En toen was het zover..
+60
Shy
Honey*Bee
miss piggy
Caro
Lynn_
Zininzon
Rupsie
Ella
Sugarfall
ExpressoB
PapillonRose
MADDIE
samantjuh89
Sterre
Dribbel
klavertje
Angela_1986
Merai
Rapunzel
Eris
Mysterious
Chocolate Cookie
Niekske
TNMN
Monte
Ploen
Moezie
Pannetoet
Lady4
Wennebellah
Sweety
Blond
Mari
Novalee
LoveMusic
Bosjesvrouw
NerdChic
Serena
May
Cow
Guus
Mamsie
Limburg85
lieke89
Zora
Gizmo
ekiaam87
Snoes
Lejow
Jordana
Lotus
Qiara
M-G
Alias
Roze Roos
Sjaantje
Oasis
Polly
ijsjemeisje
Kabouter
64 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
En toen was het zover..
..vanmiddag is mijn lieve mama overleden.
Gisteren hebben ze haar een medicijn gegeven zodat ze zou gaan slapen en geen pijn meer zou hebben. Via andere medicatie ging dit niet meer. Al snel sliep ze, maar kon af en toen nog wel wat zeggen..erg moeilijk verstaanbaar, maar ze kon ons vertellen dat het wel fijn was, ze ons nog niet wilde verlaten en dat ze dorst had. De medicatie is toen weer wat verhoogd (want ze kreeg dus ook weer pijn). Ook vanmorgen werd ze weer wat wakkerder en werd ons opnieuw duidelijk dat ze pijn had. Omdat de morfine die ze eerder kreeg via een pleister, was uitgewerkt, hebben ze morfine via de pomp gegeven. Vervolgens sliep ze toen weer heel vast. Wij hebben toen bij haar bed foto's zitten kijken en het eigenlijk best gezellig gehad. De verpleegkundige wilde mijn moeder vroeg in de middag een beetje wassen en op haar rug leggen en dat heeft haar heel erg veel energie gekost. De verpleegkundige riep ons omdat ze bang was dat het zo afgelopen kon zijn. Heel even ging het daarna wel weer wat beter, maar na een paar minuten werd opnieuw haat ademhaling heel onrustig en zaten er lange adempauzes tussen....totdat ze om 15.45u haar laatste adem uitblies.
Nu heeft ze eindelijk echt rust. Hopelijk kan ze genieten van datgene wat er na de dood is.
Gisteren hebben ze haar een medicijn gegeven zodat ze zou gaan slapen en geen pijn meer zou hebben. Via andere medicatie ging dit niet meer. Al snel sliep ze, maar kon af en toen nog wel wat zeggen..erg moeilijk verstaanbaar, maar ze kon ons vertellen dat het wel fijn was, ze ons nog niet wilde verlaten en dat ze dorst had. De medicatie is toen weer wat verhoogd (want ze kreeg dus ook weer pijn). Ook vanmorgen werd ze weer wat wakkerder en werd ons opnieuw duidelijk dat ze pijn had. Omdat de morfine die ze eerder kreeg via een pleister, was uitgewerkt, hebben ze morfine via de pomp gegeven. Vervolgens sliep ze toen weer heel vast. Wij hebben toen bij haar bed foto's zitten kijken en het eigenlijk best gezellig gehad. De verpleegkundige wilde mijn moeder vroeg in de middag een beetje wassen en op haar rug leggen en dat heeft haar heel erg veel energie gekost. De verpleegkundige riep ons omdat ze bang was dat het zo afgelopen kon zijn. Heel even ging het daarna wel weer wat beter, maar na een paar minuten werd opnieuw haat ademhaling heel onrustig en zaten er lange adempauzes tussen....totdat ze om 15.45u haar laatste adem uitblies.
Nu heeft ze eindelijk echt rust. Hopelijk kan ze genieten van datgene wat er na de dood is.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Re: En toen was het zover..
Ik wens je heel veel sterkte.
Bah wat een naar verhaal ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen.
Wel mooi dat jullie bij haar waren en dat jullie van de laatste momenten hebben genoten!
Wat kan het leven soms zoooo gemeen zijn!
Dikke knuffel voor jou
Bah wat een naar verhaal ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen.
Wel mooi dat jullie bij haar waren en dat jullie van de laatste momenten hebben genoten!
Wat kan het leven soms zoooo gemeen zijn!
Dikke knuffel voor jou
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Wat verschrikkelijk... Heel veel sterkte!!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Heel veel sterkte, lieve Kabouter...
Wat goed dat jullie bij haar hebben kunnen zijn....
liefs
Wat goed dat jullie bij haar hebben kunnen zijn....
liefs
Gast- Gast
Wow wat heftig... doet me denken aan hoe mijn moeder was gestorven.
Ik hoop dat je tijdens de afgelopen paar weken/dagen de tijd hebt gehad om afscheid van haar te nemen en dat je nog fijne tijd nog met haar kon hebben. Ze heeft geen pijn meer en ze heeft eindelijk rust. Neem de tijd om dit alles te verwerken, maar neem vooral de tijd voor elkaar. Koester de herinneringen die jullie hebben aan haar. Gecondoleerd.
Een dikke knuffel van mij!
Ik hoop dat je tijdens de afgelopen paar weken/dagen de tijd hebt gehad om afscheid van haar te nemen en dat je nog fijne tijd nog met haar kon hebben. Ze heeft geen pijn meer en ze heeft eindelijk rust. Neem de tijd om dit alles te verwerken, maar neem vooral de tijd voor elkaar. Koester de herinneringen die jullie hebben aan haar. Gecondoleerd.
Een dikke knuffel van mij!
Gast- Gast
Gecondoleerd, lieve Kabouter.
Veel sterkte voor jou en jouw familie
Veel sterkte voor jou en jouw familie
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Heel veel sterkte voor jullie allemaal, lieve Kabouter.
Wat is het allemaal snel gegaan, maar wat fijn dat jullie die laatste momenten samen nog zo intensief hebben beleefd. Ik weet zeker dat je mama het fijn vond dat ze niet alleen was. Hopelijk is ze nu ergens waar ze geen pijn meer heeft, waar ze haar rust heeft gevonden en waar ze voor altijd jullie engeltje kan zijn.
Sterkte met alles wat er de komende tijd op jou / jullie af gaat komen en vooral ook met de verwerking van dit verlies.
van Chantal
Wat is het allemaal snel gegaan, maar wat fijn dat jullie die laatste momenten samen nog zo intensief hebben beleefd. Ik weet zeker dat je mama het fijn vond dat ze niet alleen was. Hopelijk is ze nu ergens waar ze geen pijn meer heeft, waar ze haar rust heeft gevonden en waar ze voor altijd jullie engeltje kan zijn.
Sterkte met alles wat er de komende tijd op jou / jullie af gaat komen en vooral ook met de verwerking van dit verlies.
van Chantal
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Lieve Kabouter, wat naar! En wat is het nog snel gegaan.. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Bitterkoek, wat een lieve woorden. Ik sluit me er helemaal bij aan!
Voor Kabouter.
Bitterkoek, wat een lieve woorden. Ik sluit me er helemaal bij aan!
Voor Kabouter.
Gast- Gast
Ach wat verdrietig zeg! Gecondoleerd! Ik denk dat het voor jullie als familie heel fijn moet zijn dat jullie het zo samen hebben gedaan. Sterkte gewenst voor de komende periode en de moeilijke periodes die daarna gaan volgen.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Heel veel sterkte!
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ah Kabouter, wat naar! Ik heb ook tranen in mijn ogen, wel fijn dat jullie bij haar hebben kunnen zijn, sterkte en gecondoleerd. Een hele dikke !!!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Heel veel sterkte, Kabouter! Voor jou en je familie.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Heel veel sterkte
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lieve Kabouter, heel veel sterkte gewenst, voor jou en voor de rest van de familie.
Ik vind dat je het mooi geschreven hebt, wat fijn dat jullie met elkaar waren!
Gecondoleerd en een dikke knuffel
Ik vind dat je het mooi geschreven hebt, wat fijn dat jullie met elkaar waren!
Gecondoleerd en een dikke knuffel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Heel erg veel sterkte Kabouter. Dikke knuffel!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heel veel sterkte de komende tiijd.
Het is niet niks je moeder te verliezen. Wel fijn lijkt het mij dat jullie er bij waren, in haar buurt. Zodat ze niet alleen heen is gegaan.
Het is niet niks je moeder te verliezen. Wel fijn lijkt het mij dat jullie er bij waren, in haar buurt. Zodat ze niet alleen heen is gegaan.
Gast- Gast
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Veel sterkte toegewenst...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Gecondoleerd Kabouter. Heel veel sterkte de komende tijd.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Lieve lieve Kabouter,
Jeetje meis, de tranen springen me in de ogen. Wat is dat alsnog snel gegaan na de laatste keer dat ik je sprak Er lag hier nog een kaartje klaar en ik was je adres, stom genoeg, kwijt. Het klinkt alsof je mama in alle rust en met al haar geliefden om haar heen is gestorven, je beschrijft het zo mooi. Het lijkt me heel dubbel, dat ze aan de ene kant rust heeft en niet meer hoeft te lijden en aan de andere kant het verlies. Gecondoleerd lieverd en ik wens je heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wanneer ik morgen doodga,
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is om het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken.
Vertel het aan de huizen van steen,
vertel het aan de stad,
hoe lief ik je had.
Jeetje meis, de tranen springen me in de ogen. Wat is dat alsnog snel gegaan na de laatste keer dat ik je sprak Er lag hier nog een kaartje klaar en ik was je adres, stom genoeg, kwijt. Het klinkt alsof je mama in alle rust en met al haar geliefden om haar heen is gestorven, je beschrijft het zo mooi. Het lijkt me heel dubbel, dat ze aan de ene kant rust heeft en niet meer hoeft te lijden en aan de andere kant het verlies. Gecondoleerd lieverd en ik wens je heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wanneer ik morgen doodga,
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is om het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken.
Vertel het aan de huizen van steen,
vertel het aan de stad,
hoe lief ik je had.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» t was weer s zover
» Morgen is het zover !
» Dit weekend is het zover.
» Het is weer zover...
» En toen?
» Morgen is het zover !