Kerstkaarten topic.
+13
Flinder
Caresses
Coccinelle
ekiaam87
Silver
Sarah1985
SnowWhite
Roze Roos
Sjaantje
momo
Caroow
Jeanette
Japie
17 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Kerstkaarten topic.
Lagom schreef:Maris84 schreef:Lagom schreef:Dat had je natuurlijk best even kunnen doen tssss, wat een teleurstelling weer!
Volgens mij moest jij mij een kaartje sturen. Ik heb nog niks ontvangen.
Klopt en ik heb toch echt iets op de bus gedaan . Sorry! Ik hoop dat hij nog wel komt, anders stuur ik gewoon een ander leuk kaartje hoor... Maar toch jammer...
Ik heb je retourkaartje vast op de post gedaan.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag kaartje ontvangen van Paris1985, thanks!!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik had een kaartje van flinder! Maar nu heb ik 3 kaartjes gekregen; klopt dat wel?
Gast- Gast
Minella schreef:Ik had een kaartje van flinder! Maar nu heb ik 3 kaartjes gekregen; klopt dat wel?
Als het goed is moet je er nog 1 krijgen.In totaal moeten het er 4 zijn.
Japie- Kletskop
Maris84 schreef:Minella schreef:Ik had een kaartje van flinder! Maar nu heb ik 3 kaartjes gekregen; klopt dat wel?
Ja, met 2 retourkaarten, maar dit is van 3 verschillende forumleden; dus als ik die terugstuur, zit ik op 5...
Gast- Gast
Minella schreef:Maris84 schreef:Minella schreef:Ik had een kaartje van flinder! Maar nu heb ik 3 kaartjes gekregen; klopt dat wel?
Ja, met 2 retourkaarten, maar dit is van 3 verschillende forumleden; dus als ik die terugstuur, zit ik op 5...
Haha echt? En ik heb het nog wel 3 keer nagekeken
Japie- Kletskop
Maris84 schreef:Minella schreef:Maris84 schreef:Minella schreef:Ik had een kaartje van flinder! Maar nu heb ik 3 kaartjes gekregen; klopt dat wel?
Haha echt? En ik heb het nog wel 3 keer nagekeken
Wat wie heb je allemaal gehad dan?
Japie- Kletskop
LOL . Ach, blijft mensenwerk toch? Ik heb alleen van Paris een kaartje ontvangen en haar 1 teruggestuurd. Verder heb ik twee kaartjes verstuurt naar de adressen die ik had ontvangen. Maar mijn vriendin had ook mijn kerstkaart nog niet dus ik denk dat het gewoon langer duurt. Apart wel, zo lang heeft het echt nog nooit geduurd! De post loopt nu wel weer maar ik mis nog steeds dingen die anderen al ontvangen hebben voor zover ik weet...
Gast- Gast
Lagom schreef:LOL . Ach, blijft mensenwerk toch? Ik heb alleen van Paris een kaartje ontvangen en haar 1 teruggestuurd. Verder heb ik twee kaartjes verstuurt naar de adressen die ik had ontvangen. Maar mijn vriendin had ook mijn kerstkaart nog niet dus ik denk dat het gewoon langer duurt. Apart wel, zo lang heeft het echt nog nooit geduurd! De post loopt nu wel weer maar ik mis nog steeds dingen die anderen al ontvangen hebben voor zover ik weet...
Jij moet er nog 1 van Sjaantje krijgen. Ik vraag me af waar het verkeerd is gegaan, want Minella staat er bij mij lijst maar 2 keer op. Vraag me af wie die 3e is
Japie- Kletskop
Minella schreef:1tje waarvan ik de naam even vergeten ben Maris84 & Flinder85
Dat kaartje van mij is je retourkaartje. Jij zou er 1 moeten krijgen van Flinder en van Burned flower. Dus dan klopt het wel.
Japie- Kletskop
Maris84 schreef:Lagom schreef:LOL . Ach, blijft mensenwerk toch? Ik heb alleen van Paris een kaartje ontvangen en haar 1 teruggestuurd. Verder heb ik twee kaartjes verstuurt naar de adressen die ik had ontvangen. Maar mijn vriendin had ook mijn kerstkaart nog niet dus ik denk dat het gewoon langer duurt. Apart wel, zo lang heeft het echt nog nooit geduurd! De post loopt nu wel weer maar ik mis nog steeds dingen die anderen al ontvangen hebben voor zover ik weet...
Jij moet er nog 1 van Sjaantje krijgen. Ik vraag me af waar het verkeerd is gegaan, want Minella staat er bij mij lijst maar 2 keer op. Vraag me af wie die 3e is
Hmmm nou ja, mss heeft Sjaantje het wel op de bus gedaan en is het nog niet binnen. Of ze heeft geen tijd gehad en stuurt me liever een verjaardagskaart .
Gast- Gast
Minella schreef:Ahhh, ik snap hem al, sorry
Geeft niet
Japie- Kletskop
Ik heb twee gewone kaartjes verstuurd en 1 retourkaartje. Tweede retourkaartje kan (nog) niet, want daar heb ik het kaartje nog niet van
Gast- Gast
Lagom schreef:Maris84 schreef:Lagom schreef:LOL . Ach, blijft mensenwerk toch? Ik heb alleen van Paris een kaartje ontvangen en haar 1 teruggestuurd. Verder heb ik twee kaartjes verstuurt naar de adressen die ik had ontvangen. Maar mijn vriendin had ook mijn kerstkaart nog niet dus ik denk dat het gewoon langer duurt. Apart wel, zo lang heeft het echt nog nooit geduurd! De post loopt nu wel weer maar ik mis nog steeds dingen die anderen al ontvangen hebben voor zover ik weet...
Hmmm nou ja, mss heeft Sjaantje het wel op de bus gedaan en is het nog niet binnen. Of ze heeft geen tijd gehad en stuurt me liever een verjaardagskaart .
Dat kan ook nog
Japie- Kletskop
Minella schreef:1tje waarvan ik de naam even vergeten ben Maris84 & Flinder85
Dat ben ik
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Reva_ schreef:Ik heb twee gewone kaartjes verstuurd en 1 retourkaartje. Tweede retourkaartje kan (nog) niet, want daar heb ik het kaartje nog niet van
Die komt denk ik morgen
Silver- Ratel
BurnedFlower schreef:Minella schreef:1tje waarvan ik de naam even vergeten ben Maris84 & Flinder85
Dat ben ik
Ja, ineens wist ik het ook weer
Gast- Gast
BurnedFlower schreef:Reva_ schreef:Ik heb twee gewone kaartjes verstuurd en 1 retourkaartje. Tweede retourkaartje kan (nog) niet, want daar heb ik het kaartje nog niet van
Die komt denk ik morgen
Huh maar ik heb jou een kaart gestuurd haha, dus dan ben jij toch mijn retourkaartje Of krijg ik er 2 van jou
Gast- Gast
Minella schreef:BurnedFlower schreef:Minella schreef:1tje waarvan ik de naam even vergeten ben Maris84 & Flinder85
Dat ben ik
Ja, ineens wist ik het ook weer
Haha, ik had er nog een extra briefje bij gedaan met forumnaam en adres Of is die weggewaaid/ gevallen etc?
Silver- Ratel
Reva_ schreef:BurnedFlower schreef:Reva_ schreef:Ik heb twee gewone kaartjes verstuurd en 1 retourkaartje. Tweede retourkaartje kan (nog) niet, want daar heb ik het kaartje nog niet van
Die komt denk ik morgen
Huh maar ik heb jou een kaart gestuurd haha, dus dan ben jij toch mijn retourkaartje Of krijg ik er 2 van jou
Haha, jij hebt mij een kaartje gestuurd, dus jij krijgt van mij 1 retour... Dat klopt dan toch? Of haal ik nu ook alles door elkaar? :face:
*edit* nee het klopt wel, jij krijgt die van mij retour, (is al onderweg), ik moet mijn beide retourkaartjes nog ontvangen... heb je als je ver weg woont
ooooooooooooowh jij bedoelt dat jij jou retourkaartje nog niet op kan sturen........... *blond*
Laatst aangepast door BurnedFlower op ma 27 dec 2010 - 5:40; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
Reva_ schreef:BurnedFlower schreef:Reva_ schreef:Ik heb twee gewone kaartjes verstuurd en 1 retourkaartje. Tweede retourkaartje kan (nog) niet, want daar heb ik het kaartje nog niet van
Die komt denk ik morgen
Ik heb jou een kaartje gestuurd. Reva
Gast- Gast
Ik heb het retourkaartje van flinder85 ontvangen, dankjewel .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb niks meer ontvangen..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
Pagina 7 van 10
Permissies van dit forum: