Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 21 van 32 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 28 mei 2011 - 3:26

Hoi meiden, hier ook een echte zaterdag. De wasmachine draait volop. Maakt ook flink herrie. Is op z’n eind dat ding. Hopelijk houdt hij het nog even vol. Monteur is pas langs geweest maar gaat teveel geld kosten om te repareren. Dus nieuw huis, ook een nieuwe wasmachine. Zo blijf je bezig zullen we maar zeggen.

Vandaag wordt er hard gewerkt in het huis door verschillende mensen. Komende week en de week erop gaan er ook veel dingen daar gebeuren. Het einde is in zicht.
zelf zit ik nu met een kleurenwaaier, want de muur kleuren moeten definitief uitgezocht worden. Pff wat een verschillende kleuren heb je dan zeg. Best lastig.

De stukadoor heeft trouwens vandaag de laatste dingen afgewerkt. Dus het had toch geholpen dat m’n man pissig was geworden haha.

Met mezelf gaat het redelijk. Slaap erg slecht de laatste dagen. Veel last van bekken / schaambot. Het omdraaien dan in bed gaat super slecht. ’s Morgens word ik ook standaard wakker met rugpijn. En dan moet de dag nog beginnen. Niet echt leuk dus.

Met de kids gaat het allemaal prima. Nog steeds wat ruzie maken met elkaar maar het gaat al iets beter dan van de week.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rupsie za 28 mei 2011 - 3:36

LIndsya: heerlijk zeg dat je af kunt tellen naar je vakantie. Bij ons zit er geen vakantie in dit jaar. Maar ach het nieuwe huis is ook al een luxe. Haha.
De keuken wordt as dinsdag geplaatst. Ben erg benieuwd.
Veel plezier vandaag bij je eerste bruiloft !
Minder dat het met je moeder weer slechter gaat. Ze blijft ook aan het sukkelen he. Beterschap met d’r.

Meeko: Kosten aan de auto is eigenlijk altijd zonde (vind ik dan) maar je kunt niet zonder een auto. Dus dan valt 400 best mee eigenlijk.
Leuk dat S. zo geknutseld had voor d’r tante.

Limburg: Leuke foto’s van je mannen. En wat doet R. het goed zeg. Hij groeit goed. Ik ben jaloers, bij ons groeien ze nooit zo hard als ze geboren zijn.
Nou ja zeg wat raar van die moeder van S. wat sneu voor S. vooral. Die is er toch de dupe van.
Gelukkig is het meegevallen het losknippen van het tongriempje.
Het de uitslag nog niet gekregen van het bloedonderzoek. Zal ik woensdag wel krijgen, dan moet ik er weer heen voor een echo.

Petteflat: Dikke knuffel meis voor je. Al heb je er niet veel aan, maar wat een kl*te zwangerschap heb je toch zo. Kan me voorstellen dat je dan instort. Tis echt niet niks zo.

Beegee: Zo Merle kan al snel terecht. Wel het beste maar. Het kan maar achter de rug zijn toch.. Wat lekker zeg naar de mac toe. Leuk op zoek naar een andere auto. Zo maar meteen op zoek naar een grote haha. Ac h je hebt groot gelijk. Wat knap dat Merle al zo goed kan springen. Ziet er zo schattig uit dan haha.
Nee wij gaan daar dit jaar niet heen met de kapel.

Sjonno: Groot gelijk dat je Lisa weer even van de psz afgehaald hebt. Straks na de vakantie maar weer proberen. Als je ze zo huilend achter moet laten steeds is ook verschrikkelijk.
Kan me voorstellen dat het vervelend was dat Chris er niet bij was bij de begrafenis.
Gezellig morgen een dagje met de collega’s allemaal.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya za 28 mei 2011 - 22:21

Goedemorgen,

Gisteren was de bruiloft gezellig. Vandaag is de tweede van de bruiloft. Ik zit heel erg te twijfelen of ik ga want ik voel mezelf echt niet top. We gaan vanmiddag rond een uur of 5 vertrekken dus ik heb nog bedenktijd. Met mijn mannen is alles goed gegaan, ze hebben zich prima vermaakt.
Vandaag een beetje rommelen in huis en even rustig aan doen.
Dank je wel voor het beterschap wensen van mijn moeder. Ja het is heel moeilijk als je zoveel ziek ben, gelukkig ligt ze niet in het ziekenhuis maar ja als het zo door gaat wordt ze wel weer op genomen binnenkort.

Beegee, lekker rustig bij jou in huis gisteren. Hoe is het werken gegaan bij je, moest je er veel uit vannacht? Ja het aftellen is begonnen voor ons, heerlijk. We gaan twee weken, maar als het naar ons zin is willen we kijken of we een week erbij kunnen boeken daar.

Sjonno, gisteren lekker aan de schoonmaak geweest. Ach je oma dat lijkt me echt moeilijk als je zo lang samen ben en dan alleen overblijft. Gelukkig dat ze kan genieten van Lisa en Rick. Misschien kan ze wat dingen in het huis doet waar ze zit kaarten of bingo, is toch een beetje afleiding.

Rupsie, jeeh de stucadoor is klaar. Het praatje van je man heeft toch geholpen. Wil je kleuren op de muur boven in je slaapkamers of beneden in de woonkamer? Balen dat jullie ook een nieuwe wasmachine moeten, zo blijf je inderdaad bezig maar ja dan is alles wel lekker nieuw als jullie overgaan. Spannend de keuken dinsdag, ben benieuwd hoe die wordt. Dan komt de badkamer ook bijna of niet?
Een nieuw huis is toch ook harstikke mooi en kost ook veel geld, misschien volgt jaar weer lekker op vakantie.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Meeko zo 29 mei 2011 - 20:44

Limburg, fijn zeg dat R zo goed aankomt! Hij heeft idd een boller koppie.
Ik had 2 zwarte jurkjes en 1 paars jurkje van Esprit besteld. Het is uiteindelijke en zwarte geworden met bandjes, dus die andere moet ik nog even terug sturen.

Petteflet, echt k*t voor je zeg! Zeker omdat je al zo weinig doet en nog zoveel pijn heb! Ik vond de sauna heerlijk, vooral die kruiden baden, had ik gewoon geen pijn. Weet niet of dat wat voor jou is?
Ja voor mijn gevoel is t ook super snel gegaan!!

Beegee, leuk center parcs! Ik ga in september met vriendinnen naar zandvoort. Ook echt zin in!
Spannned zeg Merle straks haar neus amandelen worden verwijderd. Ik heb dat ook gehad toen ik 4 was, maar weet er niks meer van.
Leuk dat Merle kan springen! Vond ik ook zo bijzonder bij Senna.
Leuk een nieuwe auto kopen. Nou je kan er maar beter rekening mee houden dan. Als er een 4e komt dan moet er echt een nieuwe auto komen. Wel heerlijk zo'n grote bak!

Lindsya, ja Senna is echt dol op knutselen, lijkt op der moeder Wink
Heerlijk zeg naar Side! Waren wij ook bijna naar toe gegaan vorig jaar.

Sjonno, fijn dat de begrafenis zo mooi was. Veel sterkte!
Nee Senna is niet op die manier brutaal. Wel dat ze zegt ik vind je stom of gewoon een grote mond, en ze slaat Fenk wel eens. Maar ze scheld verder niet. Zal hij idd wel van iemand van de psz hebben. Misschien eens met de leidsters erover hebben?
Ja we gaan eerst 10 dagen kamperen in Italië en daarna nog 5 dagen in een huisje in Oostenrijk. Heb er erg zin in maar ook wel spannend zo met 2 kids!

Rupsie, balen dat je wasmachine er bijna mee op houd! Zijn ook nog van die dure krengen ook!
Balen zeg dat je zo slecht slaapt en pijn hebt. Slik je paracetamol voor je gaat slapen? Misschien dat dat wat helpt.
ja ik vind t ook altijd zonde hoor zo'n APK, maar ja, liever dat dan dat ie niet meer te maken is en er een nieuwe moet komen.

Hier echt een super nacht gehad! Ze had om 19.30 der laatste voeding en kwam vanmorgen om 6.30 uur pas weer! Echt niet verwacht want er zat dus behoorlijke tijd tussen. Maar dat kan ze gelukkig hebben. Gister heeft ze wel de hele dag raar gedaan. Aantal keer om de 2 uur voor een voeding en slecht slapen.

Zaterdag was Senna der dansoptreden, op een groot podium met 500 man in de zaal. Had verwacht dat ze t eng zou vinden. Maar ze waren na de pauze aan de beurt dus in de pauze mochten ze al even op het podium spelen zodat ze konden wennen. Ze hebben 2 dansjes gedaan (zo gaat de molen en deze vuist op deze vuist) en nog een parcours over de steps. En aan t einde een mat waar ze een koprol moesten maken. Senna liep tot 2 keer toe er gewoon langs! En echt zo'n blik van, dat ga ik lekker niet doen. En de hele zaal lag helemaal dubbel van het lachen. Dus ze heeft goeie indruk gemaakt Wink Was echt super trots op haar!! Zal nog wel even filmpje op hyves proberen te plaatsen.

Gistermiddag even naar de duinen geweest. Vriendin gaat de 24ste trouwen en we waren daar met veel mensen die op de bruiloft komen. Hebben we een filmpje gemaakt en balonnen de lucht ingelaten, erg leuk!

Vanmiddag ga ik met vriendinnen naar de opnamens van Jongens tegen de Meisjes! Erg leuk programma, en hoop dat we winnen!!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sjonno ma 30 mei 2011 - 0:33

Goedenmiddag!

Vanochtend al met Lisa naar het cb geweest. Ze is 89,5 cm ( 8,5 cm gegroeid in 6,5 maand! ) en ze weegt 11,4 kilo ( 800 gram aangekomen in 6,5 maand ). Voor haar mogen/moeten we over 3 maanden terug, extra gewichtscontrole. Ze is dus ook aan de lichte kant maar what's new. Verder was alles goed qua ontwikkelingen. Daar Rick ook maar ff gemeten en hij is gewoon al 110cm!Vanmiddag gaat Chris ff met Rick naar de ha, z'n korst van de waterpokken gaat maar niet weg en wordt weer wat groter zelf, toch maar ff checken.

Gister een leuke middag gehad met alle werknemers van het medisch centrum. We hadden eerst een soort oefening over samenwerken, leer je toch weer mensen kennen die je anders niet ziet. En daarna levend tafelvoetbal,wat echt grappig was. We waren met 4 teams en het team waar ik in zat had alle 3 de wedstrijdje gewonnen. Ik stond in de spits en heb superveel gescoord, m'n baas zat in een ander team en hij was keeper en hij schrok van mijn felheid haha. Nu hebben de 2 keren dat we zo'n dag hadden het dezelfde georganiseerd en nu zette een collega van me mij en een ander collegaatje van me voor het blok door te zeggen wij doen het volgend jaar wel. Shit haha

@ Meeko...jullie vakantie klinkt heerlijk! Maar idd wel spannend zo, voor het eerst op pad met 2 kids! HOe was het bij de jongens tegen de meisjes?

@ Lindsya...en ben je gister nog naar de bruiloft geweest? Je moet ook aan jezelf denken hoor meis! M'n oma gaat idd ook naar de bingo enz, ze moet wel want al ze niet komt dan sleuren de andere oudjes die daar wonen haar wel mee haha

@ Rupsie...haha, dat was wat ik zaterdag ook dacht, het is weer zaterdag, wassen en strijken haha. Lastig he, kleuren kiezen. Ik vind dat ook altijd zo moeilijk.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:00

Avond!!!!

jemig ik moest even op pagina 2 zoeken........ gelukkig nog gevonden.
Ik ben erg moe en blij als ik in de avond met de voetjes omhoog kan...
Merle haar tanden schieten er ineens door!! gelukkig, zijn we daar straks ook een end vanaf!! Indy doet het verder goed, ik merk wel dat ze zich wat snel verveeld en veel is niet goed..... *zucht* gelukkig nog 3 maandjes en ze mag naar school...

ga even een 2e pagina openen om op iedereen te reageren.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:08

@ sjonno, jemig rick is lang zeg!!! wow! trouwens l.isa ook haha... Very Happy
Indy is ook lang en merle is nog steeds een klein dik propje... (indy verloor haar babyvet bij het lopen bij merle blijft dat mooi plakken)

ze moeten toch ook blijven zeuren he over gewicht...:S

Heb je een nieuwe hobby gevonden, voetballen :d haha

@ meeko, wat goed zeg dat je dametje zo goed kan dansen! heerlijk trots he Very Happy

@ limburg, hij heeft een mooi toetje gekregen :d haha!!

@ lindsua, zooo dat is lekker mocht het lekker zijn dat je bij kan boeken... JUMMIE!!!!!
is ie wel weer opgeknapt je kleine man??

@ rupsie, en hoe is de keuken geworden?? laatste maandje breekt alweer aan he!!! spannend Very Happy

@ petteflat, knuf voor je!!!

Gast
Gast

Bericht  Lindsya di 31 mei 2011 - 19:44

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft vakantie. Hij is gisteren naar de kinderboerderij geweest met school en ze gingen verkleed als boer en boerin, de jongens hadden ze een pet gemaakt en een rode zakdoek om gedaan en de meisjes hadden een muts en een schort gemaakt, echt heel leuk. Ze hebben daarna lekker frietjes en bitterballen gegeten bij een patatzaak hier in de buurt en een ijsje toe. Hij was wel erg moe maar hij vond het heel leuk. Hij kan nu lekker een paar dagen uitrusten.

Meeko, ik had gelezen op je hyves dat jullie gewonnen hadden, super. Ik ga zeker even kijken of ik je ziet op tv. Goed zeg van Elin om zo'n lange nacht te maken, kan je lekker bij tanken. Ik snap dat je trots ben op je meisje, zoveel mensen in de zaal en dan dansen, goed hoor.

Sjonno, je baas weet nu gelijk dat die niet met je kan sollen als het om een wedstrijd gaat, hihi. Leuk dat de dag uit bevallen is. Zo Rick is ook een lange knul, mijn kleine boef is ook zo lang. Hopelijk is Lisa een beetje aangekomen over drie maanden. Ik ben niet meer naar de bruiloft gegaan, ik was te moe.

Beegee, minder dat Indy zich verveeld, op een geven moment zijn ze echt toe aan de kleuterschool, nog even door bijten de laatste maandjes. Goed dat Merle haar tandjes snel door komen allemaal. Is het nog iets geworden met een nieuwe auto?
Ja mijn kleine man is wel opgeknapt, alleen hoesten doet die nog, niet veel maar wel regelmatig, even in de gaten houden.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie di 31 mei 2011 - 21:04

Hoi hoi, ik meld me ook weer. Heb een aantal rotdagen achter de rug. De hormonen en die bouw, kon het even niet meer overzien. Heb zondag flinke jankbui gehad. Nu is het nog niet helemaal weer in orde, maar we gaan er weer tegenaan.

Gisteren is er flink gewerkt in het huis. De keuken is geplaatst en voor zover hij nu staat (het is nog niet klaar) is hij echt super. We vinden hem geweldig. Helaas is van het eiland het granieten blad niet goed. Die sukkels hebben het gat voor de kookplaat aan de verkeerde kant gemaakt. Dus dat moet opnieuw. Volgende week vrijdag komen ze de keuken nu dus afmaken. Maar we zijn er tevreden over.

Verder mag ik vanmiddag voor het eerst een groeiecho laten maken. Vanaf nu dus om de 2 weken. Ben echt benieuwd. Gisteren is het reuze druk geweest in m’n buik. Flink aan het draaien of iets. Dus ben benieuwd hoe het ligt nu. Heb echt het gevoel namelijk dat deze in stuit blijft liggen en dat het dan op een ks aankomt. Ja je kan je nu al overal druk om maken.

Gisteren nog beetje bonje gehad met m’n zus en d’r vriend. Dus het gaat lekker allemaal. S. zou met hun een paar daagjes op vakantie gaan, van donderdag t/m zondag. Nu belde ze gisterenavond op dat ze dus vandaag al wilde vertrekken. Maar dat wilde we niet. Ze konden dan pas rond half 5 aanrijden. En dan zouden ze rond 9 u ’s avonds op de bestemming zijn. Dat vinden we te laat en daarbij komt dat ook m’n man S. vandaag dan al niet meer zou zien. Dus dat wilde we niet. Nu gaan ze toch vandaag vertrekken, want uitstellen wilde ze niet. En nu mag ik dus aan S. uit gaan leggen, dat haar vakantie niet doorgaat. Nou lekker dus. Die is helemaal teleurgesteld straks. Heb het nog niet verteld want ze is nu naar de psz. Dus wordt geen gezellige middag denk ik, not.

Nu even op jullie reageren. Eerst teruglezen !!
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rupsie di 31 mei 2011 - 21:11

Lindsya: Wij willen in iedere slaapkamer 1 muur een kleurtje geven. Alles wordt gestuucd dus geen behang ofzo, en dan met een kleurtje maakt het het net wat leuker af. In de huiskamer wordt er ook 1 muur een licht kleurtje gegeven.
Wat leuk zeg dat ze naar de boerderij waren geweest en ook nog frietjes zijn wezen eten. Leuk uitstapje voor de kids.. En nu dus heerlijk vakantie.

Meeko: Wat knap zeg van Senna dat ze het zo goed gedaan heeft bij het dans optreden. En die Elin doet het ook super zeg met de nachten. Wat leuk zeg dat je naar de opnames geweest bent. Heb het afgelopen zaterdag voor het eerst gezien, leuk programma.

Sjonno: Kunnen we elkaar de hand schudden, je mag dus ook terug over 3 maanden voor het gewicht. En ze weegt nog wel een stuk meer dan F. Ach ze moeten wat te zeuren hebben he.
Wat zei de huisarts over de korst van Rick?
Wat een leuk uitstapje heb je gehad. Goed gewonnen ook.

Beegee: S. kan zich ook totaal niet meer vermaken. Die verveelt zich ook steeds. Die is ook zo klaar voor de basisschool. Heel vervelend soms. En lekker met de voetjes omhoog gelegen?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Petteflet wo 1 jun 2011 - 0:38

Ha meiden,

@rupsie: Jeetje zeg dat is wel balen van de keuken. Er gaat ook echt niets goed he in jullie nieuwe huis.
Oh ook zoveel last van die rondgierende hormonen. Lekker he! NOT! Snap dat het een beetje teveel is: en zwanger met allerlei klachten, daarnaast nog allerlei stress voor het huis. Bah bah bah!
Ach wat sneu nu voor S. zeg. Wat maakt het nou uit of ze morgenochtend vroeg weggaan? Ik snap dat niet hoor. Lekker gaan uitleggen zo. Had ze zich er erg op verheugd?

@lindsya: Huh je kleine vent alweer vakantie? Of moet ie maandag gewoon weer naar school en hebben ze nu een paar dagen extra vrij vanwege hemelvaart?

@sjonno: Leuk uitje gehad dus. Mooi! Jeetje zeg wat zijn jouw kinders groot! Luka zit nu op 106 cm en ong. 17 kg.

@beegee: Huh je bent "alweer" 12 weken! Wat gaat dat snel!!!!

Hier gister heerlijk naar de sauna geweest. Had nog een bon liggen die uiterlijk gister op moest. Heb gisterochtend dus smsje gestuurd naar Pat met de vraag of hij 's middags vrij kon nemen. Nou dat kon. Vervolgens oppas geregeld voor Luka en toen zijn we gegaan. Het was echt te heerlijk!!!!! Heb 2 keer een opgieting gehad en voelde me redelijk ontspannen toen we daar weggingen.
Helaas heb ik een heftige reactie op de behandeling van de fysio afgelopen maandag, dus strompel echt als een achterlijke. En het doet PIJN!
Dinsdag is mijn mannetje jarig. Word ie alweer 30 (!) oude lul...hahaha. Heb als verrassing die dag vrijgevraagd voor hem, 's ochtends wordt ontbijtje bezorgd en daarna hebben we een fotoshoot met zijn drietjes. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Verder krijgt hij nog kaartjes voor Najib Amhali, maar die show is pas in april 2012.....

Verder afgelopen maandag verkeerde behang voor de babykamer binnengekomen. Ik baalde als een gek natuurlijk. Gelijk mailtje gestuurd over hoe en wat en dat ik het juiste behang voor het weekend wilde hebben, aangezien maandag de meubeltjes komen. Hoor ik vervolgens niets meer op, krijg ik vanochtend een pakketje van die webshop. Open ik heb, zitten er dekbedovertrekken in (!), bestemd voor iemand anders aan de andere kant van het land. Gelijk maar gebeld dus. Nu is het juiste behang vandaag verstuurd en is mij gevraagd om de pakketjes door te sturen naar de juiste personen. Nou dat doe ik dan maar braaf.
Er zitten dus een stel heldere lichten daar bij die webshop. Het is dat ik het behang zo leuk vindt, anders had ik gezegd hou het allemaal maar.

Zometeen komt een collegaatje bakkie doen. Gezellig!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sjonno wo 1 jun 2011 - 19:26

Goedemorgen!

Iedereen een lekker lang weekend? Wij gaan vandaag naar vrienden, die hebben een seizoenplaats op de camping dus daar gaan we naartoe. Heb nog geen idee waar het is maar we rijden achter hun aan, lekker makkelijk haha.

Rick was afgelopen maandag bij de ha geweest en het was drama! Ha korst verwijderd en er blijkt wat wildvleesgroei onder te zitten. Contact gehad met dermatoloog en we moeten het gaan aanstippen met zilvernitraat (?), krijgen daar morgen uitleg over en als dat niet helpt moet het operatief verwijderd worden. Hoop dat dat niet nodig is. Wat waterpokken al niet kunnen doen zeg ;-(

@ Petteflat..wat lekker zeg, naar de sauna geweest. Ik snak naar een hotstone-massage haha. Gaaf zeg, een fotoshoot. Moeten wij ook nog steeds een keertje doen. Hebben bijna geen foto's van ons viertjes.

@ Rupsie...ik moest dus meteen aan F. denken maandag op het cb. Lisa weegt idd wat meer dan hem, hij moet dan echt wel heel smal zijn als je ziet hoe iel Lisa al is haha. Aah, die hormonen. Ik had daar ook altijd zo'n last van. Nu nog als het de tijd van de maand is, zou willen dat ik daar vanaf wa haha. Hoe reageerde S. dat ze niet meekan op vakantie. Vind dat echt belachelijk, je belooft iets, dan moet je het ook waarmaken.

@ LIndsya...wat een leuke dingen doen ze bij O. op school!

@ Beegee..aah het leed dat tanden krijgen heet. Hier ook 1 en al drama. Laat Lisa maar snel de laatste melkkiesjes krijgen, zijn we er iig vanaf!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 1:10

goedemiddag!!!

Gister de hele dag muziek gemaakt in Groenlo.. wat een heerlijk weertje!! love it Very Happy meteen een kleurtje opgedaan. Verder hadden de meiden het super gedaan bij ros de hele dag...
ben vandaag tot 12 aan het werk geweest en daarna aan de poets..Ik loop echt achter met mijn huis Embarassed en baal er verschrikkelijk van. Doel vandaag was om de badkamer flink te doen en ook even te dweilen nou gelukkig dat klusje is geklaard. Ook men koelkast is weer schoon. Verder wil ik voor het eind van het weekend de kamers boven helemaal gestofd en gezogen hebben dan is het boven ook weer schoon....
Ik hoor merle alweer... oepsie dat is maar een kort slaapje...:S
Indy heb ik net als prinses gesminkt... gaan we dadelijk nog even boodschappies doen.

@ sjonno, en lekker dagje camping gehad??
ohh wat naar zeg van dat wildvlees... (nooit gehoord dat zoiets kon van een ''simpele'' waterpok)

@ patteflat, wat een goed idee sauna!! heeeeeeeerlijk.....

@ rupsie, zijn je hormonen weer iets gezelliger intussen??

@ lindsya, hoe gaat het met je en je kleine man?

@ limburg, wat een leuke foto's weer op je hyves!!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 3 jun 2011 - 8:18

Hallo allemaal,

Iedereen lekker van het heerlijke weer en de extra dagen vrij? Wij doen alles lekker rustig aan en genieten van het heerlijke weer. Ik ben al aardig verkleurd. Zondag moet mijn man werken en dan wil ik en mijn kleine man daar heen om nog wat dingen te kopen voor de vakantie alvast. Mijn kleine man wil wel heen met de trein dus dat doen we dan maar Very Happy

Rupsie, is de keuken af nu? Balen dat ze het gat aan de verkeerde kant hadden gemaakt. Ach dat zielig voor je meisje. Hoe reageerde ze toen je het vertelde? Dat is wel lullig zeg. Leuk dat jullie een kleurtje in ieder kamer willen maken.

Pettflat, heerlijk in de sauna geweest. Heb je vast goed gedaan. Balen dat je na de fysio weer pijn had. Leuk een fotoshoot met zijn alle, veel plezier alvast. Ze hebben wat extra dagen vrij voor de hemelvaart, maar hij moet maandag weer naaar school anders wordt het wel een hele lang zomervakantie Wink

Sjonno, hoe was het op de camping? Hebben de kinderen het naar hun zin gehad? Hoe voel jij je nu? Heb je al gesprek gehad?

Beegee, heerlijk weertje om muziek te maken nu. Lekker dat je verkleurd ben. Je kom vanzelf weer in ritme met je huisje. Met mij gaat het redelijk en met mijn kleine man alles goed, die is heerlijk aan het genieten van zijn vakantie, die doet alles op zijn gemakje Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 21:02

Goedemorgen!!

@ lindsya, prima vakantie instelling van je kleine! lekker rustig aan doen Very Happy haha!!!
veel plezier vandaag.

Ik heb de boven verdieping helemaal klaar, erg lekker!! alles is weer stofvrij Very Happy men was is allemaal weg (voor zo lang het duurt) moet zo even naar de piercingshop, mijn steentje van mijn MD is al enige tijd geleden eraf gegaan op zich niet erg, maar de piercing lijkt nu dicht te groeien :S hoop dat het steentje er nog opgedraaid kan worden.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 2:42

wat een rust hierzo, iedereen aan het bakken in de zon... Very Happy

Mijn piercing kon gelukkig terug gezet worden... poeh!!! moet wel even voorzichtig mee zijn maar goed is niet erg! Ben net op men werk geweest is er maar 1 client thuis van de groep dus mocht weer gaan.. lekker!! woon 3 minuten van men werk dus ik ga wel lekker op en neer.. ga nu rond de klok van 18.00 terug... morgen mag ik waarschijnlijk ook eerder weg, dus heeeeerlijk!!!

Indy en Merle zijn met opa en oma fietsen...ros is naar vrienden, jemig ik heb gewoon al de hele dag intussen het rijk voor mezelf.. ik geniet even hoor haha

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 4 jun 2011 - 3:54

Hallo allemaal,

Lekker weertje, vanmiddag even buiten gezeten. Nu lekker binnen, lekker koel binnen. Als het morgen ook zo is, ga ik niet met de trein shoppen want dat vind ik iets te warm, even aan kijken.

Beegee, gelukkig dat je piercing nog erop kon. Lekker het hele huis voor jezelf alleen. Zo dat is beter dat je naar huis mocht van je werk, heerlijk lekker genieten van de rust Wink

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:06

Lindsya schreef:Hallo allemaal,

Lekker weertje, vanmiddag even buiten gezeten. Nu lekker binnen, lekker koel binnen. Als het morgen ook zo is, ga ik niet met de trein shoppen want dat vind ik iets te warm, even aan kijken. volgens mij wordt het morgen een stuk minder lekker weer...

Beegee, gelukkig dat je piercing nog erop kon. Lekker het hele huis voor jezelf alleen. Zo dat is beter dat je naar huis mocht van je werk, heerlijk lekker genieten van de rust Wink kindjes komen nu naar huis dus die zullen denk ik zo wel hier zijn... en ik ga over 1 uurtje alsnog werken... zo gek om maar zo kort te werken maar wel heerlijk

Groetjes

Gast
Gast

Bericht  Sjonno za 4 jun 2011 - 4:59

Goedenavond!

Pff, wat een weertje he? Dit is voor mij echt te warm, wordt hier echt poepiechaggie van!

Donderdag een leuke dag op de camping gehad, wel een flink eind rjden. Was in Flevoland maar wel heel gezellig! Gister is Rick naar de ha geweest voor het aanstippen van het wildvlees. Ging goed, wel even moeten huilen maar het is natuurlijk ook geen pretje. Nu moet Chris dat nog 3x doen en dan vrijdag weer op controle. Huisartsen in de praktijk hadden dit nog nooit meegemaakt, wildvleesgroei van de waterpokken.

Vandaag hebben de kids ieder een konijntje uit mogen kiezen bij m'n collega. Zij had een nestje dwergkonijntjes. Rick heeft een bruine, genaamd pike ( heeft hij zelf verzonnen, hoe is hier er op gekomen haha ) en Lisa heeft een grijze, Josje, goh waar zou dat vandaan komen haha. We weten niet of het mannetjes of vrouwtjes dus zijn dus misschien krijgen we zelf nog wel een nestje haha. Morgen nog een dagje met 2 vriendenstellen en hun kids naar de loonse en drunense duinen en dan zit het weekend er weer op!

@ Lindsya...ik heb a.s donderdag een intake gesprek met de psycholoog. Ben erg benieuwd, heb nl geen idee wat ik kan verwachten. Groot gelijk dat je nu niet met de trein gaat met dit warme weer. Met zo'n warmte kun je eigenlijk maar niet in een auto oid stappen.

@ Beegee...gelukkig kon je piercing nog teruggezet worden. Lekker zeg het rijk alleen, had ik vanochtend maar een uurtje maar dat vond ik al heerlijk haha.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rupsie za 4 jun 2011 - 7:09

Hoi hoi, ik zal ook weer eens reageren. Pfff wat een hitte, is echt niks voor mij. Hier binnen is het ook 30 graden dus het slapen gaat ook niet echt lekker.

S. is uiteindelijk toch nog op vakantie geweest. Na wat telefoontjes heen en weer, zijn ze uiteindelijk rond 18 u ’s avonds vertrokken, toch S. maar meegegeven. Ze waren om 21.30 op de bestemming aangekomen. Eigenlijk veels te laat dus maar goed. Ze is toch op vakantie. En ze geniet er helemaal van. Dolle pret. Vandaag weer aan de tel. Gehad en ze wil morgen niet eens naar huis haha. F. daarentegen vindt het maar niks dat S. op vakantie is. Hij mist haar enorm. Weet niet zon goede raad met zichzelf.
Voor mij is het ook een soort van vakantie. Tjee zeg wat een rust dan zo met 1 kind. Beste makkelijk soms, al mis ik S. natuurlijk wel ontzettend.

De 1e groeiecho heb ik inmiddels ook achter de rug. Tja ik wordt er niet wijzer van eigenlijk. Ze schatte het nu weer op een kleine tot gemiddelde baby. Maar dat zeiden ze de vorige keren dus ook. Maar ach, we wachten de volgende echo maar weer af. En tegen de tijd van de bevalling kijken we wel of ze gelijk hadden.
Baby was wel gedraaid trouwens, dat gevoel had ik maandag al. Het lag nu met het koppie naar beneden.
Maandag mag ik weer op gewone controle. Dan heb ik ook de telefonische intake van de kraamzorg. Begint al dichterbij te komen allemaal.

Petteflat: Heerlijk zeg dat je naar de sauna was geweest. Minder van de heftige reactie op de fysio. Leuke plannen voor dinsdag, alvast veel plezier. Nou dat gaat ook lekker zeg bij die webshop.

Sjonno: Ach wat sneu dat Rick wildvleesgroei heeft. Hopelijk is hij er snel vanaf. Wat leuk 2 konijntjes. Hier hebben we er nog 1 en dat is ook een groot succes altijd.

Beegee: wat heerlijk dat je het rustig hebt op je werk nu. Lekker genieten van de rust in huis. Gelukkig kon je piercing er nog op gezet worden.

Lindsya: Leuke plannen voor morgen, als het goed is wordt het dan wat minder warm, dus wie weet kunnen je plannen doorgaan.
De keuken is nog niet klaar, die komen ze as vrijdag afmaken. Als we een weekje verder zijn, zijn er weer diverse projectjes af. Ik kan niet wachten haha.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya za 4 jun 2011 - 7:31

Hallo allemaal,

Net even de bovenverdieping schoon gemaakt want daar had ik overdag echt geen zin in. Had ik mijn droger aangezet en ik ging later even naar de badkamer staat die in brand :shock: Gelijk uit gedaan, alle ramen open gezet, wel een aantal kledingstukken verbrand maar gelukkig verder geen schade dus dat gaat weer geld kosten echt balen.
Mijn kleine man ligt lekker te slapen maar hij had hoofdpijn zei die dus ik hoop dat die niet al te last van heb, hoop als die morgen op staat dat het over is.

Sjonno, leuk dat jullie konijntjes hebben uitgezocht. Mijn boef wil er ook zo graag weer één maar ik begin er echt niet meer aan. Aparte naam heeft Rick uitgekozen Very Happy Nee ik ga echt niet als het zo warm is als nu met de trein, ik moet zeggen in de auto vind ik het niet erg want we hebben airco :P

Beegee, dat is lekker werken zo, vooral met dit warmer weer, heerlijk.

Rupsie, gelukkig dat je meisje toch is mee gegaan op vakantie. Leuk dat ze het naar haar zin heeft. Ach dat F. zijn zus mist, echt lief. Minder dat het zo warm is bij jullie de unit, je woon bijna in je huis, ben je toch van die benauwde unit af.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 zo 5 jun 2011 - 0:54

Hi meiden,

Ik hoop morgen weer even uitgebreid hier te reageren. We zitten midden in de verbouwing en verblijven nu op de camping omdat we thuis totaal niet meer kunnen leven.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 20:19

Goedemorgen!!!

@ limburg, ik heb foto's op je hyves gezien.. jemig wat een bouwval is het even zeg.. resultaat zal vast wel super zijn Very Happy
Hoe doet je kleine man het? en S?

@ lindsya, oef in de brand???? maar goed dat je het zo snel gemerkt hebt zeg!!!!

@ rupsie, ohh handig zo'n groei echo als je er weer niet wijzer van wordt... :S
veel plezier vandaag bij de controle!!

@ sjonno, en is het thuis aanstippen ook gelukt bij r.ick?

Hier druk weekendje gehad, ben helemaal gesloopt haha... het liefste slaap ik nu nog.. :S maar goed kleinigheidje!! verder gaat het goed hierzo! kindjes doen het goed, al merk ik de laatste tijd weer wat negatief diva gedrag van Indy.. maar goed!!
we mogen haar misschien mee laten doen met de kako... eigenlijk is dat pas vanaf 4, maar goed mijn schoonzus haar familie runt daar veel in.... nu lijkt het me voor Indy helemaal super om de hele dag in de weer te zijn en lekker te spelen.. maar goed ik twijfel toch wel een beetje het is niet voor niets vanaf 4.. ( naja ze wordt 3 weken later wel 4 haha)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno zo 5 jun 2011 - 21:26

Goedemorgen!

Pfff, waar halen m'n kids hun energie vandaan! Gister een geslaagde dag gehad in een indoorspeeltuin ( hadden makkelijk naar de duinen gekund maar ja, het regende 's ochtends ), niet geslapen overdag, sliepen niet voor 20.30 en voor 7 uur weer paraat. Ik weet het, zeuren en klagen helpt niets maar het is zo vermoeiend, blegh!

Gister is het aanstippen bij Rick goed gelukt. Hij is toch wel een bikkeltje hoor, hij kan om alles huilen maar met zulke dingen houdt hij zich weer heel groot. Verder drukke week deze week. Morgen en overmorgen werken, donderdagochtend psycholoog en donderdagmiddag extra werken.

@ Rupsie...het moet bij jullie in die units wel heel warm zijn idd. Ik kan er ook echt tegen, tegen dit warme weer. Wordt daar echt chagrijnig van. Fijn zeg dat S. toch nog op vakantie kon. Heeft ze het leuk gehad?

@ Lindsya...eigenlijk moeten we met dit weer niet poetsen he? Maar goed, ik kan het ook weer niet laten liggen haha. O. niet al te lang last gehad van hoofdpijn? Jeej, wat schrikken van je droger zeg. Gelukkig ontdekte je het op tijd, je moet er toch niet aan denken wat er allemaal mis had kunnen gaan.

@ Limburg...ik had ook de foto's op je hyves gezien, pff wat een zooi haha.

@ Beegee...wat is kako? Indy is ook echt toe aan school he? Merk het aan Rick ook heel erg al moet ik er zelf niet aan denken dat ik hem over 5 maanden heel de dag 'kwijt'ben

Pfff, 2 vermoeiende, ruzie makende kids in huis. Duidelijk 2 gevalletjes van slaap tekort.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya zo 5 jun 2011 - 21:51

Goedemorgen,

Mijn kleine man is naar school. Hij had er weer helemaal zin in. Ik heb beneden weer alles schoon kunnen maken. Ook even in de keuken het gasfornuis en de vaatwasser van zijn plaats, daar achter en naast even schoon gemaakt en gelijk die twee ook helemaal schoon gemaakt. Ik wil echt over een tijdje een inbouwkeuken want dit is echt niks.
Gisteren toch met de trein naar mijn man geweest. Heb een aantal dingen gekocht, ook voor de vakantie, moet nog een aantal dingen en dan ben ik gelukkig klaar. Vandaag nog precies 5 weken voor vertrek dus het gaat opschieten.

Limburg, ik heb de foto's gezien van jullie huis. Hopelijk schiet het allemaal een beetje op en op de camping vertoeven is ook geen straf, alleen hopen op een beetje goed weer Very Happy

Beegee, misschien een domme vraag maar wat is kako? Komt waarschijnlijk dat ze zichzelf verveeld dat zich zo gedraagt. Zijn er geen kinderen in de buurt waar ze mee kan spelen?

Sjonno, ik sta ook soms versteld van de energie die kinderen kunnen hebben. Volgens mij stelen ze onze energie daarom rennen ze gewoon door Wink Nee ik heb hem niet meer erover gehoord dus ik denk dat de hoofdpijn weg was. Nee ik moet er zeker niet aandenken wat er was gebeurd als ik niet naar die droger was gaan kijken. Gelukkig zet ik hem ook nooit aan als ik weg gaat.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud