Kerstkaarten topic.
+13
Flinder
Caresses
Coccinelle
ekiaam87
Silver
Sarah1985
SnowWhite
Roze Roos
Sjaantje
momo
Caroow
Jeanette
Japie
17 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Kerstkaarten topic.
Nou alles is toch wel weer op gang, gister al... Er ligt nog wel sneeuw maar overal waar je loopt is ergens wel een goed paadje te vinden enzo. Zelfs veel fietspaden zijn goed schoon.
Gast- Gast
Dan vind ik het ook wel apart. Ik weet dat het heel druk is op het moment bij TNT, maar er moet toch wel gewoon bezorgd worden. Ben je de enige die geen post krijgt in je straat?>
Gast- Gast
Lagom schreef:Ik heb vandaag weer geen post gehad... Ik begin me eenzaam te voelen, wat is er met mijn postbode aan de hand?
ik heb ook al 3 dagen geen post gehad, terwijl ik ook nog wat andere post verwacht, ik doe dus mee met me eenzaam voelen
Gast- Gast
Mijn ouders wonen in dezelfde straat maar ontvangen ook al een aantal dagen geen post. Mijn zusje woont net in een andere wijk maar heeft het zelfde verhaal...
Gast- Gast
Hm, dat vind ik best wel apart. Maar vervelend is het wel, zeker omdat je nu natuurlijk ook je belangrijke post niet krijgt.
Gast- Gast
reva_, dank je wel voor je kaartje, nog net op tijd Die van jou stuur ik direct op, denk wel dat ie niet meer voor de kerst aankomt :face: Maar dan heb je altijd nog een nieuwjaarsgroet
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Inmiddels beginnen deze week de kaarten toch binnen te stromen na een aantal dagen helemaal geen post; ik voelde me al heel eenzaam, maar heb inmiddels 15 kaarten mogen ontvangen Haha. Burnedflower & meisje die alleen haar eigen naam heeft gezet, bedankt voor de kaartjes, hopelijk hebben jullie die van jou ook snel.
Gast- Gast
Minella schreef:Inmiddels beginnen deze week de kaarten toch binnen te stromen na een aantal dagen helemaal geen post; ik voelde me al heel eenzaam, maar heb inmiddels 15 kaarten mogen ontvangen Haha. Burnedflower & meisje die alleen haar eigen naam heeft gezet, bedankt voor de kaartjes, hopelijk hebben jullie die van jou ook snel.
Ik denk dat ik mijn naam er niet heb op gezet, klopt dat? Echt dom, ben het volgens mij bij iedereen vergeten te doen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet nog 2 kaarten ontvangen. Ben benieuwd of ze nog aan komen. Verschillende kaarten die ik heb verstuurd zijn ook niet aan gekomen. Zo jammer.
Japie- Kletskop
Maris84 schreef:Minella schreef:Inmiddels beginnen deze week de kaarten toch binnen te stromen na een aantal dagen helemaal geen post; ik voelde me al heel eenzaam, maar heb inmiddels 15 kaarten mogen ontvangen Haha. Burnedflower & meisje die alleen haar eigen naam heeft gezet, bedankt voor de kaartjes, hopelijk hebben jullie die van jou ook snel.
Ik denk dat ik mijn naam er niet heb op gezet, klopt dat? Echt dom, ben het volgens mij bij iedereen vergeten te doen.
Ja, jij bent het! Dankjewel
Gast- Gast
Minella schreef:Maris84 schreef:Minella schreef:Inmiddels beginnen deze week de kaarten toch binnen te stromen na een aantal dagen helemaal geen post; ik voelde me al heel eenzaam, maar heb inmiddels 15 kaarten mogen ontvangen Haha. Burnedflower & meisje die alleen haar eigen naam heeft gezet, bedankt voor de kaartjes, hopelijk hebben jullie die van jou ook snel.
Ja, jij bent het! Dankjewel
Graag gedaan
Japie- Kletskop
Minella schreef:Inmiddels beginnen deze week de kaarten toch binnen te stromen na een aantal dagen helemaal geen post; ik voelde me al heel eenzaam, maar heb inmiddels 15 kaarten mogen ontvangen Haha. Burnedflower & meisje die alleen haar eigen naam heeft gezet, bedankt voor de kaartjes, hopelijk hebben jullie die van jou ook snel.
hehe ik was al in spanning wanneer de kaart zijn 317 km had afgelegd
Maar mooi dat ie er is
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Lagom schreef:Ik heb vandaag weer geen post gehad... Ik begin me eenzaam te voelen, wat is er met mijn postbode aan de hand?
Je bent niet eenzaam, ik doe met je mee. Nog steeds geen post. En hier ( Canada) ligt geen sneeuw en heeft de post niet gestaakt.
Baal echt super erg, niet eens zo zeer om de kerstkaarten, die komen dan na de kerst wel. Mijn moeder heeft een cadeautje opgestuurd en dat heb ik dus ook nog niet gehad. Elke keer als ik haar spreek vraagt ze of ik het al heb gehad, en ik ben zo benieuwd wat er in zit!!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik moet er nog eentje ontvangen. Van de andere drie meiden heb ik al een kaartje gekregen en retour gestuurd!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Wat rot Vancity_girl dat je ook niets gehad hebt. Zeker zo'n pakketje van je moeder, kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt! Ik heb gister EINDELIJK weer post gehad haha! Hele dikke stapel en ook het kadootje voor mijn vader dat ik had besteld en eigenlijk dinsdag al bezorgd had moeten zijn. Pfff, net op tijd dus . Ook kerstkaarten maar niets van het forum. Ik hoop dat mijn drie kaarten inmiddels toch wel aangekomen zijn maar ik lees hier niets...
Gast- Gast
Ik heb geen kaartje van je gehad Lagom en ook niet naar je verstuurd. Wel 2 andere Ekiaam & Dromertje.
Gast- Gast
Dat had je natuurlijk best even kunnen doen tssss, wat een teleurstelling weer!
Gast- Gast
Lagom schreef:Dat had je natuurlijk best even kunnen doen tssss, wat een teleurstelling weer!
Volgens mij moest jij mij een kaartje sturen. Ik heb nog niks ontvangen.
Japie- Kletskop
Gekje schreef:Ik heb geen kaartje van je gehad Lagom en ook niet naar je verstuurd. Wel 2 andere Ekiaam & Dromertje.
dat is mooi!
ik moet nog 1 kaartje terugsturen, geen tijd gehad, sorry!! maar ik ga er nog wel 1 sturen hoor
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Maris84 schreef:Lagom schreef:Dat had je natuurlijk best even kunnen doen tssss, wat een teleurstelling weer!
Klopt en ik heb toch echt iets op de bus gedaan . Sorry! Ik hoop dat hij nog wel komt, anders stuur ik gewoon een ander leuk kaartje hoor... Maar toch jammer...
Gast- Gast
Lagom schreef:Maris84 schreef:Lagom schreef:Dat had je natuurlijk best even kunnen doen tssss, wat een teleurstelling weer!
Klopt en ik heb toch echt iets op de bus gedaan . Sorry! Ik hoop dat hij nog wel komt, anders stuur ik gewoon een ander leuk kaartje hoor... Maar toch jammer...
Daar kan jij niks aan doen hoor! Ik heb ook verschillende kaartjes op de bus gedaan en daarvan zijn er ook een aantal niet aan gekomen. Ik had je retourkaartje al klaar liggen. Zal hem morgen op de bus doen voor je. Dan hoop ik dat je hem nog hebt voor oud en nieuw.
Japie- Kletskop
Heb je mijn kaartje ontvangen?Paris1985 schreef:Ik heb mijn kaartjes ontvangen. Moet nog 1 retour kaartje.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik mis nog altijd één kaartje, en het retourkaartje voor Coccinelle moet nog op de bus, sorry Ik ben er echt niet meer aan toe gekomen... Morgen gaat hij gelijk op de bus!!
Verder vraag ik me stiekem al af wie de tweede persoon is die mij een kaartje moest sturen, en of die persoon het kaartje ook verstuurd heeft.
Verder vraag ik me stiekem al af wie de tweede persoon is die mij een kaartje moest sturen, en of die persoon het kaartje ook verstuurd heeft.
Gast- Gast
Ik zou ook nog twee kaartjes moeten krijgen en er dan nog één terugsturen. Kaartjes van familie zijn wel aangekomen, dus er wordt hier wel bezorgd. Ik hoop dat ze nog voor het nieuwe jaar komen.
momo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 27
Registratiedatum : 01-12-10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: