Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik blijf het vies vinden...

+29
Printje
Mamsie
Sterre
Kabouter
Caroow
Jerry
Jeanette
Ella
Caresses
Bolleke
Zora
kimz
Laquisia
Filoria
Try
Atelier Madame
Shisha
Cheesegirl
Mizz_S
Fearie
Suus
Susan
TNMN
loura
Moezie
Blond
Kqip
VeryCherry
silly-one
33 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Sterre ma 21 maa 2011 - 23:57

Nee, ik vraag het ook niet aan mijn vriend. Wel om het schoon achter te laten, maar hoe dat interesseert me niet.

Trouwens, ik ging net naar het toilet en nu hangen hier allemaal briefjes op de damestoiletten of mensen het na gebruik schoon achter willen laten. Toeval! Maar het is ook echt nodig, niet normaaal. Ik schaam me soms diep voor de toiletten in de buurt van de ingang, waar ook veel externen komen. BAH.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 0:46

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Jerry di 22 maa 2011 - 1:26

kruimelje schreef:Oeh wat zijn we toch allemaal op onze teentjes getrapt, als jullie mannen zittend moeten plassen is dat toch goed, ik zeg nergens dat ze meoten gaan staan. Alleen ik zou dat nooit van mijn man en vriend gaan vragen.

Ik snap het even niet meer..

Je zou niet van 'm gaan vragen of ie zittend wil plassen. Maar als ie dat doet, zou je dan wel vragen of hij het staand wil gaan doen?
Als dat niet zo is, heb je dus nergens problemen mee en maken we er met z'n allen een mooi verhaal van :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:39

Giacomo schreef:Nou ja, verboden.. Ik heb hem gevraagd of hij wil zitten en dat doet hij nu. Ik vind het echt smerig dat er overal spetters urine zitten hoor. Ik bedoel, het is toch een kleine moeite om gewoon even te gaan zitten? Ik hang er toch ook niet boven?

Spuitelf zegt +1

Ook eens met degenen die zeggen "kleine moeite om de borstel door de wc te halen na gebruik" en ook eens met de dames die gewoon poepen op het werk. Als je moet, dan moet je. Van ophouden krijg ik iig een zere buik Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Bolleke di 22 maa 2011 - 9:58

Jerry schreef:
kruimelje schreef:Oeh wat zijn we toch allemaal op onze teentjes getrapt, als jullie mannen zittend moeten plassen is dat toch goed, ik zeg nergens dat ze meoten gaan staan. Alleen ik zou dat nooit van mijn man en vriend gaan vragen.

Ik snap het even niet meer..

Je zou niet van 'm gaan vragen of ie zittend wil plassen. Maar als ie dat doet, zou je dan wel vragen of hij het staand wil gaan doen?
Als dat niet zo is, heb je dus nergens problemen mee en maken we er met z'n allen een mooi verhaal van :P

Ik zou hem nooit vragen om staand te gaan plassen haha.. Nee maar ook niet om zittend te gaan plassen, ik vind staand gewoon sexier. Niet dat ik dan denk van jemig wat sexy, maar gewoon het idee.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Mamsie di 22 maa 2011 - 10:01

Hier ook staandplassers. Gelukkig maakt de oudste de boel schoon. De andere plast netjes maar de derde is net een wilde tuinslang.
Zucht
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Caresses di 22 maa 2011 - 18:28

Mamsie schreef:Hier ook staandplassers. Gelukkig maakt de oudste de boel schoon. De andere plast netjes maar de derde is net een wilde tuinslang. Zucht

Hahaha Very Happy leuk omschreven. Kan je hem niet aanleren om te gaan zitten?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Printje wo 23 maa 2011 - 2:09

silly-one schreef:
_Donnaa schreef:
Nee.. Het merendeel van de bevolking schijnt dit alleen te doen als er mensen staan te kijken.. Grotendeels op openbare toiletten dus, enzo..

Wel raar eigenlijk. Ik weet dat ik het als klein kind niet altijd deed. Toch is bij mij de knop omgegaan op een bepaald moment. En zeker nu ik voor de klas sta. Bij de kleuters was ik tussendoor ook mijn handen omdat die vaak de grootste besmettingsbron zijn. Niet omdat ik smet vrees heb, maar puur voorkomend dat ik straks ziek thuis zit of andere kinderen ziek maak.

hahhaa ik heb ook kleuters en was mijn handen ook regelmatig maar wat denk je van het in je gezicht niesen wat ze de hele dag door doen haha. Ik heb tegenwoordig een mega weerstand (even afkloppen) dankzij mijn lieve kleuters;) Ze maken me immuum voor ziektes
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Raindrop wo 23 maa 2011 - 5:22

Oh ik vind dat ook vies. Hier op het werk heb ik het ook al zien gebeuren.

wat ik ook vies vindt zijn de toetsenborden op het werk.
Hier worden regelmatig plaatsen verwisseld en ik vind het gewoon een vies idee dat iedereen aan die toetsenborden heeft gezeten :p
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Pussycat wo 23 maa 2011 - 23:16

Wist je trouwens dat als een man zittend plast dat veel beter is dan staand?
- De blaas wordt veel beter geleegd.
- onderzoek wijst uit dat mannen die staand plassen, van hun knie tot hun buik kleine spatjes urine over zich heen krijgen (en dan laten we de rand en de grond nog even buiten beschouwing)
- En zittend plassen schijnt ook beter te zijn ter voorkoming van prostaatkanker

Maar goed... mijn man blijft ook eigenwijs staan Laughing


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 0:29

Pussycat schreef:Wist je trouwens dat als een man zittend plast dat veel beter is dan staand?
- De blaas wordt veel beter geleegd.
- onderzoek wijst uit dat mannen die staand plassen, van hun knie tot hun buik kleine spatjes urine over zich heen krijgen (en dan laten we de rand en de grond nog even buiten beschouwing)- En zittend plassen schijnt ook beter te zijn ter voorkoming van prostaatkanker

Maar goed... mijn man blijft ook eigenwijs staan Laughing


Gatverdamme..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  minoessepoes do 24 maa 2011 - 1:05

Snowflake schreef:Oh ik vind dat ook vies. Hier op het werk heb ik het ook al zien gebeuren.

wat ik ook vies vindt zijn de toetsenborden op het werk.Hier worden regelmatig plaatsen verwisseld en ik vind het gewoon een vies idee dat iedereen aan die toetsenborden heeft gezeten :p

Ik heb standaard dethol doekjes in mijn tas zitten om toetsenbord/muis en telefoon schoon te maken. Als ik er niet ben dan maken ook andere mensen gebruik van mijn computer en telefoon en soms zit er gewoon echt make-up op de hoorn van de telefoon ed, dat vind ik echt vies!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Melis_je do 24 maa 2011 - 1:12

Jen_ schreef:
Nou nou 'ik moet niet meteen zo dom doen?' Lekker druppeljes wegvegen, want daar wordt het schoon van! Moet gelijk een sopje overheen hoor, anders vind ik het echt smerig. Mijn vriend moet helemaal niks, heb alleen liever dat hij zit. Maar ik kan hem niet dwingen te zitten.
Niet om je smetvrees aan te praten, en niet dat het me aangaat, maar maak je ook schoon voor de seks? Dezelfde bacteriën.
Ik ben vies van bijna alle wc's. Bah! Het idee dat iedereen z'n kont erop neerlegt. Maar ik weet wel dat het eigenlijk wel meevalt. Ik vind mannen die zittend plassen ook onaantrekkelijk. Het beeld vind ik gewoon niet mooi (net als mannen in kleding die ik lelijk vind), maar ook het idee dat hij dus z'n kont op die vieze wc's neerlegt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Melis_je do 24 maa 2011 - 1:18

Raken ze het porselein ook als ze zitten? Dat zou ik nog veel smeriger vinden. Dan zou ik zeker geen seks meer willen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 1:32

Jen_ schreef:
kruimelje schreef:Ik was mijn handen in openbare gelegenheden wel altijd, maar ik zou nooit mijn man of vriend zittend laten plassen. Een ex deed dat en ik gruwelde daar zo van.. Ieuw als ik er nu aan denk nog zelf, al het mannelijke en aantrekkelijke was er meteen van af.

Ja want plas-spetters is veel sexier en mannelijker ook. Ik word ook altijd heel opgewonden als ik plas op de grond zie liggen. "Oh wat sexy mijn man staat als 'ie plast!" En bespring hem dan zodra ik van het toilet af kom.

lol! lol! lol!

Zie dit nu pas maar zit hardop te lachen hier Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 17:17

Ik vind het ook vies, maarja, heb je er wel eens bij nagedacht hoe vies geld eigenlijk is? Of toetsenborden, of karretjes in de supermarkt, of bussen.. Ik denk dat de toilet nog 1 van de schoonste plekken is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik blijf het vies vinden... - Pagina 5 Empty Re: Ik blijf het vies vinden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum