Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 8 van 32 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko di 5 apr 2011 - 3:35

Beegee, nou moet zeggen dat ik t allemaal nog mee vind vallen hoe heftig t is. Met Senna gaat t steeds beter en naar bed gaan gaat ook weer super. Vond dat wel heel heftig hoe zij reageerde op ons. Maar Elin is eigenlijk heel makkelijk. Maar zal allemaal wel een heel stuk zwaarder worden als ik weer moet werken. Nu heb ik nog lekker 3 dagen rust als Senna weg is.
Leuk de boel even omgegooid. Wil ik hier eigenlijk ook doen. Maar is bijna niet te doen. Als de box weg is gaan we wel een nieuwe bank kopen. Wil dan zo'n hoek ding met zo'n lang ding eraan, heerlijk!

Rupsie, wat een heerlijk vooruitzicht zeg dat je niet tot de 40 weken hoeft te lopen!
wat jammer zeg van je moeder. Snap heel goed dat dan irriteert.

Lindsya, bah vervelend de griep! Beterschap.
Ja echt grappig ineens 2 Elin's! En we dachten nog wel dat we een beetje orgineel waren.

Limburg, fijn dat je weer thuis bent! Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Petteflet, wat balen zeg van je bekken! Loop je al wel bij een fysio? Bij mij hielp dat wel.
Spannend de 20-weken echo. Ooh allemaal al zo lang geleden weer voor mij, mis dat wel hoor.

MM, spannend allemaal zeg van jullie nieuwe huis! hopelijk verkopen jullie je huidige huis ook een beetje snel.

Sandra, goed dat je daar naar toe gaat. Hoop voor jullie dat ze wat kunnen betekenen.
Leuk hoor zo bezig met de bruiloft. Wij hebben t ook maar klein gehouden hoor. Is net zo leuk.
Wij hebben een VW Passat. Echt een heerlijke auto, en super ruim.

Hier loopt t allemaal wel lekker. Blijf alleen zo last houden van me tepels. Had ik bij Senna ook zo in t begin. Maar goed, even doorbijten dus.
Elin is echt een heerlijk kind. Ze huilt alleen als ze honger heeft, een boertje die dwars zit of met aan en uit kleden. Vind ze echt verschrikkelijk. Ze kan gelukkig goed alleen in de box liggen als ze wakker is. Dus heb genoeg tijd tussendoor. Alleen de nachtvoedingen vallen me heel zwaar. Meestal voordat we de nacht in gaan wil ze echt lang drinken. Vannacht ook weer 2 uur bezig geweest. Denk dat t ook gewoon zuigbehoefte is, dus nu toch maar een speen in gedaan. Kan niet aan de gang blijven natuurlijk zo.
Ben gister even naar de winkels geweest maar daarna toch weer heel veel last van m'n bekken. Ga volgende week maar even de fysio bellen als t nog zo is. Had toch een beetje gehoopt dat t nu wel klaar zou zijn daarmee, maar helaas.
Ben al wel 8 kilo kwijt van de 12! dus echt netjes! Maar goed, wat wil je met zo'n hongerlapje.
Donderdag komen ze eindelijk van het consultatiebureau langs. Hoop zo dat ze een weer een beetje rond geboorte gewicht is. Vind t maar niks dat ik niet weet of ze nu wel goed aan komt. Ze drinkt wel een stuk beter als die week daarvoor, dus moet haast wel, maar toch.

Vanavond 10-minuten gesprek op t kdv voor Senna. Ben wel even benieuwd hoe het daar echt gaat, en of ze wat aan haar merken dat ze nu en zusje heeft. Heb haar al zo lang niet meer gehaald en gebracht, en Fenk die kletst ook niet echt met de leidsters daar. Dus ben heel benieuwd.
Morgen dagje met hun 2 thuis. 's ochtends eerst dansen met Senna. Ben benieuwd hoe dat gaat, want moet t ook allemaal een beetje tussen de voedingen door zien te krijgen, ze drinkt nog om de 3 uur dus dat is vaak lastig in te plannen. Maar gaat vast goed komen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 20:08

Goedemorgen!!!

ohh wat een nachten de afgelopen 2-3.. Very Happy ik kom moeilijk in slaap en blijf maar woelen... Kids doen het prima verder maar moeders :S haha!!
Indy is lekker naar school, en we hadden vanmorgen samen al besloten dat ze vanmiddag naar bed zou gaan...Die was zoooo chaggo :S dus vanmiddag hoop ik zelf ook lekker de rust te kunnen pakken als beide monstertjes Very Happy op bed liggen!!!

Zal even terug gaan lezen, heb gister veel gewerkt dus geen tijd gehad...

@ meeko, wij willen ook graag een hoekbank!! naja eigenlijk gewoon een nieuwe bank :P ik vond het ook steeds lekker als de box weer opgeruimd was!!! dat stukkie ruimte er weer bij heerlijk

ohh wat heerlijk zo'n te vrede meisje!!

Hoe was het gesprek gegaan op het KDV?

@ sandra, ik duim voor je dat je goede tips/begeleiding krijgt!! zo krijg je misschien voor jezelf ook weer wat rust terug. Hoe gaat het op je werk?

@ mm, je hebt nog genoeg beslissingen te maken voor je nieuwe huis!! wel super hoor! En al helemaal als er al een eventuele koper voor dat van jullie zou zijn!!

@ petteflat, dikke knuf voor je!!!
hoe was je 20 weken echo? hadden jullie tussen de beentjes gespiekt? Very Happy

@ lindsya, hoe is het met je moeder? is ze blij weer thuis te zij?
Hoe gaat het met jou??

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 23:33

zooo wat is het hier rustig :d
Ben ik vandaag de enigste online :p hihi!!!

Beide kids liggen op bed! Merle slaapt en Indy?? weet ik niet maar goed die ligt in bed.. ook lekker!!
ga zo strijken lekker muziekje op de achtergrond dan zal ik zo klaar zijn! Heb even de stoomstrijkijzer van men mams geleend gaat 10 keer sneller dan de mijne!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Petteflet di 5 apr 2011 - 23:43

Nee hoor Beegee ik ben ook online...haha. Ben je iig niet in je remi.

Nou wij hebben gister de 20-weken echo gehad. Wat bijzonder toch weer. Ze switchte ook de hele tijd tussen 2D en 3D beelden. Dus we hebben ook echt mooie plaatjes van de kleine uk. Alles zit er iig op en aan. Yeaah! Zo op het eerste gezicht hebben Pat en ik onze kleine dus goed afgewerkt. :-)

Vandaag maar wel een dagje thuis gebleven. Ben een beetje thuis aan het werken, dus dat is wel mooi geregeld. Heb vrijdag afspraak met de arbo-arts, aangezien ik al een flinke tijd 50% minder werk. Ben benieuwd wat die man mij te melden heeft.
Vrijdag heb ik ook weer afspraak bij de fysio staan voor mijn bekken. Daar moet wel echt iets aan gedaan worden, want ik ben echt beperkt in mijn doen en laten zeg. Gadver. Het doet echt zo verschrikkelijk pijn als ik weer eens over mijn grens ben gegaan (en dat is dan gewoon omdat ik een stukje (paar meter) heb gelopen, iets heb getild, tijdje heb gezeten enz).

Luka is vandaag lekker naar het kdv. Dus ik heb alle rust hier in huis. Heerlijk!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  meisjesmama di 5 apr 2011 - 23:43

* Sandra Ik ga hard duimen dat ze op het opvoedburo nog goede tips voor jullie hebben. Leuk kijken voor een nieuwe auto!

* Meeko Lekker dat het goed loopt! Was het 10 minuten gesprek goed?

* Beegee Ja het is zeker super dat we ons droomhuis kunnen kopen. Bij mij liggen beide kids ook op bed echt heerlijk!!

* Petteflat mooi dat de echo helemaal goed is! En wel lekker dat je thuis kan werken.

Gister zijn mijn ouders even langs geweest met nog tips voor het huis. Vrijdag gaan we tekenen en hebben we een 3 uur durend gesprek over opties enz.
De meiden liggen beide lekker te slapen. E. is dan moe en huilerig s'morgens maar wil niet slapen. En vervolgens vraagt ze 5 minuten daarna of ze naar bed mag. Lekker even rust in huis.
R. heeft weer eens een dubbele oorontsteking en zit aan een sterkere ab kuur. Hoop dat ze zich gauw beter voelt want ze grijpt maar naar haar oor.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 0:26

@ mm, lekker he even kids op bed!! Very Happy genieten haha!!
balen dat r een oorontsteking heeft zeg! Merle had ook ab toen ze 1 werd... gelukkig wel een flinke dosis dus ze had ''nergens'' last van toen.

@ petteflat, je zal vast niet meer te komen werken dan dat je nu doet lijkt me, je hebt klachten genoeg zo zeg! poeh!!
ohh heerlijk even dagje alleen!! lekker rustig aan doen dus!!

Mijn strijk is weg. Very Happy heerlijk! denk dat ik voor mijn verjaardag maar ens een stoomstrijkijzer ga vragen haha!! verder druk druk druk met van alles en nog wattes ...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Rupsie wo 6 apr 2011 - 0:50

Hoi meiden hier een zieke rupsie. Blegh wat balen zeg. Was gisteren al vroeg naar bed gegaan omdat ik me niet fit voelde. Vooral keelpijn. Vannacht echt super slecht geslapen. En nu heeft het helaas doorgezet. Heb een griepje te pakken denk ik. Koorts, verder enorme keelpijn, kan echt bijna niet praten. Heb straks al overgegeven. Dus het gaat lekker hier.

Vanavond heb ik eigenlijk weer voor het eerst repetitie. Zaterdag hebben we een optreden. Maar twijfel of ik wel zal gaan. Heb er niet zo’n puf voor nu.
S. is vanmorgen naar de psz geweest. F. had haar erg gemist. Hij bleef maar roepen: S. halen. Dus die was blij toen we ze echt op konden halen.
Nu zit S. even een dvd te kijken, en F. ligt in bed. Heb ik ook even rust., heerlijk!

Petteflat: Wat fijn dat de echo goed was zeg. Toch een geruststelling weer. Weten jullie ook wat het wordt of blijft het een verrassing? Wij weten het niet.
Argh wat balen zeg dat je zo klachten hebt van je bekken. Wat lekker dat Luka naar het kdv is en jij een beetje thuis kan werken. Heerlijk rustig zo.
F z’n bevalling is niet vlekkeloos verlopen omdat hij te groot was voor mijn bekken. Zijn hoofdje was geboren en daarna zat hij vast. Hij heeft een aantal minuten zonder zuurstof gezeten (schouderdystocie heet het wat er gebeurde). Omdat F. met 40 weken 4280 gr was, willen ze geen enkel risico nemen nu. Toen is al gelijk gezegd dat ik nooit meer thuis mocht bevallen (dit was nl thuis gebeurd) en nooit meer over de 40 weken omdat de baby’s voor mij te groot worden. Nu krijg ik dus extra groeiecho’s en zal ik ook eerder dan de 40 weken ingeleid worden. Ik mag dan wel gewoon bevallen maar we hopen dan dus wel op een kleiner formaat baby.

MM: Wat super zeg dat je al een geïnteresseerde hebt voor je huis. Dat is ook maar een spannend iets er bij. Tenminste dat vond ik toen bij ons. Iets nieuws kopen oke, maar je moet je huis ook nog maar kwijt zien te raken.
Ach wat sneu dat R. aan de AB zit. Hopelijk knapt ze snel op voor haar verjaardag.

Sandra: wat goed dat je de stap gezet hebt om een opvoedbureau in te schakelen. Hopelijk kunnen ze jullie helpen met jullie kleine man. Ik zal voor je duimen. Wat leuk op zoek naar een nieuwe auto. En leuk zeg die voorbereidingen voor jullie bruiloft. Wanneer was dat ook alweer?

Meeko: Wat fijn dat E.lin het zo goed doen. Heerlijk zo’n tevreden meisje. Minder dat je nog last van je bekken houdt. Goed in de gaten houden. Hoe is je dagje alleen met de meiden gegaan vandaag?

Beegee: Jouw meiden liggen nu dus allebei te slapen /rusten. Heerlijk even die rust. Minder dat je slechte nachten hebt de laatste dagen. Ideaal he zo’n stoomstrijkijzer. Ik heb er ook eentje. Echt makkelijk.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 2:04

@ rupsie, ik zou niet gaan repeteren als ik jou was!! je klinkt niet echt fit dus lijkt me niet lekker!!
ahh wat lief dat F, S aan het roepen was!!
nog steeds rustig bij jullie?? Very Happy

beide dames zijn druk aan de weer buiten!! gelukkig is hier ook het zonnetje door gekomen zeg! dat had lang geduurd

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya wo 6 apr 2011 - 7:41

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer. Beetje druk gehad, vandaag hebben we weer op het buurmeisje gepast, echt leuk weer zo'n kleintje. Mijn kleine man is naar school geweest en vandaag op de schoolfoto geweest dus ik ben benieuwd hoe die er op staat. De juffrouw is erg tevreden over hem, hij doet zijn werk goed, hij leert veel en ze vind hem erg veranderd maar dan in een postieve zin dus ik ben super trots op mijn ventje.

Sommige hebben het vast op mijn hyves gelezen, mijn vriendin is bevallen van een dochter. Ze hebben allebei een moeilijk start gemaakt maar het gaat nu redelijk met allebei. Emotioneel zal het ook erg zwaar zijn omdat ze het niet met iemand kan delen maar de kleine lijkt echt sprekend op haar vader, echt één gezicht. Ze vond de geboortemand erg leuk. Heb ik het toch een beetje goed gedaan voor een niet crea-bea :P

Beegee, minder dat Indy zo chagrijnig was. Is ze nog een beetje vrolijk uit bed gekomen. Heb je lekker vrij dat je zo online was? Zo wordt je binnenkort ook een prater :P

MM, druk met jullie toekomstige huis, spannend allemaal. Dat zou mooi zijn als die het over kon kopen, ben je gelijk van je oude huis af. Minder dat je meisje ziek is, beterschap.

Ruspie, jij ook de griep. Ik ben er gelukkig aardig vanaf, beterschap. Ach lief dat die zo zijn zus had gemist.

Pettflat, gelukkig dat alles goed was met de echo. Willen jullie het geslacht niet weten of houden jullie het geheim? Minder dat je weer zo last had van je bekken, lijkt me echt niet fijn, sterkte.

Meeko, hoe was het vandaag met je meiden samen? Hoe was het gesprek op het kdv? Ja dat zou wel wennen zijn weer op staan s'nachts voor het voeden. Gelukkig dat de bv zo goed loopt.

Limburg, hoe gaat het met jou en je mannen?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 19:06

Morguh!!!

Pfff veel te vroeg vandaag ... :P haha!!
ik moet werken van 09-17 ongeveer, alleen ik zal er denk ik een kortere dag van gaan maken.. heb genoeg gewerkt deze week!!

@ lindsya, haha ik was inderdaad vrij!! en prater, ohh dan moet ik nog zoooo lang :P hihi
fijn dat je vriendin bevallen is!! zal inderdaad wel behoorlijk zwaar worden voor der.

Je kleine man doet het goed op school cheers cheers super!!! daar doe je het voor toch Very Happy

@ limbrug, hoe gaat het met je kleine man??

@ sjonno, ben je ook nog op het forum??

@ petteflat en rupsie hoe gaat het dames??

Ik ga men tassie zo al inpakken om te gaan werken... Sleep Sleep Sleep Sleep

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 4:20

WOW na 1 harde dag werken...was ik de laatste die gereageerd had.. Very Happy

alle mama's aan het genieten van het mooie weer Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya do 7 apr 2011 - 4:54

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is naar school geweest, alleen vanmorgen. S'middags even bij de buurvrouw op visite geweest want die was jarig. Morgen ochtend wil ik misschien even naar de stad want ik wil wat nieuws kopen. Zaterdag heb ik het vrijgezellenfeest van de buurvrouw, ben benieuwd hoe het is. Mijn kleine man gaat bij opa en oma slapen, kan ik ook een beetje uitslapen zondag.

Beegee, weer een werkdag erop zitten. Moet je dit weekend ook nog werken? Ja daar doen we het zeker voor, ik ben helemaal trots op hem. Het is niet zo heel lekker weer hier, de zon heeft maar eventjes geschenen en is toen weg gegaan maar er staat een klein windje. Mijn boef loopt wel al heel de middag die merk het windje niet Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie do 7 apr 2011 - 7:02

Hoi meiden, hier een echte baaldag. Voel me nog steeds belabberd. Paar nachten inmiddels slecht geslapen door buik en door het hoesten. Nog flinke keelpijn, en praten lukt totaal niet. Erg lastig als er 2 kids rondlopen.

Man is vanavond darten, de kids liggen in bed. En ik ga zo ook m’n bedje opzoeken. Hopelijk slaap ik vanavond wat beter. Morgen moet ik werken. Ik ga het proberen iig. Al hoop ik wel dat m’n baas een beetje meewerkt. Vaak als ik er ben, zijn ze vaak achter of even onderdelen of iets halen. En dan zit ik alleen en moet ik dus de telefoon opnemen. Dat gaat gewoon nu niet lukken.
eten lukt al niet normaal. Doet hartstikke pijn. Alleen pudding gaat heerlijk. Dat verzacht echt. Dus zit de hele dag pudding te eten.
Vandaag zijn ze ook de keuken komen opmeten. Over 8 weken wordt die geleverd en geplaatst als het goed is. Jahoee !!!

Beegee: Zo je werkdag zit er weer op. Toch tot 5 u gewerkt of was je eerder gestopt?

Lindsya: Leuk zeg dat ze schoolfoto’s gemaakt hebben. Hopelijk staat ie er leuk op. Fijn dat ze zo tevreden over hem zijn. Dat doet een mama altijd goed.
Ja ik had het gelezen op je hyves idd. Ze zal idd nog wel moeilijke momenten krijgen zo zonder haar man. Heftig hoor.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 7:23

@ RUPsie, je hebt het flink te pakken zeg!! duim dat je baas mee werkt morgen!!
Ik heb maar tot half 5 Embarassed gewerkt haha!! ging zo lekker, dan vergeet ik regelmatig de tijd

@ lindsya, hier weinig wind gehad!! was echt heerlijk.. moet ook zeggen dat ik voornamelijk achter het glas heb gezeten haha!!

Beide meiden liggen lekker in bed!!! Morgen komen er oud collega's lunchen! gezellie Very Happy
ros is even op visite :P bij vrienden .... dus ik duik op tijd men bedje in Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 19:43

Goedemorgen!!

wij komen net uit bed Very Happy lekker ''uit'' geslapen vandaag!! indy was al netjes haar bedje aan het opmaken echt zo lief angel !! vandaag lekker rustig aan doen, heerlijk chill dagje!!
straks komen er 2 collega's om te lunchen dus dat is altijd gezellig.... moet even naar de winkel om lekkere broodjes te halen.
Ga zo even brood smeren voor mijn dames en mezelf Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Meeko vr 8 apr 2011 - 0:01

Beegee, balen zeg dat je zo slecht slaapt. Misschien iets van druppeltjes of pilletjes halen. Of warme melk, helpt bij mij vaak ook wel. Ja ik wil ook zowiezo een nieuwe bank. Hebben m nu 7 jaar, maar hij is echt stuk aan t gaan. Hebben alleen nog wat uit te vechten, ik wil een stoffen en Fenk wil een leren.

Petteflet, fijn dat de 20-weken echo goed was! Bah wat naar van je bekken, heb zo met je te doen. Heb het ook zo erg gehad. Hopelijk helpt de fysio.

MM, ach wat sneu een dubbele oorontsteking. Beterschap.

Rupsie, jij ook al ziek dus. Beterschap. Aah wat schattig dat F, S zo gemist had.
Ik zou me echt ziek melden als ik jou zo hoor.

Lindsya, super zeg dat je ventje t zo goed doet!
Gefeliciteerd met je vriendin. Lijkt me ook wel heel heftig zeg. Leuk dat de mand geslaagd was!

10-minuten gesprek ging helemaal super. Ze waren erg tevreden. Ze heeft 2 goeie vriendinnetje, een sterk eigen willetje, vind bijna alles leuk en heeft een grote woordenschat. Wisten we eigenlijk allemaal, maar toch ook leuk om even van een ander te horen.

De wijkverpleegkundige is gister nog langs geweest. Elin is flink aangekomen, en weegt nu iets van 4600 (niet helemaal opgelet toen ze t zei Embarassed ) Dus al mooi 200 gram boven geboortegewicht! en dat te bedenken dat ze een week geleden nog maar 4190 woog! :shock:

Wat was ik ziek zeg. Heb een borstontsteking. Het begon dinsdagnacht weer met harde pijnlijke plekken. Maar dacht dat ze dat wel gewoon weg kon drinken. Voelde me woensdag ochtend niet echt geweldig, toch gaan dansen met Senna. Thuis voelde ik me steeds zieker worden en had ik 38.1 's middags naar de huisarts want de koorts was ook weer gestegen. Heb antibiotica gekregen. Woensdagnacht en gister bijna hele dag tegen de 40 graden koorts aan. En zoveel pijn, ook me hele lichaam, zelfs me huid! Kon echt helemaal niks meer behalve liggen en slapen. En zweette ook enorm, was constant helemaal doorweekt. Maar wat een hel zeg. Nu gaat t wel weer wat beter. borsten zijn nog wat pijnlijk en heb ook nog wel verhoging maar gelukkig niet meer als gister. Fenk kon gelukkig vrij nemen, want alleen lukte t me echt niet. Elin was ook wel erg onrustig daardoor, waarschijnlijk toch wat last van de antibiotica.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 3:00

@ meeko, een stoffen bank? ik zou je bij mij thuis uit willen nodigen... Very Happy dan zie je hoe die er 2 kids later uitziet :s daarom willen wij een leren bank haha

wat goed is je dametje aangekomen zeg!! super
Zoo dat is minder zeg die ontsteking..:S gelukkig weer wat aan het opknappen voor je!!

Hier lekker rustig.. Merle heeft vanmiddag super geslapen en de visite is net weg.. dus nu weer even chill Very Happy straks denk ik pannenkoeken eten ofzo... ik weet het nog niet Very Happy heb eigenlijk nergens zin in maar goed!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama vr 8 apr 2011 - 8:58

* Beegee ik kan er echt van genieten als de kids lekker op bed liggen. Een stoomstrijkijzer is de uitkomst he!!

* Rupsie hoe is je werkdag gegaan? Ja ons eigen huis kwijt raken is zeker spannend.

* Lindsya Leuk dat hij op de schoolfoto is geweest ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent. Zo het lijkt me heel heftig van je vriendin zeg!

* Meeko dank je wel! Wow Elin is echt goed gegroeid zeg! Jeetje wat heftig van de borstontsteking zeg!

Wij hebben vandaag voor ons huis getekend. Dus we gaan het morgen met R. haar 1ste verjaardag vertellen aan de vrienden en bekenden.
Voor de rest vraag ik me af of R. haar kuur genoeg aanslaat ze zit nog regelmatig aan haar oor en huilt dan.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Lindsya vr 8 apr 2011 - 9:52

Hallo allemaal,

We hebben vandaag stroomstoring gehad in de wijk. Wij hadden in ons blok gelukkig alleen geen tv/internet/telefoon en in ander blok hadden ze helemaal niks en dat was om 8 uur vanmorgen begonnen tot 17.00 uur, echt een lange dag. Je ziet nu veel buren heel hun voorraad van de vriezer en koelkast weg gooien. Vanavond was er ook weer een storing van een uurtje, dus ik ben er nu wel klaar mee moet ik zeggen. En wat het nu is, weet niemand.

Mijn kleine man is naar school geweest vanmorgen en s'middags heeft die lekker buiten gespeeld. Morgen gaat die bij opa en oma slapen en ik heb het vrijgezellenfeest.

Beegee, zo jullie hebben lekker geslapen vanmorgen. Ach lief dat Indy haar eigen bedje opmaak. Gezellig geweest vanmiddag met je collega's?

Meeko, oh dat kllinkt niet fijn die ontsteking, gelukkig dat je man thuis kon blijven om je mee te helpen met de verzorging. Gelukkig dat het allemaal postief was op het kdv van Senna.

MM, morgen de verjaardag van je kleine meisje. Wat gaat het toch snel, veel plezier alvast. Gefeliciteerd met jullie huis, de papier ook helemaal in orde, leuk hoor.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 19:15

Goedemorgen,

@ mm, ohh heel veel plezier met de verjaardag van R!! en natuurlijk met het vertellen van jullie plannen!
dat is minder dat ze nog aan haar oortje blijft zitten,,,,,

@ lindsya,zoo dat is balen die stroomstoring... :S kun je al je eten weg mieteren.. :S (is daar een verzekering voor ofzo? kan me voorstellen dat, dat een dure grap is)

Hier een goede dag! Mijn schoonouders komen vandaag thuis dus daar gaan we straks heen!!
Gisteravond ook een leuke avond gehad Very Happy

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 1277184933_5_BfqT

Ik ben nu 5 weken en 1 dag

gister mijn ouders verteld en vandaag schoonouders. Mijn hyvesprofiel is even afgeschermd zodat ik nog geen felicitaties kan ontvangen haha!! en we nu dus vandaag nog even wat mensen persoonlijk in gaan lichten

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 8 apr 2011 - 20:13

Beegee, gefeliciteerd, wat leuk. Ik had het helemaal niet verwacht dat jullie al voor de derde gingen cheers cheers

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno vr 8 apr 2011 - 20:18

Beegee, gefeliciteerd!!! Wat leuk een 3e!

Ik lees hier nog maar sporadisch mee, vind dit forum gewoon niet zo leuk..
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lindsya vr 8 apr 2011 - 20:35

Sjonno schreef:

Ik lees hier nog maar sporadisch mee, vind dit forum gewoon niet zo leuk..

Het is inderdaad niet erg leuk meer omdat er een hoop meiden niet mee zijn gegaan naar de nieuwe forum. Schrijf je op een andere forum of niet? Maar we kunnen altijd even bij elkaar krabbelen op hyves.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie vr 8 apr 2011 - 20:59

Hee Beegee, Wat ontzettend leuk zeg. Van harte gefeliciteerd !!!
Zijn we samen zwanger. Echt super, ben helemaal blij voor jullie
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rupsie vr 8 apr 2011 - 21:10

Hoi meiden. Hier nog steeds een brakke mama. Pfff wordt er niet goed van. Gisteren ben ik toch gaan werken. Heb heel weinig gepraat. Dat was voor m’n stem echt wel fijn. ’s Avonds kon ik nog een beetje praten iig.
Na het werk zijn we gelijk doorgegaan naar de woonwinkel, om gordijnen ed uit te zoeken. We zijn er al een heel stuk uit. Daarna weer verder naar de open haarden winkel. Daar de haard opgehaald. Die staat nu ook in het huis. Daarna nog door naar m’n schoonzus en broer. Daar had ik een heel origineel cadeau voor gemaakt om ze als peetoom en –tante te vragen. En gelukkig zeiden ze ja. (al had ik dat wel verwacht).

Cadeautje was echt leuk. Ik had de foto van de echo op een wit papier gelegd. Daaromheen allemaal roze / blauwe en witte muisjes gestrooid. En dan de tekst erbij: willen jullie mijn peetoom en tante zijn. Daar had ik een foto van gemaakt en die als puzzel laten maken. Die moesten ze dus eerst maken (al snapte ze het natuurlijk allang eerder haha). Zal wel eens kijken of ik een foto hier op kan zetten.

Kids waren bij mijn ouders blijven slapen. Dus heb vannacht redelijk kunnen slapen. Vanmorgen toen ik wakker werd ging het redelijk. Maar zodra je dan opstaat is het weer niks. Nu alleen met de kids dus dat werkt eigenlijk ook niet. Vanavond moet ik eigenlijk muziek gaan maken maar dat ga ik afzeggen. Heb er geen puf voor.

Meeko: He wat naar zeg dat je zo borstontsteking had. Klinkt echt verschrikkelijk. Gelukkig ben je weer wat opgeknapt. En wat gaat het goed met Elin zeg. Die groeit lekker door. Fijn dat ze tevreden waren bij het 10 min. Gesprekje.

MM: Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van R !!!! Maak er een leuke dag van !!! Hopelijk is R. toch een beetje opgeknapt dat ze kan genieten van haar verjaardag.
Wat leuk nu is het officieel, jullie nieuwe huis. Leuk om te kunnen vertellen vandaag.

Lindsya: Ai dat is minder dat jullie stroomstoring gehad hebben. Gelukkig is jullie voorraad wel bespaard gebleven. Dat is echt zonde als je zo alles weg moet gooien. Veel plezier vandaag bij het vrijgezellenfeest.

Beegee: Hoe reageerde je (schoon)ouders op het leuke nieuws? Wat leuk zeg. Hoe oud is Merle nu? Hoeveel leeftijd zit er straks tussen?

Sjonno: Wat leuk dat je nog even reageert. Jammer dat je nog maar weinig op het forum bent.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud