Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

+3
Beachgirl
Angela_1986
JD
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  JD vr 25 feb 2011 - 11:03

Ik heb laatst deze tak gevonden in het bos, en wil deze boven de eettafel/boven de tv tegen de muur aanhangen met allemaal leuke frutseltjes eraan...

ik heb al wat dingen gekocht, 2 rieten harten, 2 rieten visjes met schelpen eraan, en 1 houten hart....
Zoals je op de foto kunt zien kan er nog wel wat meer bij, alleen.... ik wil niet nog meer hartjes, en ook niet nog meer riet...anders wordt het een beetje te "harterig" en "rieterig"

Ik zat zelf te denken aan een hangetje waar een waxinelichtje inkan... ik hang de tak iets van de muur af, kan dat dan? of zal dat zwart gaan worden op mn muur?

en dan nog een vraag (zie de onderste 2 foto's); waar zouden jullie hem hangen? Boven de tv, of boven de eettafel?

Nou goed....waar het op neerkomt; iemand leuke ideeen wat ik hier nog meer aan kan hangen??
Alvast bedankt!

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? DSC00913

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? DSC00916
Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? DSC00915
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 11:06

Boven de televisie zou ik hem hangen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 11:07

Ik denk dat ik er voor nu niet meer aan zou gaan hangen, dan wordt het vrij vol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Angela_1986 vr 25 feb 2011 - 11:09

Eens met Isabella!

En ik zou 'm per seizoen veranderen zodat je het huidige seizoen erin kunt verwerken, dadelijk als het voorjaar is wat met vlindertjes, bloemen, evt. paaskuikentjes ofzo, in de zomer iets met schelpen ofzo, enzovoorts.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Beachgirl vr 25 feb 2011 - 11:18

Boven de tv!

En inderdaad leuk deco paaseitjes erin hangen, een leuke bloemenslinger (xenos!), mini vogelhuisjes of vogeltjes (ook xenos), schaapjes (lente) of eventueel zelfs lampjes! (ik hou van kitch haha)

Je kunt er ook een leuke zeepketting aan hangen!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  JD vr 25 feb 2011 - 11:29

Mimpie schreef:Boven de tv!

En inderdaad leuk deco paaseitjes erin hangen, een leuke bloemenslinger (xenos!), mini vogelhuisjes of vogeltjes (ook xenos), schaapjes (lente) of eventueel zelfs lampjes! (ik hou van kitch haha)

Je kunt er ook een leuke zeepketting aan hangen!

ja ik zat al te denken aan leuke vogelhuisjes, maar kon niet echt leuke kleine huisjes vinden aan een touwtje? maar kan eens bij de xenos gaan kijken!

en die zeepketting is ook een superleuk idee, daar had ik nog niet aan gedacht! thanks!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Angela_1986 vr 25 feb 2011 - 11:35

*Marietje* schreef:
Mimpie schreef:Boven de tv!

En inderdaad leuk deco paaseitjes erin hangen, een leuke bloemenslinger (xenos!), mini vogelhuisjes of vogeltjes (ook xenos), schaapjes (lente) of eventueel zelfs lampjes! (ik hou van kitch haha)

Je kunt er ook een leuke zeepketting aan hangen!

ja ik zat al te denken aan leuke vogelhuisjes, maar kon niet echt leuke kleine huisjes vinden aan een touwtje? maar kan eens bij de xenos gaan kijken!

en die zeepketting is ook een superleuk idee, daar had ik nog niet aan gedacht! thanks!

Oh ja die ideeen van Mimpie zijn inderdaad leuk! Bij de Xenos hebben ze heel veel voorjaarsdecoratie, ook vogelhuisjes in diverse maten maar weet niet of ze ook echt kleintjes hebben. Staat deze week in ieder geval wel van dat spul in de folder.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 10:45

Ze hebben nu bij de Xenos hele leuke vogelhuisjes. Daarbij zou ik werken met verschillende lengtes, anders wordt het al gauw saai. Ik vind het nu namelijk nog wat kaal. Je kunt misschien nog iets om heen wikkelen? (Leuk lint)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Pien zo 27 feb 2011 - 11:30

ik zou zelf zorgen dat je wat meer grootte verschil en lengte verschil erin krijgt. ik heb ooit een zoiets gezien boven een commode, heb dat plaatje opgeslagen op de vaste computer en zit nu achter de laptop, zodra ik daar zit zal ik die eens plaatsen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  JD zo 27 feb 2011 - 11:46

Pien schreef:ik zou zelf zorgen dat je wat meer grootte verschil en lengte verschil erin krijgt. ik heb ooit een zoiets gezien boven een commode, heb dat plaatje opgeslagen op de vaste computer en zit nu achter de laptop, zodra ik daar zit zal ik die eens plaatsen!

ja dat was ik ook nog van plan. had ze er nu eventjes snel omheen gedaan voor de foto. ik wil even 1 kleur lint kopen en ze daar dan speels mee ophangen aan de tak..
ben wel heel nieuwsgierig naar je foto smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Pien zo 27 feb 2011 - 20:42

nou, toevallig zit ik nu al achter de gewone pc, moest even iets anders ook nakijken dus heb de foto er gelijk even bijgezocht. kwaliteit kan wat achteruit gegaan zijn van defoto want ik moest hem 3 keer zo groot maken om te kunnen uploaden bij mijnalbum.nl

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? GroteFoto-GYXWM7PP

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:34

je kan er ook je eetkamertafellamp van maken. Dit willen wij ook nog een keer gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  minoessepoes ma 28 feb 2011 - 2:39

Ik zou hem bij de eettafel hangen, ik vind het boven de tv veel te druk. En persoonlijk zou ik er ook geen "thema"tak van maken. Maar goed daar hou ik gewoon helemaal niet van.

Je zou er ook nog wel iets aan kunnen hangen van een gedroogde dennenappel bijvoorbeeld, of schelpen en dan aan een lintje met een beige/witte ruit bijvoorbeeld. En ik zou inderdaad gebruik maken van verschillende lengtes en verschillende maten en verschillende lintjes om het mee op te hangen (kijk eens op de markt bij een fournituren kraam).
Laatst hadden ze bij "eigen huis en tuin" voor een baby kamer er een uitgezaagde uil op gezet/ tegen de muur geplakt. Vond ik er ook heel leuk uitzien, maar misschien niet voor de woonkamer haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 4:38

@pien, thanks voor de foto! superleuk! vind die stoffen harten ook leuk, heb die alleen nog nooit ergens in een winkel gezien....

@lily, ja dat is ook superleuk! alleen hebben wij net een hele nieuwe lamp boven de tafel:)

@minoesepoes, ja die babykamer bij EH&T was gaaf he, met die uilen?! vond ik ook zo leuk bedacht!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Pien ma 28 feb 2011 - 5:21

die stoffen harten kun je online bestellen bij een hele leuke website! www.sfeergoed.nl

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 5:36

Pien schreef:die stoffen harten kun je online bestellen bij een hele leuke website! www.sfeergoed.nl

oh dankjewel, ga meteen even kijken!
wat ik me wel opeens afvroeg...wordt het dan niet te "harterig"? vooral omdat er ook nog een man in huis woont hier haha...niet dat het hem wat boeit.... maar toch
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 22:45

Ik moet zo'n tak vinden! Ik zat er aan de denken om hem maar stiekem van een boom te zagen Embarassed ..

Zag op een website laatst dat iemand er een kledingrek van had gemaakt. Met touwtjes aan het plafond vastgemaakt. Zag er zo ontzettend leuk uit. Dat is mijn plan met die tak haha.

Ik zou hem trouwens boven de tv hangen! Misschien kun je er nog iets met andere stucturen aan hangen. Zoals een strikje van stof of iets in die richting. Ik zou spelen met de stucturen van de spullen die je eraan hangt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:19

Punk'd schreef:Ik moet zo'n tak vinden! Ik zat er aan de denken om hem maar stiekem van een boom te zagen Embarassed ..

Zag op een website laatst dat iemand er een kledingrek van had gemaakt. Met touwtjes aan het plafond vastgemaakt. Zag er zo ontzettend leuk uit. Dat is mijn plan met die tak haha.

Ik zou hem trouwens boven de tv hangen! Misschien kun je er nog iets met andere stucturen aan hangen. Zoals een strikje van stof of iets in die richting. Ik zou spelen met de stucturen van de spullen die je eraan hangt.

Haha ja ik ook :p als we wandelen let ik al goed op of ik zo`n tak zie :p ik wil er een lamp van maken voor boven de eetkamertafel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  JD do 3 maa 2011 - 3:06

sja ik zou zeggen doe een rondje bos...
alhoewel ik er dan wel bij moeten zeggen dat wij een route van 14 km aan het lopen waren voordat ik hem uiteindelijk ergens tegenkwam haha!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 3:16

*Marietje* schreef:@pien, thanks voor de foto! superleuk! vind die stoffen harten ook leuk, heb die alleen nog nooit ergens in een winkel gezien....

@lily, ja dat is ook superleuk! alleen hebben wij net een hele nieuwe lamp boven de tafel:)

@minoesepoes, ja die babykamer bij EH&T was gaaf he, met die uilen?! vond ik ook zo leuk bedacht!

Jaaaa, die met die uilen! Die was leuk!

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? 1247200355_5_w5nF

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 3:19

Punk'd schreef:Ik moet zo'n tak vinden! Ik zat er aan de denken om hem maar stiekem van een boom te zagen Embarassed ..

Zag op een website laatst dat iemand er een kledingrek van had gemaakt. Met touwtjes aan het plafond vastgemaakt. Zag er zo ontzettend leuk uit. Dat is mijn plan met die tak haha.

Ik zou hem trouwens boven de tv hangen! Misschien kun je er nog iets met andere stucturen aan hangen. Zoals een strikje van stof of iets in die richting. Ik zou spelen met de stucturen van de spullen die je eraan hangt.
Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? 1247202180_5_TxqA

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 5:21

Smikkell schreef:
Punk'd schreef:Ik moet zo'n tak vinden! Ik zat er aan de denken om hem maar stiekem van een boom te zagen Embarassed ..

Zag op een website laatst dat iemand er een kledingrek van had gemaakt. Met touwtjes aan het plafond vastgemaakt. Zag er zo ontzettend leuk uit. Dat is mijn plan met die tak haha.

Ik zou hem trouwens boven de tv hangen! Misschien kun je er nog iets met andere stucturen aan hangen. Zoals een strikje van stof of iets in die richting. Ik zou spelen met de stucturen van de spullen die je eraan hangt.
Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? 1247202180_5_TxqA

Jaa zo jaa! hahaha ik heb hier ook nog een potje witte zijdeglans dus dat is mooi.. Ik vind dat wel heel erg gaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  JD do 3 maa 2011 - 5:50

Nou, de tak hangt! Het is toch boven de eettafel geworden, maar we hebben hem zo bevestigd dat ie er makkelijk af te halen is en te verplaatsen is, mochten we m uiteindelijk toch ergens anders op willen hangen.

Ergens....is er iets waar ik nog niet helemaal tevreden mee ben, maar weetniet precies wat dat nou is....
ja, de draaiende vogelhuisjes, daar moet ik eventjes wat mee doen...

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? DSC00926
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Angela_1986 do 3 maa 2011 - 10:11

Wat leuk!!!

Waarom is mijn huis nou te klein voor alle ideetjes die ik nog heb... laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Error do 3 maa 2011 - 11:08

Ik zoek ook nog een plek voor mijn kettingen /riemen/ armbanden etc.. Dat is ook wel leuk aan zo'n tak! Heb toch nog een kale hoek in mijn kledingkamer..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen? Empty Re: Inspiratie Gezocht: Wat aan deze tak te hangen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum