Wat hebben jullie boven het bed hangen ...
+9
Silver
Oasis
rapa nui
Raindrop
Zininzon
Mizz_S
Sarah1985
Angela_1986
Pien
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat hebben jullie boven het bed hangen ...
Wij hebben een nieuw huis, en dus ook een nieuwe slaapkamer.
Nu willen wij graag iets boven het bed, maar hebben geen idee wat ..
Ik zat te denken aan een grote muursticker van een hart (100x100) en dan
in het wit, wil het namelijk ook niet te druk maken omdat we best veel verschillende
(kleurrijke) dekbedovertreksets hebben ..
Ik ben dus heel benieuwd naar wat jullie boven het bed hebben, zodat ik ideetjes op kan doen! Denk dat dat hart bij ons een goede kanshebber is, maar ben benieuwd naar jullie slaapkamer!
Nu willen wij graag iets boven het bed, maar hebben geen idee wat ..
Ik zat te denken aan een grote muursticker van een hart (100x100) en dan
in het wit, wil het namelijk ook niet te druk maken omdat we best veel verschillende
(kleurrijke) dekbedovertreksets hebben ..
Ik ben dus heel benieuwd naar wat jullie boven het bed hebben, zodat ik ideetjes op kan doen! Denk dat dat hart bij ons een goede kanshebber is, maar ben benieuwd naar jullie slaapkamer!
Gast- Gast
Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...
niks... wij hebben een heel druk behangetje.
toevallig heb ik gister een foto gemaakt van ons bed op klossen dus kan het wel even showen!
toevallig heb ik gister een foto gemaakt van ons bed op klossen dus kan het wel even showen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Zwart wit Canvas van onze eerste vakantie samen
Gast- Gast
Jeetje Pien!
Dat bed op klossen, wat hoog!!!
En blijft dat een beetje staan joh?
Ik heb het idee dat dat heel onstabiel is?
Ik plof nogal graag op bed
Dit is trouwens de slaapkamer, het gaat dus om die muur achter het bed.
En kijk niet naar het walgelijke dekbedovertrek, gevertje van mn schoonmoeder
Dat bed op klossen, wat hoog!!!
En blijft dat een beetje staan joh?
Ik heb het idee dat dat heel onstabiel is?
Ik plof nogal graag op bed
Dit is trouwens de slaapkamer, het gaat dus om die muur achter het bed.
En kijk niet naar het walgelijke dekbedovertrek, gevertje van mn schoonmoeder
Gast- Gast
Nee... het bed staat juist super stevig!! We kunnen er met zn tweeen tegelijk opspringen, rare dingen opdoen (niet dat wij dat doen hoor, maar even getest) en het wiebeld helemaal niet!! Hebben 6 klossen gebruikt. op elke hoek en in het midden tussen onze lattenbodems in ook nog 2.
Daarnaast als jij 37weken zwanger bent spring je echt niet meer zo je bed in hoor, dan gaat alles een stuk moeizamer!!
Wat ik boven jullie bed zou doen, zo'n groot hart waar je foto's en kaarten in kunt steken!! Kun je hem iedere keer weer anders maken, de ene keer met bijv allemaal zwart/wit, de andere keer volop kleur...
Daarnaast als jij 37weken zwanger bent spring je echt niet meer zo je bed in hoor, dan gaat alles een stuk moeizamer!!
Wat ik boven jullie bed zou doen, zo'n groot hart waar je foto's en kaarten in kunt steken!! Kun je hem iedere keer weer anders maken, de ene keer met bijv allemaal zwart/wit, de andere keer volop kleur...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oh, gelukkig Pien!
Ben benieuwd
Vind ik wel een heel leuk idee dat hart, maarja, wij hebben 1 probleem, we zijn helemaal niet goed met het bijhouden van fotolijstjes enzo .. geregeld kopen we lijstjes die dan leeg in de kast belanden ..
Maar heb wel een leuke foto van ons gevonden, misschien dat ik die 90x120 in het zwart wit af laat drukken! Of dat hart, we'll see!
Ben benieuwd
Vind ik wel een heel leuk idee dat hart, maarja, wij hebben 1 probleem, we zijn helemaal niet goed met het bijhouden van fotolijstjes enzo .. geregeld kopen we lijstjes die dan leeg in de kast belanden ..
Maar heb wel een leuke foto van ons gevonden, misschien dat ik die 90x120 in het zwart wit af laat drukken! Of dat hart, we'll see!
Gast- Gast
Mijn slaapkamer heeft lichte muren, 'n wit bed, witte nachtkastjes en 'n lichte kast, de accesoires zijn groen. Boven m'n bed hangt 'n groen geschilderd canvasdoek met daarop 'n zilveren tekststicker 'Sweet Dreams'.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
wij hebben sinds kort een nieuw schilderij met deze foto in 90x70
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Nog niks.
Na de bouwvak gaan ze bij ons verbouwen en dan kopen we ook een nieuw bed en kast.
We hbeben onze trouwkaart nog op canvas. Denk dat ik die erboven hang en daarnaast een foto van ons bruiloft op canvas.
Na de bouwvak gaan ze bij ons verbouwen en dan kopen we ook een nieuw bed en kast.
We hbeben onze trouwkaart nog op canvas. Denk dat ik die erboven hang en daarnaast een foto van ons bruiloft op canvas.
Gast- Gast
Parels schreef:
Maar heb wel een leuke foto van ons gevonden, misschien dat ik die 90x120 in het zwart wit af laat drukken!
Denk dat dat bij jullie ook erg leuk zal staan!
Gast- Gast
Niets. De muur achter ons in donkerpaars, en de muur waar we naar toe kijken die is wit, en daarop hebben we een muursticker met in allerlei talen welterusten.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Een beetje slechte foto, maar heb zo geen andere.
Boven mijn bed hangt een bak (plank kun je het niet noemen) waar spotjes in zijn gebouwd (in plaats van lampjes naast het bed). Er op staan wat accessoires en er zit een vak in waarin ik boeken en de afstandsbediening van de tv leg.
Boven mijn bed hangt een bak (plank kun je het niet noemen) waar spotjes in zijn gebouwd (in plaats van lampjes naast het bed). Er op staan wat accessoires en er zit een vak in waarin ik boeken en de afstandsbediening van de tv leg.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Kastjes want die zitten vast aan ons bed:
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Euh een foto-hoek met foto's van vriendinnen en familie door de jaren heen... En biggenpostertjes
Oh en mijn trots, een grote poster van deze foto;
Oh en mijn trots, een grote poster van deze foto;
Gast- Gast
Oh wat een lieve poes! Wij hebben onze poes als kitten ook op canvas, die hangt in het zwart-wit boven de eettafel.
Zininzon ; wat grappig zeg boven je bed! Waar zit die plank dan? Aan de onderkant zeg maar, ergens aan de zijkant waar je je afstandsbediening kan doen? Handig!
Lise ; mijn vriend wil zn eigen hoofd niet boven bed hahaha, als we dan 'bezig' zijn kijkt ie alleen maar naar zichzelf En als ik straks bevallen ben en met een plofkop in bed lig, dan zie ik er alleen maar slechter uit als er zo'n foto boven me hangt met een bloedmooie versie van mezelf haha
Zininzon ; wat grappig zeg boven je bed! Waar zit die plank dan? Aan de onderkant zeg maar, ergens aan de zijkant waar je je afstandsbediening kan doen? Handig!
Lise ; mijn vriend wil zn eigen hoofd niet boven bed hahaha, als we dan 'bezig' zijn kijkt ie alleen maar naar zichzelf En als ik straks bevallen ben en met een plofkop in bed lig, dan zie ik er alleen maar slechter uit als er zo'n foto boven me hangt met een bloedmooie versie van mezelf haha
Gast- Gast
Zelf een schilderij maken van behang. Als het je verveelt kun je relatief snel iets nieuws maken.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Hahaha Parels! Mijn vriend kijkt naar mij als we bezig zijn
En dan daarbij, als je net bevallen bent, ben je zeker weten ook prachtig!
En dan daarbij, als je net bevallen bent, ben je zeker weten ook prachtig!
Gast- Gast
Parels schreef:
Dat zit aan de voorkant in het midden, aan de zijkanten kon niet, want dan werd het te heet (te dichtbij de spotjes).
Ik ben er erg blij mee!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
@Parels: Wat ben je op een mooie datum uitgerekend (haha mijn verjaardag!)
On topic: Wij hebben boven ons bed een schilderij hangen van Marilyn Monroe in zwart-wit
On topic: Wij hebben boven ons bed een schilderij hangen van Marilyn Monroe in zwart-wit
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
wij hebben een druk behangetje waardoor we niks achter het bed hebben
Gast- Gast
Nog helemaal niks. Eind september komt ons nieuwe bed, dus ik kijk nog even mee in dit topic.
Gast- Gast
De gordijnen! We hebben ons bed voor de openslaande deuren staan.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Niks, we hebben een schuin dak.
+1
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat hebben jullie boven de dressoir hangen?
» Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom!
» Waar hebben jullie je handdoek/theedoek hangen in de keuken?
» Wie heeft er een (foto)plank boven de bank hangen?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom!
» Waar hebben jullie je handdoek/theedoek hangen in de keuken?
» Wie heeft er een (foto)plank boven de bank hangen?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: