Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 9 van 32 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 8 apr 2011 - 21:11

Beegee gefeliciteerd wat een super leuk nieuws zeg!!

Hier vanmorgen op tijd wakker. R. vond de slingers en ballonnen zeer interessant. De kadootjes had ze minder mee maar E. staat parraat om alles uit te pakken.
Het is super lekker weer dus vanmiddag zullen we wel in de tuin belanden. Het is hetzelfde weer als 1 jaar geleden hihi om 14:07 is de geboortetijd. Vind zo'n dag altijd wel bijzonder hoor denk de hele tijd oja nu dit en toen dat.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rupsie vr 8 apr 2011 - 21:22

[img]Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Cimg2835k[/img]
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Rupsie vr 8 apr 2011 - 21:23

Wauw het is me eindelijk gelukt om iets te plaatsen. Kan toch meer als ik dacht Very Happy
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya vr 8 apr 2011 - 21:28

Hallo meiden,

Vandaag het vrijgezellenfeest, ben wel benieuwd hoe het zou gaan vandaag. Het is een lange dag dus ik heb niet heel veel gedaan, beneden een beetje schoon gemaakt en de was heb ik even aan gezet. Ik zit alleen te twijfelen of ik even naar de winkels gaat of niet. Dadelijk even de tas van mijn kleine man inpakken dan is die ook klaar.

MM, gefeliciteerd met je kleine meisje, heel veel plezier vandaag. Jullie hebben heerlijk weer vandaag.

Rupsie, minder dat je nog niet helemaal lekker voel, beterschap. Leuk dat jullie al voor gordijnen zijn gegaan, wat voor iets wil je? Hoe staat het met het tegelen zijn ze alweer wat verder? Leuk idee zeg, ziet er leuk uit.

Beegee, wij hadden gelukkig nog wel stroom, alleen geen tv/internet/telefoon maar de buren hadden helemaal niks, die kunnen het wel terug vragen aan stroomleverancier.

Fijn weekend allemaal
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 21:47

BeeGee, gefeliciteerd Very Happy !!! Ik dacht al dat jullie er binnenkort weer voor zouden gaan maar dit is wel heel leuk zeg Very Happy ik ben jaloers haha Wink

Gast
Gast

Bericht  Darius vr 8 apr 2011 - 23:33

BeeGee, gefeliciteerd!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sjonno za 9 apr 2011 - 0:21

Lindsya schreef:
Sjonno schreef:

Ik lees hier nog maar sporadisch mee, vind dit forum gewoon niet zo leuk..

Het is inderdaad niet erg leuk meer omdat er een hoop meiden niet mee zijn gegaan naar de nieuwe forum. Schrijf je op een andere forum of niet? Maar we kunnen altijd even bij elkaar krabbelen op hyves.

Nee, ik zit niet op een ander forum. Ik vind jullie allemaal nog leuk en gezellig maar dit forum trekt me niet en daarom heb ik ook weinig zin om hier op te komen. Vandaag kijk ik er toevallig wel op maar dat kan nou een goed pas weer over een week zijn.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 za 9 apr 2011 - 4:03

Hi meiden,

Zo eindelijk eventjes tijd om te reageren, man is naar het zaalvoetballen, kraamvisite is weg, S. is bij zijn moeder en R. ligt in zijn bedje al is het zo etenstijd voor hem.

Hoe gaat het met jullie? Ben erg benieuwd hoe het nu met jullie gaat en wat de ontwikkelingen zijn, heb namelijk niet alles terug gelezen, dat is teveel van een week sorry.

Ik heb zojuist mijn bevallingsverhaal en foto’s geplaatst in een aparte topic.

Vandaag is er weer een stukje voorbij, de kraamtijd afgesloten want de kraamverzorgster was er voor het laatst en ik ga haar echt missen, net zoals mijn zwangerschap (ik weet dat ik heb geroepen dat ik echt de zwangerschap niet zal gaan missen) en toch ook de bevalling ga ik missen. Kortom, heerlijk veel hormonen nog in mijn lichaam en last van kraamtranen. Hoop dat ik alles snel een plekje kan geven en er beter mee om kan gaan.

Verder gaat het lichamelijk wel wat beter maar nog niet super goed. Heb nog ontzettend last van mijn knip en kan niet lang staan of beneden zitten. De knip is heel mooi gehecht alleen laat hij nu een beetje los, morgen komt de verloskundige nog en ben benieuwd wat die er van zegt. Heb nog dagelijks paracetamol er voor nodig en dat moest afgebouwd zijn maar helaas gaat dat niet. Ook nog wel last van buikpijn en erg emotioneel.

S. reageert super op zijn broertje, zo trots! Wel was/is hij helemaal hyper en heeft moeilijk geslapen de eerste dagen, erg onrustig. Afgelopen donderdag merkte ik al wat verschil dat het weer wat beter ging. Is ook niet niks wat er veranderd. Maar S. reageert echt heel erg goed op zijn broertje. Afgelopen dinsdag heeft hij getrakteerd op het kdv en hebben ze er een groot feest van gemaakt, echt heel erg leuk dat ze dat hebben gedaan.

Met R. gaat het ook erg goed, hij doet het echt goed voor zijn omstandigheden en na een moeilijke start. Hij meldt zich zelf netjes om de 3 / 4 uur en aan de borst drinken gaat ook steeds beter, wel met hulp middelen maar dat maakt niet uit, ben ontzettend blij dat hij goed groeit , beter zijn temperatuur kan vast houden en eindelijk een beetje kan drinken aan de borst.

@ MM, gefeliciteerd met R., wat gaat het snel dat ze alweer 1 jaar is.

En gefeliciteerd met jullie huis!

@ Rupsie, balen dat je ziek was, ben je inmiddels wel weer een beetje opgeknapt?

Wat schattig dat F. zo zijn zus miste, heeft hij dat wel vaker?

Wat schattig hoe jullie de peetoom en peettante hebben gevraagd. Was dat een echo en hebben jullie daarom muisjes geplakt?

@ Lindsya, wat leuk dat de schoolfotograaf is langs geweest, wanneer komen de foto’s?

Je vriendin is bevallen, wat ontzettend vervelend dat ze beide een moeilijke start hebben gehad, wat was er en gaat het nu weer beter? Kan me heel goed voorstellen dat ze het nu heel moeilijk heeft en een groot gemis.

Hoe was de vrijgezellenfeest vandaag? Was je nog geslaagd in de stad voor iets nieuws?

@ Beegee, wat? Ben je zwanger?? Gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk! Wist wel dat jullie voor een derde wouden gaan alleen dacht dat jullie nog eventjes wouden wachten. Ik mis het nu al, erg he haha.

@ Meeko, fijn dat het 10 minutengesprek zo goed was, altijd fijn om te horen dat je meisje het goed doet.

Waarom komt de wijkverpleegkundige langs? Fijn dat E. boven haar geboortegewicht zit! R. zit sinds donderdag boven zijn geboortegewicht nadat hij meer dan 10% was afgevallen. Gaat het drinken van E. nu beter?

Dat is balen een borstontsteking! Ben je nu weer helemaal genezen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:16

goedenavond!!

iedereen bedankt voor de felicitaties!!! wij waren ook zeer beduusd van het snelle nieuws haha!! In feb was ik gestopt met de pil en netjes zo gepland dat ik NIET zwanger zou zijn vanwege de carnaval... dus de eerste dag van de carnaval BATS ongesteld..dat was ietsie minder maar goed dat wilde we ook...en nu meteen zwanger... ros en ik hebben dinsdag avond ook beide erg moeten wennen aan het feit dat het al zo snel gelukt was. Maar goed alles is gezakt en intussen helemaal gewend. Wat wel echt jammer is, is dat mensen inderdaad bij de 1e keer vertellen mega enthousiast waren bij de 2e al wat minder en de 3e... uhhh ja echt veel minder. maar goed moet voor ons de pret niet drukken!!

ik duik snel men bed in, heb net gewerkt. Reageer morgen even op iedereen uitgebreid!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:06

Even snel op de zondag morgen!

Beegee; wauuwwww gefeliciteerd!!!! Hele fijne zwangerschap gewenst smile

Limburg; ook hier nog maar even gefeliciteerd! Fijn dat je mannetje het goed doet! Je klinkt weer zo fit!

Meeko; het is ook allemaal niet niets voor je vrouwtje om ineens een 'indringertje' te hebben. Hier waren we daar ook wel bang voor wbt Dylan omdat hij de enige kleine man in de familie is en heel verwend is maar was hier gelukkig niet het geval. Hopelijk kan ze binnenkort vrede hebben met haar plaats in het gezin Very Happy

uhmm wij gaan even badderen,en dan naar 3 verjaardagen :shock:

Hier gaat het heel goed (zoals ook wel te volgen is via hyves volgens mij). Genieten met Sander in huis en het feit dat we nog lekker veel vrij zijn. Lynn doet het geweldig,slaapt goed,tanden komen door, staat en stapt in huis rond (en zelfs al overgestapt van de bank naar de tafel!), Dylan blijft helaas rommelen en zijn weer aan een kuur begonnen voor zijn oren en daar wordt hij over 3 weken weer aan geopereerd. Verder schommeld zijn hb waarde nog te erg dus weer aan een onderhoudsdosis begonnen. Gelukkig nog niet zo erg dat hij aan een transfusie moet dus dat hopen we te omzeilen op deze manier!

Met mij gaat het goed, ingeschreven voor de opleiding pedagogiek en begin in september. Verder weer aan het werk wat erg leuk is (24 uur per week momenteel),flink aan het plannen voor onze vakantie in Mei en mijn reis naar Peru in juni/juli. Al met al een positieve Peet angel

Hele fijne zondag en lekker genieten van het mooie weer!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:53

Goedemorgen!!

@ petra* zooo genoeg van plan! en wat heerlijk 2 vakanties in het vooruitzicht!
ohh jullie kereltje blijft ook kwakkelen he!!!

@ sjonno, ahh maar wij zijn toch gezellig :p haha!!
het forum vind ik ook niet geweldig, maar goed als ik lang niet gereageerd heb ''mis'' ik het wel Very Happy

@ mm, hoe is de verjaardag van R gister geweest?? heeft E netjes alles cadeautjes geopend :p haha!!

@ limburg, fijn dat je zo genoten hebt van je kraamverzorgster!! wel jammer he als ze dan weg gaan!
ik kreeg bij merle 2 dagen extra omdat ik zoveel uur had, heerlijk vond ik het.
Gaat alles goed met R verder?
Hoe heeft de moeder van S gereageerd, of houd zij zich afzijdig nu?

@ rupsie, jaja nog even samen zwanger Very Happy was het toch nog ''gelukt'' Very Happy
Ik ga je idee stelen van peettante/peetoom denk ik angel
Tussen Merle en Indy zit 28 maanden en merle en de baby dadelijk ongeveer 24 maanden. Very Happy ik ben waarschijnlijk de 9e uitgerekend en merle is van de 12e december

@ lindsya, hoe was het vrijgezellenfeest geweest??

Met Merle gaat het de laatste dagen weer flink minder, constant koorts maken en het snot blijft gewoon rond vliegen. Heb even terug zitten denken met haar verjaardag had ze een flinke AB kuur, heeft goed zijn werk gedaan zo rond halfweg jan is ze weer aan het kwakkelen geslagen. Soms gaat het 1 week goed dan weer minder, dan weer 2 weken goed dan weer minder. En deze week heeft ze weer constant koorts... :S Ik zal maandag even bellen met de HA, misschien even bloedprikken ofzo? kijken of er ergens een ontsteking zit.. ik weet het ook niet.

We gaan vanmiddag lekker bbq-en!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 9 apr 2011 - 23:24

Vanochtend is de kraamverzorgster geweest en dit is nu ook afgesloten, over 6 weken na controle bij de gynaecoloog en de verloskundige. R. is gelukkig weer aangekomen en weegt nu 2600 gram en we mogen naar buiten toe, mist we een kruik in de wagen doen en voor en na temperaturen en als dan zijn temperatuur goed blijf, is het prima en anders moeten we nog eventjes wachten. M’n hechtingen moet ik even in de gaten houden, als ik er eind volgende week of die week erna nog zo last van heb, moet ik ze eventjes bellen.

@ Beegee, echt super fijn dat je zo snel zwanger bent geworden. Was je bij I. en M. ook zo snel zwanger? Idd jammer dat mensen steeds minder enthousiast reageren terwijl dit net zo groot nieuws is als bij de 1e en de 2e. Niks van aan trekken en lekker van genieten!

De moeder van S. heeft niet gereageerd, vanavond moet mijn man S. bij haar ophalen dus ben benieuwd. Maar denk dat hij hem bij opa en oma moet ophalen en haar dus niet ziet.

Wat balen dat M. zo blijft kwakkelen, idd de huisarts bellen want dit schiet niet op.

Heerlijk bbq-en, dat wil ik ook weer snel doen.

@ Petra, moet oppassen dat ik me niet te fit laat overkomen, volgens mij wil ik namelijk alweer te veel, vind dat ik nu alles weer moet kunnen nu de kraamverzorgster weg is maar me lichaam denkt daar nog niet helemaal zo over.

Fijn dat het zo goed met jou/jullie gaat. Kan me voorstellen dat jullie nu erg van elkaar genieten gezien S. zo lang is weggeweest.

Hoe vond hij het om L. weer te zijn want zij was natuurlijk nog heel klein toen hij wegging. En D. ook weer helemaal blij dat hij thuis is?

Balen dat D. zo blijft kwakkelen, hopelijk slaat deze kuur wel aan en over 3 weken er helemaal vanaf.

Wat leuk dat je een opleiding gaat doen, ga je die naast je werk volgen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Lindsya zo 10 apr 2011 - 0:42

Hallo allemaal,

Het vrijgezellenfeest was zeer geslaagd, had ik stiekem niet verwacht maar het was echt gezellig en heel leuk. Het mozaiken had ik naar een tijdje wel gehad maar gelukkig hadden daar meer last van. Het eten viel ook reuze mee en was ook leuk om te zien, gelukkig was ik niet de vrijgezel want dat had ik nooit allemaal gedaan Very Happy
Mijn kleine man heeft het super goed gedaan bij mijn schoonouders. Hij was vanmorgen om 9 uur wakker dus die heeft goed door geslapen.

Limburg, leuk dat S. zo goed op zijn broertje reageer. Gelukkig dat nu alles goed gaat en dat het drinken aan de borst ook beter gaat nu. Goed dat de vk even komt kijken naar je hechtingen, sterkte. Ik miste mijn buik ook naar mijn bevalling, het getrappel in je buik, echt super.
Mijn vriendin had een verwaarloosde blaasontsteking dat is een nierbekontsteking geworden en de dokters dachten aan rugweeën en hebben haar niks gegeven. Ze heeft echt veel pijn gehad met de bevalling. Toen de kleine is geboren, heeft ze gelijk infuus gekregen en moest ze om de drie uur AB kuur via het infuus omdat die ontsteking heel erg gevaarlijk kon zijn voor de kleine als je er niks aan deed. Maar nu gaat het gelukkig goed, ze zijn allebei thuis.

Beegee, dat is toch goed gepland de zwangerschap en goed dat je snel zwanger was. Minder dat Merle zo aan het tobbe is, lijkt me geen slecht plan om bloed te laten prikken bij haar.

Petra, lekker dat je man weer thuis is en dat jullie kunnen genieten nu met zijn vieren. Sterkte met je kleine man dat is minder van zijn oren.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Meeko zo 10 apr 2011 - 1:23

Beegee, ja dat houd Fenk dus ook tegen. Maar vind t zoveel mooier en lekkerder zitten. Moet er ook 1 zijn eigenlijk met een wasbare hoes hoor. Of we laten t plastic eromheen zitten :P
Jaa wat leuk zeg!! En wat snel gegaan! Gefeliciteerd!
Ah wat sneu dat Merle zo kwakkelt. idd gewoon de huisarts bellen hoor.

Lindsya, jeetje wat balen zeg van die stroomstoring! Mooi dat het feestje gelaagd was!!
Hoe gaat t met jouw hoofdpijnen?

Rupsie, wat een super leuk idee zeg van die echo en muisjes!

MM, gefeliciteerd nog met R. Is alweer snel gegaan zeg.

Limburg, erg he als de kraamzorg weg gaat. Bij mij was ze 10 dagen geweest dus was ook wel weer een beetje blij dat ze weg ging. Maar toen moest ik alles alleen doen, en dat is ook wel weer pittig. Maar even een ritme in vinden.
Vervelend dat je zo last heb van kraamtranen. Lekker laten komen en rustig aan doen nog!
Oeh die knip. Echt pijnlijk is dat he. Ik nam een sodabadje tegen de pijn, en dat hielp wel aardig. en gewoon paracetamol blijven slikken hoor. Heb ik ook nog een tijd gedaan.
Fijn dat t met de bv goed gaat! Echt bijzonder he, dat je kindje gewoon groeit van jouw melk!
Wijkverpleegkundige komt hier altijd langs, zo rond de 2e week. Bij jullie niet dan? Wordt ze gewogen en er worden dingen besproken enzo. Dacht dat dat overal zo was.
Ja ze drinkt nu super goed. Kan 1 borst alweer zonder tepelhoedje, dus ook erg fijn.

Petra, het gaat ook weer een stuk beter met senna. Is nu al echt een beetje gewend. Gelukkig maar.
KLinkt echt heerlijk en relaxed bij jullie zeg. Lekker vakantie boeken! Ik heb er ook alweer zin in, nog bijna 4 maanden wachten.
Moet Sander binnenkort weer weg of duurt dat nu weer even?

Hier gaat t allemaal weer goed gelukkig. Gister nog wel de hele dag op bed gelegen. Elin wilde steeds drinken, en dat heeft van 4 uur 'sochtends tot 10 uur geduurd. Echt heel vermoeiend. Ze was ook wat onrustig. Had wat last van krampjes ook. Maar vannacht heeft ze t super gedaan. 23.00 uur, 04.00 uur en 08.00 uur! Dus een heerlijk nachtjes. En ook steeds maar een uurtje bezig geweest. Denk dat de onsteking nu helemaal weg is. Zit nog een kleine harde plek, maar verder geen last van. Moet nu alleen nog 5 dagen die antibiotica troep slikken.

Vanmorgen al gestofzuigd, gedweild, wat in de tuin gedaan en was gedraaid. Fenk is nu voetballen en de meiden liggen te slapen dus even wat rust voor mezelf. M'n bekken gaan ook ineens een stuk beter na die paar dagen op bed liggen. Pas na t dweilen en in de tuin werken voelde ik t een beetje. Gelijk even gaan zitten en toen trok t ook weer weg. Hopelijk blijft dat zo, of verbeterd t natuurlijk.

M'n schoonzusje werkt sinds kort bij de ijswinkel dus daar gaan we vanmiddag nog even lekker een ijsje halen!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 7:54

Goedenavond!!

Wat een weertje zeg! Very Happy we hebben de hele middag in de tuin gezeten, heerlijk!! Merle heeft alleen niets gegeten.... en nu ligt ze nog steeds te kwebbelen in bed terwijl ze zo moe was?? gek ding!!
Indy mag morgen weer lekker naar school, gewoon het weekend alweer voorbij zeg! gaat zo snel.

@ meeko, onze hoes van de bank is ook wasbaar maar de vlekken gaan er op een gegeven moment ook niet meer uit...en ook vervaagd de kleur op een gegeven moment van het wassen..

Zoo je dametje heeft flink gedronken gister zeg!!! jemig. een regel dagje ofzo?

@ lindsya, ohh gelukkig was het feestje leuk!! Very Happy

@ limbrug, en eventjes naar buiten gewandeld met je kleine man??

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 19:20

Goedemorgen,

zoo merle heeft nog lang gespookt poeh!! Rolling Eyes was niet zo fijn!! Mag dadelijk om 10.30 al naar de huisarts, dus ik ben benieuwd... ik ben bang dat ze weer op het randje van een longontsteking zit o.i.d. zeker met haar koorts en een zeer nare hoestje... maar goed we shall see.. ik ga er maar vanuit dat we wel weer een AB mee gaan krijgen...
verder kan ik dan meteen melden dat ik zwanger ben Very Happy

verder is Indy ook niet fit, toen ik zei dat ze vanmiddag maar even moest gaan slapen zei ze dat is goed mama.... :shock: :shock: ze geeft steeds makkelijker toe aan haar slaapje, gelukkig maar ze heeft ook een mega druk weekend gehad.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno zo 10 apr 2011 - 19:46

Zal ik dan toch maar een keer op jullie reageren Very Happy

@ Beegee...M.erle blijft ook rommelen he? Lisa ook maar ook weer niet zo erg dat ik denk van ik moet de huisarts bellen. Ik vond het zo leuk dat jullie een 3e krijgen! Krijg meteen weer babykriebels al komt er hier echt geen 3e meer haha.

@ Meeko...het loopt lekker bij jullie he? Fijn! Hoe bevalt het zo met 2 kleintjes alleen thuis?

@ Lindsya...hoe gaat het met je moeder? En met jouw hoofdpijnen?

@ Limburg....de kraamweek ook alweer afgesloten bij jullie! Gaat snel he? Jullie hebben echt een prachtmannetje gekregen!

@ Petra...als ik jouw posts lees word ik altijd vrolijk! De liefde voor je gezin straalt er vanaf en je kan gewoon lezen dat het lekker loopt bij jullie, heerlijk! Wel minder dat Dylan aan het rommelen blijft.

@ Rupsie en mm...hoe gaat ie bij jullie?

Zo, ff kort maar krachtig haha.

Hier gaat het z'n gangetje. Rick heeft, zoals jullie op hyves konden lezen, de waterpokken. Manneke zit echt helemaal onder, zo zielig om te zien. Hij heeft ook 2 dagen koorts gehad en een flink loopoor dus het manneke heeft ook een ooronsteking gehad. Hij is echt nooit ziek, natuurlijk wel is verkouden en wat hangerig maar nu kreeg hij dus ff alles in een. Waterpokken zijn ingedroogd en nu maar wachten tot ze verdwijnen. Rick noemt zichzelf aardbei en dan ligt hij helemaal in een deuk. Hij is nu ook heel druk bezig met echt dingen tekenen, hij heeft echt zo lang alleen maar krassen en strepen neergezet maar nu maakt hij een boot, boom en raket. Leuk om te zien hoe dat ineens veranderd.

Met Lisa gaat alles goed, ben alleen benieuwd of zei ze nu ook krijgt. Ze is sinds een week of 2 van het kwakkelen af al had ze van de week wel 2 dagen 's avonds koorts maar wat dat geweest is? Sinds gister kan ze fietsen, we moeten haar wel ff een zetje geven en dan fietst ze gewoon en zodra de snelheid eruit is geven we weer een zetje. Rick was ruim 2,5 toen hij kon fietsten en madam is nog geen 2 dus voor ons is ze er snel bij haha. Ze geeft ook aan als ze moet poepen en soms als ze moet plassen. Ze heeft nog niets op de wc of potje gedaan maar ze geeft het iig al aan. Straks als het echt goed weer is maar is in de blote billen laten lopen...

Met mij gaat het ook goed. Tijd niet lekker in m'n vel gezeten. Ik kan nogal piekeren om alles en daar maak ik me wel is knettergek mee, gelukkig gaat dat beter. Ik spui alles tegen Chris en hij is vrij relaxed dus door zijn reacties kan ik dan ook alles beter relativeren.

Zo, ff een update vanuit huize sjonno haha
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 19:55

@ sjonno, ik had een foto van rick gezien op je hyves..ik snap dat ie zich zelf een aardbei noemde haha! jemig wat zat ie onder zeg...
Rick is net als indy ook bijna nooit ziek he!! (stuk handiger als die kwakkelkonten)
Wat goed van Lisa, ze gaat ook echt snel he!! Very Happy
Fijn dat je kan spuien bij chris!! Very Happy ben jij het lekker kwijt haha!! Very Happy

gaat het nog allemaal goed op je werk??

Merle ligt onder een dekentje op de bank bumba te kijken... haha ons zielig poppetje!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 10 apr 2011 - 20:58

Goedemorgen,

Mijn kleine man is naar school. Hij had er zin in, vanmiddag gaat die gymen maar ik denk dat ze dat weer buiten gaan doen gezien het weer. Ik ben de benedenverdieping even goed aan het schoonmaken, de laatste tijd te druk gehad om het goed schoon te maken. Gisteren had ik al heel de bovenverdieping gedaan en de badkamer alle tegels gedaan, echt een rotwerk dus ik ben er weer even vanaf.

Meeko, gelukkig dat het beter gaat met je bekken, af en toe even pauze nemen hoor voor je bekken. Hoe beval het twee kindjes, ben je al in ritme? Ik ben gek op ijs, jammer dat mijn schoonzus daar niet werk :P

Sjonno, oh de waterpokken, mijn boef heeft ze gelukkig ook gehad. Hij was er niet zo ziek van gelukkig, wel koorts en een beetje hangerig maar dat heeft twee dagen geduurd ofzo. Minder dat Rick er ook nog eens een ooronsteking bij kreeg. Goed van Lisa dat ze kan fietsen, jongens zijn langzamer dan meiden volgens mij. Minder dat je niet zo lekker in je vel heb gezeten, knuffel meis.
Met mijn hoofdpijn gaat het goed * even afkloppen* Ik heb sinds een maandje medicijnen die ik elke dag moet slikken en ik heb al een maand geen aanval gehad dus dat is super, vroeger had ik er minstens 1 tot 2 per week. Met mijn moeder gaat het redelijk.

Beegee, ach zielig Merle, succes bij de dokter dadelijk met haar. Je krijg weer een kindje in december, allemaal dichtbij elkaar, leuk.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie zo 10 apr 2011 - 22:59

Hoi meiden, ik ben helaas nog steeds niet de oude. Heb nog flinke keelpijn en m’n stem is gewoon nog niet helemaal goed terug. Ben er nu wel klaar mee eigenlijk haha.

Kids hadden vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot kwart over 8. Ik was al mooi gedoucht en al dus lekker ideaal. Vanmorgen zijn de tegels voor de benedenverdieping geleverd. Deze week komt er weer veel vooruitgang in het huis. Stukadoors komen 2 dagen om boven de definitieve wanden te maken. Tegelzetters komen 2 dagen om beneden de vloer te leggen. En zaterdag wordt er begonnen met aftimmeren (de bovenverdieping). Dus de plinten etc. Nu nog echt eens foto’s maken. Van de vloer boven krijgen we gelukkig heel veel positieve reacties. Zelf zijn we ook nog steeds enthousiast.

Limburg: Weer wat afgesloten zo, de kraamtijd. Wat fijn dat R. zo goed aan het groeien is. Was je nog even buiten wezen wandelen? Fijn ook dat S. zo goed reageert op zijn broertje. En idd even goed je hechtingen in de gaten blijven houden.
Ik had idd een echo neergelegd, daaromheen muisjes gestrooid, toen foto van gemaakt incl. de tekst eromheen dan. En dat heb ik op een puzzel af laten drukken.

Beegee: Wat super zeg dat je gelijk aangeteld bent. Ik had je idd gevraagd wanneer M. jarig was en daarna wist ik het eigenlijk al. Wel leuk 2 jaar ertussen, hier was dat niet helemaal gelukt ivm het huis. En je hebt helemaal gelijk, de aandacht voor een derde is ver te zoeken voor iedereen. Ik begrijp dat ook niet. 3e is toch net zo bijzonder als een 1e. Maar goed als we zelf maar blij zijn he.
Ach die Merle, die blijft ook kwakkelen. Wat zei de huisarts? Hier is S. ook nooit ziek maar F. mankeert ook regelmatig wat. Hopelijk wordt het bij de 3e niet nog erger… En Indy die wil dus lekker gaan slapen straks, ik ben jaloers haha.

Petra: Wat leuk dat je voor een opleiding ingeschreven bent. En heerlijke vooruitzichten qua vakanties. Super zeg dat het zo goed gaat bij jullie. Ach die Dylan blijft toch ook kwakkelen. Wat sneu voor hem.

Lindsya: Wat leuk zeg dat het vrijgezellenfeest is meegevallen. Klinkt erg gezellig iig. En wat had je kleine man goed geslapen bij je schoonouders.

Meeko: pff dat is wel vermoeiend als ze zo veel wil drinken. Gelukkig ben je weer wat opgeknapt en worden je bekken ook weer wat beter. Waren de ijsjes lekker?

Sjonno: Wat leuk dat je weer reageert. Wat knap zeg van Lisa, die ontwikkelt echt super goed zeg. Al fietsen en ook het plassen en poepen kan ze al aangeven. Ik zou het van de zomer dan ook gelijk gaan proberen wie weet.
Ach die Rick had je foto’s idd gezien van hem. Ben benieuwd of Lisa het ook krijgt. Hier heeft F. afgelopen zomervakantie de waterpokken gehad. Ze hebben toen steeds samen in bad gezeten en alles maar S. heeft het toen niet gekregen. Ik dacht, ze kan het ook maar gehad hebben maar helaas.
fijn dat je zelf ook weer wat beter in je vel zit. Ideaal als je bij Chris kan spuien. Dat mis ik hier wel eens. Haha.

Hier alles z’n gangetje. Flink rond al en gezond ook haha, morgen 24 weken. S. kan niet wachten tot ze naar school kan, allleen moet ze nog tot na de vakantie wachten. En F. is een beetje traag met alles. Die vindt het allemaal wel best. Maar ach voor hij 16 is zal hij alles ook wel kunnen. En het huis vordert ook prima. M’n man zegt dat we 1 juli in het huis wonen dus ik ben benieuwd. Dat zou net op tijd zijn. Ben 2 aug uitgerekend en het wordt wat eerder ingeleid maar geen 4 weken dus helemaal prima dan. Nu afwachten of we het ook halen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:06

@ lindsya. goed aan de poets geweest al zeg! en het is inderdaad heerlijk weer voor die kleintje, lekker buiten spelen i.p.v. binnen gymmen!!

@ rupsie, je hebt het flink te pakken zeg!!
lekker rustig aan doen! heb je ook buikfoto's? (heb ik nog niet voorbij zien komen toch?)

Zoo weer terug van de HA, weer een Ab kuurtje en meteen verwijsbrief voor KNO arts. Net gebeld en kan pas 18 mei!! terecht.. maar goed het is ook geen super hoge nood natuurlijk.
Merle haar longen waar schoon, klein rocheltje.. de vorige keer resulteerde dit 2 weken later in een longontsteking vandaar nu toch AB kuur. Ook had ze weer druk op haar oortjes.. verder een aantal aftes in haar mond en tandvlees ontstoken. Niet gek dus dat ze niet eten wil. |e ligt nu lekker te slapen in ieder geval, hoop dat de AB-kuur snel aan slaat want gezellig is het niet.
Verder moet ik zo nog een klein beetje strijken en stofzuigen... moet wel nu al super opletten wat betreft men bekken..Ik voel me nu gewoon al oud als ik teveel gedaan heb.. :S (vooruitzicht is niet prettig)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 10 apr 2011 - 23:26

Hallo meiden,

Alles is beneden schoon gelukkig, de ramen heb ik maar gelijk gedaan. De wc en de keuken doe ik morgen weer. Mijn kleine man zit nu lekker zijn broodje te eten en die gaat vanmiddag buiten gymen. De schoolfotograaf komt morgen terug want de groepsfoto is mislukt, dus hij moet morgen weer even lachen Very Happy

Rupsie, balen dat je nog steeds niet de oude ben, je heb het goed te pakken. Zo het huis gaat weer vooruit deze week, leuk. De kids hebben lekker geslapen zeg heerlijk.

Beegee, hopelijk slaat het kuurtje snel aan bij Merle. Hebben jullie nu een extra slaapkamer nog over voor jullie kleine of niet? Dat is minder dat je nu al last heb van je bekken, rustig aan doen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 0:02

Daar ben ik weer,,

Beegee; Ach arm meisje.. vervelend he! Met zulk mooi weer en dan nog steeds geen weerstand opbouwen *Dylan krijgt dat ook maar niet voor elkaar* hopelijk kunnen ze wat voor haar doen bij de Kno en heeft ze er baat bij! Hoe voel jij je? Nog geen symptomen van de zwangerschap? Echt leuk voor jullie!!!

Lindsay; zo zo weer lekker aan de schoonmaak, echt zo'n maandag voor he!

Meeko; Fijn dat je je weer wat makkelijker kan redden zonder dat je gelijk teruggefloten wordt door je lijf! Pff lijkt me zwaar, en wat waardeer je dan weer wanneer je weer 'gewoon' in je vel zit of niet dan!

Sjonno; had al een vermoeden dat je niet zo goed in je doen was,, gek is dat! Je kent elkaar niet eens echt maar zo aan je reacties te lezen voelt het toch vertrouwd ofzo angel Het is ook niet niets,, nu weer je ventje ziek,dan weer je vrouwtje niet fit, slechte nachten *hoe is het daar nu mee?* en dan is het logisch dat dat er af en toe uit moet! Die periode hebben wij ook met Dylan heel vaak gehad,, alleen zijn San en ik dan net zo koppig dus dat mondde vaak uit op boos gedoe nerd

Hier gaat het inderdaad heel goed. Merk dat de hele periode rondom Dylan veel energie heeft gekost terwijl we beide werkten, heel druk sociaal leven, studie van Sander enz enz. Daarbij gingen we bij Lynn er bewust voor en dan ga je toch anders zo'n periode in merk ik. En nou is Lynn zo anders en gaat zo veel makkelijker dat wij automatisch ook weer relaxter zijn. Daarbij is een uitzending soms best zwaar maar (als het goed zit) wel heel goed voor de relatie. Hebben weer echt respect voor elkaar gekregen en dat is heel fijn merk ik. Gewoon weer het dank je wel wanneer hij dweilt, het een extra knuffel als ik weer thuis kom ect. En nou komt er weer een andere fase aan.. beide weer gewoon werken, druk aan de toekomst werkend (sander studeert weer en ik ga ook weer beginnen). En als laatste is de financiele ruimte na weer een uitzending ook lekker.. lekker op vakantie, leuke auto, shoppen, weekendje weg, sauna in huis *jeeej* en weer een mooi gevulde spaarpot.. Geld is maar geld maar toch werkt het therapeutisch :P

Soms heb je gewoon weer dat besef; wij lagen eergister in bed en toen zei san ineens; jeej peet wat hebben we het eigenlijk goed. Zo jong, 2 mooie kids, een mooi huis, 2 auto's, een moter, fantastische vrienden en familie, en zijn samen ook zo gelukkig! Wat wil je dan nog meer Very Happy

Hier net terug van een te lange dienst werken *sinds gisteren 7 uur blehh*, nu even rust Lynn ligt te slapen en Dylan is op het kinderdagverblijf en Sander is tot donderdag op oefening dus weer even het rijk alleen dus maar even van het mooie weer genieten!

Fijne dag meiden!

Liefs Peet

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 0:15

@ petra* , heerlijk toch dat gelukzalige gevoel!!! lekker van genieten!
Zoo dat is lang werken??!! zieke ofzo?
Was sander al van plan om te gaan studeren? of gaat hij dit doen vanwege de bezuinigingen die eraan komen?

Ik heb nu wel al last van mijn bekken, erg vervelend maar goed ik had al 2 weken last van mijn bekken. NU te verklaren natuurlijk maar toen nog niet

@ lindsay, zo je kleine man weer lekker naar school zo!
HAHA de groepsfoto mislukt!! jemig hadden ze alles op stelte gezet :P hihi

Indy is lekker aan het kleien buiten!! merle slaapt nog steeds, echt lekker!! dit weertje is ook prima! goed vol te houden :P

liefs

Gast
Gast

Bericht  Sjonno ma 11 apr 2011 - 0:26

Hallo! Nou, ik zal toch hier maar is meer gaan reageren dan.

Die foto van Rick op m'n hyves was nog niets. Het is echt verdubbeld! Manneke ziet er gewoon niet uit, gelukkig valt het in z'n gezicht nogal mee. Verder gaat hij sinds een tijdje weer zonder huilen naar de psz, zo fijn. Ik zag voort echt tegen het wegbrengen op maar dat gaat dus weer helemaal goed. En over een maand mag Lisa gaan beginnen, 13 mei is het zover :shock:

@ Beegee....op het werk gaat het goed! Ik vind het heerlijk om 2 dagen te werken, dus dat gaat allemaal prima. Dus toch maar weer een kuurtje voor Merle. Pff nu al last van je bekken, dat wordt idd dan nog wat.

@ Lindsya...fijn dat het goed gaat met je hoofdpijnen. Migraine is gewoon echt vervelend. Met je moeder blijft het dus redelijk gaan, fijn. Beter redelijk dan niet goed toch?

@ Rupsie...het gaat nu dus lekker met het huis? Ben erg benieuwd als het straks helemaal af is! Hmm, S heeft de waterpokken dus niet gehad. Hier ook samen in bad en maar lekker samen laten knuffelen dus ik hoop eigenlijk dat Lisa ze nu krijgt. Voor het meisje niet natuurlijk maar dan hebben we iig achter de rug.

@ Petra..gek dat je dat idd kan voelen dan ook al is het maar online. Chris en ik zijn eigenlijk ook vrij koppig maar ik zat me voort echt om alles op te vreten en nu nog Very Happy maar dan is het juist zo fijn dat Chris zo relaxed is al kan dat soms ook heel nadelig zijn met klusjes haha.

Ik pieker gewoon echt om alles. Ik ben ook altijd heel relaxed geweest maar sinds ik kids heb! Net tijdens het kleinen slikte Lisa een stukje klei in, ik heb dan meteen visioenen dat ze straks dood in bedje ligt, dus Chris maar ff gesmst en hij stelt me dan weer gerust. Lisa na het eten op de trampoline, denk oh nee met volle maag op de trampoline die spuugt dadelijk alles uit. Echt allemaal van die dingen waar ik normaal nooit over nadenk en wat ik nu dus wel doe. Ik word gewoon knettergek van m'n eigen idiote gedachtes
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud