Het grote afvaltopic
+9
loura
Roze Roos
Lejow
silly-one
xxDila
Juutjepetuutje
Beachgirl
Cherique
Ella
13 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het grote afvaltopic
* Vorige week kreeg ik van mijn diëtiste trouwens een lijstje mee met Sinterklaas snoepgoed en de hoeveeleid calorieen. Zal hem hieronder even neerzetten: (Staat ook op t oude forum)
Stukje speculaaspop: 110 kcal
10 pepernoten: 170 kcal
10 kruidnoten: 50 kcal
10 chocolade kruidnoten: 240 kcal
5 chocolade sigaretten: 75 kcal
1 kikker of muis (suikergoed): 125 kcal
1 mini taai taai: 15 kcal
Stukje banketstaaf van 50gr: 220 kcal
10 stukjes suikergoed: 200 kcal
Stukje gevulde spculaas van 60gr: 280 kcal
stuk harde speculaas van 60gr: 240 kcal
1 klein speculaasje: 25 kcal
Kleine chocoladeletter van 135gr: 675 kcal
Stukje speculaaspop: 110 kcal
10 pepernoten: 170 kcal
10 kruidnoten: 50 kcal
10 chocolade kruidnoten: 240 kcal
5 chocolade sigaretten: 75 kcal
1 kikker of muis (suikergoed): 125 kcal
1 mini taai taai: 15 kcal
Stukje banketstaaf van 50gr: 220 kcal
10 stukjes suikergoed: 200 kcal
Stukje gevulde spculaas van 60gr: 280 kcal
stuk harde speculaas van 60gr: 240 kcal
1 klein speculaasje: 25 kcal
Kleine chocoladeletter van 135gr: 675 kcal
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Wat zitten er veel calorieeen in die kikkers en muizen!!!!!!
Het is goed dat ik het nu weet.. . Verder hou ik niet zo van sinterklaas snoepgoed, tenminste, geen kruidnoten, taai taai enz. Alleen van chocolade helaas, haha, maar dat is het hele jaar door.
Het is goed dat ik het nu weet.. . Verder hou ik niet zo van sinterklaas snoepgoed, tenminste, geen kruidnoten, taai taai enz. Alleen van chocolade helaas, haha, maar dat is het hele jaar door.
Gast- Gast
Bedankt voor het plaatsen van het lijstje trouwens mimpie , het is echt een eyeopener . Handig om te weten allemaal.
Gast- Gast
Zo..
Het gaat de laatste tijd half om half. Overdag gaat het prima.
Broodjes & fruit.
Maar ik hou zo ontzettend van koken dat ik het liefst 's avonds drie uur lang in de keuken sta! Vanavond ook weer:
Kip met kruiden uit de oven
Krieltjes
Doperwten
En dan kan ik het niet laten om ook net als vriendlief 5 drumsticks te nemen. En zo gaat het vaker. Misschien moet ik koken maar heel erg vervelend gaan vinden!
Het gaat de laatste tijd half om half. Overdag gaat het prima.
Broodjes & fruit.
Maar ik hou zo ontzettend van koken dat ik het liefst 's avonds drie uur lang in de keuken sta! Vanavond ook weer:
Kip met kruiden uit de oven
Krieltjes
Doperwten
En dan kan ik het niet laten om ook net als vriendlief 5 drumsticks te nemen. En zo gaat het vaker. Misschien moet ik koken maar heel erg vervelend gaan vinden!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Of wat minder drumsticks maken..
Daar probeer ik zelf toch ook wel op te letten. Ik kan wel een halve kilo vlees klaarmaken, dat komt echt wel op, maar dat is voor ons allebei natuurlijk niet echt gezond! Let er dus ook steeds meer op dat we niet zoveel vlees er in gooien. Vond m'n vriend eerst maar natuurlijk, maar we eten nu gewone porties en dat vindt-ie toch ook wel prima.
Vandaag toch wel een beetje gezondigd. M'n vriend heeft een banketstaaf gekregen van het werk en daar werd mij vanavond een stukje van voorgeschoteld. Wel maar een klein stukje, dus dat scheelt, maar blijft ongezond! Gelukkig was ik de rest van de dag aan het werk, dus tot dan toe alleen 5 broodjes, een appel, time out biscuitjes en avondeten gehad. Niet gezondigd dus, dus vond ik dat dat kleine stukje wel mocht
Daar probeer ik zelf toch ook wel op te letten. Ik kan wel een halve kilo vlees klaarmaken, dat komt echt wel op, maar dat is voor ons allebei natuurlijk niet echt gezond! Let er dus ook steeds meer op dat we niet zoveel vlees er in gooien. Vond m'n vriend eerst maar natuurlijk, maar we eten nu gewone porties en dat vindt-ie toch ook wel prima.
Vandaag toch wel een beetje gezondigd. M'n vriend heeft een banketstaaf gekregen van het werk en daar werd mij vanavond een stukje van voorgeschoteld. Wel maar een klein stukje, dus dat scheelt, maar blijft ongezond! Gelukkig was ik de rest van de dag aan het werk, dus tot dan toe alleen 5 broodjes, een appel, time out biscuitjes en avondeten gehad. Niet gezondigd dus, dus vond ik dat dat kleine stukje wel mocht
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn, heb je helemaal gelijk in hoor. Ik ben zelf ook veel te gemakkelijk! Kook áltijd teveel. Mijn vriesvak staat vol met bakjes restjes die we dan eten op een luie dag van mij! Ik kook ook vaak vanuit kookboeken en haal dan domweg wat er staat, in plaats van het toe te passen voor 2 personen. Ik ben een luie kok daarin!
Ik vind dat je het netjes doet hoor als ik zo zie wat je eet! Dan is die banketstaaf geen grote zonde! Je mag jezelf ook wel eens verwennen.. toch?
Ik vind dat je het netjes doet hoor als ik zo zie wat je eet! Dan is die banketstaaf geen grote zonde! Je mag jezelf ook wel eens verwennen.. toch?
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Dat deed ik vroeger ook regelmatig.. Heb mezelf inmiddels gelukkig wel aangeleerd om echt gewoon voor 1 keer te koken. M'n vriend eet anders gewoon door dus er blijft nooit genoeg over voor nog een keer en dat wordt het weer weggegooid. Vind ik zonde, plus m'n vriend moet eens leren niet door te eten tot hij zo vol zit dat het pijn doet, haha. Hij eet overdag niet zoveel en is wel veel buiten, dus dan lust hij 's avonds natuurlijk wel wat! Snap ik ook wel weer, maar vol is vol en dan hoeft-ie echt niet nog een portie naar binnen te werken.
Vanochtend trouwens weer even op de weegschaal gestaan en er is nu na 2 week een kilo af 0,5 per week dus, dat is toch best netjes dacht ik zo! Maar ja, staat nu een heel ongezond Sinterklaas weekend voor de deur, dus dan zal er wel weer wat aan zijn
Vanochtend trouwens weer even op de weegschaal gestaan en er is nu na 2 week een kilo af 0,5 per week dus, dat is toch best netjes dacht ik zo! Maar ja, staat nu een heel ongezond Sinterklaas weekend voor de deur, dus dan zal er wel weer wat aan zijn
Arwyn- Ratel
Hier gaat het na dit weekend weer iets minder, allemaal leuke dingen gedaan waarbij veel eten aanwezig was.
Heb wel geprobeerd minder te eten en voor de gezondere versies te gaan. Daarom zat ik gelukkig ook niet helemaal vol, maar vond het gewoon genoeg voor die dag.
Vanaf vandaag toch weer goed bezig geweest heb tot nu toe 4 crackers en 2 broodjes gegeten. Nu drink ik ook veel water en thee, dus dat lijkt mij ook wel goed
hebben jullie dit weekend allemaal beetje doorstaan met de verleidingen?
Heb wel geprobeerd minder te eten en voor de gezondere versies te gaan. Daarom zat ik gelukkig ook niet helemaal vol, maar vond het gewoon genoeg voor die dag.
Vanaf vandaag toch weer goed bezig geweest heb tot nu toe 4 crackers en 2 broodjes gegeten. Nu drink ik ook veel water en thee, dus dat lijkt mij ook wel goed
hebben jullie dit weekend allemaal beetje doorstaan met de verleidingen?
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kom er wat midden in vallen, maar ik doe mee... ik deed al mee op het oude forum, is er hier ook iemand die dan een lijstje per week maakt met hoeveel kilo eraf is e.d.?
Ik kom er nu ook wat midden in vallen, magoed... twee weken voor het eerst bij de diëtiste geweest, en zij zei dat mijn tussendoortjes totaal niet gezond waren (fruitreep, mueslireep, snelle jelle, ontbijtkoek) het was 1 en al kant en klare "rommel" zei ze En ik at te weinig aardappels. Ik begreep haar niet goed, en ben nu over op brood bij de koffie (krentebrood, stukje roggebrood met smeerkaas, 2 aardappels bij de maaltijd en heel veel fruit) sindsdien is er al 2 kilo af, ondanks het sinterklaassnoepgoed en de maandelijkse "feestweek" We gaan gewoon zo verder.
Ik kom er nu ook wat midden in vallen, magoed... twee weken voor het eerst bij de diëtiste geweest, en zij zei dat mijn tussendoortjes totaal niet gezond waren (fruitreep, mueslireep, snelle jelle, ontbijtkoek) het was 1 en al kant en klare "rommel" zei ze En ik at te weinig aardappels. Ik begreep haar niet goed, en ben nu over op brood bij de koffie (krentebrood, stukje roggebrood met smeerkaas, 2 aardappels bij de maaltijd en heel veel fruit) sindsdien is er al 2 kilo af, ondanks het sinterklaassnoepgoed en de maandelijkse "feestweek" We gaan gewoon zo verder.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@Bluppie:
Hier hetzelfde hoor. Er stond dit weekend zoveel lekkers op tafel, dat ik er echt niet vanaf kon blijven . Ik vind mezelf af en toe wel een zwakkeling, maar ben vandaag weer goed punten aan het tellen ( weight watchers ), dus hopen dat het deze week beter gaat.
@BurnedFlower:
Leuk dat je mee komt kletsen. Het is hier alleen vaak wel erg rustig! Knap dat je al 2 kilo kwijt bent. Sultana en ontbijtkoek enz. schijnt inderdaad slechter te zijn dan je denkt. Ik neem nu vaak van die mini crackers van Lu als tussendoortje. Die zijn ook erg lekker.
Veel succes.
@All:
Hoe is het met iedereen? Veel succes weer deze week.
Hier hetzelfde hoor. Er stond dit weekend zoveel lekkers op tafel, dat ik er echt niet vanaf kon blijven . Ik vind mezelf af en toe wel een zwakkeling, maar ben vandaag weer goed punten aan het tellen ( weight watchers ), dus hopen dat het deze week beter gaat.
@BurnedFlower:
Leuk dat je mee komt kletsen. Het is hier alleen vaak wel erg rustig! Knap dat je al 2 kilo kwijt bent. Sultana en ontbijtkoek enz. schijnt inderdaad slechter te zijn dan je denkt. Ik neem nu vaak van die mini crackers van Lu als tussendoortje. Die zijn ook erg lekker.
Veel succes.
@All:
Hoe is het met iedereen? Veel succes weer deze week.
Gast- Gast
_Lana_ schreef:
@BurnedFlower:
Veel succes.
Owh, ik ben ook niet altijd even actief op het forum Maar zijn die crackers wel gezond? En hoeveel neem je dan op een dag? Verder heb ik ook van de dietiste orthiflor plus als tip gekregen (probiotica) Maar het hongergevoel blijft helaas wel.... :o
Silver- Ratel
_Lana_ schreef:@Bluppie:
Eet/drink je dan ook van die repen en shakes etc.?
Laten we het geen zwakte noemen maar gewoon erg lekker
Het is nu eenmaal lekker en als het voor je staat ga je er ook van snoepen...(helaas)
bluppie- Fluisteraar
BurnedFlower schreef:Ik kom er wat midden in vallen, maar ik doe mee... ik deed al mee op het oude forum, is er hier ook iemand die dan een lijstje per week maakt met hoeveel kilo eraf is e.d.?
Wat een onzin zeg! Dat ze zegt dat het totaal niet gezond is. Oke een appel is beter, maar ontbijtkoek, en fruitrepen zijn echt zo slecht niet. Je moet goed op de hoeveelheid calorieen letten, maar je krijgt er wel energie van en dat is ook belangrijk! Suikers/koolhydraten zijn niet altijd slecht!
Maar ook wel weer grappig om te lezen hoeveel verschil er zit tussen adviezen van dietisten. Ik mag namelijk wel gewoon fruitrepen, ontbijtkoek, sultana's etc., natuurlijk wel met mate.
Beachgirl- Kletskop
Mimpie schreef:BurnedFlower schreef:Ik kom er wat midden in vallen, maar ik doe mee... ik deed al mee op het oude forum, is er hier ook iemand die dan een lijstje per week maakt met hoeveel kilo eraf is e.d.?
Wat een onzin zeg! Dat ze zegt dat het totaal niet gezond is. Oke een appel is beter, maar ontbijtkoek, en fruitrepen zijn echt zo slecht niet. Je moet goed op de hoeveelheid calorieen letten, maar je krijgt er wel energie van en dat is ook belangrijk! Suikers/koolhydraten zijn niet altijd slecht!
Maar ook wel weer grappig om te lezen hoeveel verschil er zit tussen adviezen van dietisten. Ik mag namelijk wel gewoon fruitrepen, ontbijtkoek, sultana's etc., natuurlijk wel met mate.
In ontbijtkoek zit niet de hoeveelheid granen etc wat er op de verpakking staat. en als er 5% in zit in een hele koek is het nog niets. Ze heeft mij verteld dat het door een zeef gaat, en alles wat er onder uit die zeef valt, komt in een grote bak, en daar word dus ontbijtkoek van gemaakt. Ik hield een lijst bij wat ik dagelijks at, en ja ik nam elke dag bij de koffie een mueslireep, en bij de thee een fruitreep, omdat ik dacht dat het gezond was. Ik ben ook niet op dieet om af te vallen. Maar mijn PSD een stabiele lijn te geven. Ik dacht dat het hielp, maar dat deed het dus totaal niet. En omdat ik dus zei dat ik het afvallen nu mooi mee kan nemen had ze mij gewaarschuwd. Vandaar ook dat ik die dingen niet mag eten. Want ze helpen dus niet voor mij. Omdat het energieblokken zijn. En zo zei zij dus dat een stukje brood beter was.
En het ligt er maar net aan wat voor dieet je hebt, maar dat het "rommel" is dat is wel bekend. Maar de 1 mag het wel en de ander niet. misschien heb ik het er wat te zwart wit gezegd. Je hebt gelijk iedere diëtiste zegt wat anders.....
Silver- Ratel
Heej meiden,
Heb al 3 dagen 2 chocolade letters in huis liggen (gekregen) en ze liggen er nog steeds onaangebroken.... Weekend wel wat gesnoept maar verder gaat het prima. Is er hier iemand die het wel lukt een een lijstje te maken waarin we ons gewicht en wat we afgevallen zijn kunnen bijhouden?
Bluppie: als ik tussendoor wat eet is het vaak een stukje fruit of een evergreen
Mimpie: wat fijn dat de weegschaal een mooi getal aangaf!
_lana_: is sport nu 2 x in de week en probeer daarnaaast ook meer te bewegen. Wat ik lopend of op de fiets kan doen doe ik ook.
Dat 5 kilo ongeveer 1 kleidngmaat is dat merk ik ook. Ben nu inderdaad 5 kilo kwijt en kan sommige broeken ook zo van mijn bips aftrekken zonder de knoop loos te moeten maken. En ze zakken allemaal erg af en zitten niet mooi meer. Maar wil nog heel even wachten met nieuwe broeken kopen want anders zijn die ook al weer snel te ruim. En dat vind ik eigenlijk zonde. Dan maar even een riem.
Heb al 3 dagen 2 chocolade letters in huis liggen (gekregen) en ze liggen er nog steeds onaangebroken.... Weekend wel wat gesnoept maar verder gaat het prima. Is er hier iemand die het wel lukt een een lijstje te maken waarin we ons gewicht en wat we afgevallen zijn kunnen bijhouden?
Bluppie: als ik tussendoor wat eet is het vaak een stukje fruit of een evergreen
Mimpie: wat fijn dat de weegschaal een mooi getal aangaf!
_lana_: is sport nu 2 x in de week en probeer daarnaaast ook meer te bewegen. Wat ik lopend of op de fiets kan doen doe ik ook.
Dat 5 kilo ongeveer 1 kleidngmaat is dat merk ik ook. Ben nu inderdaad 5 kilo kwijt en kan sommige broeken ook zo van mijn bips aftrekken zonder de knoop loos te moeten maken. En ze zakken allemaal erg af en zitten niet mooi meer. Maar wil nog heel even wachten met nieuwe broeken kopen want anders zijn die ook al weer snel te ruim. En dat vind ik eigenlijk zonde. Dan maar even een riem.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik ben nog steeds stabiel op mijn start gewicht . Nu moet ik wel zeggen dat ik door dit weer niet sport, ik tennis buiten en dat gaat momenteel niet vanwege sneeuw op de baan. Vanmiddag ga ik daarom maar een uurtje zumba doen. Nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd.
Daarnaast vandaag aan de chocolade letter begonnen die ik van het weekend heb gekregen, was gewoon vergeten dat ik die had liggen. Maar baal gewoon dat ik geen uitsluitsel heb gekregen van de dermatoloog dus ik moest even iets ongezonds hebben.
Vanavond ga ik wel aan de boerenkool met spek. Deze ga ik grillen in de oven dus het meeste vet is er dan wel uit. Het is niet uber gezond, maar wel lekker.
Daarnaast heb ik van de sint een kookboek gehad waarin allerlei recepten staan zonder de kant en klaar pakjes. Wat dus betekend als ik daar meer mee ga koken ( doe ik al niet veel) Dat ik nog minder conserveermiddel etc. binnen krijg. Kan alleen maar gezonder zijn lijkt mij.
Daarnaast vandaag aan de chocolade letter begonnen die ik van het weekend heb gekregen, was gewoon vergeten dat ik die had liggen. Maar baal gewoon dat ik geen uitsluitsel heb gekregen van de dermatoloog dus ik moest even iets ongezonds hebben.
Vanavond ga ik wel aan de boerenkool met spek. Deze ga ik grillen in de oven dus het meeste vet is er dan wel uit. Het is niet uber gezond, maar wel lekker.
Daarnaast heb ik van de sint een kookboek gehad waarin allerlei recepten staan zonder de kant en klaar pakjes. Wat dus betekend als ik daar meer mee ga koken ( doe ik al niet veel) Dat ik nog minder conserveermiddel etc. binnen krijg. Kan alleen maar gezonder zijn lijkt mij.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Yvette schreef:
Heel herkenbaar haha! En heel irritant! Maar ik wacht idd ook nog even met nieuwe kleren kopen. Draag nu veel jurkjes met een dikke legging, hoef ik die afzakbroeken niet aan haha!
Beachgirl- Kletskop
Ja het is ook heel vervelend maar nog even doorzettenMimpie schreef:Yvette schreef:
Heel herkenbaar haha! En heel irritant! Maar ik wacht idd ook nog even met nieuwe kleren kopen. Draag nu veel jurkjes met een dikke legging, hoef ik die afzakbroeken niet aan haha!
Ella- Ratel
Ik sport 2x in de week en mn broeken beginnen ook al van mn kont te zakken! Heel irritant, maar wel erg goed!! Ben niets afgevallen, maar kom wel strakker in mn vel te zitten merk ik! Gelukkig weet de Sint dat ik niet van chocolade hou dus dat is geen probleem! Chips is voor mij de boosdoener!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Hoi Allemaal,
Ik begin bij mij nu ook eindelijk iets te zien op de weegschaal. Er is 1.0 kg af
het is nog niet veel natuurlijk, maar het is wel een begin. Nu hopen dat ik zo door blijf gaan en vooral bij het avondeten niet te veel meer ga eten. Ik probeer het nu netjes bij 1 bord te houden, soms ietsie meer. Dat is dan alleen omdat ik anders echt weet dat ik later op de avond weer zin in iets zal krijgen.
Ik was laatst ook in de winkel en wilde mandarijnen meenemen, maar in elk zakje in het vak zaten wel beschimmelde mandarijnen :o Dus toen heb ik ze toch maar laten liggen en appels meegenomen..
Wat ik nu zoal eet op een dag is het volgende:
O: 2 crackers
T:1 cracker
L: 2 broodjes
T: 1 cracker
A: 1 bord avondeten
T: ligt eraan, vaak niets
Tussendoortjes hangen of af van waar ik ben en wat ik doe.
Alleen heb ik wel het idee dat ik erg weinig drink...
Hoe doen jullie dat?
Groetjes!
Ik begin bij mij nu ook eindelijk iets te zien op de weegschaal. Er is 1.0 kg af
het is nog niet veel natuurlijk, maar het is wel een begin. Nu hopen dat ik zo door blijf gaan en vooral bij het avondeten niet te veel meer ga eten. Ik probeer het nu netjes bij 1 bord te houden, soms ietsie meer. Dat is dan alleen omdat ik anders echt weet dat ik later op de avond weer zin in iets zal krijgen.
Ik was laatst ook in de winkel en wilde mandarijnen meenemen, maar in elk zakje in het vak zaten wel beschimmelde mandarijnen :o Dus toen heb ik ze toch maar laten liggen en appels meegenomen..
Wat ik nu zoal eet op een dag is het volgende:
O: 2 crackers
T:1 cracker
L: 2 broodjes
T: 1 cracker
A: 1 bord avondeten
T: ligt eraan, vaak niets
Tussendoortjes hangen of af van waar ik ben en wat ik doe.
Alleen heb ik wel het idee dat ik erg weinig drink...
Hoe doen jullie dat?
Groetjes!
bluppie- Fluisteraar
Bluppie:
Misschien is het handig als je eens bij houd wat je drinkt op een dag dan kan je daarna zien of het voldoede is. Ik drink veel water tussendoor en drink daardoor al snl meer als genoeg op een dag.
Wat fijn dat het begin te zien is op de weegschaal!
Misschien is het handig als je eens bij houd wat je drinkt op een dag dan kan je daarna zien of het voldoede is. Ik drink veel water tussendoor en drink daardoor al snl meer als genoeg op een dag.
Wat fijn dat het begin te zien is op de weegschaal!
Ella- Ratel
Ik wil me hier ook melden! (als dat mag tenminste!)
Heb sinds zondag besloten dat ik van mezelf gewoon af MOET gaan vallen.
Heb al een 'dikcollage' op de achtergrond van mn pc staan.
Allemaal foto's waar ik mezelf echt te dik op vind, die staan erin..
Hopelijk geeft dat wat motivatie!
Edit:
Ik wil het bereiken door niet meer te snoepen.
Gezond eten en veel water drinken.
Verder wil ik bij een afslankclub gaan, maar mijn vriend zei dat ik daar beter even mee kon wachten tot na de feestdagen
Dat werkt voor mij erg goed, zo'n stok achter de deur idee..
Heb sinds zondag besloten dat ik van mezelf gewoon af MOET gaan vallen.
Heb al een 'dikcollage' op de achtergrond van mn pc staan.
Allemaal foto's waar ik mezelf echt te dik op vind, die staan erin..
Hopelijk geeft dat wat motivatie!
Edit:
Ik wil het bereiken door niet meer te snoepen.
Gezond eten en veel water drinken.
Verder wil ik bij een afslankclub gaan, maar mijn vriend zei dat ik daar beter even mee kon wachten tot na de feestdagen
Dat werkt voor mij erg goed, zo'n stok achter de deur idee..
Gast- Gast
Ik ga het toch ook weer proberen.
Ik ben al ruim 2 kg lichter dan een maand geleden, maar waardoor het komt weet ik niet precies. Onze weegschaal is op het moment erg onbetrouwbaar. Ik was vanochtend opeens ruim 4 kg afgevallen! Helaas toen ik de weegschaal iets verschoof, viel het weer tegen. Het wegen kan ik op het moment niet goed dus, maar dat is juist een extra motivatie. Zodra we een nieuwe weegschaal hebben wil ik niet meer dat ie boven de 75 uitslaat met mij erop (En een nieuwe kopen duurt bij ons nog wel tot na de kerst )
Ik ben al ruim 2 kg lichter dan een maand geleden, maar waardoor het komt weet ik niet precies. Onze weegschaal is op het moment erg onbetrouwbaar. Ik was vanochtend opeens ruim 4 kg afgevallen! Helaas toen ik de weegschaal iets verschoof, viel het weer tegen. Het wegen kan ik op het moment niet goed dus, maar dat is juist een extra motivatie. Zodra we een nieuwe weegschaal hebben wil ik niet meer dat ie boven de 75 uitslaat met mij erop (En een nieuwe kopen duurt bij ons nog wel tot na de kerst )
Gast- Gast
Hmmz, het is hier wel heel rustig meiden!
Maar ja, daar ben ik zelf ook schuldig aan, haha.
Gaat hier verder wel prima! Vind het soms wel lastig om de snoepjes/koekjes te laten staan (liggen nog steeds 3 chocoletters, jam!), maar kan nu wel beter maat houden. Dus niet gelijk de hele letter opeten, haha
Vanochtend weer even gewogen (wil dat eigenlijk op vrijdag doen elke week, maar ja..) en volgens dat ding is er nu ongeveer twee kilo af. Heb alleen ook niet de allerbeste, dus zou best kunnen dat er morgen een heel ander gewicht staat, haha
Moet nu de trein halen, maar ik zal vanmiddag even op jullie reageren!
Maar ja, daar ben ik zelf ook schuldig aan, haha.
Gaat hier verder wel prima! Vind het soms wel lastig om de snoepjes/koekjes te laten staan (liggen nog steeds 3 chocoletters, jam!), maar kan nu wel beter maat houden. Dus niet gelijk de hele letter opeten, haha
Vanochtend weer even gewogen (wil dat eigenlijk op vrijdag doen elke week, maar ja..) en volgens dat ding is er nu ongeveer twee kilo af. Heb alleen ook niet de allerbeste, dus zou best kunnen dat er morgen een heel ander gewicht staat, haha
Moet nu de trein halen, maar ik zal vanmiddag even op jullie reageren!
Arwyn- Ratel
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Afvaltopic!
» Afvaltopic nummer triljoen
» 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)
» Grote zus
» Grote gezinnen
» Afvaltopic nummer triljoen
» 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)
» Grote zus
» Grote gezinnen
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: