Ik blijf me verbazen..
+5
minoessepoes
_Femme
Blond
Jeanette
Merai
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik blijf me verbazen..
Zit ik op de uni te wachten op mijn tentamen, ga ik even plassen en verbaas ik me weer over alle onzin die op de muren staat.
'ik kan niet poepen' tot 'I love Tim'. Zelfs in een dronken bui in de kroeg zou het niet in me opkomen maar ik geloof dat ik het me dan nog enigszins kan voorstellen. Maar hier, waar je toch een bepaald niveau verwacht.. ik snap het niet!
Jullie nog dingen die je blijven verbazen?
'ik kan niet poepen' tot 'I love Tim'. Zelfs in een dronken bui in de kroeg zou het niet in me opkomen maar ik geloof dat ik het me dan nog enigszins kan voorstellen. Maar hier, waar je toch een bepaald niveau verwacht.. ik snap het niet!
Jullie nog dingen die je blijven verbazen?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik blijf me verbazen..
Haha ja dat is behoorlijk kansloos. Als je een brugwupper bent kan ik het me nog een beetje voorstellen, maar op de uni?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons stond er niks op de deuren/muren.. En dat op een middelbare school, whaha!
Gast- Gast
Haha, ja dat was bij mij ook zo, hele verhalen met tel.nrs erbij zelfs.
Gast- Gast
Ja die dingen kom ik ook nog wel eens tegen.
Maar in de kroeg vind ik het aparter, wie neemt er nou een pen mee naar het toilet?
Maar in de kroeg vind ik het aparter, wie neemt er nou een pen mee naar het toilet?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Bij ons op de middelbare school werd er eens in de maand weer een lik verf overheen gehaald, best dom eigenlijk want dat is weer een vrijbrief om alles lekker vol te kladderen.. zo blijf je bezig
In de kroeg vind ik het wel eens leuk om de teksten te lezen, maar op de universiteit is die tijd wel een beetje voorbij idd.. Bij mij zou het in ieder geval ook niet in me opkomen om er iets op te schrijven.
In de kroeg vind ik het wel eens leuk om de teksten te lezen, maar op de universiteit is die tijd wel een beetje voorbij idd.. Bij mij zou het in ieder geval ook niet in me opkomen om er iets op te schrijven.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb altijd een tas bij me en dus ook een pen._Chance schreef:
Gast- Gast
Op de HAVO waren de toiletten ondergekrast met allemaal liefdesbetuigingen aan Lenny Kravitz. De schuldige was een klasgenootje van mij die helemaal gek was van LK. Het was zeg maar een publiek geheim dat zij dat deed.
En toen ik op het HBO zat, las ik eens de volgende tekst op een toilet: "bel mij als je zin hebt in snelle sex, 06etc". OP het HBO.. Tsss.
En toen ik op het HBO zat, las ik eens de volgende tekst op een toilet: "bel mij als je zin hebt in snelle sex, 06etc". OP het HBO.. Tsss.
Gast- Gast
Ik werk op het moment bij een bank, op het kantoor, daar kom je echt alleen binnen als je aangemeld bent als bezoeker en dan moet je door je gastgever opgehaald worden en mag je niet alleen door het pand " zwerven". Of als je gescreend bent door de bank en een verklaring van goed gedrag hebt kunnen overhandigen. Je komt binnen en verlaat het pand met een pasje (ook de gasten) dus ze kunnen precies zien wie er in het pand aanwezig is.
Stonden er vorige week dus gewoon hakenkruizen aan de binnenkant op de toilet deuren. Dat begrijp ik echt niet, wie doet zoiets, wat gaat er dan door je hoofd enz. En daarbij kunnen ze als ze willen zo achterhalen wie het gedaan heeft ivm met camera's en pasjes ed, dus dat maakt het voor mij nog dommer.
Op de middelbare school werden bij ons de deuren altijd meteen schoongemaakt als er iets op geklakt stond!
Stonden er vorige week dus gewoon hakenkruizen aan de binnenkant op de toilet deuren. Dat begrijp ik echt niet, wie doet zoiets, wat gaat er dan door je hoofd enz. En daarbij kunnen ze als ze willen zo achterhalen wie het gedaan heeft ivm met camera's en pasjes ed, dus dat maakt het voor mij nog dommer.
Op de middelbare school werden bij ons de deuren altijd meteen schoongemaakt als er iets op geklakt stond!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
_Donnaa schreef:Mensen op het HBO hebben ook seks
Hahah, ja dat dan weer wel..
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Ik werk op het moment bij een bank, op het kantoor, daar kom je echt alleen binnen als je aangemeld bent als bezoeker en dan moet je door je gastgever opgehaald worden en mag je niet alleen door het pand " zwerven". Of als je gescreend bent door de bank en een verklaring van goed gedrag hebt kunnen overhandigen. Je komt binnen en verlaat het pand met een pasje (ook de gasten) dus ze kunnen precies zien wie er in het pand aanwezig is.
Dat meen je niet, ik vind het nogal schokkend Wordt er in zo'n geval ook een onderzoek gedaan naar de daders?
Gast- Gast
Ik verbaas me ook altijd weer over teksten in wc's. Soms is het ook gewoon in de deur gekrast. Ik neem nou nooit een mes mee als ik op de wc ga zitten.
Dit is trouwens wel een grappig filmpje dat gaat over openbare toiletten (ik vind het grappig): https://www.youtube.com/watch?v=pNOC6g8iBp8
(het is niet iets ranzigs, het is een cartoon naar aanleiding van een stukje van een stand-up comedian dat gaat over openbare toiletten)
Dit is trouwens wel een grappig filmpje dat gaat over openbare toiletten (ik vind het grappig): https://www.youtube.com/watch?v=pNOC6g8iBp8
(het is niet iets ranzigs, het is een cartoon naar aanleiding van een stukje van een stand-up comedian dat gaat over openbare toiletten)
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Sleutels?Pancake schreef:Ik verbaas me ook altijd weer over teksten in wc's. Soms is het ook gewoon in de deur gekrast. Ik neem nou nooit een mes mee als ik op de wc ga zitten.
Gast- Gast
haha ik ook, bij mij op school en ook op de school waar ik mijn minor doe zijn de deuren gewoon netjes
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Toen ik onderweg was naar Zurich kwam ik dit tegen op een toilet. Ik vond het wel grappig en kan meestal wel lachen eigenlijk. Vind het vermakelijk
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Ik werk op het moment bij een bank, op het kantoor, daar kom je echt alleen binnen als je aangemeld bent als bezoeker en dan moet je door je gastgever opgehaald worden en mag je niet alleen door het pand " zwerven". Of als je gescreend bent door de bank en een verklaring van goed gedrag hebt kunnen overhandigen. Je komt binnen en verlaat het pand met een pasje (ook de gasten) dus ze kunnen precies zien wie er in het pand aanwezig is.
Wat een idioten heb je ook he? Bij mijn vorige werk had een keer iemand op de grond gepoept, bij het halletje van de mannen wc, voor je de toilet zelf in gaat zeg maar. Haha, zo bizar, wie doet zoiets nou?
Gast- Gast
Ik vind de wc's op de UU altijd zo fantastisch, vanwege de toffe teksten.
Aan de rechterkant: WC tennis, kijk naar links.
Aan de linkerkant: WC tennis, kijk naar rechts.
Of een hele godsdienstige tekst, waar iemand anders bij schreef: "Als alle gristenen nou eens terug gaan naar de achterhoek..." Waar weer iemand op reageerde: "Als alle dyslecten nou eens terug gaan naar school..."
Aan de rechterkant: WC tennis, kijk naar links.
Aan de linkerkant: WC tennis, kijk naar rechts.
Of een hele godsdienstige tekst, waar iemand anders bij schreef: "Als alle gristenen nou eens terug gaan naar de achterhoek..." Waar weer iemand op reageerde: "Als alle dyslecten nou eens terug gaan naar school..."
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Break Of Day schreef:minoessepoes schreef:Ik werk op het moment bij een bank, op het kantoor, daar kom je echt alleen binnen als je aangemeld bent als bezoeker en dan moet je door je gastgever opgehaald worden en mag je niet alleen door het pand " zwerven". Of als je gescreend bent door de bank en een verklaring van goed gedrag hebt kunnen overhandigen. Je komt binnen en verlaat het pand met een pasje (ook de gasten) dus ze kunnen precies zien wie er in het pand aanwezig is.
Dat meen je niet, ik vind het nogal schokkend Wordt er in zo'n geval ook een onderzoek gedaan naar de daders?
Weet ik niet eigenlijk, het is wel gemeld bij de bewaking en de schoonmaak heeft het er direct afgehaald, dus het kan er nooit lang opgestaan hebben, maar ik hoor dan niet meer hoe zoiets afgehandeld wordt.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Donnaa, jij klinkt als een ervaringsdeskundige haha! Minoes, dat vind ik wel echt erg, ik zou het heel goed vinden als ze de dader achterhalen! Zvb, volgens mij heb ik die/zoiets ook ooit gezien!
Ik kan om sommige dingen ook wel lachen maar ik snap het hele idee gewoon niet. Supergrover, ik zit idd ook op de uu, net als Chance (toch?) En volgens mij heeft guatarri er gezeten?
Ik kan om sommige dingen ook wel lachen maar ik snap het hele idee gewoon niet. Supergrover, ik zit idd ook op de uu, net als Chance (toch?) En volgens mij heeft guatarri er gezeten?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Tja, get use to it, studenten zijn geen verlichte homo sapiens ofzo....
Gast- Gast
In het Marinus Ruppertgebouw, bij het Educatorium, die wc's. Die staan vol met zulke briljante teksten.Merai schreef:Donnaa, jij klinkt als een ervaringsdeskundige haha! Minoes, dat vind ik wel echt erg, ik zou het heel goed vinden als ze de dader achterhalen! Zvb, volgens mij heb ik die/zoiets ook ooit gezien!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk dat die telefoonnummers niet van henzelf zijn.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Merai schreef:Donnaa, jij klinkt als een ervaringsdeskundige haha! Minoes, dat vind ik wel echt erg, ik zou het heel goed vinden als ze de dader achterhalen! Zvb, volgens mij heb ik die/zoiets ook ooit gezien!
Jup, studeer ook aan de UU. Al ben ik er vrijwel nooit meer, slechts 1x per maand.
Jij doet ortho toch?
Blond- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Ik heb altijd een tas bij me en dus ook een pen._Chance schreef:
Ik laat mijn tas altijd achter bij mijn vriendinnen, tenzij het een heel klein tasje is, en daar zit dan weer geen pen in
Blond- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Ik blijf me hierover verbazen
» ik blijf me erover verbazen..
» Ik blijf het vies vinden...
» Argh! Zo blijf ik bellen...
» Wat heeft jou doen verbazen in andere landen
» ik blijf me erover verbazen..
» Ik blijf het vies vinden...