Dit weekend is het zover.
+18
Sweety
Bolleke
Jilke
Mermaid
Kqip
Caro
Raindrop
Melis_je
Shy
Effie_O
Atelier Madame
Jerry
Pien
Zwerver
Sarah1985
stargirl
Blond
Toet
22 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Dit weekend is het zover.
Dat ik met mijn schoonfamilie een weekend weg ga. Heb er niet zoveel zin in, maar gelukkig is het maar een weekend en geen jaar
Gast- Gast
Re: Dit weekend is het zover.
Lekker boeiend topic dit.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:Dat ik met mijn schoonfamilie een weekend weg ga. Heb er niet zoveel zin in, maar gelukkig is het maar een weekend en geen jaar
Een weekend kan anders ook nog knap lang duren
Succes in ieder geval en hopelijk wordt het toch een gezellig samenzijn!
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
veel plezier. Wij moeten binnenkort ook weg met de schoonfam bah geen zin in
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Jammer deze reactie
CBL> iik hoop dat het toch erg leuk wordt. Probeer er wat leuks van te maken in ieder geval. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Jammer deze reactie
Dat is gewoon sarcastisch het balletje terugkaatsen. Maar dan moet je eerst even het roltrap topic lezen
Toet- Lady Post-a-lot
Haha, probeer er toch maar wat van te maken en niet teveel te muggenziften
Gast- Gast
Geef je groot gelijk.toetje_ schreef:Theedoosje schreef:toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Jammer deze reactie
Dat is gewoon sarcastisch het balletje terugkaatsen. Maar dan moet je eerst even het roltrap topic lezen
Nu wacht ik op de reactie "als je het niet boeiend vind lees je het toch niet"
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
toetje_ schreef:Theedoosje schreef:toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Jammer deze reactie
Oh nou ja zo vat ik hem niet op als ik dat topic niet gelezen heb.
Gast- Gast
ook wij gaan komend weekend een weekend met de hele familie weg!
ik heb er wel echt veel zin in... erg leuk om zo met zijn allen bij elkaar te zijn omdat we elkaar best weinig zien!
ik heb er wel echt veel zin in... erg leuk om zo met zijn allen bij elkaar te zijn omdat we elkaar best weinig zien!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Jammer deze reactie
waarom moet er toch ALTIJD gerefereerd worden aan een opmerking die CBL eerder of in een ander topic al eens gemaakt heeft? kinderachtig hoor....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Paris1985 schreef:veel plezier. Wij moeten binnenkort ook weg met de schoonfam bah geen zin in
Leuk...............not!
Sterkte.
Ik zie wel hoe het zal zijn.
Heb er gewoon geen zin in.
Gast- Gast
Pien schreef:toetje_ schreef:Theedoosje schreef:toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Jammer deze reactie
waarom moet er toch ALTIJD gerefereerd worden aan een opmerking die CBL eerder of in een ander topic al eens gemaakt heeft? kinderachtig hoor....
Omdat het gewoon een hele grappige opmerking was
Toet- Lady Post-a-lot
Maar cbl, als je er geen zin in hebt.. En jouw schoonfamilie zit volgens mij sowieso niet echt heel hoog bij jou. Waarom ga je dan überhaupt mee?
Toet- Lady Post-a-lot
Pien schreef:toetje_ schreef:Theedoosje schreef:toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Jammer deze reactie
Ik was ook wel geneigd dit te posten, aangezien ik het roltrap-topic geopend heb en vervolgens CBL de reactie 'lekker boeiend, dit topic' geeft.. Wel een beetje raar als je zelf om de haverklap dit soort topics opent
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer deze reactie
Ik dacht laat ik ook eens flauw reageren aangezien dat vaak genoeg tegen mij word gedaan. Mijn topics mogen dan vaak niet boeiend zijn, maar die van de roltrap van jou is nog erger.
Gast- Gast
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:toetje_ schreef:Theedoosje schreef:toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Jammer deze reactie
Ik dacht laat ik ook eens flauw reageren aangezien dat vaak genoeg tegen mij word gedaan. Mijn topics mogen dan vaak niet boeiend zijn, maar die van de roltrap van jou is nog erger.
Die IS niet erger, die vind JIJ erger (en ook dit is één van jouw opmerkingen.)
Sowieso was dat topic helemaal niet van mij en dat doet er ook niet toe. Het was een grapje, relax.
Toet- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:toetje_ schreef:Lekker boeiend topic dit.
Jammer deze reactie
CBL> iik hoop dat het toch erg leuk wordt. Probeer er wat leuks van te maken in ieder geval. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen.
Me too.
Gast- Gast
Pien schreef:ook wij gaan komend weekend een weekend met de hele familie weg!
Ik heb ze de laatste tijd teveel achter elkaar gezien en nu ook nog dus een half jaar even niet vind ik wel prima.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Maar cbl, als je er geen zin in hebt.. En jouw schoonfamilie zit volgens mij sowieso niet echt heel hoog bij jou. Waarom ga je dan überhaupt mee?
Omdat mijn man toendertijd heeft gedreigd te gaan scheiden als ik niet mee ging.
Ik word dus gedwongen voor iets wat ik niet wil en heb dus geen keuze.
Laatst vroeg ik nog waarom hij dat toen zei zegt hij ''ja ik was boos en wist het ook niet meer''.
Nou boos zijn is geen reden om te dreigen vind ik en hij had het ook anders kunnen brengen.
Dus ik zei dat als hij het niet meende (blijkbaar) dat ik niet mee had hoeven gaan.
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Morgen is het zover
» En toen was het zover..
» Het is weer zover...
» Morgen is het zover !
» t was weer s zover
» En toen was het zover..
» Het is weer zover...
» Morgen is het zover !
» t was weer s zover