ver mee, maar moet nog een paar plaatjes maken. Ga vrijdag weer even verder, is Senna weer weg.
Ik werkte 26 uur en wil graag 22 uur werken. Niet zoveel minder, maar dat is wel een dag voor mij. Dus hoop dat t lukt.

Rupsie, leuk dat F naar de peuters gaat! Dan wordt ie echt ineens groot he.
Beter dat de tegels erin zitten! Hmm das wel minder ja dat je dat moet dweilen met je bekken.
Fenk komt vrijdagnacht weer terug.

Lindsya, lekker zeg de middag buiten geweest.
Gaat nu wel wat beter met m'n rug, bekken en nek. Maar ben bang als ik weer te veel ga doen er weer last van krijg.
Cakejes zijn gelukt. Zal nog wel een keer een foto plaatsen.
Balen zeg dat je slecht geslapen hebt. Vanavond er weer lekker vroeg in.

Beegee, balen is dat dat je niet in slaap komt En dan Merle ook nog aan t spoken.
Cakejes zijn gelukt! Heb al wel een foto maar zal m nog wel een keer plaatsen.
Heerlijk zeg je ramen door je ma gelapt! Moet hier ook nodig gebeuren, is denk ik wel een jaar geleden Embarassed

Vannacht een redelijke nacht gehad. Ze kwam om half 3 en half 7 weer. Alleen zelf een tijd wakker gelegen. Rond 1 uur hoorde ik allemaal jongens door de straat lopen, heel hard praten en hoorde ook ineens 2 autoruiten ingegooid worden. Ik was echt bang! Dacht t mijn auto misschien was, maar durfde niet te kijken. Vanmorgen uit t raam gekeken en was gelukkig niet die van mij maar wel die tegenover mij stond. Het is absoluut geen aso buurt ofzo, maar heb je weer net een stel rotjongens die langs lopen. Snap echt het nut er niet van om zoiets te doen.

Gister avond was gezellig met me vriendin. Film vonden we tegenvallen. Boek is zoveel uitgebreider. Maar alsnog een mooie film hoor.
Kwam er 's avonds nog iemand aan de deur om kunstof kozijnen te verkopen, vroeg ie of me ouders thuis waren! hahaha! Was wel grappig om te zien toen ik vertelde dat het mijn huis was en mijn man een week weg was en ik alleen met de kinderen was en er dus geen tijd voor had.

Nou zo komt me moeder en ga ik langs me werk. Daarna ga ik even met Senna naar de stad. Het Zandkasteel komt daar, dus zal ze vast leuk vinden.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 3 mei 2011 - 23:10

Irritant, probeer de verloskundige al een paar keer te bellen voor een afspraak te maken voor de nacontrole maar nemen steeds niet op.

@ Beegee, dat is wel een goede om een lijstje achter te laten al weet ik bij voorbaad al dat er niks van word uitgevoerd of half :-(. Misschien dat ik het zaterdagochtend eens ga uitproberen want dan ga ik naar de stad, kijken of ik nu wel kan slagen.

Nee ze heeft helemaal niks van zich laten horen, alleen maar nog minder contact. 2 weken geleden kregen we een sms dat we S. voortaan om de zondag bij haar moeder kon ophalen. Wij dachten eerst dat dit was omdat ze moest werken maar toen mijn man bij haar moeder kwam, bleek S. er pas net te zijn dus ze doet dit om nog minder confrontatie met mijn man te hebben. Zelfs op een simpele vraag of hij al gegeten heeft krijgt hij een snauw terug zonder antwoord :-(.

Als het maar goede en leuke schoentjes zijn is het toch goed, heb je geen plaatje?

Handig dat M. zelf alles aangeeft en vooral heerlijk dat ze nog lekker naar bed toe wil!

@ Meeko, hij heeft het eigenlijk vanaf zijn 3e week. Ik weet niet of we bij hem het gewone aantal weken moet aanhouden of dat hij echt 3 weken achter loopt. Wat voor sprongetje krijgen ze precies bij 5 weken? Heeft E. deze al gehad?

Jij dus ook onrustig in je hoofd als je rust moet nemen, herkenbaar! Alleen knap van je dat je aan het leren bent om het los te laten, wou dat ik dat ook kon al was het maar een klein beetje.

Hier doen we hetzelfde met S. als R. moet eten en nu als R. huilt zegt S. standaard dat hij honger heeft of hij zegt tegen R. dat hij even geduld moet hebben, S. heeft zelf nauwelijks geduld en als je dat dan hoort zeggen tegen z’n broertje haha.

Zijn de cakejes leuk geworden?

Werk je halve dagen dat 4 uur een hele dag voor je is? Hoelaat heb je vandaag het gesprek?

E. heeft het netjes gedaan vannacht 4 uur er tussen.

Maar wat aso van die jongens dat ze echt een ruit hebben ingegooid, dan zou ik me ook niet op m’n gemak voelen.

Veel plezier bij Het Zandkasteel, doen ze een voorstelling?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Rupsie wo 4 mei 2011 - 2:25

Hoi hoi. Heb al verschillende dingen gedaan maar lang niet alles gaat lukken. Heb de foto’s opgehaald, heb eten gekookt en ook naar m’n schoonvader gebracht. Gelijk even wat gedronken daar natuurlijk. De kids zijn nu buiten in de zandbak aan het spelen en ik moet poetsen. blegh, maar ik dacht snel even forum kijken.

M’n man heeft gelukkig gisterenavond nog in het huis gedweild. Dus dat scheelt weer voor mij. Wel sneu voor hem, hij heeft het al zo druk, moet ie ook nog dweilen. Maar goed. Nu zit ik eigenlijk te wachten op de binnendeuren. Die kunnen ieder moment gebracht worden.

Vanavond doe ik de was opruimen, want de repetitie gaat niet door. Wel lekker, kan ik ook mooi op tijd naar bed. Morgenvroeg mag ik gaan ontbijten op het kdv. Echt grappig ben benieuwd hoe dat is morgen.
Moeten we wel vroeg opstaan. Maar ach, vanmorgen was F. ook al vroeg wakker, half 7 gaap !!

Lindsya: Lekker zeg dat je heel de middag buiten bent geweest. We hebben nu 2 deurtjes, de ene is zwart gelakt en de ander is zwart gebeitst. Echt wereld van verschil. Maar de keus is gemaakt, het wordt de gebeitste. Dan zie je meer structuur en is het toch niet superstrak. We zijn er blij mee.
Wow 18 kg is wel veel zeg. Maar goed je hebt het begin al gemaakt.
OJee minder dat je niet zo fit bent vandaag. Rustig dagje inlassen dan.

Beegee: Idd balen zeg dat je dan niet kan slapen als je in bed ligt. Wat heerlijk zeg dat je mams zo aan het poetsen gaat bij je. Kan jij lekker andere dingen doen. Wat heeft je nicht gekregen, zoon of dochtertje?

Meeko: he bah wat naar dat ze die ruiten ingegooid hebben. Gelukkig niet jullie auto. Jammer dat de film tegenviel. Ik wil nog steeds dat boek lezen. Whaha is je moeder thuis. Goeie grap,

Limburg: heb je vk al te pakken gekregen? Yeps m’n man heeft gisteren al gedweild, gelukkig. Nu bleek dat m’n moeder vanmorgen ook vrij was. Dus wel sneu voor m’n man. Maar ach.. Kan ie ook een keer dweilen he.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Limburg85 wo 4 mei 2011 - 4:51

@ Rupsie, jammer dat je niet alles heb kunnen doen tot nu maar niet te veel willen he (hoor wie het zegt haha). Komt nu wel goed uit dat de repetitie niet doorgaat, kun je lekker op tijd naar bed. Dat is fijn dat je man gisteren nog voor je had gedweild, scheelt weer hoop pijn voor jou!

Ja heb uiteindelijk de verloskundige te pakken gekregen en heb een afspraak voor 18 mei, ben benieuwd naar het gesprek maar eerst de nacontrole op 13 mei bij de gynaecoloog. Ze vroegen wie de bevalling bij mij had gedaan en toen wist ik haar naam gewoon niet meer, het is slecht gesteld met m'n geheugen haha (heb haar tijdens de controles ook maar 1 keer gehad).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya wo 4 mei 2011 - 6:07

Hallo allemaal,

Vanmorgen met mijn kleine man even boodschappen gedaan. Er was een grote schoonmaakactie in de buurt en ze hadden op elke hoek een container gezet en mocht je alles gooien dus ik heb het oude tuinhek en deur erin gegooid en in de schuur had ik nog rotzooi dus ook erin heerlijk het is gelijk opgeruimd. Daarna lekker weer in het zonnetje gezeten met de moeder van het hof, heerlijk uitgerust.

Beegee, wat een luxe zeg dat je moeder alles even komt schoonmaken heerlijk. Hoe was het avondeten, lekker?

Limburg, dat is bijna je afspraak bij de vk, dat is het echt over je zwangerschap-periode. Mijn geheugen was/is ook echt een zeef geworden na de zwangerschap. Dat is netjes dat je ook zoveel af ben gevallen met Sonja bakker. Ik heb het aller eerste boek, Bereik je ideaale gewicht. Ik vind het makkelijk vol te houden, ik zit nu in de derde week en ik heb geen honger of trek ergens in. Hier hebben ze een winkel die Birckenstocks verkoop voor groot en klein. Hoe staan ze bij S?

Meeko, je kleine meisje heeft lekker geslapen vannacht. Waar slaat dat nou op om die ramen in te gooien, ik snap niet wat ze daar aan hebben. Hoe is het gesprek gegaan op je werk?

Ruspie, gelukkig dat je man even gedweild heb gisteren? Is het mooi geworden? Jullie zijn al over een over de kleur van de keuken, leuk. Veel plezier morgen op ket kdv met het ontbijt.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 wo 4 mei 2011 - 22:03

Hier een vermoeide mama na vannacht, 01.30 uur had R. een voeding en vanaf 04.30 uur was er niks meer goed bij hem en na de voeding had hij erg last van krampjes waardoor die ook steeds huilde en niet wilde slapen, maar nu ligt hij weer in zijn bedje.

Zometeen de knutselwerkjes voor moederdag voorbereiden die S. en ik vanmiddag gaan maken voor de oma's nadat ik hem tussen de middag heb opgehaald van het kdv en hij netjes heeft geslapen vanmiddag.

Krijgen jullie iets voor moederdag? Ik verwacht niks Cry.

@ Lindsya, je heb gisteren lekker opgeruimd! Kun je dat hier ook niet komen doen? Wij moeten eigenlijk gaan beginnen met alles hier beneden op te ruimen en in te pakken vanwege de nieuwe vloer en keuken, zie er tegenop!

Ja na 18 mei is deze zwangerschap volledig afgerond, eerst 13 mei naar de gynaecoloog, heb dus dubbel nacontrole.

Inmiddels zitten er bij mij wel weer kilo's aan hoor haha, ik was teveel afgevallen (ik was niet te licht voor mijn lengte maar het gewicht paste niet bij mij waardoor ik heel veel klachten kreeg) en moest toen weer verplicht aankomen van de huisarts en dat kon ik niet meer stoppen waardoor er eigenlijk wel weer wat kilo's af moeten. Is dat het oranje boek wat jij volgt? Dat vond ik niks voor mij, ik heb het gedaan met het paarse boek en dan wel dingen aangepast als ik het niet luste en ik at 1 keer in de week friet met een snack.

S. gaat vanmiddag zijn Birkenstocks passen, ik had ze dinsdag binnen gekregen en toen was hij op het kdv en daarna bij zijn moeder. Ik hoop zo dat ze passen en leuk staan ook moet hij gelijk zijn nieuwe slippers passen, hoop dat die ook goed zitten en dat hij ze beide leuk vindt. Ben benieuwd of jij ook slaag voor O. met Birkenstocks.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:07

Goedemiddag!!

Ik heb vanmorgen even gewerkt en ga dadelijk een avonddienst draaien, we hebben zieke dus vandaar.. werk op een relaxte groep, heb ik wel even geregeld..:P mijn bloeddruk blijft laag dus ik moet vooral niet te gek doen....
Indy was vanmorgen aan het gloeien, getempt had ze 38,8.... daarna spuugde ze alles vol... Stond ze het eerst netjes tegen te houden met een wc-papiertje... gossie!! ze is met oma mee maar zou het rustig aan doen. Ros had al gebeld en ze waren bij de boer een ijsje eten.. UHH tsja dan zal ze vast niet meer ziek zijn... (misschien heeft het over gegeven haar opgelucht)
De nachten met Merle zijn weer minder, heeft ook weer flinke rode wangen dus ik gok dat er kiezen aan komen.. (laat die krengen maar door komen ben het helemaal zat)
vandaag is moeders voor moeders geweest.. haha heb ze gewoon op het werk langs laten komen Very Happy .. heb beide cadeautjes gekregen omdat ik voor de 3e keer mee doe.. kei lachen!! mag tot 1 juli mee doen.

ga even een 2e schermpje openen om te reageren.. en ff naar mijn vlees kijken... alvast klaar maken voor ros

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:15

@ meeko, schandalig zeg dat er een ruit vernield wordt!! gelukkig in ieder geval niet jou auto..
was het zandkasteel geslaagd geweest? wat leuk trouwens dat die in de stad komen... hier nog niet mee gemaakt...

@ limbrug, wat flauw van zijn ex zeg.. wat vind je man er van?? natuurlijk ook erg sneu voor S die krijgt het waarschijnlijk onbewust toch mee.
|Ros doet ook niets aan moederdag gok ik.. heb mezelf een ketting cadeau gedaan.. Very Happy indy haar werkje ligt nog op school omdat ze de laatste keer niet geweest is.. vind het sneu voor der maar goed maken we wel een verhaal om heen.. :P

@ rupsie, bij ons ging de repetitie ook niet door! lekker he Very Happy vind dat heerlijk om soms gewoon thuis te zijn op de woensdag Very Happy Mijn nicht heeft een dochtertje gekregen I.sa vrienden van ons hebben een I.za erg grappig.

@ lindsya, dat is handig om van al je rotzooi af te komen!! lekker gebruik van gemaakt dus.
ik heb heeeeeerlijk avond eten op.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sjonno do 5 mei 2011 - 4:54

Hoi!

Ben ik ook weer is een keer. Allemaal druk en de kids vreten energie op het moment. Rick kan heerlijk boos worden en wat is hij dan ineens al groot zeg, als je het vergelijkt met Lisa haar driftbuien, Rick word zo anders boos. Gister hebben we Rick opgemeten en als het klopt dan is hij gewoon al 109 cm!

En dan wordt morgen m'n kleine meid alweer 2! We vieren het pas zaterdag maar ik ga morgen ff naar mijn mams. Zit ik iig niet alleen op haar verjaardag, vond ik ook zowat haha. Ze is flink aan het peuterpuberen, alles is nee, wil niet, hoef niet of zelluf doen dus wat ben ik blij als madam in bed ligt haha.

Met m'n opa gaat het nog steeds niet goed, kan per dag zo verschillen. Van het weekend was het weer helemaal fout en ik kon alleen maar denken nee, niet op Lisa's verjaardag. Voor opa zou het beter zijn als hij nu zou gaan, maar gewoon het idee dat hij op Lisa verjaardag begraven zou worden of komt de overlijden zou ik zo erg vinden...

@ Beegee....ach gossie, die Indy, gespuugd! Maar goed als er weer een ijsje inkan dan zal het wel meevallen Very Happy . Bij jullie is het ook echt tandenleed he? Zal ook blij zijn als Lisa haar laatst kiezen heeft, die ellende ff achter de rug.

@ Limburg.....die krampjes toch he? Wat een ellende is dat toch. Lisa had daar ook veel last van. Ik verwacht naar mijn andere auto ook geen moederdagcadeau haha.

@ LIndsya...dat is nog makkelijk opruimen als er overal een container staat. Moeten ze hier ook maar invoeren haha.Succes met het afvallen. 18 kilo is veel dus ik hoop het lukt. Ik wil er eigenlijk 15 af maar ben al blij mocht ik de 10 halen haha.

@ Rupsie...hoe gaat het met de zwangerschap?

@ Meeko...lekker zeg een avondje op pad met een vriendin! WHaha, moet wel lachen met die kunststofkozijnen, zijn je ouders thuis! Ach, ja kan maar jong geschat worden he?

@ MM...hoe gaat ie met jou en je meiden?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  meisjesmama do 5 mei 2011 - 8:23

Hoi meiden daar ben ik ook weer eens..

Even de laatste pagina hoor jullie hebben een hoop geschreven:

* Rupsie Ik heb even gemist hoe de kijkers de unit vonden.

* Limburg Wat voor een gesprek heb je bij de verloskundige? Ja ik krijg 2 kadootjes van de meiden via het kdv en ik heb mijn eigen moederdag kado besteld via internet haha

* Lindysa Wat grappig een grote schoonmaakactie haha Ik las dat O. ook birkenstocks krijg E. vond dat dingetje tussen haar teen te hard.

* Beegee Ohh die lage bloeddruk had ik met de zwangerschap van R. ook ik werd er gek van.

* Sjonno Wow 109cm dan is hij gewoon 12 cm langer dan E. Ach word Lisa morgen alweer 2 wat gaat de tijd snel he. Kan me voorstellen dat je liever niet hebt dat je opa overlijd op Lisa haar verjaardag.

Wij hebben het lekker druk. R. zit in de fase dat mama niet weg mag dus ook niet met slapen en ik zag net dat haar 2 boventanden ook aan het drukken zijn. Dus ze heeft het zwaar maar wij ook... afgelopen nacht was weer een drama.
E. wil niet meer naar het kdv dus als ze smorgens hoort dat ze daar heen moet is het een drama en zelfs toen mijn moeder van de week oppassen was en ik weg ging moest ze huilen.
Voor de rest gister weer een paar opties definitief laten worden wat betreft het huis. Sommige prijzen vallen onwijs mee en andere zijn duur.

Ik heb in iedergeval lekker weekend en mijn mannetje werk morgen een half dagje thuis en de rest neemt hij vrij.
Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 18:45

Hoera Lisa is jarig!!! sjonno gefeliciteerd met je kleine peutertje Very Happy

Mama's met kids van 2007 - Pagina 16 2

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 18:55

Goedemorgen!!

Gister een zware dag gehad poeh!! Eerst draaide ik mijn hand er niet voor om gebroken te werken etc maar gister... eerst va 09.00-12.30 op kantoor en daarna van 15.00-22.30 op de groep. Kwam er ook meteen achter dat het toch stiekem zwaar was op de groep..baalde onwijs!!
verder had Indy uit eindelijk geen ijs op.. (mannen) ze waren er langs gelopen.. ze is de hele dag hangerig geweest niets gegeten en flinke koorts...Nu heeft ze denk ik nog verhoging, maar ze is met brood bezig...

@ sjonno, tandenleed balen he!! poeh! het vreet zoveel energie!
veel plezier vandaag bij je mams! Is rick ook zo toe aan school?

@ mm, balen ze dat R ineens in die fase zit...gelukkig ''weet'' je dat het over gaat maar goed het is niet fijn natuurlijk.

Vandaag weinig op de planning... even was weg werken weer.. :S en boodschappen doen.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: