Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vies probleempje...

+12
Sterre
Caroow
Siem
Rush
Laurientje
Bliss
Esperanza
Paper Crown
Balloon
Blond
Carra
Tania
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Vies probleempje...

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 0:02

Ok, dit is echt een onderwerp waar ik niet van weet waar ik het moet plaatsen, maar heb advies nodig... In het huis waar ik woon deel ik de wasmachine met mijn huisgenoot. Nu heb ik op zijn kamer al een paar keer vuile was zien liggen (boxershorts) en als ik zeg vuil, bedoel ik ook echt vuil. :O Ik kon er niet omheen qua blik en mijn god... het leek er serieus op alsof hij een de helft van de grote boodschap zeg maar op het toilet doet en de andere helft in z'n boxershort! Dit is me nu een aantal keren opgevallen, maar laten we eerlijk zijn.. Hoe kan ik dit in godsnaam gaan zeggen? Ik vind het een smerig idee dat we dezelfde wasmachine gebruiken, dus ik gooi er van tevoren altijd een middeltje in dat de hele wasmachine reinigt. Agressief spul, volgens mij... Maar dan nog; bah! Ik weet dus echt niet of het toeval was dat ik dit nu een aantal keren heb gezien (hij legt z'n was voor de badkamer en die boxershorts lagen dus 'bloot' daar. Wat kan ik nou het beste doen? Er is toch geen enkele manier waarop ik dit tactisch kan brengen? Maar goed, om nu telkens naar een wasserette te gaan, wordt ook een duur grapje en heel onhandig. Help!! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Tania wo 24 apr 2013 - 0:16

Maar wat wil je gaan zeggen dan? Dat hij zijn eigen ondergoed niet vies mag maken? Ik zou het eerlijk gezegd nogal vreemd vinden als je hierover iets zou zeggen. 1 keer in de zoveel tijd gewoon de wasmachine op 90 graden laten draaien en eventueel een speciaal spulletje erbij. Ik zou me er echt niet druk om maken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 0:28

Wat hij met z'n eigen ondergoed doet zal me jeuken uiteraard. Feit is natuurlijk wel dat we een wasmachine delen en ik weet niet hoe jij dat ziet, maar een heel fris idee is dat niet, toch? Misschien zie jij dat anders, maar ik vind dat echt geen prettige gedachte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Carra wo 24 apr 2013 - 0:30

Dat is inderdaad geen prettige gedachte, maar een wasmachine is natuurlijk wel bedoeld om de was schoon te maken.

Dus als hij zijn ranzige boxers er in gooit, komen ze er schoon uit en is alle ranzigheid ook uit de machine weggespoeld. Het is niet zo dat er nog restjes overblijven. Het idee is wel heel goor, maar volgens mij is je wasmachine gewoon schoon van binnen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Tania wo 24 apr 2013 - 0:32

Ik snap de gedachte wel maar ik gooi zelf ook vieze ondergepoepte kleding van mn kinderen in de wasmachine en daarna mijn eigen kleding. En op mijn werk ook regelmatig hele vieze onderbroeken en andere kledingstukken en daarna gewoon weer de andere kleding. De andere was daarna komt er gewoon lekker ruikend en schoon uit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Blond wo 24 apr 2013 - 0:34

OH gatverdamme! Ik zou ook voor elke was die ik zou draaien een kookwas draaien met een vaatwastablet hoor.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Balloon wo 24 apr 2013 - 0:36

Ja, het is goor. Maar zolang jouw was en zijn was niet te gelijk de machine in gaan, is er geen probleem volgens mij. Alles spoelt weer weg.

Het enige wat hier wel eens blijft hangen, zijn haren of etensresten als de jongens hebben gespuugd. Poep spoelt gewoon weg.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Paper Crown wo 24 apr 2013 - 0:40

Iewl!!!! Nou sorry.. Ik zou dit echt niet leuk vinden en OOK niet denken he lekker pasgewassen kleding. Gatver. PLUS poepbacterien overleven die 90graden helaas..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 0:41

Thnx voor de reacties. Dan blijf ik vooralsnog gewoon dat extra spul erin gooien voordat ik ga wassen en vertrouw ik er idd op dat er geen 'restjes' achterblijven in de wasmachine. Ik snap dat er ook gezinnen zijn met kinderen die dit hebben, maar come on... we hebben het over een 'gezonde, volwassen man' die nergens aan lijdt in dit opzicht. Ik kan er misselijk van worden als ik het zie en nu ik het dus weet, word ik er niet heel blij van. Wat hij met z'n boxershorts doet maakt me niet uit, maar ik hoef het niet te zien/weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Esperanza wo 24 apr 2013 - 0:42

Ik kan het me wel voorstellen. Ook al is de wasmachine helemaal schoon, het idee alleen al dat jouw kleding in dezelfde trommel als zijn boxers zit.
Ik zou hier denk ik niets over durven zeggen, en ik weet ook niet of het iets is waar je wat over kunt zeggen.
Dus ik zou de wasmachine zo schoon mogelijk proberen te houden, door 'em op 90 graden te laten draaien of er iets in te doen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 0:43

Paper Crown schreef:Iewl!!!! Nou sorry.. Ik zou dit echt niet leuk vinden en OOK niet denken he lekker pasgewassen kleding. Gatver. PLUS poepbacterien overleven die 90graden helaas..

Dit wilde ik niet weten!!! Wink Tips? Ik weet echt niet zo goed of ik het kan maken hier iets van te zeggen, want hoe je het ook wendt of keert, dit wordt een awkward gesprek... :O Wat ik dus nu telkens doe is er zelf spul ingooien dat alles reinigt en daarna was ik m'n eigen kleding. Dat spul reinigt de hele wasmachine en is vrij agressief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Bliss wo 24 apr 2013 - 0:44

Kun je niet een goedkope, tweedehandse wasmachine voor jezelf op de kop tikken?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 0:49

Bliss schreef:Kun je niet een goedkope, tweedehandse wasmachine voor jezelf op de kop tikken?

Ook al zou ik dat willen, ik kan 'm niet (meer) kwijt in huis. En ik vermoed dat dit net zo goed vragen zal opwekken. Maar het is vanwege ruimtegebrek geen optie.

Voor degenen die goed zijn in visualiseren (Wink), het is niet zo dat het stukjes zijn hoor, maar opgedroogde sporen - veel sporen. Er kunnen dus geen stukjes overblijven. Ieeuwh, sorry als dit te duidelijk omschreven is, maar ik word beroerd van het idee dat er wel eens iets kon blijven 'hangen'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Paper Crown wo 24 apr 2013 - 0:49

Guattari schreef:
Bliss schreef:Kun je niet een goedkope, tweedehandse wasmachine voor jezelf op de kop tikken?

Ook al zou ik dat willen, ik kan 'm niet (meer) kwijt in huis. En ik vermoed dat dit net zo goed vragen zal opwekken. Maar het is vanwege ruimtegebrek geen optie.

Voor degenen die goed zijn in visualiseren (Wink), het is niet zo dat het stukjes zijn hoor, maar opgedroogde sporen - veel sporen. Er kunnen dus geen stukjes overblijven. Ieeuwh, sorry als dit te duidelijk omschreven is, maar ik word beroerd van het idee dat er wel eens iets kon blijven 'hangen'.

Dan veegt ie zijn reet gewoon niet af.. of een natte scheet.. haha
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 0:59

Tania schreef:Ik snap de gedachte wel maar ik gooi zelf ook vieze ondergepoepte kleding van mn kinderen in de wasmachine en daarna mijn eigen kleding. En op mijn werk ook regelmatig hele vieze onderbroeken en andere kledingstukken en daarna gewoon weer de andere kleding. De andere was daarna komt er gewoon lekker ruikend en schoon uit.

Maar dit is toch iets geheel anders? Het zijn jouw kinderen en ook al is poep nooit lekker, toch lijkt het me van je eigen kinderen minder ranzig dan van een huisgenoot. Op je werk was je je eigen kleding toch ook niet? Ik vind het een wezenlijk verschil, in beide gevallen, met wat ik omschreef. Wij zijn huisgenoten, niets meer of minder. Je eigen kind die over je heen spuugt is toch ook 'anders' dan een kindje van een ander dat veel verder bij je vandaan staat? Voor mij gaat dit iig wel op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Laurientje wo 24 apr 2013 - 1:00

Huh.. Nee gatvérdamme!

Ik zou er ook echt vies van zijn, juk.. Neutral

Als mijn zoontje van drie een vieze onderbroek heeft zet ik die dus echt eerst in een emmer met vanisch voordat ik m in t wasmachine stop.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Blond wo 24 apr 2013 - 1:00

Dit doet me echt denken aan Sex and the City, dat Miranda de remsporen van Steve in zijn onderbroeken ontdekt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Rush wo 24 apr 2013 - 1:02

Hij veegt z`n reet af met z`n boxershort.

Ik ken mezelf en op een gegeven moment zou ik hem gewoon vragen om WC-papier te gaan gebruiken. Of dat hij z`n boxers eerst op de hand uit gaat spoelen in een emmer.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Laurientje wo 24 apr 2013 - 1:04

Rush schreef:Hij veegt z`n reet af met z`n boxershort.

Ik ken mezelf en op een gegeven moment zou ik hem gewoon vragen om WC-papier te gaan gebruiken. Of dat hij z`n boxers eerst op de hand uit gaat spoelen in een emmer.

Maar hoe begin je zo'n gesprekje? Ik ehhh heb je boxers toevallig zien liggen oid.. Afijn lijkt mij best gênant.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Rush wo 24 apr 2013 - 1:07

Laurientje schreef:
Rush schreef:Hij veegt z`n reet af met z`n boxershort.

Ik ken mezelf en op een gegeven moment zou ik hem gewoon vragen om WC-papier te gaan gebruiken. Of dat hij z`n boxers eerst op de hand uit gaat spoelen in een emmer.

Maar hoe begin je zo'n gesprekje? Ik ehhh heb je boxers toevallig zien liggen oid.. Afijn lijkt mij best gênant.
Nou, daar kan ik heel hard in zijn.

Hee Henk, als je je reet liever afveegt met je boxershort dan met wc-papier dan heb ik liever dat je ze eerst even uitwast voordat ze in de wasmachine gaan waar ook onze nette was in moet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Tania wo 24 apr 2013 - 1:08

Guattari schreef:
Tania schreef:Ik snap de gedachte wel maar ik gooi zelf ook vieze ondergepoepte kleding van mn kinderen in de wasmachine en daarna mijn eigen kleding. En op mijn werk ook regelmatig hele vieze onderbroeken en andere kledingstukken en daarna gewoon weer de andere kleding. De andere was daarna komt er gewoon lekker ruikend en schoon uit.

Maar dit is toch iets geheel anders? Het zijn jouw kinderen en ook al is poep nooit lekker, toch lijkt het me van je eigen kinderen minder ranzig dan van een huisgenoot. Op je werk was je je eigen kleding toch ook niet? Ik vind het een wezenlijk verschil, in beide gevallen, met wat ik omschreef. Wij zijn huisgenoten, niets meer of minder. Je eigen kind die over je heen spuugt is toch ook 'anders' dan een kindje van een ander dat veel verder bij je vandaan staat? Voor mij gaat dit iig wel op.

Nee voor mij telt dat niet maar volgens mij ben ik een van de weinigen zo te lezen dus misschien ben ik gewoon ranzig Laughing .

Ik spoel de ondergepoepte kleding ook wel uit maar dan is het nogsteeds vies. En poep is poep of het nou van mn kinderen is of van iemand anders. Als mijn kleding vies wordt op mn werk gooi ik het ook gewoon daar in de was, ik heb er eerlijk gezegd ook nooit over nagedacht dat dat vies zou zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Laurientje wo 24 apr 2013 - 1:10

Rush schreef:
Laurientje schreef:
Rush schreef:Hij veegt z`n reet af met z`n boxershort.

Ik ken mezelf en op een gegeven moment zou ik hem gewoon vragen om WC-papier te gaan gebruiken. Of dat hij z`n boxers eerst op de hand uit gaat spoelen in een emmer.

Maar hoe begin je zo'n gesprekje? Ik ehhh heb je boxers toevallig zien liggen oid.. Afijn lijkt mij best gênant.
Nou, daar kan ik heel hard in zijn.

Hee Henk, als je je reet liever afveegt met je boxershort dan met wc-papier dan heb ik liever dat je ze eerst even uitwast voordat ze in de wasmachine gaan waar ook onze nette was in moet.
lol! Gelijk heb je hoor maar je moet dat wel ballen hebben om dat te zeggen, ik ben zelf echt een schijterd daarin.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Rush wo 24 apr 2013 - 1:12

Ik werk al 6 jaar in een mannenbedrijf en zij kunnen ook echt enorm ranzig zijn. Thank god zie ik hun onderbroeken nooit, haha. Maar daar heb ik wel geleerd om m`n mond open te trekken.

Maar ze laten bijvoorbeeld wel schaamharen achter op de bril. Na een paar keer netjes vragen of ze 'gewoon eens willen kijken' wat ze op de bril achter laten veranderde er niets. Op een gegeven moment ben ik het dan zat en toen heb ik gezegd dat als ze niet de moeite willen nemen om hun zak te scheren dat ze dan op z`n minst het schaamhaar van de pot kunnen vegen.

Klaar.

Geen haar meer gezien. cheers
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Laurientje wo 24 apr 2013 - 1:16

Rush schreef:Ik werk al 6 jaar in een mannenbedrijf en zij kunnen ook echt enorm ranzig zijn. Thank god zie ik hun onderbroeken nooit, haha. Maar daar heb ik wel geleerd om m`n mond open te trekken.

Maar ze laten bijvoorbeeld wel schaamharen achter op de bril. Na een paar keer netjes vragen of ze 'gewoon eens willen kijken' wat ze op de bril achter laten veranderde er niets. Op een gegeven moment ben ik het dan zat en toen heb ik gezegd dat als ze niet de moeite willen nemen om hun zak te scheren dat ze dan op z`n minst het schaamhaar van de pot kunnen vegen.

Klaar.

Geen haar meer gezien. cheers
cheers
Maar idd als je in een mannenbedrijf zit leer je t wel!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 1:17

@Rush: wekelijks leg ik nieuw wc-papier neer bij het toilet boven, dus het wordt al door hem gebruikt.Wink

Het is lastig voor mij om over te beginnen, want we zijn vrienden die in een huis wonen, maar hebben geen relatie.

@Blond: jaaaaaa, idd! Daar moest ik ook aan denken!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vies probleempje... Empty Re: Vies probleempje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum