Dit weekend is het zover.
+18
Sweety
Bolleke
Jilke
Mermaid
Kqip
Caro
Raindrop
Melis_je
Shy
Effie_O
Atelier Madame
Jerry
Pien
Zwerver
Sarah1985
stargirl
Blond
Toet
22 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Dit weekend is het zover.
Storm schreef:Ik heb het even gemist, waarom is het weekendje afgelast?
Nichtje is opgenomen in het ziekenhuis met ademhalingsproblemen
Gast- Gast
Oh, wat erg voor het nichtje. Ik hoop wel dat CBL wel een beetje respect toont naar de schoonfamilie toe en niet triomfantelijk gaat zitten zijn omdat zij uiteindelijk niet mee hoeft.Mammalin schreef:Storm schreef:Ik heb het even gemist, waarom is het weekendje afgelast?
Nichtje is opgenomen in het ziekenhuis met ademhalingsproblemen
Gast- Gast
Het is niet leuk dat hij weer loopt te dreigen en ik heb hem eraan moeten herinneren dat hij die 1e keer achteraf zei dat hij dat niet had moeten zeggen. Dat hij het nu weer flikt en dat ik daar niet van gediend ben.
Heb nu voorgesteld dat zijn ouders hier mogen eten zodat er toch nog wat gedaan word.
Ipv dat weekend wil ik heus wel meedenken en wat verzinnen zodat we het alsnog kunnen vieren (heb al een idee nl), maar zo weekend zie ik gewoon niet zitten.
Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
Heb nu voorgesteld dat zijn ouders hier mogen eten zodat er toch nog wat gedaan word.
Ipv dat weekend wil ik heus wel meedenken en wat verzinnen zodat we het alsnog kunnen vieren (heb al een idee nl), maar zo weekend zie ik gewoon niet zitten.
Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
Gast- Gast
Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
Jij moet echt eens leren dat niet alles om jou draait. Jouw ouders zijn evenveel waard als die van je man hoor, ook al doen ze niet altijd aardig tegen jou, het zijn wel de ouders van je man en dat moet je gewoon respecteren.
Gast- Gast
Hier is nooit onderscheid geweest tussen ouders of schoonouders. Toen de band tussen mijn schoonouders nog wel oke was gingen we vaak zat met hen een dagje weg naar een dierentuin, efteling etc.. laatste keer dat ik met mijn ouders naar de efteling geweest ben was ik 12. Maar dat wil niet zeggen dat mijn ouders niet belangrijk zijn, met hen doen we weer andere dingen zoals uiteten, boswandelingen etc..
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Storm schreef:Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
Jij moet echt eens leren dat niet alles om jou draait. Jouw ouders zijn evenveel waard als die van je man hoor, ook al doen ze niet altijd aardig tegen jou, het zijn wel de ouders van je man en dat moet je gewoon respecteren.
Ten 1e moet ik niks en al helemaal niet van jou!
Ik vind mijn ouders belangrijker, wat denk ik wel logisch is en denk dat meer dat vinden.
Van mijn initiatief dat ze hier kunnen eten word weer niks gezegd, nee alleen maar afgeven op mij is wat jullie doen.
Gast- Gast
Storm schreef:Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
+ 1. Wat denk jij bekrompen zeg, het zijn toch de ouders van je man en die zijn voor je man net zo belangrijk als jou ouders voor jou zijn, dat snap je toch zelf ook wel ? Hoe zou jij het vinden als je man steeds zo neerbuigend doet en praat over jou ouders ? Als je man gaat dreigen met scheiden, wat ik opzich al niet gezond vindt dan zal hij jou houding echt zat zijn en misschien moet je eens geen nadenken hoelang je zo nog door kan gaan ? Denk je echt dat je jezelf zo nog pakweg 5 jaar kan opstellen ? Dan denk ik dat jullie scheidingspapieren al getekend zijn.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Storm schreef:Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
Ik vind mijn ouders belangrijker, wat denk ik wel logisch is en denk dat meer dat vinden.
Van mijn initiatief dat ze hier kunnen eten word weer niks gezegd, nee alleen maar afgeven op mij is wat jullie doen.
Sta je zelf ook volledig achter dat initiatief? Ik vind het een goed initiatief, maar als je er zelf niet achter staat schiet je er ook niet veel mee op
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Moet ik alles voorkauwen? Je snapt toch prima wat ik bedoel? Je moet inderdaad niks, maar het zou wel netjes en respectvol zijn van jou. Maar goed, ik geef de hoop op, want volgens mij dringt er toch niks tot je door.Caribbeanlover schreef:Storm schreef:Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
En van je initatief wordt er inderdaad niet veel gezegd nee, want het is wel duidelijk dat je het eigenlijk helemaal niet wil doen en dat je het alleen doet om je man te pleasen. Dat vind ik niet echt complimentwaardig nee.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Storm schreef:Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
Nou ten eerste is het wel leuk dat je hebt aangeboden om je schoonouders bij jou te laten eten. Geeft toch wel weer aan dat je hun niet helemaal wegcijfert.
Anywayz, natuurlijk dat je je ouders belangrijker vind dan je schoonouders. Absoluut. Dat is mijn vader ook voor mij. Daar ben ik het helemaal met je eens. Maar snap je dan ook niet dat hij zijn eigen ouders ook belangrijk vind? Het zijn z'n eigen ouders en ik denk dat hij graag had willen zien dat jullie goed met elkaar op konden schieten.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op do 24 maa 2011 - 23:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar als je bepaalde dingen niet voor je man over hebt weet ik niet wat je echt om hem geeft. Het is geven en nemen. En soms heb je ergens minder zin in, maar so be it. Zal hij ook wel eens hebben als jij wat wil en hij niet zo erg. Pff ik weet eigenlijk niet waarom ik nog reageer
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maar als je bepaalde dingen niet voor je man over hebt weet ik niet wat je echt om hem geeft. Het is geven en nemen. En soms heb je ergens minder zin in, maar so be it. Zal hij ook wel eens hebben als jij wat wil en hij niet zo erg. Pff ik weet eigenlijk niet waarom ik nog reageer
+1
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Storm schreef:Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
+ 1. Wat denk jij bekrompen zeg, het zijn toch de ouders van je man en die zijn voor je man net zo belangrijk als jou ouders voor jou zijn, dat snap je toch zelf ook wel ? Hoe zou jij het vinden als je man steeds zo neerbuigend doet en praat over jou ouders ? Als je man gaat dreigen met scheiden, wat ik opzich al niet gezond vindt dan zal hij jou houding echt zat zijn en misschien moet je eens geen nadenken hoelang je zo nog door kan gaan ? Denk je echt dat je jezelf zo nog pakweg 5 jaar kan opstellen ? Dan denk ik dat jullie scheidingspapieren al getekend zijn.
Ik ben niet bekrompen hoor. Zijn ouders zijn voor hem belangrijker dan die van mij voor hem en andersom en zo raar is dat niet. Je eigen ouders gaan bij mij iig voor. Die ken ik ook langer en dus mijn hele leven.
Gast- Gast
Kqip schreef:Caribbeanlover schreef:Storm schreef:Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
Sta je zelf ook volledig achter dat initiatief? Ik vind het een goed in
itiatief, maar als je er zelf niet achter staat schiet je er ook niet veel mee op
Ja anders stel ik het toch niet voor.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Caribbeanlover schreef:Storm schreef:Want, die van je man zijn niks waard ofzo?Caribbeanlover schreef:Met mijn eigen ouders doe ik dat ook niet en dan met die van hem wel. Best raar, want mijn eigen gaan nog altijd voor.
Nou ten eerste is het wel leuk dat je hebt aangeboden om je schoonouders bij jou te laten eten. Geeft toch wel weer aan dat je hun niet helemaal wegcijfert.
Anywayz, natuurlijk dat je je ouders belangrijker vind dan je schoonouders. Absoluut. Dat is mijn vader ook voor mij. Daar ben ik het helemaal met je eens. Maar snap je dan ook niet dat hij zijn eigen ouders ook belangrijk vind? Het zijn z'n eigen ouders en ik denk dat hij graag had willen zien dat jullie goed met elkaar op konden schieten.
Tuurlijk snap ik dat hij zijn ouders belangrijk vind, want dat is voor mij ook zo.
Gast- Gast
Denk je dat hij dat dreigement met die scheiding echt door zou zetten CBL?
Maar mensen gaan toch niet scheiden om niet mee willen met bezoekjes en familieweekends? Als jouw man wil gaan scheiden daarom, dan is OF je huwelijk niet zo belangrijk voor hem, OF het is de druppel die de emmer doet overlopen en hij heeft al veel langer last van de conflicten tussen jou en je schoonfamilie. Zou je niet eens met hem kunnen praten over de achterliggende reden dat hij dat soort dingen zegt? Dat zeg je namelijk niet zomaar in een ruzie of in boosheid. Dan moet je wel heel gefrustreerd zijn. Misschien is het de moeite waard om uit te vinden hoe die frustratie bij hem minder kan worden. Ik ben het met Maple eens: zo jaag je hem alleen maar bij je vandaan.
Telkens zeg je: ik MOET niks. Maar kennelijk moet je wel wat, aangezien je je wel door je man laat chanteren. Hij doet dat niet zomaar.
Maar mensen gaan toch niet scheiden om niet mee willen met bezoekjes en familieweekends? Als jouw man wil gaan scheiden daarom, dan is OF je huwelijk niet zo belangrijk voor hem, OF het is de druppel die de emmer doet overlopen en hij heeft al veel langer last van de conflicten tussen jou en je schoonfamilie. Zou je niet eens met hem kunnen praten over de achterliggende reden dat hij dat soort dingen zegt? Dat zeg je namelijk niet zomaar in een ruzie of in boosheid. Dan moet je wel heel gefrustreerd zijn. Misschien is het de moeite waard om uit te vinden hoe die frustratie bij hem minder kan worden. Ik ben het met Maple eens: zo jaag je hem alleen maar bij je vandaan.
Telkens zeg je: ik MOET niks. Maar kennelijk moet je wel wat, aangezien je je wel door je man laat chanteren. Hij doet dat niet zomaar.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Heb het topic zo'n beetje gelezen. CBL, denk je dat andere mensen ook zo vaak dit soort problemen hebben?
Gast- Gast
Succes
Ik hoop dat je toch een fijn weekend hebt.
Vervelend dat je man een opmerking maakte over scheiden... hebben jullie daar nog wel goed over gepraat samen?
Ik hoop dat je toch een fijn weekend hebt.
Vervelend dat je man een opmerking maakte over scheiden... hebben jullie daar nog wel goed over gepraat samen?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
RYW schreef:Denk je dat hij dat dreigement met die scheiding echt door zou zetten CBL?
Ik ga met verjaardagen en allles altijd mee en nu wil ik niet en doet hij moeilijk dmv dreigen.
Inge, blijkbaar valt er niet te praten,want hij blijft erbij.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:RYW schreef:Denk je dat hij dat dreigement met die scheiding echt door zou zetten CBL?
Ik ga met verjaardagen en allles altijd mee en nu wil ik niet en doet hij moeilijk dmv dreigen.
Inge, blijkbaar valt er niet te praten,want hij blijft erbij.
Ik denk ook niet dat het alleen gaat om meegaan naar dingen. Als je meegaat naar verjaardagen maar je zit er met een hoofd als een donderwolk, als je per se NIET je gordel draagt omdat je schoonmoeder dat zei, als je voortdurend in conflict komt met de mensen waar hij van houdt (net zoveel als jij van jouw ouders houdt) dan is die hele houding veel belangrijker dan naar hoeveel verjaardagen je meegaat.
Hij is hier het grootste slachtoffer, vind ik, want hij staat tussen zijn vrouw en zijn ouders in.
RYW- Ratel
Een hele grote Eens.RYW schreef:Ik denk ook niet dat het alleen gaat om meegaan naar dingen. Als je meegaat naar verjaardagen maar je zit er met een hoofd als een donderwolk, als je per se NIET je gordel draagt omdat je schoonmoeder dat zei, als je voortdurend in conflict komt met de mensen waar hij van houdt (net zoveel als jij van jouw ouders houdt) dan is die hele houding veel belangrijker dan naar hoeveel verjaardagen je meegaat.
Hij is hier het grootste slachtoffer, vind ik, want hij staat tussen zijn vrouw en zijn ouders in.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:RYW, je weet het weer treffend te zeggen.
Gracias, Tea
RYW- Ratel
Het eens met RYW. Je kom de laatste tijd in je topics steeds meer over alsof wat jij doet wel goed is en wat hun doen niet goed is. Moet je natuurlijk zelf weten, maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die zoiets hebben van: nou ik reageer niet meer want het dringt toch niet door. Als iemand iets zegt wat niet in je straatje past dan val je ze gelijk aan. Je komt zo boos over in je reacties en dat vind ik jammer. Als je het er niet mee eens ben met wat hun zeggen prima, maar zeg dan dat jij het anders ziet. ( op een rustige en vriendelijkere manier )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Morgen is het zover
» En toen was het zover..
» Het is weer zover...
» Morgen is het zover !
» t was weer s zover
» En toen was het zover..