Kerstkaarten topic.
+13
Flinder
Caresses
Coccinelle
ekiaam87
Silver
Sarah1985
SnowWhite
Roze Roos
Sjaantje
momo
Caroow
Jeanette
Japie
17 plaatsers
Pagina 1 van 10
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Kerstkaarten topic.
Hallo allemaal!
Zijn er hier nog mensen die mee willen doen met het kerstkaarten sturen? Als je mee wilt doen, stuur dan even een pm. Volgend weekend worden de adressen verdeeld.
Groetjes :flower:
Zijn er hier nog mensen die mee willen doen met het kerstkaarten sturen? Als je mee wilt doen, stuur dan even een pm. Volgend weekend worden de adressen verdeeld.
Groetjes :flower:
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Kerstkaarten topic.
Er waren niet zoveel deelnemers, dus daarom was het voorstel om hier óók een topic te openen en de adressen op één grote hoop te doen, zodat we een flink aantal deelnemers hebben.
Nog even snel de uitleg gekopieerd van het andere forum, voor wie het nog niet kent: Iedereen stuurt zijn adres naar TO en als zij ze allemaal binnen heeft, verdeelt zij ze. Iedereen krijgt 2 adressen om een kaartje te sturen. Zelf krijg je ook 2 kaarten opgestuurd en die moet je dan ook een kaartje terug sturen. Zo stuur en ontvang je 4 kerstkaarten. Vergeet dan niet om je adres (edit: en je forumnaam, is soms ook handig! ) in de kaart te zetten.
Nog even snel de uitleg gekopieerd van het andere forum, voor wie het nog niet kent: Iedereen stuurt zijn adres naar TO en als zij ze allemaal binnen heeft, verdeelt zij ze. Iedereen krijgt 2 adressen om een kaartje te sturen. Zelf krijg je ook 2 kaarten opgestuurd en die moet je dan ook een kaartje terug sturen. Zo stuur en ontvang je 4 kerstkaarten. Vergeet dan niet om je adres (edit: en je forumnaam, is soms ook handig! ) in de kaart te zetten.
Laatst aangepast door Maple op vr 3 dec 2010 - 13:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik doe al mee!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ja ik wil wel mee doen!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil ook wel meedoen! Zal een pm sturen.
momo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 27
Registratiedatum : 01-12-10
Ik heb jullie een pm terug gestuurd!
Japie- Kletskop
Lijkt me leuk om ook eens mee te doen! Ik ga je PM'en!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klinkt leuk! Ik wil ook mee doen, zal je zo ff een PM sturen!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik doe ook al mee!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb als het goed is iedereen een pm terug gestuurd!
Japie- Kletskop
Ik heb nog niets ontvangen. Of heb je dat op het andere forum gedaan?Maris84 schreef:Ik heb als het goed is iedereen een pm terug gestuurd!
Gast- Gast
Ook de mensen van het oude forum? Want ik heb me daar al opgegeven maar volgens mij heb ik geen PM van je gehad.
Gast- Gast
Ik heb ook nog niets ontvangen.
SnowWhite- Kletskop
Auxo schreef:Ook de mensen van het oude forum? Want ik heb me daar al opgegeven maar volgens mij heb ik geen PM van je gehad.
Ik heb je op het oude forum een om gestuurd. Kreeg toen een pm terug van je. Volgend weekend verdeel en verstuur ik de adressen. Als ik dat gedaan heb, laat ik dat hier wel even weten.
Japie- Kletskop
Brennuss schreef:Ik heb nog niets ontvangen. Of heb je dat op het andere forum gedaan?Maris84 schreef:Ik heb als het goed is iedereen een pm terug gestuurd!
Ik heb je op het oude forum een pm gestuurd dat ik je adres had. Adressen verstuur ik volgend weekend en dat laat ik hier en op het oude forum dan weten.
Japie- Kletskop
Duidelijk
SnowWhite- Kletskop
Ja klopt, dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen.Maris84 schreef:Auxo schreef:Ook de mensen van het oude forum? Want ik heb me daar al opgegeven maar volgens mij heb ik geen PM van je gehad.
Ik heb je op het oude forum een om gestuurd. Kreeg toen een pm terug van je. Volgend weekend verdeel en verstuur ik de adressen. Als ik dat gedaan heb, laat ik dat hier wel even weten.
Gast- Gast
SnowWhite schreef:Ik heb ook nog niets ontvangen.
Was jij sneeuwwitje? Ik heb de adressen nog niet verstuurd. Heb alleen iedereen een pm gestuurd als ik hun adres had ontvangen. Heb ik bij jou ook gedaan toch? Op het oude forum.
Japie- Kletskop
Auxo schreef:Ja klopt, dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen.Maris84 schreef:Auxo schreef:Ook de mensen van het oude forum? Want ik heb me daar al opgegeven maar volgens mij heb ik geen PM van je gehad.
Ik dacht al dat er ergens iets fout was gegaan
Japie- Kletskop
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
Pagina 1 van 10
Permissies van dit forum: