Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

+10
Pompoen
nina
Susan
Lenthe
Printje
Ella
Niene
loura
Antibes
Lejow
14 plaatsers

Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:08

Wat doen jullie als je wel kerstkaarten ontvangt, maar je zelf eigenlijk niks wilt sturen? Stuur je gewoon niks of stuur je alsnog een kaartje naar de personen van wie je iets hebt ontvangen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:09

Ik ontvang ze wel, maar ik stuur dit jaar niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Lejow wo 21 dec 2011 - 7:09

Wij hebben ook veel kaartjes gehad, en ik doe zelf eigenlijk niet aan sturen, vind het zo'n gedoe Embarassed
Ik heb de mensen van wie ik de mail heb, een mailtje gestuurd en een berichtje voor iedereen op hyves en facebook gezet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 7:14

Nee, ik stuur eigenlijk nooit kerstkaarten. Elk jaar krijg ik er wel een paar, van een vriendin of een tante of een neef. Maar ik ga dan niet opeens toch een kaart kopen om er een terug te sturen. Ik bedank wel telefonisch voor het kaartje ofzo.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  loura wo 21 dec 2011 - 7:19

Nik sturen... Ik stuur elk jaar best veel kaarten maar krijg best weinig terug... Dus dit jaar stuur ik niks. Heb er geen zin in. Als ik mensen spreek die wel gestuurd hebben naar mij zeg ik dat ik dit jaar niks stuur.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Niene wo 21 dec 2011 - 7:20

Heb dit jaar heel selectief kaarten gestuurd,alleen degene waar ik een kaart van heb gekregen heeft er 1 terug gehad.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:25

Wij sturen nooit kerstkaarten, maar krijgen er vaak wel een heleboel. Dit jaar zijn we verhuisd naar een nieuw huis en nu hebben we van de buren een kaartje in de bus gekregen. Daar gaan we wel maar een kaartje terug in de bus doen om te voorkomen dat de buren er iets raars van gaan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:28

Ik vergeet gewoon dat het bijna kerst is, voor mijn gevoel duurt het nog wel even Embarassed

Heb vandaag 1 kerstkaart gekocht en dat is de enige die ik stuur. En hij is verschrikkelijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:42

Ik heb dit jaar flink gefaald. Heb het zo druk en ben steeds zo gaar dat ik ze vergeet. Ik heb niemand een kerstkaart gestuurd (op Doedel na maar die wilde ook graag haar rijbewijs terug haha). Ach ja... Ik stuur ze wel een mailtje met een uitnodiging voor mijn verjaardag en zeg het daar wel in. Volgend jaar weer een kans.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Ella wo 21 dec 2011 - 7:45

Ik stuur ze nog wel na als ik er 1 krijg die ik niet gestuurd heb
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Printje wo 21 dec 2011 - 7:46

Ik heb ook veel kaartjes ontvangen maar stuur zelf dit jaar niets. Het was al bijna kerst voordat we er erg in hadden. We wilden weer een fotokaart maar eerst was ons mannetje ziek en nu al 3 weken mijn man met een longontsteking...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Lenthe wo 21 dec 2011 - 7:46

Stofzuiger schreef:Ik vergeet gewoon dat het bijna kerst is, voor mijn gevoel duurt het nog wel even Embarassed


Ik ook. Maar moet nog t/m 1e kerstdag werken, dus ik heb ook niet echt een kerstgevoel.
Maar ik stuur dit jaar ook geen kerstkaarten. Ik heb met mijn vakantie van een paar weken geleden wel iedereen een kaartje gestuurd, maar geen kerstkaarten dit jaar.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:47

Moet de kerstboom ook nog van zolder halen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 7:54

Lenthe schreef:
Stofzuiger schreef:Ik vergeet gewoon dat het bijna kerst is, voor mijn gevoel duurt het nog wel even Embarassed


Ik ook. Maar moet nog t/m 1e kerstdag werken, dus ik heb ook niet echt een kerstgevoel.
Maar ik stuur dit jaar ook geen kerstkaarten. Ik heb met mijn vakantie van een paar weken geleden wel iedereen een kaartje gestuurd, maar geen kerstkaarten dit jaar.

Ik ook hoor, zit nog steeds niet lekker in mijn vel en werk me kapot voor studie (ja, vandaar ook juist zoveel hier deze week laughcry ). Totaaaaaaaal nog geen kerststemming!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Lenthe wo 21 dec 2011 - 7:56

Stofzuiger schreef:Moet de kerstboom ook nog van zolder halen laughcry
Haha
Toen mijn moeder een paar weken geleden vroeg wanneer bij ons thuis de kerstboom opgezet moest worden, riepen mijn vader en ik meteen "24 december" lol! (inmiddels staat 'ie al 1,5 week Wink)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:49

Lenthe schreef:
Stofzuiger schreef:Moet de kerstboom ook nog van zolder halen laughcry
Haha
Toen mijn moeder een paar weken geleden vroeg wanneer bij ons thuis de kerstboom opgezet moest worden, riepen mijn vader en ik meteen "24 december" lol! (inmiddels staat 'ie al 1,5 week Wink)
Dan staat ie hier waarschijnlijk ook pas. En daarna vind ik m dan weer leuk en staat ie gerust tot mijn verjaardag (na valentijnsdag) angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Susan wo 21 dec 2011 - 8:57

Ik stuur ook niks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  nina wo 21 dec 2011 - 9:01

Wij sturen ook geen kerstkaarten. Wij doneren geld aan een goed doel.
Wij sturen hier wel een mail over, met ook daarin welk goed doel (elk jaar een andere).
Wij krijgen nog wel veel kaarten, verbaas me er elke keer weer over.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Pompoen wo 21 dec 2011 - 9:46

Ik vind kaarten sturen leuk...maar ik ben echt zo'n doos, ik vergeet ze bijna elk jaar op de bus te doen. En eigenlijk wil ik gewoon iets bijzonders, maar ja, dat is dan wel weer veel werk.
Dit jaar heb ik 10 kaarten gestuurd naar mensen die mij al jaren trouw sturen en naar mensen die ik graag een kaart wilde sturen. Maar eigenlijk kwam ik er met 10 gewoon echt een paar te kort. Ik heb nog een hele stapel nieuwjaarskaarten en postzegels dus ik ga er nog een aantal sturen. In ieder geval aan mijn oma en nog 2 vriendinnen. Ik ben heel selectief geweest omdat ik er maar 10 had (ik heb kaarten met mijn illustratie erop besteld), maar nu zijn er eigenlijk nog een paar mensen over die ik ook wil sturen dus. Ga het maar gewoon doen, vind het zelf ook leuk om kaarten te krijgen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:52

Elk jaar geef ik al ruim van te voren aan dat ik geen kerstkaarten stuur en elk jaar krijg ik stug een paar kerstkaarten toegezonden. Zei vanmiddag nog tegen mijn stief:"Je weet toch dat je geen kaart terugkrijgt?" Waarop ze zegt:"Mag toch best een kaart sturen?" Ja hoor, als jij dat wilt... Prima! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Rovine wo 21 dec 2011 - 10:00

Wij sturen ze niet, nooit gedaan ook. Daardoor krijgen we er ook eigenlijk zelf amper. Ik herinner mijn moeder nog, die zuchtend de stapel kaarten van vorig jaar tevoorschijn haalde om te kijken wie ze sowieso een kaartje moest sturen. En dan vlak voor kerst nog een tweede ronde wanneer ze nog kaartjes kreeg van mensen die ze er geen gestuurd had. Sinds een aantal jaar stuurt ze er ook geen meer en dat ziet ze echt als een bevrijding.
We kunnen ze nu wel gaan sturen, maar dan krijgen we er ook weer veel meer. Maar zo creëer je weer wel die verplichting.

Overigens wel heel hypocriet; ik was superblij met elk kerstkaartje wat we gekregen hebben. I love you
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Burn wo 21 dec 2011 - 10:06

Ik heb er dit jaar 16 gestuurd vanuit Oostenrijk, ben benieuwd hoeveel ik er terug krijg.

Ik ga zelf geen kaarten terug sturen omdat ik er 1 van iemand gekregen heb..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 10:24

Ik ben dol op kaartjes krijgen en stuur er elk jaar dus ook veel. Het valt me dit jaar erg tegen hoeveel we zelf in de bus krijgen, praktisch niks tot nu toe, maar wie weet komt dat nog. Ik vind het ook jammer dat steeds meer mensen 'niet aan kerstkaarten doen', maarja als het als een verplichting voelt is het kerstgevoel er ook wel vanaf natuurlijk. Met andere woorden: zou dan ook niks sturen als je er eigenlijk geen zin in hebt/niet achter staat. Zelf stuur ik wel altijd terug naar de mensen die we in de eerste instantie zelf niet stuurden maar van wie we wel een kaart kregen. Omdat ik het leuk vind!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Bliss wo 21 dec 2011 - 10:49

Ik stuur al jaren geen kerstkaarten meer en ga dit ook niet ineens wel doen als ik er één ontvang. Kreeg er ook een paar van collega's, maar heb het hele team via de mail maar even een fijne kerst en een goed nieuwjaar gewenst Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Jeanette wo 21 dec 2011 - 21:52

Stofzuiger schreef:Moet de kerstboom ook nog van zolder halen laughcry

Voor degene die zaten te twijfelen om een kerstboom,

Bij de AH kun je vanaf gisteren gratis een kerstboom meenemen!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen? Empty Re: Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum