Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik blijf het vies vinden...

+29
Printje
Mamsie
Sterre
Kabouter
Caroow
Jerry
Jeanette
Ella
Caresses
Bolleke
Zora
kimz
Laquisia
Filoria
Try
Atelier Madame
Shisha
Cheesegirl
Mizz_S
Fearie
Suus
Susan
TNMN
loura
Moezie
Blond
Kqip
VeryCherry
silly-one
33 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  silly-one ma 21 maa 2011 - 4:51

Kom op Smikkel, ik moet nog eten vanavond.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Moezie ma 21 maa 2011 - 4:53

Smikkel.. die is echt vies... en laat me ook denken aan een te ranzig filmpje 2 girls 1 cup
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:15

VeryCherry schreef:Wij hebben deze zeep, en hij ruikt zooo lekker Very Happy

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Afbeelding1_hygiene_fris_full

Die hebben wij ook! Echt heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Suus ma 21 maa 2011 - 5:20

Ik vind dat ook heel vies! Had vandaag een cursus en in de pauze moest ik wachten op de wc. De cursusleidster die eraf kwam liep ook weg zonder haar handen te wassen! Toen vond ik het wel een heel vies idee dat ik haar 's ochtends een hand had gegeven...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:23

loontjes-power schreef:Smikkel.. die is echt vies... en laat me ook denken aan een te ranzig filmpje 2 girls 1 cup
Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Two_girls_tee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Fearie ma 21 maa 2011 - 5:48

Ik was mijn handen ook gewoon na de tijd, heb soms contact met klanten bij intakes en huisbezoeken. Voor die gelegenheden heb ik van die desinfecterende handgel in mijn tas zitten, wat je daar soms allemaal tegenkomt, brrr!
Dan vind ik het wel fijn als ik mijn handen na de tijd ff schoon kan maken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 6:02

Alleen openingspost gelezen hoor, in eerste instantie.

Ik vind het ontzettend smerig als je je handen niet wast na toiletgebruik, of dat nou plassen of wat anders is. Soms doe ik het zelfs voor die tijd ( als ik tampons gebruik )

Doe het dus altijd, en als ik t vergeet, ga ik terug om t alsnog te doen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 6:03

Smikkell, ik word enigszins onpasselijk van het plaatje dat je hier hebt geplaatst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 6:06

Bij een oversteekplaats met stoplicht duw ik het knopje altijd met mijn jas of mouw in, nooit met mijn vingers Embarassed

Is dat obsessief? Wil gewoon niet weten en voelen wie er met zn smerige tengels aan heeft gezeten Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 6:19

loontjes-power schreef:Weet je waar ik niet bijkom.
Dat vrouwen hun grote boodschap doen op kantoor. Wij hebben apparte wc's op het werk en regelmatig als ik naar het toilet ga ruik ik het..
Mij lukt dat echt niet...

Mijn vriend snapte niet dat ik het vies vond. Ben ik nou de enige die dit vind Question

Als je bedoelt dat poep niet naar een bos rozen ruikt, geef ik je volledig gelijk. Maar wat ik weer niet snap aan jouw post is of je dit anders ziet bij mannen; los dus van het feit of mannen na die tijd al dan niet hun handen wassen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Mizz_S ma 21 maa 2011 - 6:36

loontjes-power schreef:Weet je waar ik niet bijkom.
Dat vrouwen hun grote boodschap doen op kantoor. Wij hebben apparte wc's op het werk en regelmatig als ik naar het toilet ga ruik ik het..
Mij lukt dat echt niet...

Mijn vriend snapte niet dat ik het vies vond. Ben ik nou de enige die dit vind Question

Dit snap ik dan weer niet. Kom op, daar zijn die wc's toch voor. Moet je het dan maar ophouden tot je thuis bent? Lijkt me ook niet echt prettig eerlijk gezegd.
Dat het vies ruikt en dat ze geen luchtverfrisser spuiten en dat dat vies is daar ben ik het dan wel weer mee eens.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Cheesegirl ma 21 maa 2011 - 6:52

Waar ik mij soms ook echt over verbaas, is dat er in het toilet op bv. het werk nog remsporen in de toiletpot zitten. BAH! Dit zie je zelf toch ook? Dan haal je het toch weg.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Shisha ma 21 maa 2011 - 6:57

Carola589 schreef:Waar ik mij soms ook echt over verbaas, is dat er in het toilet op bv. het werk nog remsporen in de toiletpot zitten. BAH! Dit zie je zelf toch ook? Dan haal je het toch weg.

Oooh dat vind ik ook zo ranzig! Kleine moeite om er even met de borstel doorheen te gaan lijkt mij...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Susan ma 21 maa 2011 - 7:01

Guattari schreef:

Als je bedoelt dat poep niet naar een bos rozen ruikt, geef ik je volledig gelijk. Maar wat ik weer niet snap aan jouw post is of je dit anders ziet bij mannen; los dus van het feit of mannen na die tijd al dan niet hun handen wassen.

Ik denk meer dat ze het gewoon niet in de gaten heeft van mannelijke collega's aangezien ze waarschijnlijk niet geregeld even gaat snuffelen op het mannentoilet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:02

Susan schreef:
Guattari schreef:

Als je bedoelt dat poep niet naar een bos rozen ruikt, geef ik je volledig gelijk. Maar wat ik weer niet snap aan jouw post is of je dit anders ziet bij mannen; los dus van het feit of mannen na die tijd al dan niet hun handen wassen.

Ik denk meer dat ze het gewoon niet in de gaten heeft van mannelijke collega's aangezien ze waarschijnlijk niet geregeld even gaat snuffelen op het mannentoilet.

Dat doe ik altijd wel, even een frisse neus halen bij de herentoiletten. Heerlijk!;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:03

Ik vind het ook wel belangrijk dat je je handen wast na een toiletbezoek. Op mijn werk zijn er collega's die de was doen en dan handschoenen aan doen ( vieze was van onze clienten.. lees : vaak smerige onderboeken etc. )
Nou ik doe bijna nooit handschoenen aan. Ik kijk natuurlijk wel waar ik de was vastgrijp , maar vind mijn handen hierna wassen meer dan voldoende. Als ik echt op alle bacterien moet gaan letten.. pff dan hoef ik op de woongroep op mijn werk, niets meer aan te raken ! want als ik zie hoe mijn clienten met hygiene om gaan en daarna dus deurklinken etc aanraken. Agja soms moet je niet overal bij nadenken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Atelier Madame ma 21 maa 2011 - 7:12

Ik vind jullie echt een beetje vies van alles hoor Embarassed Oke ik was mn handen sowieso wel na een grote boodschap, en spoel ze ff snel af na het plassen.. maar echt heeeel lang met zeep compleet ontsmetten.. daarbij schijt ik gewoon lekker op mn werk hoor als ik moet..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:33

Atelier Madame schreef:Ik vind jullie echt een beetje vies van alles hoor Embarassed Oke ik was mn handen sowieso wel na een grote boodschap, en spoel ze ff snel af na het plassen.. maar echt heeeel lang met zeep compleet ontsmetten.. daarbij schijt ik gewoon lekker op mn werk hoor als ik moet..

Jij hebt het nu over iets geheel anders, namelijk dat jij wel je handen wast en ik had het erover dat deze collega dat niet deed. Vind ik toch wel een heel groot verschil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:34

_Donnaa schreef:
Guattari schreef:Serieus, Donnaa? Ik kan daar echt niet bij.
Ik denk dat ik van de hele dag typen op m`n toetsenbord meer bacteriën op m`n handen krijg dan van het aanraken van WC-papier.. Ik zit namelijk nooit met m`n handen aan m`n uitwerpselen, maar dat zal dan misschien aan mij liggen..

Ik denk er hetzelfde over als Donnaa. Ik was niet altijd mijn handen omdat ik niet aan mijn ontlasting zit en verder niet zo snel ergens vies van ben. Daarbij kan ik dan wel aan de gang blijven want dan kan ik ook geen deurkrukken enzo daar meer aanraken, of de kraan weer uitdraaien etc. Als ik me daar druk om moet maken... Buiten dat vind ik zeep altijd heel erg stinken.

loontjes-power schreef:Weet je waar ik niet bijkom.
Dat vrouwen hun
grote boodschap doen op kantoor. Wij hebben apparte wc's op het werk en
regelmatig als ik naar het toilet ga ruik ik het..
Mij lukt dat echt niet...

Mijn vriend snapte niet dat ik het vies vond. Ben ik nou de enige die dit vind Question

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je er voor kunt kiezen om niet te poepen op kantoor. Als je moet dan moet je toch? Als ik dan niet ga dan krijg ik echt wel buikpijn na een tijd hoor. Ik heb overigens nog nergens gehad dat er bussen op de wc's staan maar meestal is er wel een goede andere oplossing (die aan de deur zitten zeg maar of eens in de zo veel tijd standaard afgaan).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:38

Ik was ook altijd wel mijn handen na het toiletbezoek. Mijn vriend doet dat niet altijd en dat vind ik ook ranzig haha.

Iets anders he, als je samen woont: plast je vriend staand of zittend? Ik wil niet dat hij het staand doet, want dat vind ik ook wel zo ranzig.. Alles spettert overal heen :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 7:44

Carola589 schreef:Waar ik mij soms ook echt over verbaas, is dat er in het toilet op bv. het werk nog remsporen in de toiletpot zitten. BAH! Dit zie je zelf toch ook? Dan haal je het toch weg.

Dat snap ik ook niet, bij ons op het werk gebeurde dat een paar keer achter elkaar en toen heb ik het volgende gedichtje opgehangen:
"Als je hebt gedrukt,
laat dan niet weten dat het is gelukt,
kijk nog even achterom,
en haal de borstel door de kom"

En vanaf dat moment is het niet meer gebeurd smile

OT: ik was altijd mijn handen nadat ik naar de wc ben geweest.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Shisha ma 21 maa 2011 - 7:45

Try schreef:
Carola589 schreef:Waar ik mij soms ook echt over verbaas, is dat er in het toilet op bv. het werk nog remsporen in de toiletpot zitten. BAH! Dit zie je zelf toch ook? Dan haal je het toch weg.

Dat snap ik ook niet, bij ons op het werk gebeurde dat een paar keer achter elkaar en toen heb ik het volgende gedichtje opgehangen:
"Als je hebt gedrukt,
laat dan niet weten dat het is gelukt,
kijk nog even achterom,
en haal de borstel door de kom"

En vanaf dat moment is het niet meer gebeurd smile

OT: ik was altijd mijn handen nadat ik naar de wc ben geweest.

Hahaha die is wel goed! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Filoria ma 21 maa 2011 - 7:50

_Chance schreef:Mijn hemel, als je zelfs daarop moet gaan letten.. Hoe bouw je anders een beetje weerstand op?
Ben ik het helemaal mee eens.

Op mijn werk was ik altijd mijn handen (want daar geef je inderdaad mensen een hand etc.), maar thuis schiet het er wel eens bij in. Sowieso is de hygiëne in dit huis niet om over naar huis te schrijven Embarassed Maar we zijn echt maar heeeel weinig ziek. Dus ik geloof wel in dat 'weerstand opbouwen' verhaal.

Toen Tomas een maand of 6 oud was dacht ik plotseling: hee volgens mij heb ik al heel lang niet meer onder zijn bedje gestofzuigd. Toen lag er dus echt best wel wat stof onder Embarassed Niet goed natuurlijk, maar volgens mij is hij er niet minder van geworden. Hij heeft geen allergieën of astma (tot nu toe) en is zelden ziek.

@Giacomo: Heb jij je vriend serieus verboden om staand te plassen? Haha briljant! Dat zou niet in mij opkomen. Al vind ik het wel smerig als het toilet vies is door hem, want mijn zoontje gaat er nu ook op.
@Try: sorry, maar dat soort briefjes vind ik altijd zo walgelijk. Nog bijna viezer dan de remsporen zelf. (Ik ben vast gek, maar ik zie liever 1 keer een vies toilet dan dat ik 20 keer zo'n briefje zie hangen, word er gewoon onpasselijk van)
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:55

Nou ja, verboden.. Ik heb hem gevraagd of hij wil zitten en dat doet hij nu. Ik vind het echt smerig dat er overal spetters urine zitten hoor. Ik bedoel, het is toch een kleine moeite om gewoon even te gaan zitten? Ik hang er toch ook niet boven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:59

Giacomo schreef:Nou ja, verboden.. Ik heb hem gevraagd of hij wil zitten en dat doet hij nu. Ik vind het echt smerig dat er overal spetters urine zitten hoor. Ik bedoel, het is toch een kleine moeite om gewoon even te gaan zitten? Ik hang er toch ook niet boven?

Eens! Alleen mijn vriend luisterd niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 2 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum