Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit weekend is het zover.

+18
Sweety
Bolleke
Jilke
Mermaid
Kqip
Caro
Raindrop
Melis_je
Shy
Effie_O
Atelier Madame
Jerry
Pien
Zwerver
Sarah1985
stargirl
Blond
Toet
22 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Dit weekend is het zover. - Pagina 3 Empty Re: Dit weekend is het zover.

Bericht  Caro di 22 maa 2011 - 20:21

Ik ga je nu trouwens wel een echt serieus stukje advies geven waarvan ik (misschien tegen beter weten in) hoop dat je het niet direct als negatief of als aanval opvat.

Probeer voor jezelf dit weekend zo leuk mogelijk te maken. Doe dat niet door je terug te trekken, doe dat niet door je man tussen jou en je schoonfamilie in te zetten maar gedraag je. Bijt op je tanden als ze hatelijke opmerkingen maken, als ze iets niet snappen van je hond of wát dan ook. Hou je mond, glimlach en ga door met je weekend. Laat het vervolgens van je afglijden. Maak er een leuke tijd van. Doe dit voor je man. Maar vooral: doe dit ook voor jezelf. Je maakt het jezelf zo moeilijk als je continue je kont tegen de krip gaat ingooien.

Niemand zal vreemd opkijken als je af en toe even een uurtje terugtrekt om een boekje te lezen, om met de hond te wandelen of wat dan ook. Maar neem dat uurtje om even jezelf weer op te laden en ga dan weer terug. Probeer er gewoon iets van te maken. Wie weet hoeft je man dan de volgende keer bij een familie aangelegenheid niet te dreigen met een scheiding.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jilke di 22 maa 2011 - 20:55

Idd wat Caro zegt: ga lekker eens met je hond wandelen als je het ff niet trekt. Onder het motto van de hond zijn lichaamsbeweging geven ga je savonds even een uurtje uitgebreid wandelen/ballen gooien met hem. Kun je jezelf even opladen.

Ik volg al je topics meestal wel, al ben ik hier niet heel actief. Maar probeer ook voor je man gezellig te zijn. Hoe zou jij het vinden als je man zo over jouw familie praat? En als jouw familie jullie een weekendje mee wil nemen, en hij zo reageert? Ik denk dan: die mensen steken er een hoop geld in (ik weet niet of jullie het zelf betalen of dat ze jullie meenemen, even dat terzijde) en moeite en dan ga je zo doen?

Het is inderdaad maar 2 dagen, die zijn echt wel zo voorbij. Neem inderdaad een boek mee, je ds, weet ik wat je leuk vind. Je hebt je hond zelfs bij, dus hoef je je daar ook geen zorgen om te maken. En je beslist altijd nog zelf wat je doet he?
Iemand die gaat dreigen met scheiden omdat je niet mee wil op een weekendje weg vind ik beetje vreemd. Je helpt elkaar in voor en tegenspoed, kwam daar bij jullie achter tussen haakjes: behalve bij een weekendje weg? Nee nou dan! Iemand kan je niets verplichten, maar het is aan jou om dat eens toe te geven en te zeggen van prima, ik heb geen zin, maar laat dit niet merken tegenover mijn schoonfam en man en ga om HUN een plezier te toen mee en maak er het beste van. Dit is geven en nemen, jouw man gaat neem ik aan ook wel eens mee met jouw als jij ergens geen zin in hebt, andersom doe je dit dus ook.

Goed, dit was niet om te stoken, dit is echt serieus bedoeld. Ik hoop dat je dit ook zo ziet. Ook al reageer ik amper.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:23

Birgit schreef:Dat jij je laat 'chanteren' door je man had ik nooit verwacht. Als ik niet mee zou willen naar zo'n weekend kan er gedreigd worden wat hij wil, maar dan gaat hij maar lekker alleen Wink

Toch wens ik je een fijn weekend, wie weet valt het mee.

Op dat moment zei hij dat en zij wil was wet dus kon ik niks anders dan uiteindelijk zeggen dat ik mee ging.
Nu achteraf zegt hij dus dat hij ook niet wist wat hij moest denken en dus heb ik hem gezegd dat hij beter moest nadenken toen hij dat zomaar ineens riep/ermee dreigde.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:24

Hazeltje schreef:Wat ben ik blij dat er in mijn relatie over dit soort dingen gepraat kan worden en we niet hoeven te dreigen met een scheiding.
Dat lijkt me dus echt niet gezond in een relatie.

Maar goed, have fun!
Probeer op zijn minst om gezellig te doen en verpest niet meteen het weekend voor de hele familie.
Maar goed, volgens mij scoor jij daar tienen mee....

Heb geprobeerd erover te praten,maar meneer wilde niks anders horen en ik had geen keuze, moest maar mee en anders.......

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:27

Lizardje schreef:wees blij dat ze je meevragen en je blijkbaar toch ondanks alles accepteren.
Die van mij heeft me t huis van haar zoon uitgezet.. dus ik irriteer me altijd een beetje aan je geklaag over je schoonmoedr. Jullie liggen elkaar niet, prima. maar ze accepteerd je wel in het leven van je zoon. wees daar nou maar blij om en bedenk maar dat er mensen zonder reden door hun schoonmoeder bij hun vriend weg worden gehouden.

Waarom heeft die van jou dat gedaan? Wat is er gebeurd?
Je bent er nog altijd zelf bij dus ik laat me never, maar dan ook never nooit door haar bij mijn man vandaan houden. Ik heb nog altijd zelf een mening en een mond.

Jij zou toch als geen ander moeten weten hoe het is als je niet goed op kan schieten met je schoonmoeder.
Wie denkt ze wel dat ze is? Jouw uit het het huis van je vriend zetten?
Wat deed je vriend toen? Hij moet toch wel voor jou opkomen hoor.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 23 maa 2011 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 10:31

Caro schreef:Ik ga je nu trouwens wel een echt serieus stukje advies geven waarvan ik (misschien tegen beter weten in) hoop dat je het niet direct als negatief of als aanval opvat.

Probeer voor jezelf dit weekend zo leuk mogelijk te maken. Doe dat niet door je terug te trekken, doe dat niet door je man tussen jou en je schoonfamilie in te zetten maar gedraag je. Bijt op je tanden als ze hatelijke opmerkingen maken, als ze iets niet snappen van je hond of wát dan ook. Hou je mond, glimlach en ga door met je weekend. Laat het vervolgens van je afglijden. Maak er een leuke tijd van. Doe dit voor je man. Maar vooral: doe dit ook voor jezelf. Je maakt het jezelf zo moeilijk als je continue je kont tegen de krip gaat ingooien.

Niemand zal vreemd opkijken als je af en toe even een uurtje terugtrekt om een boekje te lezen, om met de hond te wandelen of wat dan ook. Maar neem dat uurtje om even jezelf weer op te laden en ga dan weer terug. Probeer er gewoon iets van te maken. Wie weet hoeft je man dan de volgende keer bij een familie aangelegenheid niet te dreigen met een scheiding.

Als ze hatelijke opmerkingen maken, dan ga ik zeker mijn mond niet houden. Ik kom voor mezelf op en zal er zeker wat van zeggen/tegen in gaan...........kom nou zeg dat zou lekker zijn!
Als ze iets niet snappen over bijv. de hond idd, dan zeg ik gewoon dat ze dat onderhand wel moeten weten na al die jaren, maar ja ze spreken me naam ook na al die jaren (onze hond is er korter dan dat ze mij kennen) nog steeds niet goed uit en dat ben ik ook wel zat onderhand.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 23 maa 2011 - 10:52

Tja ik ben een weekend met mijn schoonfamilie weggeweest en dat was kortgezegd een ramp. Dus ik kan mij best voorstellen dat je er tegenop ziet. Alleen het geen wat ik nu anders zou doen, is dat ik er niet op in had moeten gaan. En dat advies wil ik je mee geven, ik geloof best dat dat moeilijk voor je is, maar zo hou je in ieder geval de eer aan jezelf, en misschien word het dan ook nog wel leuk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 11:05

kruimelje schreef:Tja ik ben een weekend met mijn schoonfamilie weggeweest en dat was kortgezegd een ramp. Dus ik kan mij best voorstellen dat je er tegenop ziet. Alleen het geen wat ik nu anders zou doen, is dat ik er niet op in had moeten gaan. En dat advies wil ik je mee geven, ik geloof best dat dat moeilijk voor je is, maar zo hou je in ieder geval de eer aan jezelf, en misschien word het dan ook nog wel leuk.

Wat is er dan gebeurd bij jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 11:09

Ik ga het maar zeggen. Het gaat niet door en dat verzin ik niet,maar daar wilde ik even mee wachten om dat te zeggen.
Mijn nichtje is gister opgenomen met ademhalingsproblemen en heeft daar vannacht geslapen.
Deze nacht ook en de arts raadde af om dit weekend weg te gaan.
Dus kom ik er nu makkelijk vanaf en heb wel tegen mijn man gezegd dat het van mij niet hoeft en dat we ze net goed mee uit eten kunnen nemen, dat het zo ook wel gevierd kan worden.
Nu kan hij niet meer gaan dreigen met een scheiding omdat hij weet dat hij daarmee fout zat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 18:34

Vervelend dat je nichtje in het ziekenhuis ligt.
Wat ik nog wel even wilde zeggen... Je neemt je voor om je schoonouders erop te ijzen als ze nare opmerkingen tegen je maken, maar wat je ook zou moeten doen, is je mond opentrekken tegen je man, als hij weer zo'n idiote chantagepoging gaat doen. Bijt maar van je af hoor, want scheiden alleen omdat je geen weekend weg wilt, is van de zotte, daar mag hij wel héél wat betere redenen voor aandragen dan alleen dat weekendje weg. Zegt hij dat weer, dan zou ik het gesprek meteen afkappen met een 'goed schat, als je zo begint, dan is daar het gat van de deur'. Dan mag hij oprotten, en niet jij. Kom nou zeg, wat laf om alleen dat weekendje te gebruik en om te dreigen en en hameren met een scheiding.

De andere kant van het verhaal is overigens wel dat ik hem wèl snap. Ik denk dat het dreigen met een scheiding wel een reactie is die voortvloeit uit jouw negatieve houding tegenover zijn ouders. Ik denk dat je je man daarmee wel van je af aan het duwen bent, je gaat hem daardoor ècht een keertje kwijtraken als jij je houding niet verandert, lieve Caribbeanlover. Natuurlijk zijn zij ook fout, maar als zij niet op een volwassen manier ermee om willen gaan, dan zal het maar van jouw kant moeten komen. Negeren is dan denk ik maar de beste remedie... Dat is wel iets waar jij op zou moeten gaan letten, wil jij je kan niet kwijt. Het is alleen fout van hem om alleen dat weekendje als argument te gebruiken, dan kan hij beter gewoon aangeven dat hij moeite heeft met jouw houding tegenover zijn ouders.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 23 maa 2011 - 19:57

Caribean Lover, nou mijn hele schoonfamilie moest mij niet en we zaten met zijn allen in een huisje, en alles wat ik zei werd op een schaaltje gelegd en afgewogen en verkeerd geinterpreteerd. Als ik een grapje maakte met mijn ex vonden ze dat niet normaal en was ik een kreng tegen hem, terwijl het gewoon onze humor was. Op een avond hebben ze alles verteld wat ze dwars zat aan mij, vertelden ze over mensen die OOK een schoondochter hadden die ze niet konden uitstaan etc... Op het laatst zei ik maar niets meer, en mijn ex zei ook niets. Dus na dat weekend was er ook al heel erg veel kapot tussen ons.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro wo 23 maa 2011 - 21:05

Caribbeanlover schreef:
Caro schreef:Ik ga je nu trouwens wel een echt serieus stukje advies geven waarvan ik (misschien tegen beter weten in) hoop dat je het niet direct als negatief of als aanval opvat.

Als ze hatelijke opmerkingen maken, dan ga ik zeker mijn mond niet houden. Ik kom voor mezelf op en zal er zeker wat van zeggen/tegen in gaan...........kom nou zeg dat zou lekker zijn!
Als ze iets niet snappen over bijv. de hond idd, dan zeg ik gewoon dat ze dat onderhand wel moeten weten na al die jaren, maar ja ze spreken me naam ook na al die jaren (onze hond is er korter dan dat ze mij kennen) nog steeds niet goed uit en dat ben ik ook wel zat onderhand.

Ook ik snap het wel dat een weekend met schoonfamilie niet altijd alleen maar leuk is. MIjn relatie met mijn schoonfamilie is ook niet al te best. Maar ik ben het volledig eens met Maple. Erken je eigen aandeel erin, en probeer gewoon de eer aan jezelf te houden. Ja zij mogen op verschillende manieren niet fair tegen je zijn, of weten hoe ze met een hond moeten omgaan of wat dan ook: maar dat houdt niet in dat dat jou het recht geeft om tegen hun maar te pas en te onpas je mond open te trekken omdat je vindt dat dat je goed recht is.

Ik ben het ook echt eens met Maple: hij mag niet dreigen. Maar ik snap het wel. Het lijkt ook wel alsof alle woede die je soms naar je man toe hebt vanwege het gebrek aan voor je opkomen, 'zijn wil is wet' of dreigen: je volledig ventileert tegen je schoonouders. Dat zij eigenlijk niet de reden zijn waarom je zo boos bent. maar dat je boos bent op je man, dat je man hun niet corrigeert wat betreft je naam of de hond.

Alleen echt: je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Moeilijker om de relatie die je hebt met je man gezond te houden als er zoveel woede tussen jullie zit.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 21:22

Qua enigszins proberen je aan te passen aan het gezelschap ben ik het met Maple en Caro eens. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat het behoorlijk storend is, en tot op zekere hoogte de toon al zet, als schoonouders na jarenlang nog steeds niet de naam van CBL op de correcte wijze uitspreken. Dat is net zo goed een stukje desinteresse, aangezien zij geen bijzonder moeilijke naam heeft en ook al had ze dat wel, ook dan zou het moeten lukken na zoveel jaren. Ouders van een exvriend van een paar jaar geleden deden dat ook niet en zijn zus ook niet, wat me heel rot liet voelen, ook al was het geen eens meer een verbastering meer van m'n naam, maar echt totaal iets anders en ik vatte het op als racistisch.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 21:58

Maple schreef:Vervelend dat je nichtje in het ziekenhuis ligt.
Wat ik nog wel even wilde zeggen... Je neemt je voor om je schoonouders erop te ijzen als ze nare opmerkingen tegen je maken, maar wat je ook zou moeten doen, is je mond opentrekken tegen je man, als hij weer zo'n idiote chantagepoging gaat doen. Bijt maar van je af hoor, want scheiden alleen omdat je geen weekend weg wilt, is van de zotte, daar mag hij wel héél wat betere redenen voor aandragen dan alleen dat weekendje weg. Zegt hij dat weer, dan zou ik het gesprek meteen afkappen met een 'goed schat, als je zo begint, dan is daar het gat van de deur'. Dan mag hij oprotten, en niet jij. Kom nou zeg, wat laf om alleen dat weekendje te gebruik en om te dreigen en en hameren met een scheiding.

De andere kant van het verhaal is overigens wel dat ik hem wèl snap. Ik denk dat het dreigen met een scheiding wel een reactie is die voortvloeit uit jouw negatieve houding tegenover zijn ouders. Ik denk dat je je man daarmee wel van je af aan het duwen bent, je gaat hem daardoor ècht een keertje kwijtraken als jij je houding niet verandert, lieve Caribbeanlover. Natuurlijk zijn zij ook fout, maar als zij niet op een volwassen manier ermee om willen gaan, dan zal het maar van jouw kant moeten komen. Negeren is dan denk ik maar de beste remedie... Dat is wel iets waar jij op zou moeten gaan letten, wil jij je kan niet kwijt. Het is alleen fout van hem om alleen dat weekendje als argument te gebruiken, dan kan hij beter gewoon aangeven dat hij moeite heeft met jouw houding tegenover zijn ouders.

Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, want als ze en nare opmerking maken mbt mij of iets zeggen wat ik niet fijn vind dat zal ik er zeker wat van zeggen en dus niet mijn mond dichthouden. Kom nou zeg ik mag toch wel voor mezelf opkomen.
Oh tegen mijn man, ik lees het nu beter. Heb dat al vaak gezegd hoor, maar daar doet hij niks mee.

Ik heb nu vrije dagn op genomen en zoveel heb ik er niet. Dus voor een ander neem ik die op. Dus als ik dat voor mezelf wil doen kan het misschien niet meer (weet niet hoeveel ik er nog heb nl) of amper.
Heb tegen mijn man gezegd dat hij nu wel moet begrijpen dat ik nou geen vrije dagen meer op ga nemen hiervoor. Het is heel lullig wat er nu gebeurd is, maar heb gezegd dat het van mij niet hoeft dat weekend weg. Dat we zijn ouders ook mee uit eten kunnen nemen dat is dan wel genoeg vind ik dan he.

Ik wil hem natuurlijk niet kwijt dus daarom heb ik toen gezegd mee te gaan, want een keuze had ik blijkbaar niet. Hij had zijn tas al gepakt om naar zijn ouders te gaan (krijg nu al tranen in me ogen nu ik er weer aan denk en een brok in me keel).
Heb gezegd dat hij met mij samenwoont en niet met hun. Dat zij erbuiten staan wat betreft ons.
Dat dreigen komt idd mbt mijn houding, maar het was niet mijn idee om een weekend weg te gaan.
Was dat idee er niet, dan was er niks aan de hand en waren we alleen uit eten geweest ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 22:02

kruimelje schreef:Caribean Lover, nou mijn hele schoonfamilie moest mij niet en we zaten met zijn allen in een huisje, en alles wat ik zei werd op een schaaltje gelegd en afgewogen en verkeerd geinterpreteerd. Als ik een grapje maakte met mijn ex vonden ze dat niet normaal en was ik een kreng tegen hem, terwijl het gewoon onze humor was. Op een avond hebben ze alles verteld wat ze dwars zat aan mij, vertelden ze over mensen die OOK een schoondochter hadden die ze niet konden uitstaan etc... Op het laatst zei ik maar niets meer, en mijn ex zei ook niets. Dus na dat weekend was er ook al heel erg veel kapot tussen ons.

Vind het al heel wat dat je in 1 huis met hun bent gegaan, dat zou ik voor geen goud doen nl.
Als ik jou was was ik geen eens mee geweest zeker omdat je al wist dat ze je niet mochten.
Waarom eigenlijk?

Oh lekke om juist in dat weekend te melden wat hun dwars zat aan jou. Wat zeiden ze dan?
Wat hebben anderen er nou mee te maken met hun schoondochter? Snap niet dat ze dat erbij haalden, maar goed.
Kwam je vriend toen wel voor je op? D'as lekker dan zeg dat er veel kapot tussen jullie was door zijn ouders.
Heb je daar wat van gezegd tegen zijn ouders en tegen je vriend?
Is het daardoor uitgegaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 22:07

Caro schreef:
Caribbeanlover schreef:

Ook ik snap het wel dat een weekend met schoonfamilie niet altijd alleen maar leuk is. MIjn relatie met mijn schoonfamilie is ook niet al te best. Maar ik ben het volledig eens met Maple. Erken je eigen aandeel erin, en probeer gewoon de eer aan jezelf te houden. Ja zij mogen op verschillende manieren niet fair tegen je zijn, of weten hoe ze met een hond moeten omgaan of wat dan ook: maar dat houdt niet in dat dat jou het recht geeft om tegen hun maar te pas en te onpas je mond open te trekken omdat je vindt dat dat je goed recht is.

Ik ben het ook echt eens met Maple: hij mag niet dreigen. Maar ik snap het wel. Het lijkt ook wel alsof alle woede die je soms naar je man toe hebt vanwege het gebrek aan voor je opkomen, 'zijn wil is wet' of dreigen: je volledig ventileert tegen je schoonouders. Dat zij eigenlijk niet de reden zijn waarom je zo boos bent. maar dat je boos bent op je man, dat je man hun niet corrigeert wat betreft je naam of de hond.

Alleen echt: je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Moeilijker om de relatie die je hebt met je man gezond te houden als er zoveel woede tussen jullie zit.

Ja maar als zij iets zeggen wat niet leuk is voor mij, dan zal ik daar wat van zeggen wat mijn goed recht is vind ik. Ik moet toch niet over me heen laten lopen anders houden ze nooit op!
Mijn man heeft zijn moeder wel eens gecorrigeerd toen zij weer eens wat zei waarvan hij weet dat ik niet fijn vind. Dat gaat het ene oor in en het andere oor uit. Ze wil niks aannemen van anderen. Dus toen zijn ouders ons een keer naar Schiphol brachten en ik achterin met haar zat zei ze dat achter ook de gordels om moeten.
Dat weet ik, maar niemand en zij zeker niet gaat mij zeggen wat ik moet doen, ik moet nog altijd niks. Dus deed ik het niet, gewoon om te laten zien dat zij dat niet voor een ander bepaald.

Ik ben dus vaak boos op hun,maar ook op mijn man omdat hij er niks van zegt.
Tegen hun kan ik het niet zeggen omdat ze toch niks aannemen.

Gast
Gast

Bericht  Kqip wo 23 maa 2011 - 22:08

Je kunt toch gewoon je vrije dagen afzeggen op je werk? Tenminste, dat zou ik proberen. Gewoon bellen en zeggen dat weekendje niet doorgaat en vragen of je toch kan werken..ben je je dagen misschien ook niet kwijt
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 22:10

Guattari schreef:Qua enigszins proberen je aan te passen aan het gezelschap ben ik het met Maple en Caro eens. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat het behoorlijk storend is, en tot op zekere hoogte de toon al zet, als schoonouders na jarenlang nog steeds niet de naam van CBL op de correcte wijze uitspreken. Dat is net zo goed een stukje desinteresse, aangezien zij geen bijzonder moeilijke naam heeft en ook al had ze dat wel, ook dan zou het moeten lukken na zoveel jaren. Ouders van een exvriend van een paar jaar geleden deden dat ook niet en zijn zus ook niet, wat me heel rot liet voelen, ook al was het geen eens meer een verbastering meer van m'n naam, maar echt totaal iets anders en ik vatte het op als racistisch.

Dat van die naam is ook storend. Mijn schoonmoeder kon in het begin de naam van me nichtje geen eens goed uitspreken en nu wel. Die van mij kan ze nog geen eens na al die jaaaaaaren niet normaal uitspreken.
Dat heeft idd met geen interresse te maken. Bij een moeilijke naam zouden ze het na al die jaren ook wel moeten kunnen, maar ik denk dat ze dan nod zouden vragen ''hoe heet je ook alweer?''.
Oh erg zeg!

Waarom vatte jij het toen op als racistisch?

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 23 maa 2011 - 22:36

Ik ben het helemaal eens met Caro. Ik lees je topics weleens en daarin komt goed naar voren hoe jij je schoonouders niet moet en hoe hun jou niet moeten. Je heb nu al die vrije dagen opgenomen, probeer er van te genieten. Er gaan misschien ook nog mensen mee waar je het wel leuk mee kan hebben? Schenk hun dan meer aandacht.

Snap best dat je het gevoel heb dat je voor jezelf mag opkomen ( en dat mag natuurlijk ook ) maar misschien toch verstandig om dit weekend een tandje minder te doen? Als het te erg wordt voor je zeg dan gewoon dat je de hond even gaat uitlaten en neem even de tijd voor jezelf om tot jezelf te komen. Dan kan je er daarna weer met frisse moed tegenaan. Hoe dan ook gaat dit weekend door en je zal er voor jezelf er het beste van moeten maken.
Sterkte iig!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kqip wo 23 maa 2011 - 22:42

Sweety schreef:Ik ben het helemaal eens met Caro. Ik lees je topics weleens en daarin komt goed naar voren hoe jij je schoonouders niet moet en hoe hun jou niet moeten. Je heb nu al die vrije dagen opgenomen, probeer er van te genieten. Er gaan misschien ook nog mensen mee waar je het wel leuk mee kan hebben? Schenk hun dan meer aandacht.

Snap best dat je het gevoel heb dat je voor jezelf mag opkomen ( en dat mag natuurlijk ook ) maar misschien toch verstandig om dit weekend een tandje minder te doen? Als het te erg wordt voor je zeg dan gewoon dat je de hond even gaat uitlaten en neem even de tijd voor jezelf om tot jezelf te komen. Dan kan je er daarna weer met frisse moed tegenaan. Hoe dan ook gaat dit weekend door en je zal er voor jezelf er het beste van moeten maken.
Sterkte iig!

Het weekendje gaat niet meer door las ik net ergens hierboven Wink .
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Sweety wo 23 maa 2011 - 23:03

Kqip schreef:
Het weekendje gaat niet meer door las ik net ergens hierboven Wink .
Oh.. :shock:
Dan heeft ze geluk Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 0:45

Kqip schreef:Je kunt toch gewoon je vrije dagen afzeggen op je werk? Tenminste, dat zou ik proberen. Gewoon bellen en zeggen dat weekendje niet doorgaat en vragen of je toch kan werken..ben je je dagen misschien ook niet kwijt

Ik heb sowieso recht op een aantal vrije dagen dus laat ik het zo omdat ik ze anders denk ik ook wel op zou nemen.

Gast
Gast

Bericht  Kqip do 24 maa 2011 - 0:46

Ja, het wordt mooi weer enzo, dus kun je lekker genieten van je vrije dagen!
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:16

Ik werk s'avonds dus dan is de zon weg Wink.
Zit eraan te denken om misschien toch te gaan alleen met mijn man en de hond.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:21

Leuk CBL..... not!

Oh lees net dat het niet doorgaat. Sterkte, had me erg gezellig geleken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: