was buiten hangen
+13
VeryCherry
Sarah1985
Snoes
Miss G
Catwoman79
Jerry
bluppie
Lies
Tania
Mida4you
Liadan
PapillonRose
duckie
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: was buiten hangen
Snoes schreef:Handdoeken gaan bij mij ook sowieso in de droger hoor. Ik vind niet dat handdoeken die buiten drogen zo "ruw" aanvoelen. Dan steek ik ze liever in de droger.
Idd, het voelt bijna net als schuurpapier, nee dank je, dan maar in de droger, lekker zacht
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Snoes schreef:Handdoeken gaan bij mij ook sowieso in de droger hoor. Ik vind niet dat handdoeken die buiten drogen zo "ruw" aanvoelen. Dan steek ik ze liever in de droger.
Idd, het voelt bijna net als schuurpapier, nee dank je, dan maar in de droger, lekker zacht
Ik heb ook al een paar wassen buiten gehad, als het nog niet droog is pak ik het rek en parkeer ik hem zo weer in de waskamer
Ondergoed hang ik binnen, ik vergeet steeds knijpers te kopen en ik wil niet dat mijn ondergoedjes door de hele straat liggen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Anniej_S schreef:Snoes schreef:Handdoeken gaan bij mij ook sowieso in de droger hoor. Ik vind niet dat handdoeken die buiten drogen zo "ruw" aanvoelen. Dan steek ik ze liever in de droger.
Ik heb ook al een paar wassen buiten gehad, als het nog niet droog is pak ik het rek en parkeer ik hem zo weer in de waskamer
Ondergoed hang ik binnen, ik vergeet steeds knijpers te kopen en ik wil niet dat mijn ondergoedjes door de hele straat liggen
Ow was dat slipje vanmorgen van jouw hier bij ons in de tuin
Gast- Gast
Ik heb van de week een waslijs gemaakt op mijn balkon en direct hem getest. Binnen twee uur was alles droog, zelfs mijn grote dekbedhoes! Geweldig een balkon op het zuiden, had ik eerder moeten doen. Dus zodra de zon schijnt ga ik het tegenwoordig buiten hangen. Dus laat de zon maar lekker komen.
Gast- Gast
Ik hang mijn was nooit buiten en daar heb ik een zeer goede reden voor (Ondanks dat ik gewoon ook te lui ben om het buiten te hangen) en dat is dat ik boven een vishandel, shoarmaboer en friettent woon en dat wanneer de wind verkeerd staat mijn was stinkt naar het mengsel van de geuren afkomstig van bovenstaande drie. Ik mag dus geoorloofd en altijd mijn droger gebruiken.
Gast- Gast
Ik vind het heerlijk, de was buiten, maar op de één of andere manier komen er bij mij altijd van die enge grote vliegbeesten in Dus ik 'durf' niet zo goed meer.
Gast- Gast
Ja mijn was trekt ook altijd lieveheerstbeestjes (die een leuk geel spoor achterlaten), wespen/bijen en andere horzel achtige dingen aan. Beetje jammer, want ik laat het graag buiten drogen. Maar we wonen hier vlak langs het water.
Of ik laat het hangen en het waait eraf, of het valt eraf met ophangen dat er een mouw over de grond gaat. Of de kat springt erop want die is nog zo speels dat het voor hem dan een leuk klimobject is haha.
En dan ook nog dat ik geen molen heb maar een droogrekje waardoor alles op elkaar gefrot hangt zoals dikke truien en spijkerbroeken waardoor het extra kreukt.
Nee meestal hang ik het gewoon op zolder open, het raam staat daar toch 24/7 open. Of als het echt heel heet is en het buiten erg snel droogt dan nog wel eens t-shirtjes of ondergoed/sokken/handdoeken die ik buiten hang. Maar dan inspecteer ik hem altijd goed voor ik hem binnen haal haha! Hoef geen vieze beestjes in mijn kast!
Of ik laat het hangen en het waait eraf, of het valt eraf met ophangen dat er een mouw over de grond gaat. Of de kat springt erop want die is nog zo speels dat het voor hem dan een leuk klimobject is haha.
En dan ook nog dat ik geen molen heb maar een droogrekje waardoor alles op elkaar gefrot hangt zoals dikke truien en spijkerbroeken waardoor het extra kreukt.
Nee meestal hang ik het gewoon op zolder open, het raam staat daar toch 24/7 open. Of als het echt heel heet is en het buiten erg snel droogt dan nog wel eens t-shirtjes of ondergoed/sokken/handdoeken die ik buiten hang. Maar dan inspecteer ik hem altijd goed voor ik hem binnen haal haha! Hoef geen vieze beestjes in mijn kast!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb sinds deze week een droogmolen dus heb van de week ook voor het eerst buiten gedroogd. Alleen een beetje jammer dat mijn dekbedhoes onder de vogelpoep zat. Voor de energiebesparing hoef ik het dus niet buiten te hangen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat hebben jullie boven het bed hangen ...
» Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?
» Leuke manier om vogelhuisjes op te hangen
» Opmerking die blijft 'hangen'
» blijven hangen in een boze bui
» Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?
» Leuke manier om vogelhuisjes op te hangen
» Opmerking die blijft 'hangen'
» blijven hangen in een boze bui
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: