Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit weekend is het zover.

+18
Sweety
Bolleke
Jilke
Mermaid
Kqip
Caro
Raindrop
Melis_je
Shy
Effie_O
Atelier Madame
Jerry
Pien
Zwerver
Sarah1985
stargirl
Blond
Toet
22 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Dit weekend is het zover. - Pagina 4 Empty Re: Dit weekend is het zover.

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:25

Tea-Leaf schreef:Leuk CBL..... not!

Oh lees net dat het niet doorgaat. Sterkte, had me erg gezellig geleken.

Huh? Wat bedoel je nou precies?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:25

Ik denk trouwens wel dat ze vanzelf een keer ophouden met 'zeuren' als jij al het commentaar negeert en je niet meer op de kast laat zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:26

Caribbeanlover schreef:
Tea-Leaf schreef:Leuk CBL..... not!

Oh lees net dat het niet doorgaat. Sterkte, had me erg gezellig geleken.

Huh? Wat bedoel je nou precies?

Lees maar terug Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:35

Caribbeanlover schreef:
toetje_ schreef:Maar cbl, als je er geen zin in hebt.. En jouw schoonfamilie zit volgens mij sowieso niet echt heel hoog bij jou. Waarom ga je dan überhaupt mee?

Omdat mijn man toendertijd heeft gedreigd te gaan scheiden als ik niet mee ging.

.

Hier was ik al bang voor. Zoals ik al eerder tegen je zei: bij jou thuis vind ik dat er teveel een soort van twee strijd is tussen jou en je man. Met dikgedrukte stukje vind ik wel dat dit bevestigd.

Zie je dit niet als een soort van signaal dat het niet helemaal lekker loopt tussen jou en je man met schoonfamilie?

Laatst aangepast door Bitterkoek_ op do 24 maa 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:35

Welke pagina?

Gast
Gast

Bericht  Kqip do 24 maa 2011 - 1:38

Oja je kunt nu best nog wel een huisje krijgen bij Landal, roompot, centerparcs etc..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Sweety do 24 maa 2011 - 1:39

Ik denk dat ze de vorige pagina bedoelt. Want je weekend weg gaat toch niet meer door?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:45

Kqip schreef:Oja je kunt nu best nog wel een huisje krijgen bij Landal, roompot, centerparcs etc..

We hadden al betaald voor een huisje wat we van kennissen altijd huren anders hadden we gewoon moeten gaan, want annuleren kan dan toch niet.
Gelukkig krijgen we het geld gewoon terug dus dat is het voordeel van een huisje huren van kennissen en niet van Roompot ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Kqip do 24 maa 2011 - 1:49

Caribbeanlover schreef:
Kqip schreef:Oja je kunt nu best nog wel een huisje krijgen bij Landal, roompot, centerparcs etc..

We hadden al betaald voor een huisje wat we van kennissen altijd huren anders hadden we gewoon moeten gaan, want annuleren kan dan toch niet.
Gelukkig krijgen we het geld gewoon terug dus dat is het voordeel van een huisje huren van kennissen en niet van Roompot ofzo.

Ow oke, dat scheelt
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:51

Caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:Qua enigszins proberen je aan te passen aan het gezelschap ben ik het met Maple en Caro eens. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat het behoorlijk storend is, en tot op zekere hoogte de toon al zet, als schoonouders na jarenlang nog steeds niet de naam van CBL op de correcte wijze uitspreken. Dat is net zo goed een stukje desinteresse, aangezien zij geen bijzonder moeilijke naam heeft en ook al had ze dat wel, ook dan zou het moeten lukken na zoveel jaren. Ouders van een exvriend van een paar jaar geleden deden dat ook niet en zijn zus ook niet, wat me heel rot liet voelen, ook al was het geen eens meer een verbastering meer van m'n naam, maar echt totaal iets anders en ik vatte het op als racistisch.

Dat van die naam is ook storend.
Waarom vatte jij het toen op als racistisch?

Omdat ik bruine barbie werd genoemd en ik al meerdere malen aan had gegeven daar moeite mee te hebben. Ze praatten ook niet Nederlands tegen me, omdat ik uit India kwam en ze deden dan Engels met een Indiaas accent na, echt te sneu. Ze behandelden me gewoon als een debiel en dat kwam op mij heel denigrerend en racistisch over, omdat ik domweg het onnodig vond om me continu op mijn huidskleur te wijzen nadat ik aan had gegeven dit vervelend te vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 2:46

Jezus wat een domme achterlijke lui zeg!
Je praat toch nederlands, dat hoorde ze toch die domme koeien.
Wat respectloos zeg om dan zo te gaan praten tegen je, alsof je achterlijk bent.
Gelukkig ben je van ze af!
Zei je ex daar toen nooit wat van tegen ze familie, dat ze normaal moesten doen tegen jou?
Ook stom dat ze ermee door gingen nadat je duidelijk gezegd had dat je het niet fijn vond.............de mongolen!
Kan daar heel kwaad om worden en mijn schoonmoeder heeft het altijd over ''zwarte'' als ze het over getinte mensen heeft. Daar heb ik een hekel aan. Misschien had je dat hier al eens vernomen van me.
Nadat mijn man er een keer wat van had gezegd zei ze nog eens keihard dus kwetsend ''ja DAT noem ik zo!''.
Ehhhh pardon!!! Sinds wanneer ben ik een ''het''.
Ik ben gevoel en ben een mens net als ieder ander mens.
Ze heeft een bord voor d'r harsens en heeft niet door dat ze mij ermee kwetst.
Heb eens huilend thuis tegen me man gezegd dat ze me kwetst ermee en hij doet er niks aan.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 24 maa 2011 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Mermaid do 24 maa 2011 - 2:47

Caribbeanlover schreef:
Lizardje schreef:wees blij dat ze je meevragen en je blijkbaar toch ondanks alles accepteren.
Die van mij heeft me t huis van haar zoon uitgezet.. dus ik irriteer me altijd een beetje aan je geklaag over je schoonmoedr. Jullie liggen elkaar niet, prima. maar ze accepteerd je wel in het leven van je zoon. wees daar nou maar blij om en bedenk maar dat er mensen zonder reden door hun schoonmoeder bij hun vriend weg worden gehouden.

Waarom heeft die van jou dat gedaan? Wat is er gebeurd?
Je bent er nog altijd zelf bij dus ik laat me never, maar dan ook never nooit door haar bij mijn man vandaan houden. Ik heb nog altijd zelf een mening en een mond.

Jij zou toch als geen ander moeten weten hoe het is als je niet goed op kan schieten met je schoonmoeder.
Wie denkt ze wel dat ze is? Jouw uit het het huis van je vriend zetten?
Wat deed je vriend toen? Hij moet toch wel voor jou opkomen hoor.

Er is niks gebeurd behalve dat ze niet kan accepteren dat haar zoon een relatie heeft. In die 3 jaar dat ik met m heb gehad heb ik haar hooguit 5 keer gezien waarvan 4 keer in het eerste half jaar. Dus ik ken haar amper en zij mij al helemaal niet. des te belachelijker dat ze me niet goed genoeg vind voor haar zoontje.

Hij deed toen weinig behalve huilen en zeggen dat zij niet voor hem kon bepalen van wie hij houdt maar uiteindelijk ging ie met zn moeder mee naar huis en woon ik weer bij mn ouders. Dus tja sommige schoonmoeders zijn gewoon heel naar. En tja dan kan ik wel blijven volhouden dat ze het niet kan maken om me uit zijn huis te zetten uiteindelijk trek ik aan het korste eind. Zij blijft erbij dat ik hem gedwongen zou hebben.

Fijn trouwens dat het weekend uiteindelijk niet doorgaat. Niet dat de reden nou zo fijn is maar toch. Hoop dat je er nu een fijn weekend met je man van kan maken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:15

Net zei hij dat hij die dag wel even langs wilde gaan en ook daar heb ik geen zin in, maar ga wel mee. Heb weer gezegd dat hij wel moet weten dat ik nu niet meer mee ga een weekend weg.
Ja hoor, hij flikte het weer godverdomme en ondanks dat ik zei dat hij het niet moet flikken om te gaan dreigen met scheiden zei hij dat er dan niks anders op zat!

Ik zei dat het belachelijk was, want er zijn ook andere manieren om het op te lossen, maar nee hoor meneer zijn wil is wet blijkbaar!

Met mijn eigen ouders ga ik geen eens weg en eigenlijk is het te belachelijk voor woorden dat ik dat wel doe met die van hem.
Komt hij steeds met dat lulverhaal dat ze dat graag willen. Ik wil ook wel tig dingen graag, maar dat gaat nou eenmaal niet.
Heb gezegd dat ik nog altijd een eigen mening heb en zelf wel bepaal wat ik wel en niet doe en wil.

Dat hij niet de baas over mij is en hij niet bepaald wat ik doe dus in dit geval mee ga.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 7:21

En toen was hij stomverbaasd? Wink

Gast
Gast

Bericht  Kqip do 24 maa 2011 - 7:37

Als je man zo snel gaat dreigen met scheiden is er waarschijnlijk meer aan de hand..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Lejow do 24 maa 2011 - 7:38

Caribbeanlover schreef:Jezus wat een domme achterlijke lui zeg!
Je praat toch nederlands, dat hoorde ze toch die domme koeien.
Wat respectloos zeg om dan zo te gaan praten tegen je, alsof je achterlijk bent.
Gelukkig ben je van ze af!
Zei je ex daar toen nooit wat van tegen ze familie, dat ze normaal moesten doen tegen jou?
Ook stom dat ze ermee door gingen nadat je duidelijk gezegd had dat je het niet fijn vond.............de mongolen!
Kan daar heel kwaad om worden en mijn schoonmoeder heeft het altijd over ''zwarte'' als ze het over getinte mensen heeft. Daar heb ik een hekel aan. Misschien had je dat hier al eens vernomen van me.
Nadat mijn man er een keer wat van had gezegd zei ze nog eens keihard dus kwetsend ''ja DAT noem ik zo!''.
Ehhhh pardon!!! Sinds wanneer ben ik een ''het''.
Ik ben gevoel en ben een mens net als ieder ander mens.
Ze heeft een bord voor d'r harsens en heeft niet door dat ze mij ermee kwetst.
Heb eens huilend thuis tegen me man gezegd dat ze me kwetst ermee en hij doet er niks aan.

Want dit is niet respectloos...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Kqip do 24 maa 2011 - 7:51

Dat is de straattaal van tegenwoordig Lejow Wink , respectloos is het wel ja :shock:
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Lejow do 24 maa 2011 - 7:54

Kqip schreef:Dat is de straattaal van tegenwoordig Lejow Wink , respectloos is het wel ja :shock:

Tegenwoordig? CBL is ouder dan mij Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kqip do 24 maa 2011 - 7:57

Tja..oudere mensen kunnen best respectloze taal uitslaan Laughing
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Jerry do 24 maa 2011 - 8:17

Lejow schreef:
Kqip schreef:Dat is de straattaal van tegenwoordig Lejow Wink , respectloos is het wel ja :shock:

Dan ik angel

CBL, ik lees altijd zoveel boosheid van jouw kant. En volgens mij zijn er heel veel dingen die je dwarszitten op heel veel gebieden (valt me vaak op dat, als je een topic opent, je vaak ook (in mijn ogen) losstaande dingen erbij haalt, alsof je dat 'kwijt moet' ofzo). Lijkt me vermoeiend Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Lejow do 24 maa 2011 - 8:21

Jerry schreef:
Lejow schreef:

Dan ik angel

CBL, ik lees altijd zoveel boosheid van jouw kant. En volgens mij zijn er heel veel dingen die je dwarszitten op heel veel gebieden (valt me vaak op dat, als je een topic opent, je vaak ook (in mijn ogen) losstaande dingen erbij haalt, alsof je dat 'kwijt moet' ofzo). Lijkt me vermoeiend Rolling Eyes

woeps...
En hier ben ik het mee eens....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 12:34

Kqip schreef:Als je man zo snel gaat dreigen met scheiden is er waarschijnlijk meer aan de hand..

Inderdaad. Ik kan me wel voorstellen dat hij dit soort gedoe zat is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 20:19

Dijn82 schreef:
Kqip schreef:Als je man zo snel gaat dreigen met scheiden is er waarschijnlijk meer aan de hand..

Inderdaad. Ik kan me wel voorstellen dat hij dit soort gedoe zat is.

CBL, ik zie je reactie nu pas. Mijn exvriend heeft er wel wat van gezegd, maar toen ging het door via email. Heel jammer, maar gelukkig heb ik niets meer met ze te maken. Het suffe was nog dat ik prima ABN beheers en zij als diehard Limburgers juist weer niet.;-)

Anyway, ik ben het er niet mee eens dat er per se meer aan de hand hoeft te zijn als je partner gaat dreigen met scheiden. Het kan net zo goed iemands karakter zijn om zo druk uit te oefenen.

Gast
Gast

Bericht  Cow do 24 maa 2011 - 20:33

Caribbeanlover schreef:Net zei hij dat hij die dag wel even langs wilde gaan en ook daar heb ik geen zin in, maar ga wel mee. Heb weer gezegd dat hij wel moet weten dat ik nu niet meer mee ga een weekend weg.
Ja hoor, hij flikte het weer godverdomme en ondanks dat ik zei dat hij het niet moet flikken om te gaan dreigen met scheiden zei hij dat er dan niks anders op zat!

Ik zei dat het belachelijk was, want er zijn ook andere manieren om het op te lossen, maar nee hoor meneer zijn wil is wet blijkbaar!

Met mijn eigen ouders ga ik geen eens weg en eigenlijk is het te belachelijk voor woorden dat ik dat wel doe met die van hem.
Komt hij steeds met dat lulverhaal dat ze dat graag willen. Ik wil ook wel tig dingen graag, maar dat gaat nou eenmaal niet.
Heb gezegd dat ik nog altijd een eigen mening heb en zelf wel bepaal wat ik wel en niet doe en wil.

Dat hij niet de baas over mij is en hij niet bepaald wat ik doe dus in dit geval mee ga.

Ik neem aan dat je bedoelt dat je NIET mee gaat?
Maar nu hebben jullie ruzie over iets wat nog helemaal niet aan de orde is blijkbaar? Ook een beetje vreemd. Hij hoeft niet te dreigen met scheiden, dat is echt een lage streek maar kan me ook voorstellen dat hij je eeuwige gemopper en gemekker over werkelijk álles wat in het normale leven voorkomt beu is.

Ik wens je eigenlijk alleen maar veel wijsheid toe.......
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 20:38

Ik heb het even gemist, waarom is het weekendje afgelast?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: