Kerstkaarten topic.
+13
Flinder
Caresses
Coccinelle
ekiaam87
Silver
Sarah1985
SnowWhite
Roze Roos
Sjaantje
momo
Caroow
Jeanette
Japie
17 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Kerstkaarten topic.
Ahh dat was jij dus ;-)Coccinelle schreef:Smikkell bedankt voor je kaartje! Ik doe er vandaag een terug op de post.
Gast- Gast
Dan moeten er nog twee kaartjes van mij aankomen dus.. (Ze zijn alle 4 de 23e op de bus gegaan)
Gast- Gast
Smikkell: dankjewel voor je kaartje! Ik moet de laatste zin nog ontcijferen ;-)
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell, ik heb jouw kaart ook gekregen! Retourkaartje volgt zsm. Sorry Cocinelle, voor jou ook! Ben ze helemaal vergeten...
Gast- Gast
Ik weet dat het laat is, maar ik heb mijn retourkaartjes niet ontvangen.... Zijn die wel opgestuurd?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben voor een "gewoon kaarten stuur topic"! Zo leuk om zomaar kaartjes te ontvangen enzo!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja RR ik ook!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Maar opstarten dan?
Roze Roos- Ratel
Ik heb er eentje gestart:)
Roze Roos- Ratel
Mijn tweede kaartje is binnen. Thanks Caroow! Nog twee te gaan!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik moet nog 1 retourkaartje sturen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Beste meiden,
Ik heb alle kerstkaartjes gehad (ik weet alleen nog maar 1 naam van burnedflower), de retourkaartjes heb ik ook gehad... Hartstikke bedankt!
Alleen nu komt het... ben iets te fanatiek geweest met opruimen dus kan de kaartjes niet meer vinden. Dus de twee mensen die mij een kaartje hebben gestuurd, kan ik op dit moment geen kaartje terug sturen... Sorry! Mocht je naar mij een kaartje hebben gestuurd, kun je me nog wel je emailadres pb-en. Dan krijgen jullie alsnog een leuke kaart...
Ik heb alle kerstkaartjes gehad (ik weet alleen nog maar 1 naam van burnedflower), de retourkaartjes heb ik ook gehad... Hartstikke bedankt!
Alleen nu komt het... ben iets te fanatiek geweest met opruimen dus kan de kaartjes niet meer vinden. Dus de twee mensen die mij een kaartje hebben gestuurd, kan ik op dit moment geen kaartje terug sturen... Sorry! Mocht je naar mij een kaartje hebben gestuurd, kun je me nog wel je emailadres pb-en. Dan krijgen jullie alsnog een leuke kaart...
snapple- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Ik ook nog niet =)
Die van mij naar jou heb ik vandeweek op de bus gedaan (nouja op de bus, ik heb op versturen geklikt) dus dat kan niet lang meer duren!
Ik moet ook nog 1 retourkaartje ontvangen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Heeey, ik heb je kaartje gehad. Wat leuk! Ik was gewoon in de war door al die nieuwe namen. Ik kon de forumnaam die ik door kreeg niet linken aan iemand hier op het forum en iemand anders heeft nu blijkbaar jouw oude forumnaam? Maar nu weet ik iig dat jij het was! Bedankt voor je leuke kaartje..Coccinelle schreef:Smikkell schreef:Ik ook nog niet =)
Die van mij naar jou heb ik vandeweek op de bus gedaan (nouja op de bus, ik heb op versturen geklikt) dus dat kan niet lang meer duren!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heeey, ik heb je kaartje gehad. Wat leuk! Ik was gewoon in de war door al die nieuwe namen. Ik kon de forumnaam die ik door kreeg niet linken aan iemand hier op het forum en iemand anders heeft nu blijkbaar jouw oude forumnaam? Maar nu weet ik iig dat jij het was! Bedankt voor je leuke kaartje..Coccinelle schreef:Smikkell schreef:Ik ook nog niet =)
Jaaa hij is aangekomen , dat heeft toch nog even geduurd.
Ja dat klopt, had ik ook gezien. Volgens mij was dat op het oude forum loekie22? Alleen is haar forumnaam nu met ie en mijn oude met de y.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Zo kaartje nr 3 is aangekomen. Dankjewel Maple! Ben benieuwd of de vierde nog gaat komen, we zullen zien.
Vancity_girl- Prater
nummer vier is ook binnen. Duurt even maar dan heb je wel wat. Thanks, Suzan ( je forum naam staat er niet bij)
Vancity_girl- Prater
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
Pagina 9 van 10
Permissies van dit forum: