Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 6 van 32 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama zo 27 maa 2011 - 0:20

* Lindsya Lekker dat je mannetje goed uitgerust is. Het zijn zeker kleine wijsneusjes.. Zo ze heeft pittig wat aan haar infuus hangen zeg!

* Limburg Mooi dat de ctg helemaal goed is! Let er wel op dat je de kleine man goed voelt he.. beter een ctg teveel dan te weinig. Ik werd zeker gek van de smsjes en de berichtjes op hyves zeker omdat ik ook nog 2 weken overliep.

Het logeren van E. is een lekker nachtje geweest ze heeft daar goed gespookt. Ze had last van haar oor en hoofdpijn. Afgelopen nacht heeft ze bij ons heerlijk geslapen.

Gister hebben we Mommie en haar dochter gezellig op visite gehad we zijn naar ballorig geweest. En natuurlijk naar de gele M dus weer een leuk dagje!

Vandaag nog housewarming van mijn schoonzusje en fam. Het is heerlijk weer dus we hebben net buiten geluncht en nu is E. met haar papa nog aan het buiten spelen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 zo 27 maa 2011 - 0:50

Lag ik net verstandig in bed, belt mijn man om te vragen of ik mee ga op het terras voetbal te kijken mits ik me natuurlijk goed voel, even lekker naar buiten zal me goed doen en dan ga ik vanavond wel weer op tijd naar bed toe.

@ MM, ja je heb ook gelijk hoor beter een keer te veel dan te weinig, dat zegt de verloskundige en de gynaecoloog ook en uiteindelijk alles voor de baby, geluk kan ook een keer op zijn natuurlijk.

Wat sneu dat E. ziek was tijdens het nachtje logeren, hoe is het nu met haar?

Leuk naar Ballorig en de gele M, klinkt zeker als een leuke dag en vandaag ook een leuke dag zo te lezen, iig is het heerlijk weer!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Lindsya zo 27 maa 2011 - 7:36

Hallo allemaal,

We zijn ook weer thuis. De trein viel weer goed in de smaak bij mijn kleine man en hij vond het helemaal geweldig bij zijn vader dus ene geslaagd dagje voor hem. Helaas kon ik geen kleren voor mezelf vinden. Ik wil nieuwe kleren voor de zomer en ik moet nog een set voor een bruiloft eind april dus van de week even naar Rotterdam. Ik heb wel een hele leuke spijkerbroek voor onze kleine man gekocht bij de WE.

Limburg, lekker op het terras voetbal kijken, het was echt heerlijk weer. Nog wat kleine dingen voor de babykamer, bijna klaar dus. Nog een paar weekjes voor je. Ga jij eigenlijk thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ja hij wordt echt groot als die al precies weet wat die wil met zijn haar en met zijn kleren trouwens ook die kies diezelf uit in de winkel. Mijn man's werk is ongeveer 24 km van onze woonplaats, hij werk in Breda.

MM, gezellig dat Mommie met haar meisje is geweest bij jullie. Leuk dat het een geslaagd dagje was. Minder dat ze zo heeft lopen spoken tijdens haar logeerpartijtje. Heeft ze nu nog veel last van hoofdpijn ondanks haar bril of niet?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Limburg85 zo 27 maa 2011 - 19:31

Goedemorgen meiden,

Allemaal een lekker weekend gehad? En nog plannen voor vandaag/deze week?

Hier was het een vroege ochtend want S. is en is vandaag naar oma toe. Heb maar gelijk een wasmachine aangezet, kan ik die vanmiddag opvouwen en ook de afwas is alweer weg. Wil straks nog even boodschappen doen, naar de Action, naar de sportwinkel en eigenlijk nog naar de Intratuin en Praxis om viooltjes te halen.

Gistermiddag heerlijk in het zonnetje voetbal gekeken, nou ja de 2e helft heb ik alleen maar staan praten met 1 van mijn schoonmoeders, was gezellig en volgens mij ben ik zelfs een beetje verkleurd. Steeds als ik daar ben vragen ze hoelang ik nog moet, en iedereen is verbaasd als ik zeg nog maar 4 weken. Ook 2 keer moeten uitleggen dat S. niet van mij is, ach ja dat blijf je houden.

Gisteren bekende mijn man dat hij het nu toch wel weer spannend vond worden, vooral of de kleine wel gezond te wereld komt, hij is natuurlijk klein, moest weer een paar keer naar het ziekenhuis etc., S. heeft een moeilijke start gehad bij de geboorte en een kindje van een klant/vriend van hem, ligt in coma in het ziekenhuis en gaat het helemaal niet goed mee dus hij is er nu weer meer mee bezig. Ook heeft hij een vermoeden wanneer de kleine gaat komen, ben benieuwd.

Fijne dag!

@ Lindsya, wat fijn dat O. gisteren de trein zo leuk vond, dat zou die vast nog wel een keertje willen doen. Was hij al vaker op het werk van zijn vader geweest?

Balen dat je niet bent geslaagd voor zomerkleren, wat voor kleren wil je voor de zomer en bruiloft? Welke spijkerbroek heb je gekocht voor O.?

Ik ga in het ziekenhuis bevallen op de open verloskamers, het ziekenhuis is 5 minuten bij ons huis vandaan en vind het wel lekker om niet alles thuis te hebben. En mijn man vindt het een fijner gevoel omdat S. geen goede start heeft gehad bij de geboorte.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Rupsie ma 28 maa 2011 - 7:58

Hoi meiden. Het weekend zit er weer op. Vandaag boodschappen gedaan, lekker cake gebakken. En vanmiddag moest ik op controle bij de tandarts. Helaas had ik een gaatje dus moet ik binnenkort terug om het te maken. Kon helaas niet meteen.

Morgen mag ik een dagje werken en gaan de kids naar het kdv. Morgen komt ook de tegelzetter alvast de wanden in de badkamer betegelen. Alweer een stapje verder dus. Ook hebben we de open haard van het weekend definitief gekocht. Hadden bij 2 bedrijven prijs opgevraagd en nu dus bij de goedkoopste besteld.

Met de kids gaat het wel goed. Alleen F. is weer verkouden aan het worden, is ook steeds flink aan het hoesten en snotteren. Het in slaap vallen gaat nu ook niet heel soepel, helaas. Hopelijk is het snel weer over.
Ik was gestopt met de zakjes, maar dat was nog niet zo slim denk ik. Hij was van het weekend flink aan de diarree. En dus dacht ik (had ik gehoopt) dat hij er nu doorheen was, maar nu laat ie weer van die stinkscheten maar poept niet, dus denk dat ik toch maar weer die zakjes moet gebruiken, helaas.

Oja, zaterdag was ik nog wezen shoppen voor zw.kleding en ik ben super geslaagd. Heb echt wat leuke kleding gevonden. Gelukkig maar.

Wat is het hier rustig trouwens. Weinig gereageerd de afgelopen dagen,.

MM: Wat grappig dat E. zelf geregeld had om te gaan logeren. Lekker makkelijk. Ojee wel flink liggen spoken daar dus. Dat is minder. Wat leuk dat mommie langsgeweest is met haar kleine meid.

Lindsya: Hoe is het met je? Minder als je niet zo fit bent. Weten ze al meer over je moeder? Zag de foto van z’n nieuwe kapsel op hyves. Stoere man zeg.

Limburg: Fijn dat de ctg zaterdag ook goed was. Kan me voorstellen dat je man het dan weer spannend begint te vinden als het bij S. ook geen goede start was. Ik heb dat ook heel erg. Na de bevalling van F. zie ik de bevalling nu ook nog totaal niet zitten. Ook al wordt de groei ed goed in de gaten gehouden. Stel het gebeurt weer.... Hopelijk valt het bij ons allebei mee.
Wat je zei over die telefoontjes ed. dat had ik vooral bij S. toen ik overtijd ging lopen. Toen werd ik ook elke dag meerdere keren gebeld, zo van is de baby er nog niet? Wanneer komt ie nou? Dat was ik toen zo zat, vooral omdat ik er zelf toen ook helemaal doorheen zat. Bij de zwangerschap van F. heb ik dat niet gehad. Mijn schoonzus was 1 week voor mij uitgerekend en iedereen ging ervan uit dat zei eerder ging bevallen dan ik, en bij mij dacht ook nog iedereen dat ik overtijd ging lopen.
Gelukkig was het helemaal andersom, m’n schoonzus ging overtijd en ik beviel op de uitgerekende dag (als eerste dus). Iedereen verbaasd.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 8:02

avond!!

kom weer even reageren! Ik merk dat de laatste dagen mijn hoofd vol zit en ik in bed blijf piekeren omdat ik het voor mijn gevoel niet af krijg allemaal...Erg vervelend zo Evil or Very Mad Evil or Very Mad maar goed tis ook wat drukker op mijn werk, en thuis ook...mijn huis lijkt gewoon ten aller tijde een rotzooi, terwijl dat ook best mee valt hoor.. maar goed het voelt even zo...
verder heb ik de laatste week last van mijn bekken..echt zo weird... Voelt weer alsof iemand zijn neus van zijn schoen tussen mijn benen heeft geknald :S bluhhhhh (even denken of ik nog meer te mopperen heb hahah)

ga eerst even een dikke trui aan trekken, kopje chocomel zetten dan kom ik uitgebreid reageren op iedereen Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 8:20

@ rupsie, ik ben wel benieuwd naar je buik Very Happy (die van limburg komt wel eens voorbij in het buikentopic maar die van jou nog gemist :P )

jeeejde tegelzetter komt!! stapje de goede kant op!! ohh minder dat f toch weer moeite heeft met poepen.. :S

@ LIMBurg, ahhh je man wordt zenuwachtig!!!! komt vast goed, jullie hebben intussen al genoeg mee gemaakt zo met de baby!! jemig alweer 36 en 4!! time flies ineens

ik werd helemaal knetter van die telefoontjes en en en?? is er al iets.. Uhh nee anders had je het wel gehoord... (duhh!!)

@ mm, wat leuk!!!!!! spannend zeg Very Happy Very Happy Very Happy

@ lindsya, mag je kleine man nog thuis blijven van school? Ik meen dat hier het beleid is om zo snel mogelijk de hele dag te gaan, en indien nodig soms even een middagje thuis... (maar goed ik weet ook niet of dat wel iets is in de praktijk haha)

poeh wat naar weer van je moeder zeg.... het blijft ook hobbelen he, geen positieve lijn zo... *knuf voor je*

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 19:12

Goedemorgen!

Om 9.50 uur heb ik een afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd. Verder heel klein beetje rommelen in huis en denk verder rustig aan.

@ Rupsie, lekker cake of is die inmiddels al helemaal op?

Balen dat je een gaatje heb, ik moet binnenkort ook een afspraak maken bij de tandarts maar wil niet.

Hoe is de badkamer geworden?

Alweer begonnen met het geven van de zakjes aan F. en hoe gaat het nu?

Lekker dat je toch nog geslaagd ben voor zwangerschapskleding, wat heb je gekocht?

Ik ben ook nog steeds nieuwsgierig naar je buik ;-). Ik ga denk vrijdag weer een nieuwe maken, maak jij er dan ook 1?

@ Beegee, dat is niet goed dat je je werk niet los kan laten. Is er wel vooruitzicht dat de werkzaamheden binnenkort minder gaan worden? Anders toch maar een gesprek aanvragen dat je teveel werk heb voor de uren dat je werkzaam ben. Als het onrustig in je hoofd is, lijkt alles erger en kun je dingen minder goed hebben dan normaal.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 19:23

goedemorgen!!

@ limburg, veel plezier bij de verlos!!!

Het wordt wel rustiger hoor! Het gekke is nu dat mijn schoonouders op vakantie zijn, zij zijn een hele vaste basis bij ons qua oppas. Ik merk dat ik nu ineens mijn hele werkrooster om moet gooien omdat ik nu mijn oppas anders in moet zetten. Mijn schoonmoeder zei ook nooit hoe laat ben je terug? weet je het zeker?? etc.. en mijn tante en moeder die nu oppassen blijven constant vragen of ik wel op tijd terug ben etc... Daar baal ik van aangezien ik soms gewoon erg lekker aan het werk ben en dan is het soms gewoon al 1 uur later zeg maar.. maar goed 9 april zijn ze weer terug hihi

Ik ga zo indy naar school brengen, even boven stofzuigen en misschien ook al beneden..daarna bijeenkomst voor men werk...maar 2 uurtjes gelukkig.

liefs

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama di 29 maa 2011 - 20:04

Hoi meiden,
daar ben ik ook weer eens. We hebben het heel erg druk met ons nieuwe huis. We moeten namelijk alle optie die we in het huis willen 8 april doorgeven. Dan tekenen we het voorlopig koopcontract. Gisteravond werd er een pakket van 4 cm aan papierwerk bij ons in de bus gedaan. Wat we ook nog even moet lezen en tekenen maar die taal is echt notaristaal zo lastig.
Ik lees trouw mee en zal binnenkort ook weer even op jullie reageren.
Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Lindsya di 29 maa 2011 - 20:20

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft vandaag studie dag dus die is thuis vandaag. Hij heeft ook heerlijk geslapen tot half 9. Je merk nu wel goed het uur verschil bij hem want hij is moeilijk wakker te worden maar ja het wen vast wel. Morgen gaat die weer naar school.
Gisteren ben ik naar de film geweest de Gooische vrouwen, het was echt een leuke film daarna zijn we nog naar de gele M geweest want we kregen honger Very Happy

Mijn moeder ligt helaas nog steeds in het ziekenhuis. Zij heeft nog steeds heel veel pijn door die nierbekontsteking en door dat ze die aanval had is ze hard gevallen en ze heeft nu ook haar ribben gekneust dus niet fijn allemaal. Vandaag ga ik naar haar toe dus dan hoor ik verder wat ze gaan doen. Ze wil graag naar huis dus ik ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.

Limburg, ik snap dat je man een beetje angst heeft voor de gezondheid van de baby, hopelijk is alles goed. Succes bij de vk. Ja mijn kleine man is al regelmatig geweest bij zijn vader. Hij wil het liefst zoveel mogelijk maar ik vind de stad niet zo leuk om te winkelen. De treinreis valt altijd goed in de smaak bij hem.
http://shop.wefashion.com/Broeken/REGULAR-FIT-BLUE-RIDGE-pcG8oKA4QMngUAAAEqq8UY7ROiWqIKA4QMEGsAAAEulQNbpAhn-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?FilterProductID=A.IKA4QMgscAAAEuAglbpAhn&SearchParameter= Ik zet even de link neer want ik kan geen plaatjes plaatsen hier.

Rupsie, zo gaat snel zeg nu jullie huis, alweer de badkamer betegelen. Leuk een openhaard, ik vind zulke dingen altijd gezellig in de woonkamer. Ik moet ook eerlijk bekenen in de slaapkamer ook dat zie je echt veel maar dan moet je wel een grote slaapkamer hebben. Minder dat je toch weer aan de zakjes moet bij F. Leuk dat je geslaagd ben voor zw. kleding.

Beegee, balen dat allemaal zo druk bij je is. Hopelijk heb je snel het ritme snel weer te pakken. Je moet ook af en toe je rust pakken. Dat is moeilijk als je zo op je klok moet kijken met de oppas, is wel vervelend.
Ze zijn leerplichtig vanaf 5 jaar tot die tijd moeten ze wel naar school komen maar als ze de middagen nog slapen of ze zijn gewoon te moe zijn van de ochtend mogen ze thuis blijven maar je krijg hier wel een jaar de tijd voor om ze in het ritme te laten komen en te laten wennen. Dus hij is nog niet verplicht om heel de dag te komen maar de donderdagmiddag gaat hij nog niet want dat is net een middag te veel. Maar voor de rest gaat die wel.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie di 29 maa 2011 - 21:20

Hee jullie zijn er weer. Ik heb gisteren gewerkt en de kids hadden zich prima vermaakt op het kdv.
Vanmorgen hebben we S. naar de psz gebracht dus nu zijn F. en ik even rustig alleen. Hij kan ineens overal mee spelen zonder dat het afgepakt wordt, ook wel eens fijn.

De inloopdouche is inmiddels betegeld (de wanden dan) en ook de achterwand in de wc boven. Ziet er mooi uit. Vandaag zijn de stukadoors en ook de schilder is er, dus ben weer druk met koffie zetten de hele dag. Gaat wel mooi vooruit. Zaterdag komen de tegelzetters terug en wordt er een begin gemaakt met de tegelvloer vd bovenverdieping (de houtlook vloer). Begint ergens op te lijken langzaam, al moet er nog heel veel gedaan worden nog steeds.

Vanavond ook nog even een hartig woordje met m’n man spreken. Die maakt echt te lange dagen nu. Niet normaal. Maandag en gisterenavond is hij pas om half 12 ’s avonds gestopt. Dat kan echt niet dat is niet vol te houden. Dan maar wat later klaar zou ik zeggen.

Vanavond heb ik een vergadering. Blegh totaal geen zin in. Dit is echt zo’n vergadering die de hele avond duurt, en er wordt flink gekletst maar er komt totaal niks uit. Echt onzinnig. Maar goed we gaan maar even luisteren.

Beegee: Ojee meis dat is niet zo mooi dat je in je bed nog aan het piekeren bent. Rustig aan meis ook zo nu en dan je rust nemen voor jezelf. En ook last van je bekken, dat is minder. Ik heb het ook, maar hier weet ik waarom haha.

Tja buikfoto’s die heb ik nog geen 1 zwangerschap gemaakt. Alleen net voor de bevalling dat ik wel 1 foto heb met dikke buik voor het fotoboek van de kids. Maar verder niet. Ik heb niks met zo’n dikke buik, vind het niet charmant, niet mooi. Dus ook geen foto’s. sorry voor jullie haha. Alleen straks op het einde, het eindresultaat.

Limburg: Hierboven staat over de buikfoto. Ik moet je helaas teleurstellen. Hoe was het bij de verloskundige? Heb echt verschillende kleding gekocht, rokje, shirtjes, jurkjes. Echt een boel, maar ook veel wat ik kan combineren met elkaar. Helemaal leuk al zeg ik het zelf.
Badkamer is nog maar een klein stukje betegeld, alleen de inloopdouche de wanden, we krijgen heel veel stukwerk in de badkamer. De wanden moesten nu al betegeld worden doordat de vloer straks natuurlijk een beetje afloopt. Morgen wordt het douchegootje geplaatst en daarna kan de vloer pas betegeld worden.

MM: Leuk zeg dat jullie zo druk zijn met jullie huis. En idd dat papierwerk wat er allemaal bij hoort. Veel plezier en succes ermee.

Lindsya: Hmm dat schiet dus nog niet echt op met je moeder, helaas. Leuk dus die film. Ik wil er volgende week heen met m’n zus samen. We moeten alleen nog reserveren. Lekker een dagje thuis dus je kleine man. Ook fijn voor hem. Kon ie lekker uitslapen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Limburg85 di 29 maa 2011 - 21:33

Weer terug van de verloskundige en weer goed gekeurd. Bloeddruk was netjes 120/70, hartje klonk prima, lag flink diep ingedaald vandaar mijn klachten met m'n linkerbeen met lopen, ze kon alleen niet voelen aan welke kant het ruggetje lag omdat mijn buik weer heel gespannen is maar dat zijn we niet anders gewend.

Hij moet nog 2 dagen blijven zitten en dan mag die komen, ze had niet verwacht dat die tot deze tijd zou blijven zitten, dat hebben we dus maar weer mooi gered!

@ Beegee, gelukkig dat de drukte tijdelijk is. Wat is het toch fijn als de oppas goed geregeld is he, neemt zo’n druk weg.

Nog even doorbikkelen tot 9 april en dan heb je weer het oude ritme.

Al klaar met poetsen?

@ MM, succes met alle voorbereidingen voor het nieuwe huis, zal een hoop geregel zijn.

@ Lindsya, lekker dat O. vandaag een dagje vrij heeft, kan die gelijk bijslapen. Gelukkig heeft S. geen last van het uur tijdsverschil.

Leuk dat de film zo leuk was, het is jammer dat ik niet lang meer stil kan zitten. Jammie de gele M, daar wil ik ook wel weer heen maar denk mijn man niet gezien we er vorige week zijn geweest.

Vervelend dat je moeder nog steeds in het ziekenhuis ligt maar aan de andere kant ook wel fijn dat ze haar nu niet snel naar huis sturen. Hopelijk krijg je vandaag meer informatie.

Leuke broek! Hoe vallen de spijkerbroeken van de WE? En hebben ze al meer zomer collectie? Denk dat ik morgen daar ook ga kijken voor beide mannen.

@ Rupsie, jij bent er ook weer ;-).

Af en toe alleen spelen of alleen aandacht is idd heel fijn, hebben ze ook op z’n tijd nodig.

Nu lijkt het ineens hard te gaan met jullie huis, ben heel erg benieuwd naar de veranderingen!

Jammer geen foto, hopelijk ben je dan snel aan het einde van je zwangerschap zodat we toch nog een foto te zien krijgen ;-).

Bij welke winkel ben je geslaagd voor je zwangerschapskleding? Ik ben stiekem erg blij dat ik nog gewone kleding pas.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya di 29 maa 2011 - 22:09

Rupsie, dat zijn wel lange dagen die je man maakt, goed dat je er wat van gezegd heb want dat is inderdaad niet goed. Mooi dat er een stuk tegels zit, het gaat de goede kant op met jullie huis. Lekker dat F. op zijn gemakje kan spelen nu S. even naar de psz is. Doet ze dat ook met hem speelgoed afpakken of met alle speelgoed?

Limburg, goed dat je goed gekeurd ben bij de vk. Heb je toch mooi even voor mekaar dat de kleine is blijven zitten tot 37 weken, goed hoor. Ömer zit in een hele lastige maat, boven is 110 te groot maar de lengte klopt weer. De broeken vallen van de WE normaal. Dit is een broek uit de nieuwe collectie, ze hadden al wat nieuwe dingen, vanmiddag ga ik bij ons in de stad kijken voor kleren dus misschien hebben ze hier meer.

Ik heb besloten net dat ik vanmiddag hier even naar de stad gaat voor kleren. En daarna gaan we naar een vriendin, blijven daar eten gezellig. Mijn kleine man en haar zoontje willen graag samen spelen dus dat gaan we maar doen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 19:33

Goedemorgen!!!!

hier weer een lekkere nacht gehad Very Happy merle was vroeg wakker, maar goed die wilde er niet meteen uit. INdy is gister bij oma blijven slapen dus die komt zo thuis.. Oma blijft dan oppassen en ik ga werken...
Gister heeft ros beneden gestofzuigd en gedweild, heeeeel fijn!! :-) had het gevraagd maar goed dan wil meneer het nog wel eens vergeten :P haha

@ lindsya, en nog geslaagd voor kleding?
Oke, nooit geweten dat het zo geregeld zal met school. Ik meen dat ze bij ons zo snel mogelijk moesten proberen om hele dagen te komen. En mocht het niet lukken dan soms even bij tanken thuis....ahaaaa weer wat geleerd Very Happy

@ limburg, kleintje doet het nog super in je buik dus!! Very Happy

@ rupsie, foto's Very Happy Very Happy ben zo benieuwd naar jullie huis haha!!
lekker vergaderd?

@ mm, succes met doorlezen!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya wo 30 maa 2011 - 22:22

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik niet naar de stad gegaan, het ging regen en we zijn ook niet naar mijn vriendin geweest. Even kijken wanneer we gaan. Mijn kleine man is naar school. Hij was erg moe vanmorgen dus die blijft vanmiddag thuis. Hij hoest ook nog steeds vooral als die in bed ligt, erg vervelend.
Zelf zit ik ook helemaal niet goed in mijn vel, alles lijkt tegelijk te komen. Ik zie erg op tegen het vrijgezellenfeest volgende week, moeder in het ziekenhuis en nog wat andere prive dingen, bah ik hoop dat het snel over gaat.

Beegee, dat is lief van Ros dat die even voor je gestofzuigerd en geweild heb. Leuk dat Indy bij oma is blijven slapen.
De juffrouw geef het zelf ook aan, kan die s'middags niet komen omdat die moe is gewoon lekker laten slapen of thuis laten, langzaam ophouden zeg ze zelf. Ik wist ook niet dat zo mocht maar daarom doe ik het voorzichtig aan met hem en dat die vanaf 5 jaar fulltime kan zonder problemen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 do 31 maa 2011 - 0:58

Hi meiden,

Wat een vies weer vandaag en dat terwijl ik vandaag juist naar de stad ben geweest. Heb een paar setjes voor de baby in maat 62 gehaald, voor me zelf een setje kleding gekocht, setje nieuwe kleding voor S., had nog wel meer leuke dingen voor hem gezien maar dat ga ik denk maar even online shoppen voor hem bij de WE en H&M en voor m’n man ook leuke kleding gezien bij de WE, heb gezegd dat hij eerdaags mee moet naar de winkel maar dat wordt een hele strijd, hij hoef maar naar 2 winkels maar daar doet die al moeilijk over, zucht mannen.

Verder doet mijn buik echt onwijs zeer! Heb soms echt het idee begint het nu maar dat is helaas niet zo.

@ Lindsya, balen dat O. nu een rot maat heeft. S. gaat nu naar 110/116 toe van boven maar sommige shirts 98/104 past hij ook nog heel goed. Broeken gaat hij nu naar 104 toe.

Was het nog gezellig gistermiddag bij de vriendin? Lees net dat je gisteren niet meer naar de stad ben geweest en ook niet naar de vriendin, balen! Wanneer ga je nu lekker shoppen?

O. dus ook al aan het hoesten, S. ook maar gelukkig alleen als hij in bed ligt. Gelukkig sinds zijn keelamandelen zijn verwijderd en hij buisjes heeft, doet het hem geen pijn meer.

Hopelijk voel je je snel weer wat beter en lekkerder in je vel.

@ Beegee, balen dat M. vroeg wakker was maar wel erg lekker dat ze niet uit bed wilde, bleef ze gewoon rustig in haar eigen bedje liggen? Lekker dat I. bij oma bleef, die regelt het volgens mij allemaal wel.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 19:25

Goedemorgen!!!!! :-)

Hier weer een lekkere nacht! gingen om 08.00 uit bed, al was merle al wakker natuurlijk..
Zo meteen feest van mijn nicht, haar kindje en haar man.. zijn alle 3 binnen 1 week jarig haha!! Hopen op mooi weer aangezien we op de fiets moeten....

@ limburg, Indy regelt inderdaad alles zelf wel ... ze is daar zeer creatief in Very Happy
jammer dat je man niet mee wil winkelen..die van mij ook niet hoor!! maar goed zijn moeder (jaja je leest het goed) koopt kleding aangezien als ik het doe het vaak fout is.. maar goed ros heeft veel werkkleding aan dus dat scheelt

@ lindsya, rustig aan doen he meid!!! er komt inderdaad weer erg veel op jullie bord!!

Ohh ik ga er 1 verschonen...blehhhhh

liefs

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 do 31 maa 2011 - 20:27

Goedemorgen meiden,

Hier zijn de krampen/buikpijn nog steeds aanwezig en het doet steeds behoorlijk pijn :-(. Zit echt te twijfelen of ik vandaag de verloskundige ga bellen, als het zo doorblijft gaan denk het wel, ze hebben jammer genoeg geen spreekuur op vrijdag.

Even fotootjes van een paar kledingstukken die ik gisteren heb geshopt voor de kids. De basisspullen en kleding voor mij en m’n man zal ik jullie besparen ;-).

Baby:
Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 DSC05683
Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 DSC05684
Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Babybermuda_Blokken_62-33163552-Big
+ witte polo hierop (hetzelfde als de donkerblauwe)

S.Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Jongens_t-shirt_Lichtpaars_8692-30764230-Big
Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Jongensshort_Grijs_110116-30721532-Big
Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Jongenszwemshort_Multicolour_8692-22203392-Big

@ Beegee, je heb lekker kunnen uitslapen. Blijft M. dan lekker in haar bedje liggen ondanks dat ze wakker is?

Nog een man die absoluut niet wil winkelen. Snap het niet, hij weet dat hij niet naar veel winkels hoef, maar naar 2 en dat ik hem echt geen 100 dingen laat passen. Denk toch dat ik alles zelf moet halen en dat hij het dan moet passen en dan wens ik nooit commentaar anders mag die het mooi alleen doen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:22

@ limburg, en de verlos al gebeld?? spannend hoor!!
wat een leuke kleertjes! vooral dat onderste broekje zoooo stoer!

Wij zijn weer thuis van de verjaardag, merle ligt lekker in bed! ga zo ff aardappels koken, kan ik ze daarna bakken Very Happy verder weinig op de planning staan vandaag..
oh vanavond nog feest, maar goed geeeen zin in

liefs

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 vr 1 apr 2011 - 0:39

BeeGee schreef:@ limburg, en de verlos al gebeld?? spannend hoor!!
wat een leuke kleertjes! vooral dat onderste broekje zoooo stoer!

Wij zijn weer thuis van de verjaardag, merle ligt lekker in bed! ga zo ff aardappels koken, kan ik ze daarna bakken Very Happy verder weinig op de planning staan vandaag..
oh vanavond nog feest, maar goed geeeen zin in

liefs

Nee heb de verloskundige niet meer gebeld want de krampen/buikpijn zijn afgenomen tov gisteravond/vannacht/vanochtend. Heb vanochtend een lijstje bijgehouden (niet vanaf wanneer het begon) om te kijken of het regelmatig was en precies toen ging het afnemen :-(, dit was het lijstje:
9:52 - 1:00,15
9:55 - 1:14,53
10:04 - 1:13,74
10:12 - 51,42
10:21 - 1:12,26
10:30 - vergeten op te schrijven
10:38 - 1:07, 43
11:13 - 57,10
11:32 - 1:03,41
11:39 - 1:14,42

Nu zijn de krampen zo goed als weg :-(, het had van mij wel mogen doorzetten.

Lekker al naar de verjaardag geweest, was het gezellig? Veel plezier vanavond!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Petteflet vr 1 apr 2011 - 1:38

Zo ik weet jullie nog te vinden hoor....haha

@limburg: Wat een leuke kleertjes! Wij zijn afgelopen zaterdag in Amsterdam wezen winkelen voor Luka. Echt tassen vol, dus het kind kan er weer even tegen. Maar ze hadden bij de Hennes echt zoveel leuke dingen!!!!! Bleef maar dingen in mijn mand gooien..haha.
Wat fijn dat je al 37 weken bent zeg! Wel jammer dat de krampen niet hebben doorgezet. Zijn het geen indalingsweeën geweest? Had ik bij L. echt giga last van. Ook toen hij al ingedaald was (volgens vk).

@rupsie: Hoe verloopt jou zwangerschap? En hoe gaat het met S op het kdv nu?

Nou hier gaat het niet zo heel best. Werk inmiddels een heel stuk minder. Zit nu 50% in de ziektewet en de overige 50% ben ik aan het werk. Heb nu wel een thuiswerkplek gekregen, zodat ik thuis nog wel wat op mijn eigen tempo kan doen. Dit is wel heel fijn! Kan nu gewoon rust nemen wanneer het mij uitkomt enz.
Verder erg veel last van harde buiken, hevige bandenpijn, beginnende bekkeninstabiliteit, veel moe, en ga zo maar even door. Heerlijk hoor zwanger zijn.....
Aankomende dinsdag hebben we de 20-weken echo. Ben benieuwd.

Met L. gaat het supergoed! Is ontzettend lief en heeft er echt alle begrip voor dat mama niets meer kan. Doet ook echt superveel voor me. Evenals Pat trouwens. Ik doe gewoon (bijna) niets meer in het huishouden. Probeer het soms wel, maar mijn buik reageert daar zo heftig op, echt niet normaal.

Verder weinig bijzonderheden eigenlijk te melden van deze kant.

LIefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:56

@ petteflat, ojee toch minder voor je zeg!! snap dat dit niet de zwangerschap is die je voor ogen had..
gelukkig dat L er goed op reageert!!! groeit je buik goed??

@ limbrug, mooi lijstje al zeg!!! volgende keer lekker onder de warme douche staan Very Happy

Zoo Merle slaapt gewoon nog steeds, klein lui ding!! Very Happy wil beide meiden dadelijk even mee nemen naar de 1e vrijdag van de maand borrel op het werk.. kunnen ze aan de appelsap :P vind het wel gezellig om men gezicht toch even te laten zien, en iedereen roept de hele tijd neem je de meiden toch mee... dus misschien toch maar even doen

liefs

Gast
Gast

Bericht  Petteflet vr 1 apr 2011 - 2:10

Ha Beegee,
Ja buik groeit gelukkig wel goed en ukkie doet het ook goed in mijn buik. Met mama gaat het alleen niet zo goed...Gelukkig kan ik er nog een beetje om lachen, maar leuk is anders...
HEb al tegen de vk gegrapt dat ik een eventuele derde gewoon van marktplaats afhaal. Ik doe het iig niet meer. Ben er goed klaar mee.

Oh wat leuk om je meisjes mee te nemen naar de borrel. Ik neem L. ook wel eens mee naar mijn werk. Vinden mijn collega's leuk en L. heeft dan even de tijd om zich flink uit te sloven..hahaha.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 2:14

Petteflet schreef:Ha Beegee,
Ja buik groeit gelukkig wel goed en ukkie doet het ook goed in mijn buik. Met mama gaat het alleen niet zo goed...Gelukkig kan ik er nog een beetje om lachen, maar leuk is anders...
HEb al tegen de vk gegrapt dat ik een eventuele derde gewoon van marktplaats afhaal. Ik doe het iig niet meer. Ben er goed klaar mee. ik heb altijd gezegd dat een 3e een heel rustig kind moet zijn wat pas gaat lopen als het ook kan luisteren..anders gaat hij/zij op mp haha...wel klote hoor om zoveel klachten al te hebben, zeker ook omdat je nog wel poos moet

Oh wat leuk om je meisjes mee te nemen naar de borrel. Ik neem L. ook wel eens mee naar mijn werk. Vinden mijn collega's leuk en L. heeft dan even de tijd om zich flink uit te sloven..hahaha.
nou ik weet nog niet of ik het leuk ga vinden Embarassed kijk Indy gedraagt zich wel, maar Merle.....die heeft oren die niet werken....

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 32 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: