Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik blijf het vies vinden...

+29
Printje
Mamsie
Sterre
Kabouter
Caroow
Jerry
Jeanette
Ella
Caresses
Bolleke
Zora
kimz
Laquisia
Filoria
Try
Atelier Madame
Shisha
Cheesegirl
Mizz_S
Fearie
Suus
Susan
TNMN
loura
Moezie
Blond
Kqip
VeryCherry
silly-one
33 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:04

FoolishSam schreef:
Giacomo schreef:Nou ja, verboden.. Ik heb hem gevraagd of hij wil zitten en dat doet hij nu. Ik vind het echt smerig dat er overal spetters urine zitten hoor. Ik bedoel, het is toch een kleine moeite om gewoon even te gaan zitten? Ik hang er toch ook niet boven?

Eens! Alleen mijn vriend luisterd niet Wink

Hij maakt dus de wc schoon? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:19

_Donnaa schreef:
_Chance schreef:
silly-one schreef:
_Donnaa schreef:
Ik denk dat ik van de hele dag typen op m`n toetsenbord meer bacteriën op m`n handen krijg dan van het aanraken van WC-papier.. Ik zit namelijk nooit met m`n handen aan m`n uitwerpselen, maar dat zal dan misschien aan mij liggen..

in de quest van deze week ( tja ik heb een tijdelijk abonnement) stond dat zelfs de waterdamp wat van de wc afkomt als je doorspoel bacteriën bevat en dat je dus eigenlijk je tandenborstel niet in dezelfde ruimte moet hebben als je wc. De bacillen gaan waar ze kunnen gaan.

Mijn hemel, als je zelfs daarop moet gaan letten.. Hoe bouw je anders een beetje weerstand op?
Wij hebben geen WC in de buurt van onze tandenborstels, of andersom :P

De bacterien komen gewoon door je wc-papiertje heen hoor, ook al zit je niet aan je uitwerpselen nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Laquisia ma 21 maa 2011 - 8:20

Ik vind alleen al de geur die mijn zeep heeft te lekker om mijn handen niet te wassen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:23

Giacomo schreef:Ik was ook altijd wel mijn handen na het toiletbezoek. Mijn vriend doet dat niet altijd en dat vind ik ook ranzig haha.

Iets anders he, als je samen woont: plast je vriend staand of zittend? Ik wil niet dat hij het staand doet, want dat vind ik ook wel zo ranzig.. Alles spettert overal heen :S

Jaaa dat doet hij hier ook! Vreselijk! En als zijn vrienden zijn langs geweest is het nog erger! Ik krijg het er niet in dat hij beter zittend kan plassen. Dat doet hij dan een poosje en dan vergeet hij het weer. Ik heb dus ook geen wc-matje want dat wordt nog smeriger.

Een vriend van mijn vriendin is lang, en zijn moeder heeft hem geleerd op 1 knie te leunen en dan te plassen, iedeaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  kimz ma 21 maa 2011 - 8:50

Mijn vriend plast ook áltijd zittend, ideaal smile
's morgens vind hij dat sowieso fijner omdat hij soms nog een beetje slaapdronken is als hij gelijk uit bed komt Wink
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:52

Mannen die zittend plassen; ik ken ze wel en ze vergeten het allemaal spontaan na een aantal keren.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Zora ma 21 maa 2011 - 8:54

Guattari schreef:
_Donnaa schreef:
Guattari schreef:Serieus, Donnaa? Ik kan daar echt niet bij.
Ik denk dat ik van de hele dag typen op m`n toetsenbord meer bacteriën op m`n handen krijg dan van het aanraken van WC-papier.. Ik zit namelijk nooit met m`n handen aan m`n uitwerpselen, maar dat zal dan misschien aan mij liggen..

Ik vind het gewoon een ranzig idee dat mensen niet hun handen wassen, omdat ik me soms alleen al verbaas over hoe smerig een toilet kan worden achtergelaten. Ik hou sowieso van schone handen, het geeft een fris gevoel dus was ze naast toiletbezoeken ook gewoon wel eens, just for fun.;-)

Zoooo heee, jij wildebras. Livin' on the edge Laughing
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:56

Zora schreef:
Guattari schreef:
_Donnaa schreef:
Guattari schreef:Serieus, Donnaa? Ik kan daar echt niet bij.
Ik denk dat ik van de hele dag typen op m`n toetsenbord meer bacteriën op m`n handen krijg dan van het aanraken van WC-papier.. Ik zit namelijk nooit met m`n handen aan m`n uitwerpselen, maar dat zal dan misschien aan mij liggen..

Ik vind het gewoon een ranzig idee dat mensen niet hun handen wassen, omdat ik me soms alleen al verbaas over hoe smerig een toilet kan worden achtergelaten. Ik hou sowieso van schone handen, het geeft een fris gevoel dus was ze naast toiletbezoeken ook gewoon wel eens, just for fun.;-)

Zoooo heee, jij wildebras. Livin' on the edge Laughing

Ja, ik weet iedere keer weer iets bijzonders te maken van een suffe kantoorbaan.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:57

Guattari schreef:
Zora schreef:Zoooo heee, jij wildebras. Livin' on the edge Laughing

Ja, ik weet iedere keer weer iets bijzonders te maken van een suffe kantoorbaan.;-)
Haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 9:38

VeryCherry schreef:Iewh, ik moet er niet aan denken om het niet te doen, maar ik heb een handenwas-tic Wink

+100 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 9:42

Jade schreef:
VeryCherry schreef:Iewh, ik moet er niet aan denken om het niet te doen, maar ik heb een handenwas-tic Wink

+100 :P

+100000

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Susan ma 21 maa 2011 - 10:01

Alex schreef:
Jade schreef:
VeryCherry schreef:Iewh, ik moet er niet aan denken om het niet te doen, maar ik heb een handenwas-tic Wink

+100 :P

+100000

+nogeensheelveel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 10:36

Haha zora!

Ik vind handen wassen altijd lekker fris! Op de universiteit hebben ze ook zeep die heel lekker ruikt dus soms was ik gewoon omdat mijn handen dan zo lekker ruiken mijn handen daar haha. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik het heel soms wel eens vergeet als ik thuis ben, maar dat komt eigenlijk omdat ik thuis meestal ga douchen na het plassen dus dan hoeft het niet, haha goed verhaal.
Mijn vriend plast trouwens ook zittend, top.

Oh en wat ik nog veel viezer vind dan remsporen, poeplucht of ongewassen handen, is een wc-matje. Wie heeft dat bedacht? Wat enorm vies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Bolleke ma 21 maa 2011 - 10:58

Ik was mijn handen in openbare gelegenheden wel altijd, maar ik zou nooit mijn man of vriend zittend laten plassen. Een ex deed dat en ik gruwelde daar zo van.. Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 11:01

kruimelje schreef:Ik was mijn handen in openbare gelegenheden wel altijd, maar ik zou nooit mijn man of vriend zittend laten plassen. Een ex deed dat en ik gruwelde daar zo van.. Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Wat maakt dat nou uit? Mijn ex deed het en ik vond het wel grappig. En het is een stuk schoner. Geen gepies op de rand of grond.

Ik kwam er trouwens van 't weekend in Parijs achter dat ik een veel hoger 'vieze wc' gedoogdheid (=geen woord) heb dan m'n moeder. Zij klaage bij elke wc dat ie te vies was, terwijl ik dan dacht oh deze is best schoon! Ik hang gewoon altijd boven de wc en pies dan keurig in de pot :P

En altijd handen wassen, uiteraard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Caresses ma 21 maa 2011 - 18:22

Gelukkig hoefde ik mijn vriend niet zittend te laten plassen, dat doet hij uit zichzelf al. Ideaal!!
Alleen jammer dat zijn vrienden dat niet doen... ieuw dan is de wc zo vies en ben ik heel blij dat dit niet dagelijkse kost is.

In openbare gelegenheden was ik mijn handen altijd.
Thuis na het plassen niet altijd.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 19:04

kruimelje schreef:Ik was mijn handen in openbare gelegenheden wel altijd, maar ik zou nooit mijn man of vriend zittend laten plassen. Een ex deed dat en ik gruwelde daar zo van.. Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Haha, goh ben wel blij dat ik mijn vriend niet aantrekkelijk
vind omdat hij boven de pot bungelt met zijn Japie. Daar hangt zijn aantrekkelijkheid en mannelijkheid nou écht niet vanaf hier. Vind het persoonlijk ook wel een beetje sneu als dat wel zo zou zijn, sorry Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Bolleke ma 21 maa 2011 - 19:47

Ja ik weet niet, komt misschien ook door de achterliggende gedachte. Hij en zijn broers moesten allemaal van die rare dingen doen van hun vader, en later kwam uit dat ze door hun vader misbruikt zijn, dus misschien vind ik het daarom zo'n onaantrekkelijke gedachte.. Maar ik meot er echt niet aan denken, mijn zoon plast ook gewoon staand.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 20:10

Ik gruwel op sommige plekken van de wastafels...vieze gebruikte handdoekrollen, alles nat, natte kranen, haren in de wasbak...BAH....ik heb meestal vochtige doekjes bij me gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Ella ma 21 maa 2011 - 20:22

Susan schreef:
Alex schreef:
Jade schreef:
VeryCherry schreef:Iewh, ik moet er niet aan denken om het niet te doen, maar ik heb een handenwas-tic Wink

+100 :P

+100000

+nogeensheelveel.

En hier nog één. Mijn man kan ook echt teveel zijn handen wassen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 20:27

kruimelje schreef:Ik was mijn handen in openbare gelegenheden wel altijd, maar ik zou nooit mijn man of vriend zittend laten plassen. Een ex deed dat en ik gruwelde daar zo van.. Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Ja want plas-spetters is veel sexier en mannelijker ook. Ik word ook altijd heel opgewonden als ik plas op de grond zie liggen. "Oh wat sexy mijn man staat als 'ie plast!" En bespring hem dan zodra ik van het toilet af kom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 20:40

Bij ons thuis lagen nooit plasspetters op de grond ofzo en dat met 4 mannen.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Bolleke ma 21 maa 2011 - 20:49

Jen_ schreef:
kruimelje schreef:Ik was mijn handen in openbare gelegenheden wel altijd, maar ik zou nooit mijn man of vriend zittend laten plassen. Een ex deed dat en ik gruwelde daar zo van.. Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Ja want plas-spetters is veel sexier en mannelijker ook. Ik word ook altijd heel opgewonden als ik plas op de grond zie liggen. "Oh wat sexy mijn man staat als 'ie plast!" En bespring hem dan zodra ik van het toilet af kom.

Nou hoef je niet meteen zo dom te doen, voor mij is dat onaantrekkelijk ja, een man staat met plassen. Ik wst niet eens dat er zoveel mannen (moeten) zitten. Ipv een man te leren zitten kun je hem ook leren de druppeltjes weg te vegen, en hoe komt een heel toillet onder de spetters als hij gewoon in de wc pot piest?
Van het idee hoe mijn ex op de pot zit word ik spontaan misselijk ja.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 21:10

kruimelje schreef:
Jen_ schreef:
kruimelje schreef:Ik was mijn handen in openbare gelegenheden wel altijd, maar ik zou nooit mijn man of vriend zittend laten plassen. Een ex deed dat en ik gruwelde daar zo van.. Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Ja want plas-spetters is veel sexier en mannelijker ook. Ik word ook altijd heel opgewonden als ik plas op de grond zie liggen. "Oh wat sexy mijn man staat als 'ie plast!" En bespring hem dan zodra ik van het toilet af kom.

Nou hoef je niet meteen zo dom te doen, voor mij is dat onaantrekkelijk ja, een man staat met plassen. Ik wst niet eens dat er zoveel mannen (moeten) zitten. Ipv een man te leren zitten kun je hem ook leren de druppeltjes weg te vegen, en hoe komt een heel toillet onder de spetters als hij gewoon in de wc pot piest?
Van het idee hoe mijn ex op de pot zit word ik spontaan misselijk ja.

Nou nou 'ik moet niet meteen zo dom doen?' Lekker druppeljes wegvegen, want daar wordt het schoon van! Moet gelijk een sopje overheen hoor, anders vind ik het echt smerig. Mijn vriend moet helemaal niks, heb alleen liever dat hij zit. Maar ik kan hem niet dwingen te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 21:10

_Donnaa schreef:Bij ons thuis lagen nooit plasspetters op de grond ofzo en dat met 4 mannen.. :P

Ik snap het ook niet, want bij mijn ex had ik er geen last van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 3 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum