Kerstkaarten topic.
+13
Flinder
Caresses
Coccinelle
ekiaam87
Silver
Sarah1985
SnowWhite
Roze Roos
Sjaantje
momo
Caroow
Jeanette
Japie
17 plaatsers
Pagina 10 van 10
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Kerstkaarten topic.
Ik moet er nog 1 sturen, maar ben ff het spoor bijster naar wie.
Ik had gestuurd naar Burned Flower en?
Ik heb kaartje gehad van Gekje & Dromertje geloof ik
Wie mist er dus nog een kaartje haha
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet nog één kaartje versturen, ik heb alleen geen idee aan wie Jaa, ik weet wel naar wie ik eentje stuur. Ik kan diegene alleen niet linken aan iemand op het forum. Het kaartje is geschreven met paarse stift. Ben jij dat Smikkel? Er stond een heel snoezig katje op de voorkant.
Gast- Gast
Dat zie je toch gewoon op je kaartjes?ekiaam87 schreef:Ik moet er nog 1 sturen, maar ben ff het spoor bijster naar wie.
Gast- Gast
Hmm wel weird. Deze week moet ie echt op de bus, ik heb alleen geen postzegels en ik vergeet ze steeds..
Gast- Gast
Vancity_girl schreef: nummer vier is ook binnen. Duurt even maar dan heb je wel wat. Thanks, Suzan ( je forum naam staat er niet bij)
Dat was ik. Fijn dat het kaartje na 3,5 week (!) toch nog is aangekomen!
Evan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 66
Registratiedatum : 22-12-10
Wat hebben sommige kaarten er lang overgedaan! Wel fijn dat ze uiteindelijk toch nog zijn aangekomen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ja in mijn geval moeten de kaarten natuurlijk wel een hele oceaan over en dan nog een heel continent.
Maar 3,5 week is echt lang.
Kreeg dinsdag een geboortekaartje uit Nederland en dat kindje is de donderdag ervoor geboren. Dus het kan wel heel snel. Geen idee waarom het dan soms zo lang duurt.
Maar 3,5 week is echt lang.
Kreeg dinsdag een geboortekaartje uit Nederland en dat kindje is de donderdag ervoor geboren. Dus het kan wel heel snel. Geen idee waarom het dan soms zo lang duurt.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
ekiaam87 schreef:Ik moet er nog 1 sturen, maar ben ff het spoor bijster naar wie.
Ik heb wel een kaartje van je gehad!
Ik moet nog één kaartje ontvangen, maar beide retourkaartjes heb ik al wel! Ik ben heel benieuwd of ik 'm nog ga krijgen.
Ik heb trouwens kaartjes gestuurd naar Ekiaam87 en Gekje en ik heb een kaartje ontvangen van Brennus
Gast- Gast
Ik moet nog éen retourkaartje krijgen, weet zo alleen even niet van wie. Maar ik heb de hoop maar opgegeven
Gast- Gast
Vandaag lag mijn laatste kaartje in de bus.
Dankjewel, Zusje van Bert! En ik zal mijn best doen om niet meer zo veel in het Nachtcafé rond te hangen...
Dankjewel, Zusje van Bert! En ik zal mijn best doen om niet meer zo veel in het Nachtcafé rond te hangen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ohohohoh, Maple is weer schandaaalig bezig en biedt bij deze héél veel excuses aan aan Smikkell en Cocinelle. Ik heb er nooit meer aan gedacht mijn retourkaartjes te versturen, zag dit topic wel steeds voorbij komen en durfde 'm eigenlijk niet meer te openen, bang voor boze reacties en ik neem me ook keer op keer voor om een kaartje te sturen, maar zo gauw ik het forum afsluit, vergeet ik het ook weer... Sorry
Een kerstkaartje hoef ik inmiddels niet meer te sturen, maar jullie houden nog wat van me tegoed!!
Een kerstkaartje hoef ik inmiddels niet meer te sturen, maar jullie houden nog wat van me tegoed!!
Gast- Gast
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
Pagina 10 van 10
Permissies van dit forum: