Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik blijf het vies vinden...

+29
Printje
Mamsie
Sterre
Kabouter
Caroow
Jerry
Jeanette
Ella
Caresses
Bolleke
Zora
kimz
Laquisia
Filoria
Try
Atelier Madame
Shisha
Cheesegirl
Mizz_S
Fearie
Suus
Susan
TNMN
loura
Moezie
Blond
Kqip
VeryCherry
silly-one
33 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 4 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 21:18

Mijn hemel, kruimeltje. Haal je altijd zulke hoge cijfers op overdrijven? 'ik word er spontaan misselijk van' ?

Hang je zelf ook boven het toilet? We hebben toch allemaal billen gekregen om te zitten? Daar kan een man net zo goed gebruik van maken als een vrouw hoor. Je ex scheet ook niet staand hoop ik?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 21:35

Ik leer mijn zoontje juist aan om zittend te plassen, idd om dat gespetter te voorkomen. Op openbare toiletten kan hij dan gaan staan als hij netjes plast, maar hier thuis wil ik toch echt liever hebben dat hij gaat zitten. Niks raars aan lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke ma 21 maa 2011 - 21:35

Tja ik kan er niets aan doen, ik vind het onsmakelijk uitzien, kan ik toch niets aan doen. Het lijkt mij ook ongemakkelijk voor een man, als ik al zie hoe onhandig het is als mijn zoon zit moet plassen, dan lijkt mij het voor een volwassen man nog ongemakkelijker. Maar goed, ieder zijn eigen ding gelukkig. Als je er met een glorix doekje over heen gaat is er toch niets aan de hand, en neem aan dat een toillet toch sowieso dagelijks word schoongemaakt.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 21:40

kruimelje schreef:Tja ik kan er niets aan doen, ik vind het onsmakelijk uitzien, kan ik toch niets aan doen. Het lijkt mij ook ongemakkelijk voor een man, als ik al zie hoe onhandig het is als mijn zoon zit moet plassen, dan lijkt mij het voor een volwassen man nog ongemakkelijker. Maar goed, ieder zijn eigen ding gelukkig. Als je er met een glorix doekje over heen gaat is er toch niets aan de hand, en neem aan dat een toillet toch sowieso dagelijks word schoongemaakt.
No way, haha.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 21 maa 2011 - 21:48

He gatver, dat vind ik zo vies. Ooit zei iemand tegen me dat ie nooit zijn handen wastte, omdat de kraan ook vol bacterien zitten. Ja he, zo ken ik er nog een paar. Overal zitten bacterien, maar daar heb je dus ook verschil in.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 22:10

_Donnaa schreef:
kruimelje schreef:Tja ik kan er niets aan doen, ik vind het onsmakelijk uitzien, kan ik toch niets aan doen. Het lijkt mij ook ongemakkelijk voor een man, als ik al zie hoe onhandig het is als mijn zoon zit moet plassen, dan lijkt mij het voor een volwassen man nog ongemakkelijker. Maar goed, ieder zijn eigen ding gelukkig. Als je er met een glorix doekje over heen gaat is er toch niets aan de hand, en neem aan dat een toillet toch sowieso dagelijks word schoongemaakt.
No way, haha.. Rolling Eyes

Bij mij niet dagelijks, maar wel om de dag. WC-bril maak ik wel dagelijks schoon. Ik ga trouwens nooit kijken als mijn vriend gaat plassen, dus of het er onsmakelijk uitziet, ik zou het niet weten!

Gast
Gast

Bericht  Jerry ma 21 maa 2011 - 22:13

kruimelje schreef:
Jen_ schreef:
kruimelje schreef:Ik was mijn handen in openbare gelegenheden wel altijd, maar ik zou nooit mijn man of vriend zittend laten plassen. Een ex deed dat en ik gruwelde daar zo van.. Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Ja want plas-spetters is veel sexier en mannelijker ook. Ik word ook altijd heel opgewonden als ik plas op de grond zie liggen. "Oh wat sexy mijn man staat als 'ie plast!" En bespring hem dan zodra ik van het toilet af kom.

Nou hoef je niet meteen zo dom te doen, voor mij is dat onaantrekkelijk ja, een man staat met plassen. Ik wst niet eens dat er zoveel mannen (moeten) zitten. Ipv een man te leren zitten kun je hem ook leren de druppeltjes weg te vegen, en hoe komt een heel toillet onder de spetters als hij gewoon in de wc pot piest?
Van het idee hoe mijn ex op de pot zit word ik spontaan misselijk ja.

Het klinkt echt alsof het hier over een hond gaat die je leert hoe hij moet gaan plassen...
Alsof je erbij gaat staan om te cotroleren of ie 't wel goed doet.
Al gaat mijn vriend op de wc-bril staan om te plassen, het zal mij een zorg zijn...

Over het handen wassen: als 'k niet thuis ben wel altijd, thuis niet altijd
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 22:23

Wat is er onsmakelijk aan dan? Je ziet er toch niks van? Vind je het ook onsmakelijk om jezelf te zien plassen dan? En ongemakkelijk? Nah, geloof dat echt héél erg mee valt hoor. Ik zou niet weten wat er ongemakkelijker aan is dan een vrouw die plast op de wc.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 22:26

Jen_ schreef:
Ja want plas-spetters is veel sexier en mannelijker ook. Ik word ook altijd heel opgewonden als ik plas op de grond zie liggen. "Oh wat sexy mijn man staat als 'ie plast!" En bespring hem dan zodra ik van het toilet af kom.

Very Happy Very Happy Very Happy

Mijn man plast ook zittend.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 21 maa 2011 - 22:32

kruimelje schreef:
Van het idee hoe mijn ex op de pot zit word ik spontaan misselijk ja.

Terwijl andere mensen dat toch zo'n aantrekkelijke herinnering vinden, hun ex op de wc.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bolleke ma 21 maa 2011 - 22:39

Oeh wat zijn we toch allemaal op onze teentjes getrapt, als jullie mannen zittend moeten plassen is dat toch goed, ik zeg nergens dat ze meoten gaan staan. Alleen ik zou dat nooit van mijn man en vriend gaan vragen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 22:41

Ieder z`n ding..

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 21 maa 2011 - 22:46

Mijn vriend mag best staan hoor, als hij het zelf opruimt. En niet druppels wegvegen.. Ik denk dan, hoe dan? Met een toiletpapiertje? Dan worden z'n handen nog viezer! En die bril ook..
Gelukkig is hij van huis uit gewend te gaan zitten, daar ben ik erg blij mee smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan ma 21 maa 2011 - 22:57

Het zal mij echt een biet zijn hoe mijn man plast, maar ik vind het gewoon raar om daarop af te knappen. Kijk dan gewoon niet als hij op de wc is, dat is toch ook gewoon privé? Zou je ook afknappen op de manier waarop hij zijn kont afveegt of zo?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:02

Susan schreef:Het zal mij echt een biet zijn hoe mijn man plast, maar ik vind het gewoon raar om daarop af te knappen. Kijk dan gewoon niet als hij op de wc is, dat is toch ook gewoon privé? Zou je ook afknappen op de manier waarop hij zijn kont afveegt of zo?

Natuurlijk, dat snap je toch ook wel?

Mijn man heeft gelukkig de wc-deur dicht als hij z'n behoefte(s) doet, ik krijg daar niks van mee. Ik laat trouwens altijd de deur open, dat vindt mijn man zo vervelend Very Happy Niet dat ik het daarom doe, maar ik zit in mijn eigen huis op mijn eigen toilet, onzin om dan de deur dicht en/of op slot te doen.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter ma 21 maa 2011 - 23:06

Susan schreef:Het zal mij echt een biet zijn hoe mijn man plast, maar ik vind het gewoon raar om daarop af te knappen. Kijk dan gewoon niet als hij op de wc is, dat is toch ook gewoon privé? Zou je ook afknappen op de manier waarop hij zijn kont afveegt of zo?

Very Happy
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Bolleke ma 21 maa 2011 - 23:06

Jullie trekken het gewoon uit zijn verband, ik knap er niet op af, vind het gewoon mannelijker als hij staat. Dan is dat maar mijn rare kronkel, die zal iedereen wel hebben.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:06

kruimelje schreef:Jullie trekken het gewoon uit zijn verband, ik knap er niet op af, vind het gewoon mannelijker als hij staat. Dan is dat maar mijn rare kronkel, die zal iedereen wel hebben.
Ik heb dat ook hoor..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:07

_Donnaa schreef:
kruimelje schreef:Jullie trekken het gewoon uit zijn verband, ik knap er niet op af, vind het gewoon mannelijker als hij staat. Dan is dat maar mijn rare kronkel, die zal iedereen wel hebben.
Ik heb dat ook hoor..

Die rare kronkel? Altijd al geweten.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 21 maa 2011 - 23:15

kruimelje schreef:Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Dit schrijf je toch echt zelf hoor, dat is wel wat anders dan 'ik vind het gewoon mannelijker als hij staat'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:19

.

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:32

Guattari schreef:Ging zojuist op m'n werk even naar het toilet en eentje was bezet. Hoor ik een halve minuut later dat er wordt doorgetrokken en 10 seconden later was de ruimte verlaten. Hoe kom je erop om je handen niet te wassen? Ik vind het zo vies als ik erover nadenk. Helemaal als je je bedenkt dat je, op de afdeling waar ik werk, vaak klanten over de vloer krijgt met wie je handen moet schudden. Nou, dit was dus mijn grootste probleem vd dag. smile

Vind het ook vies en na elk toilet bezoek was ik mijn handen met zeep. Sowieso was ik me handen tig keer per dag.

Gast
Gast

Bericht  Sterre ma 21 maa 2011 - 23:38

Hahaha ik moet bij dit topic opeens denken aan mijn laatste studentenhuis/werkende huis. We woonden met drie vrouwen en één man, en een van mijn vrouwelijke huisgenootjes zei serieus tegen mijn mannelijke huisgenoot dat hij zittend moest plassen. En hij luisterde.

Maar het werd nog mooier, want ik had een tijdje een scharrel en blijkbaar vond mijn huisgenootje een keertje spetters, want ze heeft mij serieus gevraagd om aan hem te vragen of hij voortaan wilde gaan zitten laughcry . Hahaha ik kende hem pas heel kort en hij zag me al aankomen: "hey, niet om het een of het ander maar wil je voortaan zittend urineren".

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 23:41

Sterre schreef:Hahaha ik moet bij dit topic opeens denken aan mijn laatste studentenhuis/werkende huis. We woonden met drie vrouwen en één man, en een van mijn vrouwelijke huisgenootjes zei serieus tegen mijn mannelijke huisgenoot dat hij zittend moest plassen. En hij luisterde.

Maar het werd nog mooier, want ik had een tijdje een scharrel en blijkbaar vond mijn huisgenootje een keertje spetters, want ze heeft mij serieus gevraagd om aan hem te vragen of hij voortaan wilde gaan zitten laughcry . Hahaha ik kende hem pas heel kort en hij zag me al aankomen: "hey, niet om het een of het ander maar wil je voortaan zittend urineren".

Hahaha oh, wat erg, nee dan zou ik het ook niet vragen! Ik heb het mijn vriend wel gevraagd (niet gecommandeerd) maar hij doet het dus niet. Vergeet ie. Maakt me verder ook niet uit, als het maar allemaal niet zo vies wordt!

Gast
Gast

Bericht  Bolleke ma 21 maa 2011 - 23:56

Susan schreef:
kruimelje schreef:Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Dit schrijf je toch echt zelf hoor, dat is wel wat anders dan 'ik vind het gewoon mannelijker als hij staat'.

Ja ik vind die ex gewoon helemaal ieuw als ik aan hem denk. Maar dat ligt dnek ik ook aan meerdere factoren, maar for te record, ik kanp dus niet meteen af op een man die zittend plast, al hoef ik het dan niet te weten, en ik zou het hem niet vragen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: