Kerstkaarten topic.
+13
Flinder
Caresses
Coccinelle
ekiaam87
Silver
Sarah1985
SnowWhite
Roze Roos
Sjaantje
momo
Caroow
Jeanette
Japie
17 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Kerstkaarten topic.
Ik heb het kaartje van Brennus ontvangen en het retourkaartje van ekiaam! Bedankt! Brennus, je retourkaartje gaat vandaag direct mee op de post!
Gast- Gast
Ik heb vandaag een kaartje ontvangen van Sheila. Waarschijnlijk is dat haar echte naam, ik kan het niet linken aan een forumnaam! Iig bedankt, je krijgt van mij zo snel mogelijk 1 terug (wordt waarschijnlijk een oud&nieuw kaartje).
Gast- Gast
Roze Roos, ik heb vandaag je kaartje ontvangen, bedankt! Ik doe nu meteen het retourkaartje op de bus. Hopelijk komt hij nog aan voor de jaarwisseling.
momo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 27
Registratiedatum : 01-12-10
Lagom schreef:
Hmmm nou ja, mss heeft Sjaantje het wel op de bus gedaan en is het nog niet binnen. Of ze heeft geen tijd gehad en stuurt me liever een verjaardagskaart .
Lagom, heb je mijn kaartje nog niet ontvangen??? Het is morgen twee weken geleden dat ik hem gepost heb! Hahaha en ik me maar afvragen waarom ik van jou nog geen retourkaartje had... En ik wil je best (nog eens ) een verjaardagskaartje sturen, maar ik weet niet meer wanneer je jarig bent Maar ik hoop echt dat mijn kaartje gauw aankomt!
Mijn retourkaartjes naar Snapple en Caroow zijn vandaag op de post gegaan, sorry meiden dat jullie er even op hebben moeten wachten. Komt door de drukte van de feestdagen, ik ben niet helemaal fit en door de sneeuw ben ik ook niet heel erg mobiel buitenshuis. Maar het is gelukt en ik hoop dat jullie ze gauw ontvangen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Lagom en Auxo bedankt voor jullie kaartje!
Ik wist trouwens niet dat jij ook verslaafd was Lagom
Ik wist trouwens niet dat jij ook verslaafd was Lagom
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik heb niks meer ontvangen..
Mijn retourkaartje is onderweg! Zag net dat Maris84 hem wel al heeft gehad, dus hij moet nog komen.
Gast- Gast
Gekje schreef:Reva_ schreef:BurnedFlower schreef:Reva_ schreef:Ik heb twee gewone kaartjes verstuurd en 1 retourkaartje. Tweede retourkaartje kan (nog) niet, want daar heb ik het kaartje nog niet van
Die komt denk ik morgen
Huh maar ik heb jou een kaart gestuurd haha, dus dan ben jij toch mijn retourkaartje Of krijg ik er 2 van jou
Ik heb jou een kaartje gestuurd. Reva
Ik heb je een retourkaartje gestuurd Reva! Momo fijn dat je mijn kaartje ontvangen hebt!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Auxo schreef:Jeanette schreef:Ik heb niks meer ontvangen..
Mijn retourkaartje is onderweg! Zag net dat Maris84 hem wel al heeft gehad, dus hij moet nog komen.
Heb hem ook vandaag pas gehad, dus kan zijn dat hij dan morgen nog komt.
Japie- Kletskop
lagom bedankt voor je kaartje
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Auxo schreef:Jeanette schreef:Ik heb niks meer ontvangen..
Auxo, hij is binnen! Dank je wel!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Coccinelle bedankt voor je leuke kaartje.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jeanette schreef:Auxo schreef:Jeanette schreef:Ik heb niks meer ontvangen..
Auxo, hij is binnen! Dank je wel!
Fijn dat hij er is! Dan zijn al mijn kaartjes aangekomen als het goed is
Caresses, bedankt voor je kaartje! Kreeg hem vanmorgen binnen. Ik moet nu nog éen retourkaartje krijgen als het goed is.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Lagom schreef:
Hmmm nou ja, mss heeft Sjaantje het wel op de bus gedaan en is het nog niet binnen. Of ze heeft geen tijd gehad en stuurt me liever een verjaardagskaart .
Lagom, heb je mijn kaartje nog niet ontvangen??? Het is morgen twee weken geleden dat ik hem gepost heb! Hahaha en ik me maar afvragen waarom ik van jou nog geen retourkaartje had... En ik wil je best (nog eens ) een verjaardagskaartje sturen, maar ik weet niet meer wanneer je jarig bent Maar ik hoop echt dat mijn kaartje gauw aankomt!
Mijn retourkaartjes naar Snapple en Caroow zijn vandaag op de post gegaan, sorry meiden dat jullie er even op hebben moeten wachten. Komt door de drukte van de feestdagen, ik ben niet helemaal fit en door de sneeuw ben ik ook niet heel erg mobiel buitenshuis. Maar het is gelukt en ik hoop dat jullie ze gauw ontvangen.
Serieus? Ik heb hem vandaag namelijk gehad. Mijn post kwam toen nog wel gewoon aan dus wat er met deze kaart is gebeurd weet ik niet. Heb ook echt weer vijf kaarten tegelijk ontvangen maar nog steeds heb ik niet alles van wat ik verwacht haha. Irritant! Wil je liever een gewone kaart of nog wel een kerstkaart terug?
Gast- Gast
Lagom schreef:
Serieus? Ik heb hem vandaag namelijk gehad. Mijn post kwam toen nog wel gewoon aan dus wat er met deze kaart is gebeurd weet ik niet. Heb ook echt weer vijf kaarten tegelijk ontvangen maar nog steeds heb ik niet alles van wat ik verwacht haha. Irritant! Wil je liever een gewone kaart of nog wel een kerstkaart terug?
Ja serieus... Jouw kaartje is tegelijk met alle andere kaarten op de post gegaan, en ik was voor mijn doen vrij laat. Ik weet dat je ver weg woont, 150 km ongeveer, maar dat dat dan twee hele weken moet duren... Maar ik ben blij dat je hem toch nog hebt gekregen! Verras me maar met een gewone kaart, want als het zo gaat zal ie wel tegen Pasen een keer bij mij in de bus liggen
Over kaarten gesproken, heeft iemand enig idee hoe lang een kaart naar Australië erover doet?
Ik heb het retourkaartje van Flinder85 ontvangen. Flinder85, bedankt voor de leuke kikker kaart .
Ik moet nu nog 1 kaartje ontvangen, en dan nog 1 terug sturen.
Ik moet nu nog 1 kaartje ontvangen, en dan nog 1 terug sturen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Ga er maar niet vanuit dat het daarom maar langer duurt hoor. Ik denk dat ik gewoon opgezadelt zit met een postbode die zijn eigen tijd in mag delen ofzo. Ik vind het niet normaal, een week geen post. Mijn moeder heeft nog steeds geen post ontvangen (zelfde straat) en ik sinds twee dagen wel gelukkig. Als het nu blijft lopen is het goed, anders ga ik wel een klacht indienen bij TNT.
Gast- Gast
Lagom, ik ga gewoon geduldig mijn tentje bij de brievenbus weer opzetten
Heb je die nog dan? Hier zijn ze weggehaald... Zijn weer terug op 2 januari . Ik zou dus nog even wachten met je tentje .
Gast- Gast
Jeeh, mijn eerste kaartje is binnen! Dankje Maris! (ik ha je al een kaartje gestuurd toch? )
Nu wachten op de andere kaarten.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Lagom schreef:Heb je die nog dan? Hier zijn ze weggehaald... Zijn weer terug op 2 januari . Ik zou dus nog even wachten met je tentje .
Ik bedoelde de brievenbus in mijn voordeur Mijn tentje staat weer in de gang!
De brievenbussen hier aan de straat hebben zo'n versmallinkje gekregen, nou ja sommige dan :S Laatst stond er een man een stel kerstkaarten in te proppen, hij zat te balen dat zijn vrouw allemaal 3D-kaarten had gemaakt hahaha!
Vancity_girl schreef:Jeeh, mijn eerste kaartje is binnen! Dankje Maris! (ik ha je al een kaartje gestuurd toch? )
Ben blij dat hij is aangekomen, omdat ik er volgens mij iets te weinig had opgeplakt. Heeft ie er lang over gedaan! Jouw kaartje heb ik al ja.
Japie- Kletskop
Smikkell bedankt voor je kaartje! Ik doe er vandaag een terug op de post.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Smikkell, bedankt voor je leuke kaartje! Was dat Zweeds wat er bij stond geschreven?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten...
» kerstkaarten....wat zet jij erin?
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
Pagina 8 van 10
Permissies van dit forum: