Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

+9
Silver
Oasis
rapa nui
Raindrop
Zininzon
Mizz_S
Sarah1985
Angela_1986
Pien
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 1:53

Wij hebben een nieuw huis, en dus ook een nieuwe slaapkamer.
Nu willen wij graag iets boven het bed, maar hebben geen idee wat ..
Ik zat te denken aan een grote muursticker van een hart (100x100) en dan
in het wit, wil het namelijk ook niet te druk maken omdat we best veel verschillende
(kleurrijke) dekbedovertreksets hebben ..

Ik ben dus heel benieuwd naar wat jullie boven het bed hebben, zodat ik ideetjes op kan doen! Denk dat dat hart bij ons een goede kanshebber is, maar ben benieuwd naar jullie slaapkamer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Pien do 7 jul 2011 - 1:58

niks... wij hebben een heel druk behangetje.

toevallig heb ik gister een foto gemaakt van ons bed op klossen dus kan het wel even showen!

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Foto-C4UHTBOS

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:15

Zwart wit Canvas van onze eerste vakantie samen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:29

Jeetje Pien!
Dat bed op klossen, wat hoog!!!
En blijft dat een beetje staan joh?
Ik heb het idee dat dat heel onstabiel is?
Ik plof nogal graag op bed Laughing

Dit is trouwens de slaapkamer, het gaat dus om die muur achter het bed.
En kijk niet naar het walgelijke dekbedovertrek, gevertje van mn schoonmoeder Wink

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... 196135_171387609577733_100001194866618_318113_2326046_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Pien do 7 jul 2011 - 2:44

Nee... het bed staat juist super stevig!! We kunnen er met zn tweeen tegelijk opspringen, rare dingen opdoen (niet dat wij dat doen hoor, maar even getest) en het wiebeld helemaal niet!! Hebben 6 klossen gebruikt. op elke hoek en in het midden tussen onze lattenbodems in ook nog 2.

Daarnaast als jij 37weken zwanger bent spring je echt niet meer zo je bed in hoor, dan gaat alles een stuk moeizamer!!

Wat ik boven jullie bed zou doen, zo'n groot hart waar je foto's en kaarten in kunt steken!! Kun je hem iedere keer weer anders maken, de ene keer met bijv allemaal zwart/wit, de andere keer volop kleur...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:49

Oh, gelukkig Pien!
Ben benieuwd Very Happy

Vind ik wel een heel leuk idee dat hart, maarja, wij hebben 1 probleem, we zijn helemaal niet goed met het bijhouden van fotolijstjes enzo .. geregeld kopen we lijstjes die dan leeg in de kast belanden .. Laughing

Maar heb wel een leuke foto van ons gevonden, misschien dat ik die 90x120 in het zwart wit af laat drukken! Of dat hart, we'll see!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Angela_1986 do 7 jul 2011 - 2:58

Mijn slaapkamer heeft lichte muren, 'n wit bed, witte nachtkastjes en 'n lichte kast, de accesoires zijn groen. Boven m'n bed hangt 'n groen geschilderd canvasdoek met daarop 'n zilveren tekststicker 'Sweet Dreams'.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Sarah1985 do 7 jul 2011 - 3:01

wij hebben sinds kort een nieuw schilderij met deze foto in 90x70

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... 1238711804_5_4wa1
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:08

Nog niks.

Na de bouwvak gaan ze bij ons verbouwen en dan kopen we ook een nieuw bed en kast.
We hbeben onze trouwkaart nog op canvas. Denk dat ik die erboven hang en daarnaast een foto van ons bruiloft op canvas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:22

Parels schreef:

Maar heb wel een leuke foto van ons gevonden, misschien dat ik die 90x120 in het zwart wit af laat drukken!

Denk dat dat bij jullie ook erg leuk zal staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Mizz_S do 7 jul 2011 - 5:40

Niets. De muur achter ons in donkerpaars, en de muur waar we naar toe kijken die is wit, en daarop hebben we een muursticker met in allerlei talen welterusten.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Zininzon do 7 jul 2011 - 6:32

Een beetje slechte foto, maar heb zo geen andere.

Boven mijn bed hangt een bak (plank kun je het niet noemen) waar spotjes in zijn gebouwd (in plaats van lampjes naast het bed). Er op staan wat accessoires en er zit een vak in waarin ik boeken en de afstandsbediening van de tv leg.

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... 1256151739_5_d-_5
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Raindrop do 7 jul 2011 - 7:12

Kastjes want die zitten vast aan ons bed:

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Bed
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 7:54

Euh een foto-hoek met foto's van vriendinnen en familie door de jaren heen... En biggenpostertjes :P

Oh en mijn trots, een grote poster van deze foto;

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... 142505751_5_anfW

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 8:56

Oh wat een lieve poes! Wij hebben onze poes als kitten ook op canvas, die hangt in het zwart-wit boven de eettafel.

Zininzon ; wat grappig zeg boven je bed! Waar zit die plank dan? Aan de onderkant zeg maar, ergens aan de zijkant waar je je afstandsbediening kan doen? Handig!

Lise ; mijn vriend wil zn eigen hoofd niet boven bed hahaha, als we dan 'bezig' zijn kijkt ie alleen maar naar zichzelf Wink En als ik straks bevallen ben en met een plofkop in bed lig, dan zie ik er alleen maar slechter uit als er zo'n foto boven me hangt met een bloedmooie versie van mezelf haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  rapa nui do 7 jul 2011 - 9:30

Zelf een schilderij maken van behang. Als het je verveelt kun je relatief snel iets nieuws maken.

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Schilderij_barok_behang_01
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 9:32

Hahaha Parels! Mijn vriend kijkt naar mij als we bezig zijn drunken
En dan daarbij, als je net bevallen bent, ben je zeker weten ook prachtig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 9:33

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... 36d4c5

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Zininzon do 7 jul 2011 - 9:34

Parels schreef:
Zininzon ; wat grappig zeg boven je bed! Waar zit die plank dan? Aan de onderkant zeg maar, ergens aan de zijkant waar je je afstandsbediening kan doen? Handig!


Dat zit aan de voorkant in het midden, aan de zijkanten kon niet, want dan werd het te heet (te dichtbij de spotjes).
Ik ben er erg blij mee!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 17:08

Niks, we hebben een schuin dak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Oasis do 7 jul 2011 - 20:51

@Parels: Wat ben je op een mooie datum uitgerekend angel (haha mijn verjaardag!)

On topic: Wij hebben boven ons bed een schilderij hangen van Marilyn Monroe in zwart-wit


Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Images?q=tbn:ANd9GcT91po9zz-cPFgdzSPKeVO_MqEGbI6hVKi2zVsWA95Wz8hgPzGS
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 20:51

wij hebben een druk behangetje waardoor we niks achter het bed hebben

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 21:49

Nog helemaal niks. Eind september komt ons nieuwe bed, dus ik kijk nog even mee in dit topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 3:34

De gordijnen! We hebben ons bed voor de openslaande deuren staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Silver vr 8 jul 2011 - 3:50

Theedoosje schreef:Niks, we hebben een schuin dak.

+1
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum