was buiten hangen
+13
VeryCherry
Sarah1985
Snoes
Miss G
Catwoman79
Jerry
bluppie
Lies
Tania
Mida4you
Liadan
PapillonRose
duckie
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
was buiten hangen
vanaf wanneer hangen jullie je was buiten?
zit een beetje te twijfelen of ik het nu al zal doen nou ja morgen dan....
laatst ook een keer geprobeerd maar toen kon ik aan het eind van de dag alles nog weer boven op zolder ophangen omdat het niet droog was
zit een beetje te twijfelen of ik het nu al zal doen nou ja morgen dan....
laatst ook een keer geprobeerd maar toen kon ik aan het eind van de dag alles nog weer boven op zolder ophangen omdat het niet droog was
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: was buiten hangen
Ik heb het vandaag voor het eerst buiten gehangen, maar het moet wel naar binnen voordat het droog is ben ik bang..
Gast- Gast
Ik heb het de afgelopen dagen al vaker buiten gehangen. Het was meestal nog niet allemaal droog wanneer ik het binnen haalde, maar dat maakt mij niks uit. Dan droogt het binnen wel weer verder.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ja maar als ik het aan het eind van de dag boven weer op moet hangen heb ik er dubbel werk mee, vind ik zo zonde eigenlijk. moet het namelijk eerst van zolder naar beneden meenenem om het buiten op te hangen en dan weer afhalen en weer naar zolder om het daar dan weer op te hangen om het verder te laten drogen
duckie- Ratel
duckie schreef:ja maar als ik het aan het eind van de dag boven weer op moet hangen heb ik er dubbel werk mee, vind ik zo zonde eigenlijk. moet het namelijk eerst van zolder naar beneden meenenem om het buiten op te hangen en dan weer afhalen en weer naar zolder om het daar dan weer op te hangen om het verder te laten drogen
Dan snap ik het wel, is inderdaad dubbel werk! Ik woon in een appartement, dus hoef er niet zo ver mee te slepen en hang het dan ook vaak buiten als het even kan. Maar als je er dubbel werk aan hebt kun je misschien beter wachten tot het nog warmer wordt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb het vanaf zaterdag buiten gehangen. Ik hang het in de ochtend op en in de avond kan ik het droog van de waslijn halen. Ook vandaag was mijn was helemaal droog.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
hmmm misschien morgen maar eens proberen als het nog zulk weer blijft, alleen de spijkerbroeken nog maar ff niet
duckie- Ratel
Ik hang het al een paar dagen buiten en aan het eind van de dag is alles heerlijk fris en droog
Spijkerbroeken en dikke truien krijg ik buiten nog niet droog, die hang ik gewoon binnen
Spijkerbroeken en dikke truien krijg ik buiten nog niet droog, die hang ik gewoon binnen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zelfs de spijkerbroeken waren hier droog vandaag:-)duckie schreef:hmmm misschien morgen maar eens proberen als het nog zulk weer blijft, alleen de spijkerbroeken nog maar ff niet
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Ik heb het vanaf zaterdag buiten gehangen. Ik hang het in de ochtend op en in de avond kan ik het droog van de waslijn halen. Ook vandaag was mijn was helemaal droog.
+1
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hangen jullie alleen bovenkleding buiten of alles?
Ik heb altijd zoiets van niet al mn buren hoeven mn ondergoed te zien hangen
Mn ene buurvrouw hangt in de zomer de was altijd aan de voorkant van het huis aan de droogmolen.. inclusief ondergoed
Ik heb altijd zoiets van niet al mn buren hoeven mn ondergoed te zien hangen
Mn ene buurvrouw hangt in de zomer de was altijd aan de voorkant van het huis aan de droogmolen.. inclusief ondergoed
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik hang alles buiten, ook mijn ondergoed, het maakt me echt niks uit dat de buren weten wat voor ondergoed ik aan heb (al hang ik ondergoed meestal niet aan de buitenste lijn op de droogmolen, dan valt het wel wat minder op).
Liadan- Ratel
ik heb het deze week ook al buiten gehangen. Het was aan het eind van de middag helemaal droog en kon ik het gelijk opvouwen en in de kast doen.
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
ik heb gisteren mijn was weer voor het eerst buiten gehad, de meeste dingen waren droog, een paar dikke dingen moest ik 's avonds nog binnen hangen. Ondergoed enzo hang ik aan het wasrekje die je vanaf de straat niet kunt zien, de rest aan de lijn die je vanaf de straat wel kunt zien.
Gast- Gast
2 weken geleden ofzo al voor 't eerst de was buiten gehangen (nu kan het; eerder geen tuin )
Ik doe dan meestal na het ontbijt de was erin, zodat ik het rond de middag op kan hangen. Dan is het aan 't eind van de middag allemaal wel droog
Ondergoed hang ik binnen...
Ik doe dan meestal na het ontbijt de was erin, zodat ik het rond de middag op kan hangen. Dan is het aan 't eind van de middag allemaal wel droog
Ondergoed hang ik binnen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Liadan schreef:Ik hang alles buiten, ook mijn ondergoed, het maakt me echt niks uit dat de buren weten wat voor ondergoed ik aan heb (al hang ik ondergoed meestal niet aan de buitenste lijn op de droogmolen, dan valt het wel wat minder op).
+1
duckie- Ratel
Ik droog op het moment 2 a 3 wassen per dag buiten.
Het gaat er ook zo heerlijk van ruiken.
Mijn schoonmoeder vertelde dat ik gewoon moet kijken naar de straat, als die goed opdroogt dan wordt je was ook droog
Het gaat er ook zo heerlijk van ruiken.
Mijn schoonmoeder vertelde dat ik gewoon moet kijken naar de straat, als die goed opdroogt dan wordt je was ook droog
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Ik heb zaterdag de was voor het eerst buiten laten drogen, en in de zon gezet en het was wel droog. Was alleen minder blij met mn buren, die hadden geen seintje gegeven dat ze de barbeque aan gingen zetten zodat ik het opnieuw kon gaan wassen..
Ondergoed hang ik altijd binnen, ik hou daar gewoon niet van dat de buren kunnen zien wat ik onder mijn kleding draag
Ondergoed hang ik altijd binnen, ik hou daar gewoon niet van dat de buren kunnen zien wat ik onder mijn kleding draag
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
2 weken geleden voor de eerste keer de was buiten ('s morgens) en die kwam in de late namiddag al droog mee naar binnen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
ik hang het ook buiten. had zondag het beddengoed en was binnen een uur droog zo snel. Ik hang ook alles buiten.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ondergoed hang ik wel buiten, ik heb een wasrek aan de schutting hangen en het ondergoed hang ik aan de zijkant van het rekje, aan de kant van de deur. Niemand die het ziet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Als het even kan, hang ik het ook buiten.
Ondergoed meestal ook, maar dan wel aan de lijn het dichtst bij het balkon, zodat het niet zo in het oog springt zeg maar, haha. Ik was eigenlijk alleen in het weekend, dus als de lijnen te vol zitten, hang ik het ondergoed wel binnen.
Ondergoed meestal ook, maar dan wel aan de lijn het dichtst bij het balkon, zodat het niet zo in het oog springt zeg maar, haha. Ik was eigenlijk alleen in het weekend, dus als de lijnen te vol zitten, hang ik het ondergoed wel binnen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Veel te weinig. BEn een beetje te makkelijk gooi alles in de droger. Zonde eigenlijk is er nu prachtig weer voor
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb het al een aantal keren buiten hebben hangen, nu ook weer een wasje! Heerlijk hoor, maar de handdoeken, ondergoed (wat ik dus op 60graden allemaal was) gaat gewoon in de droger, gewoon gemak denk ik..
Gast- Gast
Handdoeken gaan bij mij ook sowieso in de droger hoor. Ik vind niet dat handdoeken die buiten drogen zo "ruw" aanvoelen. Dan steek ik ze liever in de droger.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Was buiten hangen?
» Het blijft 'hangen'...
» Draai/kiep raam, wat heb jij er hangen?
» Wat hebben jullie boven het bed hangen ...
» Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?
» Het blijft 'hangen'...
» Draai/kiep raam, wat heb jij er hangen?
» Wat hebben jullie boven het bed hangen ...
» Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: