t was weer s zover
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
t was weer s zover
..
Laatst aangepast door frolic op wo 18 jan 2012 - 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: t was weer s zover
Ik snap dat ook niet dat moeders dat kunnen doen (gelukkig maar)....maar er zal vast altijd een reden voor zijn, die mensen zijn psychisch hartstikke ziek en weten niet meer wat de realiteit is.
Gast- Gast
Maarre misschien mis ik iets maar ik snap niet zo goed wat je eerste stukje met het tweede te maken heeft? (bobbeltje in nek en iemand die haar kinderen vermoordt)
Gast- Gast
Nee ik was zo bang dat er iets met mijn kind was , terwijl een ander gewoon dr kinderen vermoord ( nou ja gewoon )
frolic- Fluisteraar
Ik kan ook heel erg slecht tegen dat soort verhalen, kan me niet voorstellen dat ik zoiets ooit zou doen. Maar ja die vrouw was ziek of enorm in paniek, ik vrees/denk dat er wel een hele voorgeschiedenis aan vast zit.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Haha sorry maar, je voelt dus een bobbeltje in zijn nek en raakt meteen zo erg in paniek?
Oke kan je niks aan doen natuurlijk, is wel even schrikken als je een bobbeltje voelt op een plaats waar het niet hoort.
Maar waarom raak je meteen zo overstuur en ook van zo'n nieuwsbericht?
Kijk ik vind het ook echt super erg hoor wat daar is gebeurd, en dat hoort ook echt niet en zo iemand is waarschijnlijk ook gewoon echt ziek in haar hoofd geweest. Ik snap sowieso niet hoe iemand, iemand anders kan vermoorden.
Edit: Ik had over het stukje van de medicijnen heen gelezen.
Oke kan je niks aan doen natuurlijk, is wel even schrikken als je een bobbeltje voelt op een plaats waar het niet hoort.
Kijk ik vind het ook echt super erg hoor wat daar is gebeurd, en dat hoort ook echt niet en zo iemand is waarschijnlijk ook gewoon echt ziek in haar hoofd geweest. Ik snap sowieso niet hoe iemand, iemand anders kan vermoorden.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
marjoleinnn schreef:Haha sorry maar, je voelt dus een bobbeltje in zijn nek en raakt meteen zo erg in paniek?
Vanwege haar moeder! Frolic wil niet vervelend doen, maar heb je al eens overnagedacht over een gesprek met de psycholoog. Lees de laatste tijd wat berichten van je en het klinkt alsof je het allemaal niet in de hand hebt. Of ben je al onder behandeling? Dan heb ik dat gemist. Je berichten klinken niet goed en deze reactie is ook niet helemaal juist meid.
Gast- Gast
Oh oke, ja sorry ik weet niet echt iets over Frolic haar verhaal i.c.m haar moeder ofzo. Nu je het zegt kan ik me wel vaag iets herinneren maar ik ben niet zo heel erg actief in het meelezen en helemaal volgen van persoonlijke verhalen moet ik zeggen.Cimic schreef:marjoleinnn schreef:Haha sorry maar, je voelt dus een bobbeltje in zijn nek en raakt meteen zo erg in paniek?
Vanwege haar moeder! Frolic wil niet vervelend doen, maar heb je al eens overnagedacht over een gesprek met de psycholoog. Lees de laatste tijd wat berichten van je en het klinkt alsof je het allemaal niet in de hand hebt. Of ben je al onder behandeling? Dan heb ik dat gemist. Je berichten klinken niet goed en deze reactie is ook niet helemaal juist meid.
Wel kreeg ik idd net als jij het idee dat het niet helemaal goed met haar gaat gezien o.a deze reactie.
marjoleinnn- Fluisteraar
Ik vind het eigenlijk een beetje vreemde reactie Marjoleinnn. In de openingspost van Frolic is het duidelijk dat hier een diep gevoel achter zit, dan vind ik het vrij ongepast om je post te beginnen met haha om vervolgens haar angst te bagitaliseren.
Ontopic: bah Frolic, wat naar dat je zo in de emotie zit! Ik ben het eens met Cimic, misschien kun je daar iets mee?
Ontopic: bah Frolic, wat naar dat je zo in de emotie zit! Ik ben het eens met Cimic, misschien kun je daar iets mee?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
..
Laatst aangepast door frolic op wo 18 jan 2012 - 21:23; in totaal 1 keer bewerkt
frolic- Fluisteraar
Wat vervelend Frolic. Angst kan je hele leven beïnvloeden.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Kan dat je dat vind, maar ik vond de hele post nogal onduidelijk geschreven en een beetje vaag en vooral verward wat niet meteen hoeft te betekenen dat daar een heel erg dieper probleem achter zit. Ik ken namelijk wel meer mensen die moeder zijn van jonge kinderen en meteen heel erg in de stress schieten en in paniek raken. Terwijl daar niks dieper liggends achter zit hoor.Steep schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje vreemde reactie Marjoleinnn. In de openingspost van Frolic is het duidelijk dat hier een diep gevoel achter zit, dan vind ik het vrij ongepast om je post te beginnen met haha om vervolgens haar angst te bagitaliseren.
@ frolicje, erg vervelend dat je een angststoornis hebt en dat gesprekken niet helpen. Hopelijk helpen de medicijnen wel goed, en ga je er steeds minder last van krijgen, al heb je niet erg veel aanvallen meer. Maar ik weet (vanuit mijn omgeving) dat het erg lastig kan zijn om met een angststoornis te moeten leven.
marjoleinnn- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Morgen is het zover
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Morgen is het zover, nog tips?
» Morgen is het zover !
» Dit weekend is het zover.
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Morgen is het zover, nog tips?
» Morgen is het zover !
» Dit weekend is het zover.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: