Dit weekend is het zover.
+18
Sweety
Bolleke
Jilke
Mermaid
Kqip
Caro
Raindrop
Melis_je
Shy
Effie_O
Atelier Madame
Jerry
Pien
Zwerver
Sarah1985
stargirl
Blond
Toet
22 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Dit weekend is het zover.
Jeetje CBL heftig!
Nou door omstandigheden van mijn vriend gaat hij eigenliijk ook nooit meet naar familieweekendjes. En ik zal hem dan ook echt nooit maar dan ook nooit dwingen of gaan dreigen met uitmaken van de relatie. Dat vind ik erg ver gaan.
Nou door omstandigheden van mijn vriend gaat hij eigenliijk ook nooit meet naar familieweekendjes. En ik zal hem dan ook echt nooit maar dan ook nooit dwingen of gaan dreigen met uitmaken van de relatie. Dat vind ik erg ver gaan.
Gast- Gast
Ik wens je veel plezier en ik hoop dat jullie toch een gezellig weekend gaan hebben.
Gast- Gast
Dat vind ik ook en zeker nu hij zegt dat hij het niet meende zit ik eraan vast en ga ik tegen mijn wil in mee.
Maar ik weet het een beetje slim opgelost. Als ik bij ze ben blijf ik sowieso niet lang dat heb ik hem al gezegd.
Bij mijn ouders zegt hij ook wel eens ''kom we gaan''. Blijkbaar bepaald hij dat dan voor ons beiden. Nou dan weet ik er ook wel, dat zeg ik dan ook.
s'Avonds wil ik gewoon in het huisje tv kijken en bij onze hond zijn, want als we lang weg zijn steeds is hij ook maar alleen.
Overdag wil gewoon doen wat ik wil en niet gebonden zijn aan anderen.
Bovendien is er helemaal nog niet besproken wat de plannen zijn en da's wel handig om dat van te voren te weten vind ik iig.
Als ze dan ineens met iets komen zeg ik gewoon dat dat niet handig is dat ze dat niet eerder hebben verteld en dat ik nu andere plannen heb.
Tja moeten ze er maar eerder bij zijn hoor.
Maar ik weet het een beetje slim opgelost. Als ik bij ze ben blijf ik sowieso niet lang dat heb ik hem al gezegd.
Bij mijn ouders zegt hij ook wel eens ''kom we gaan''. Blijkbaar bepaald hij dat dan voor ons beiden. Nou dan weet ik er ook wel, dat zeg ik dan ook.
s'Avonds wil ik gewoon in het huisje tv kijken en bij onze hond zijn, want als we lang weg zijn steeds is hij ook maar alleen.
Bovendien is er helemaal nog niet besproken wat de plannen zijn en da's wel handig om dat van te voren te weten vind ik iig.
Als ze dan ineens met iets komen zeg ik gewoon dat dat niet handig is dat ze dat niet eerder hebben verteld en dat ik nu andere plannen heb.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Dat vind ik ook en zeker nu hij zegt dat hij het niet meende zit ik eraan vast en ga ik tegen mijn wil in mee.
Dat wordt zo te horen een heel gezellig weekend, veel plezier!
Gast- Gast
Ik vind mn schoonfamilie gezellig maar los daarvan, wat heb je voor problemen dan met ze CBL?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jen_ schreef:
Dat wordt zo te horen een heel gezellig weekend, veel plezier!
Hilarisch!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben dit weekend net weg geweest met een groep vrienden waarvan ik één echt niet mag (aanhang van iemand die wel leuk is). Beetje negeren, beetje tot 10 tellen, groep opsplitsen als het niet lukt overeenstemming te bereiken over de activiteit (klinkt niet gezellig, maar is soms de beste oplossing)....zo ben ik het weekend wel doorgekomen. Wat momenten zonder diegene gehad, was super gezellig. En met wat wijn erbij ging het ook beter
CBL, wij hadden ook niks afgesproken vooraf. Dat werkt ook niet, tijdens zo'n lekker weekendje moet je vooral rustig aan kunnen doen. Dus niet vooraf bedenken dat je zaterdag om 10 uur wilt vertrekken om ergens te winkelen, want als het vrijdagavond erg gezellig blijkt en het wordt laat, zit je weer met het probleem dat je de 10 uur niet gaat halen. Om maar even een voorbeeld te noemen.
Wij hebben elke dag gewoon op het moment zelf gekeken waar we zin in hadden. Als iedereen klaar was met douchen en ontbijten, even overleggen. Je hoeft niet alles tot in de kleinste details regelen hoor, het een beetje van de situatie af laten hangen is ook erg fijn!
En sterkte
CBL, wij hadden ook niks afgesproken vooraf. Dat werkt ook niet, tijdens zo'n lekker weekendje moet je vooral rustig aan kunnen doen. Dus niet vooraf bedenken dat je zaterdag om 10 uur wilt vertrekken om ergens te winkelen, want als het vrijdagavond erg gezellig blijkt en het wordt laat, zit je weer met het probleem dat je de 10 uur niet gaat halen. Om maar even een voorbeeld te noemen.
Wij hebben elke dag gewoon op het moment zelf gekeken waar we zin in hadden. Als iedereen klaar was met douchen en ontbijten, even overleggen. Je hoeft niet alles tot in de kleinste details regelen hoor, het een beetje van de situatie af laten hangen is ook erg fijn!
En sterkte
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
toch vind ik het soms wel lastig hoor, een weekend weg met een grote groep. Je zit toch snel in verschillen qua budget (de een wil uit eten de ander wil liever een avondje thuis bestellen of zelf koken), de een wil winkelen de ander de natuur in, stappen of gewoon in het huisje blijven etc etc..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Vindt het wel heftig klinken dat hij dreigt om te gaan scheiden als hij het even niet meer weet en dus zo te horen erg boos wordt.Caribbeanlover schreef:toetje_ schreef:Maar cbl, als je er geen zin in hebt.. En jouw schoonfamilie zit volgens mij sowieso niet echt heel hoog bij jou. Waarom ga je dan überhaupt mee?
Omdat mijn man toendertijd heeft gedreigd te gaan scheiden als ik niet mee ging.
Ik word dus gedwongen voor iets wat ik niet wil en heb dus geen keuze.
Laatst vroeg ik nog waarom hij dat toen zei zegt hij ''ja ik was boos en wist het ook niet meer''.
Nou boos zijn is geen reden om te dreigen vind ik en hij had het ook anders kunnen brengen.
Dus ik zei dat als hij het niet meende (blijkbaar) dat ik niet mee had hoeven gaan.
Suc6 in ieder geval vast dit weekend..
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Atelier Madame schreef:toch vind ik het soms wel lastig hoor, een weekend weg met een grote groep. Je zit toch snel in verschillen qua budget (de een wil uit eten de ander wil liever een avondje thuis bestellen of zelf koken), de een wil winkelen de ander de natuur in, stappen of gewoon in het huisje blijven etc etc..
Daarom zijn wij op een gegeven moment gaan opsplitsen. Je hoeft zo'n heel weekend ook niet constant bij elkaar te zijn naar mijn idee, in ieder geval niet overdag (samen eten en de avond samen doorbrengen vind ik wel weer erg leuk).
Eten hadden we inderdaad wel vooraf afgesproken, maar bij ons in de groep is het wel zo makkelijk dat de meesten wel voor een budget weekend waren.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Waar gaan jullie heen?
Sterkte met je schoonfamilie...
Er zijn vast wel momenten dat je je even kunt afzonderen.
En niet té negatief het weekend in gaan, want dat merken ze aan je.. en maakt de sfeer niet beter.
Sterkte met je schoonfamilie...
Er zijn vast wel momenten dat je je even kunt afzonderen.
En niet té negatief het weekend in gaan, want dat merken ze aan je.. en maakt de sfeer niet beter.
Gast- Gast
Probeer verdorie toch eens blij te zijn, desnoods voor je man. Kan jij dan echt helemaal en dan echt helemaal niets positiefs zien? Blijf lekker thuis, heb jij het leuk en heeft je schoonfamilie het ook leuk! En die man van jou heeft al zoveel van je gepikt dat hij hierom echt niet van je gaat scheiden.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Probeer verdorie toch eens blij te zijn, desnoods voor je man. Kan jij dan echt helemaal en dan echt helemaal niets positiefs zien? Blijf lekker thuis, heb jij het leuk en heeft je schoonfamilie het ook leuk! En die man van jou heeft al zoveel van je gepikt dat hij hierom echt niet van je gaat scheiden.
Ik ga nu toch mee dus wat zeur je nou?!
Het ging er toen om dat ik niet mee wilde en hij dreigde om te scheiden.
Op deze manier heeft hij zijn zin gekregen, maar tja dan moet hij niet vreemd opkijken als ik niet gezellig ga zitten lachen omdat ik daar geen reden voor heb.
Ik was 10x liever thuis gebleven.
Jij kent hem niet dus wie weet had hij doorgezet mbt scheiden.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Francaise_ schreef:Probeer verdorie toch eens blij te zijn, desnoods voor je man. Kan jij dan echt helemaal en dan echt helemaal niets positiefs zien? Blijf lekker thuis, heb jij het leuk en heeft je schoonfamilie het ook leuk! En die man van jou heeft al zoveel van je gepikt dat hij hierom echt niet van je gaat scheiden.
Ik ga nu toch mee dus wat zeur je nou?!
Het ging er toen om dat ik niet mee wilde en hij dreigde om te scheiden.
Op deze manier heeft hij zijn zin gekregen, maar tja dan moet hij niet vreemd opkijken als ik niet gezellig ga zitten lachen omdat ik daar geen reden voor heb.
Ik was 10x liever thuis gebleven.
Jij kent hem niet dus wie weet had hij doorgezet mbt scheiden.
Jij zeurt. Leer eens van het leven genieten ipv op voorhand al te weten dat het niet leuk is. Ook gaat het nooit leuk worden als jij al met zo'n instelling heen gaat. Stel dat het aan zijn ouders ligt en niet aan jou en zij nemen zich voor om hun instelling te veranderen maar jij gaat er zo negatief heen, dan is er ook geen ruimte voor verandering. En je kunt zelf ook die verandering in werking zetten.
En als mijn ex om deze reden zou willen scheiden was ik al weggeweest. Een huwelijk is meer dan een weekend weg.
Gast- Gast
Ik heb er zin in
Dat jij mee gaat dan. Dit zal zeker voor vermakelijke topics zorgen waarin jouw schoonfamilie als aliens worden afgeschilderd. Heerlijk! Je moet schrijfster worden
Dat jij mee gaat dan. Dit zal zeker voor vermakelijke topics zorgen waarin jouw schoonfamilie als aliens worden afgeschilderd. Heerlijk! Je moet schrijfster worden
Gast- Gast
Maar dit weekend duurt maar 47 uur. Heb jij weer een beetje mazzel!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Waar gaan jullie heen?
Ik zou er toch van proberen te genieten
Ik zou er toch van proberen te genieten
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Melis_je schreef:Maar dit weekend duurt maar 47 uur. Heb jij weer een beetje mazzel!
En zo is er altijd wel een lichtpuntje te zien in al die overheersende duisternis die het huwelijk heet!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Dat jij je laat 'chanteren' door je man had ik nooit verwacht. Als ik niet mee zou willen naar zo'n weekend kan er gedreigd worden wat hij wil, maar dan gaat hij maar lekker alleen
Toch wens ik je een fijn weekend, wie weet valt het mee.
Toch wens ik je een fijn weekend, wie weet valt het mee.
Gast- Gast
Caro schreef:
En zo is er altijd wel een lichtpuntje te zien in al die overheersende duisternis die het huwelijk heet!
Één kruisje minder op mijn aftellen-naar-de-werkweek-kalender!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Misschien klinkt het lullig, maar je mag je best vereerd voelen dat ze je uberhaupt meegevraagd hebben. Ze hadden ook kunnen zeggen tegen je man, dat ze je niet mee willen hebben. Maar goed, je kan negatief dat weekend in gaan, wie doe je daar een plezier mee dan? Jezelf in ieder geval niet en die mensen al helemaal niet.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Wat ben ik blij dat er in mijn relatie over dit soort dingen gepraat kan worden en we niet hoeven te dreigen met een scheiding.
Dat lijkt me dus echt niet gezond in een relatie.
Maar goed, have fun!
Probeer op zijn minst om gezellig te doen en verpest niet meteen het weekend voor de hele familie.
Maar goed, volgens mij scoor jij daar tienen mee....
Dat lijkt me dus echt niet gezond in een relatie.
Maar goed, have fun!
Probeer op zijn minst om gezellig te doen en verpest niet meteen het weekend voor de hele familie.
Maar goed, volgens mij scoor jij daar tienen mee....
Gast- Gast
wees blij dat ze je meevragen en je blijkbaar toch ondanks alles accepteren.
Die van mij heeft me t huis van haar zoon uitgezet.. dus ik irriteer me altijd een beetje aan je geklaag over je schoonmoedr. Jullie liggen elkaar niet, prima. maar ze accepteerd je wel in het leven van je zoon. wees daar nou maar blij om en bedenk maar dat er mensen zonder reden door hun schoonmoeder bij hun vriend weg worden gehouden.
Die van mij heeft me t huis van haar zoon uitgezet.. dus ik irriteer me altijd een beetje aan je geklaag over je schoonmoedr. Jullie liggen elkaar niet, prima. maar ze accepteerd je wel in het leven van je zoon. wees daar nou maar blij om en bedenk maar dat er mensen zonder reden door hun schoonmoeder bij hun vriend weg worden gehouden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Morgen is het zover
» En toen was het zover..
» Het is weer zover...
» Morgen is het zover !
» t was weer s zover
» En toen was het zover..