Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote afvaltopic

+9
loura
Roze Roos
Lejow
silly-one
xxDila
Juutjepetuutje
Beachgirl
Cherique
Ella
13 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het grote afvaltopic - Pagina 3 Empty Re: Het grote afvaltopic

Bericht  Beachgirl wo 24 nov 2010 - 7:54

_Lana_ schreef:
Mimpie schreef:
_Lana_ schreef:@Mimpie: Vind je dat weinig dan?
Ik heb vandaag dit gegeten:

O: 2 crackers en een kop thee.
T: 2 evergreen.
L: 2 volkorenbroodjes met pindakaas light.
T: 2 manderijnen en een appel.
A: 100 gr garnaaltjes, salade en een paar stokbroodjes.

Ik vind het wel genoeg eigenlijk.
Om de 2 uur eet ik ongeveer wel iets.

Dat vind ik wel weinig ja.

2 crackers kun je beter vervangen door volkorenbrood.
2 evergreen kun je beter 1 van maken, en dan smiddags nog eentje samen met je fruit.
Lunch kun je beter 3 of 4 boterhammen eten.
Je avondeten gaat nog wel.

Wil niet bemoeizuchtig overkomen hoor maar loop nu sinds 2 maanden bij een dietiste en ik heb nog nooit zoveel gegeten op 1 dag. En ik val +/- 3 kilo per maand af.
Verbaasde me zelf ook hoor, in het begin. Maar nu snap ik gewoon wat ze bedoelen met om de 2 a 3 uur iets eten om je verbranding bezig te houden. Dat is echt zo, en het werkt ook echt.

Dus ben blij dat silly-one en Arwyn mijn mening delen.

Ik deel je mening ook wel hoor Wink. Je moet inderdaad goed eten en niet gaan crashen. Maar ik vind 4 broodjes alleen in de ochtend ( want misschien heeft ze 's middags wel weer iets gegeten ) gewoon niet weinig. Ik heb nog nooit 5 broodjes op een dag gegeten.
Ik neem trouwens wel volkorencrackers.

Knap hoor dat je naar een dietiste bent gegaan. Ik heb ook wel eens op het punt gestaan, maar toch maar niet gedaan.
Bevalt het je goed?
Hoevaak ga je er naartoe?
En ga vooral door hoor met je tips, want daar heb ik wat aan! Very Happy

Ik ging eerst elke 2 weken, en nu elke 3 weken omdat ik nu goed op schema zit en het goed volhou. Het bevalt me zeker goed. Had gewoonn zelf de motivatie niet om af te gaan vallen, maar nu ik een stok achter de deur heb, en gewoonn écht goed en lekker mag eten gaat het echt goed.

Sonja heb ik max. 2 dagen vol gehouden. Ik heb best zwaar lichamelijk werk en ik ging gewoon van mijn stokje 's middags.
Ben blij dat het afvallen ook anders kan!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 8:30

Mimpie schreef:
_Lana_ schreef:
Mimpie schreef:

2 evergreen kun je beter 1 van maken, en dan smiddags nog eentje samen met je fruit.

Wil niet bemoeizuchtig overkomen hoor maar loop nu sinds 2 maanden bij een dietiste en ik heb nog nooit zoveel gegeten op 1 dag. En ik val +/- 3 kilo per maand af.
Verbaasde me zelf ook hoor, in het begin. Maar nu snap ik gewoon wat ze bedoelen met om de 2 a 3 uur iets eten om je verbranding bezig te houden. Dat is echt zo, en het werkt ook echt.

Ik deel je mening ook wel hoor Wink. Je moet inderdaad goed eten en niet gaan crashen. Maar ik vind 4 broodjes alleen in de ochtend ( want misschien heeft ze 's middags wel weer iets gegeten ) gewoon niet weinig. Ik heb nog nooit 5 broodjes op een dag gegeten.

Knap hoor dat je naar een dietiste bent gegaan. Ik heb ook wel eens op het punt gestaan, maar toch maar niet gedaan.
Bevalt het je goed?

Ik ging eerst elke 2 weken, en nu elke 3 weken omdat ik nu goed op schema zit en het goed volhou. Het bevalt me zeker goed. Had gewoonn zelf de motivatie niet om af te gaan vallen, maar nu ik een stok achter de deur heb, en gewoonn écht goed en lekker mag eten gaat het echt goed.

Sonja heb ik max. 2 dagen vol gehouden. Ik heb best zwaar lichamelijk werk en ik ging gewoon van mijn stokje 's middags.

En ben je al vaak geweest?
Als je resultaat ziet, dan gaat het steeds beter hè! En inderdaad, het is ook een goede stok achter de deur.
En ik ben er ook wel achter dat Sonja Bakker het zeker niet is. Ik heb het ook wel eens gedaan en ben toen 8 kilo afgevallen ( heel snel uiteraard Wink ) en het zat er zo weer aan ( en een beetje meer Embarassed ).
Nu wil ik het dus op de goede manier.
Krijg je het ook vergoed?
Ik probeer het eerst zelf en dan kan ik altijd nog naar een dietiste gaan.
Wel knap hoor, dat je al 5 kilo bent afgevallen.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl wo 24 nov 2010 - 9:40

_Lana_ schreef:
Mimpie schreef:
_Lana_ schreef:
Mimpie schreef:

Bevalt het je goed?

En ben je al vaak geweest?
Als je resultaat ziet, dan gaat het steeds beter hè! En inderdaad, het is ook een goede stok achter de deur.
En ik ben er ook wel achter dat Sonja Bakker het zeker niet is. Ik heb het ook wel eens gedaan en ben toen 8 kilo afgevallen ( heel snel uiteraard Wink ) en het zat er zo weer aan ( en een beetje meer Embarassed ).
Nu wil ik het dus op de goede manier.
Krijg je het ook vergoed?
Ik probeer het eerst zelf en dan kan ik altijd nog naar een dietiste gaan.
Wel knap hoor, dat je al 5 kilo bent afgevallen.

Ik ben nu (naast het intakegesprek) 3 keer geweest. A.s. donderdag is de 4e afspraak. Ik krijg het vergoed ja. Je krijgt 8 uur vergoed per jaar. De intake duurt een uur. De afspraken erna 15/20 minuten. Maar je krijgt het alléén vergoed als je via je huisarts verwezen bent naar de dietiste.
Bij mij was het zo dat ik sinds kort weet dat mijn schildklier (waarschijnlijk al jaren) te langzaam werkt, en dat verklaart dus ook dat ik per jaar ongeveer 10 kilo aankwam. Kon eigenlijk zelf geen kilo's kwijtraken, dat lukte me gewoon echt niet. Zelfs niet met Sonja. Dit komt waarschijnlijk omdat mijn stofwisseling gewoon veels te langzaam werkt door die schildklier. (Daarnaast ook nog een hoop darmproblemen, psychische problemen, lichamelijke klachten etc)
Nu ben ik ongeveer 3 maanden bezig met medicatie voor mijn schildklier, en nu lukt het me dus ook eindelijk om af te vallen!
Het gaat bij mij zoals je aan mijn ticker ziet ook niet om een paar kilo's maar om een heleboel kilo's. Ik moet ruim 20 kg afvallen wil mijn BMI "normaal" zijn.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  silly-one vr 26 nov 2010 - 21:49

Eej Meiden,

Alles nog steeds naar wens? Hier redelijk. Ik vind het super knap van mijzelf dat ik het snoepen en snacken echt weet te bewaren voor in het weekend en ik merk wel wat het ook werkt. Het gaat niet zo snel als ik wil, maar zolang het er maar afgaat en ik kan blijven genieten van het eten is het goed. Ik ben nu weer op gewicht wat ik de hele zomer heb gehad, maar had 3 weken geleden een uitstapje naar boven waardoor ik ineens 2 kilo zwaarder was, dus ik ben wel tevreden momenteel.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Arwyn za 27 nov 2010 - 0:06

Lana: Ik heb echt wel vier broodjes nodig hoor, op een dag. Ik eet er 's ochtend twee, een tussendoortje rond 11uur (als ik niet aan het werk ben) en dan bij de lunch ook weer twee. Ik heb ze ook wel eens vervangen door crackers, maar ik merk dat dat toch minder vult.

Ik kan me toch wel redelijk houden aan het niet snoepen! Heb donderdag wel speculaasjes gehad bij de thee, maar ik heb het gehouden bij 3 stuks (=150kc). Gister met een vriendin naar de bioscoop geweest en toen wel een klein zakje tumtummetjes en een handje M&M's gehad dus dat was wat minder, maar ja, een keertje moet wel kunnen toch?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:14

@Arwyn:
4 broodjes is toch ook prima? Ik doelde alleen op Mimpie, die vond 4 broodjes echt veel te weinig. En dat vind ik wel meevallen, meer niet Wink.
Dat handje M&M's moet zeker kunnen hoor af en toe. Mijn probleem is alleen dat ik het niet bij een handje kan houden. Daarom kan ik het maar beter niet doen.

Bij mij gaat het wel redelijk. Moet er nog een beetje aan wennen en heb het idee dat ik er nog niet alles aan doe.
Nu maar weer heel goed mn best doen.
Hebben jullie nog plannen van het weekend?
Wij hebben al sinterklaas, dus daar wordt ook wel weer het nodige aan lekkere dingetjes op tafel gezet.
Maarja, de kunst is om maat te houden.

Fijn weekend allemaal.

Gast
Gast

Bericht  loura za 27 nov 2010 - 4:48

Ik heb zelf geen weegschaal en ik heb al jaren niet op een weegschaal gestaan eigenlijk. Dus ik weet niet of er iets af is.. Maar daar doe ik het niet persee voor. Ik voel me wel beter sinds ik minder eet en gezonder smile

Ik kon echt soms wel twee borden eten savonds en ik at heel veel kaas savonds bij een wijntje. Hmm echt zo lekker! Maar dat heb ik al een aantal weken niet meer gedaan smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ella za 27 nov 2010 - 21:36

Heej meiden,

Ik weet dat ik ook veel te wienig eet, maar heb gewoon niet meer trek.

Sochtends 1 boterham met ham
Tussendoor appel of kiwi
Lunch 2 boterhamen met ham
Tussendoor: ander stuk fruit of een evergreen of speculaas
En 's avonds groente vlees en weinig aardappelen

Ik val gelukkig wel af... gaat langzaam maar ben tevreden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 7:20

Bah, slechte week gehad, ongeveer alles zak me tegen dus veel naar chips en chocolade gegraaid, baal er echt van Sad gelukkig niet aangekomen, maar had het er liever af gehad, morgen er maar weer goed tegenaan!!

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl zo 28 nov 2010 - 7:33

_Lana_ schreef:@Arwyn:
4 broodjes is toch ook prima? Ik doelde alleen op Mimpie, die vond 4 broodjes echt veel te weinig. En dat vind ik wel meevallen, meer niet Wink.
Dat handje M&M's moet zeker kunnen hoor af en toe. Mijn probleem is alleen dat ik het niet bij een handje kan houden. Daarom kan ik het maar beter niet doen.

Bij mij gaat het wel redelijk. Moet er nog een beetje aan wennen en heb het idee dat ik er nog niet alles aan doe.
Nu maar weer heel goed mn best doen.
Hebben jullie nog plannen van het weekend?
Wij hebben al sinterklaas, dus daar wordt ook wel weer het nodige aan lekkere dingetjes op tafel gezet.
Maarja, de kunst is om maat te houden.

Fijn weekend allemaal.

Het ging mij helemaal niet om die 4 broodjes. Die 4 broodjes zijn prima, al kun je er per dag beter 6 eten. Het ging mij erom dat je als ontbijt en lunch 4 broodjes op had, en verder helemaal niks. Helemaal geen tussendoortje(s).
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 23:39

Goedemorgen,

Zo zullen we nu ophouden over hoeveel broodjes iedereen eet en zou moeten eten? Wink
Iedereen doet het op zn eigen manier en als je je er goed bij voelt, is het prima toch?
Zelf doe ik weight watchers en daar zal ook niet iedereen een goed gevoel bij hebben. Voor mij werkt het super.

Hoe gaat het bij iedereen? Leuk weekend gehad?
Ik wel, maar het is qua lijn niet echt goed gegaan. Alhoewel, overdag heb ik niet zoveel bijzonders gegeten, maar wel een chocoladeletter gehad en die is al een stuk op.
Als ik moet werken gaat het altijd beter op een of andere manier.

Succes weer deze week.

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 29 nov 2010 - 8:01

Heej,

weekend ging niet super. \gister een chocolade letter gegeten.... Die dingen moet ik NIET in huis hebben. Kan er niet vanaf blijven.... Vandaag weer gesport dus gaan weer lekker verder
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  bluppie di 30 nov 2010 - 3:53

ik wil me ook graag aansluiten bij dit forum.
Ik deed dat ook al bij de andere, maar helaas zonder echt resultaat.
Nu wil ik ook gewoon van de slechte tussendoortjes afblijven, maar zodra het in huis is kom ik er toch aan... Wel erg jammer.

Wat eten jullie tussendoor of 's avonds als je toch ergens zin in hebt?
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Arwyn di 30 nov 2010 - 4:04

Hier gaat het wel redelijk smile
Wel echt een heel slecht weekend gehad met pizza, verjaardag en stokbroodjes kruidenboter, maar van de tussendoortjes 's middags kan ik gelukkig redelijk goed afblijven. Wil dan ook geen chocola oid in huis hebben, haha. Sinterklaas heeft me dus alleen een klein reepje Bonbonbloc gegeven en die zit me dus steeds aan te kijken.. Da's iets minder fijn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  bluppie di 30 nov 2010 - 4:20

Zulke dingen herken ik ook!
Als het weekend voorbij is heb je weer veel gegeten en veel snacks erbij etc.

Hoe ga je het doen met de chocolade Arwyn?
Blijft ie knipogen of ga je het toch gewoon opeten?
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Arwyn di 30 nov 2010 - 4:30

Ach ja, ik vind dat je ook best wel eens iets lekkers mag. Denk dat als je jezelf alles verbiedt, het alleen maar te moeilijk wordt, waardoor je doorslaat naar of veel te weinig eten of een vreetbui als je iets gehad hebt. Dan toch liever doordeweeks gewoon die tussendoortjes laten staan bij de thee (de chocola ed dan, ik eet er altijd wel iets bij) en als het dan in het weekend wel gebeurd, kan ik daar niet zo mee zitten!

Die chocola blijft lekker liggen hoor. Heb hem al in de keuken gelegd en die blijft daar tot het weekend. Heb ik iets lekkers bij Ik hou van Holland, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl di 30 nov 2010 - 7:30

bluppie schreef:ik wil me ook graag aansluiten bij dit forum.
Ik deed dat ook al bij de andere, maar helaas zonder echt resultaat.
Nu wil ik ook gewoon van de slechte tussendoortjes afblijven, maar zodra het in huis is kom ik er toch aan... Wel erg jammer.

Wat eten jullie tussendoor of 's avonds als je toch ergens zin in hebt?

Lange vingers (20 cal per stuk)
Knappertjes (van die witte koekjes)
Langetjes (van die kaneel koekjes)

Of ik neem gewoon lekker 3 mandarijnen en gooi die in een schaaltje magere yoghurt. Of als ik echt een vreetbui heb dan neem ik een klein schaaltje Japanse Mix (zonder pinda's)

Het gaat hier trouwens erg goed. De weegschaal bij de dietiste gaf een leuk getal aan Very Happy
Vandaag wel een klein beetje gezondigd met een tompoes van de Hema bij de koffie, maar ik mag van mezelf max. 1x per week een gebakje als er getrakteerd wordt op m'n werk. En een tompoes bevat maar iets van 220 cal dus dat valt nog aardig mee. En heb vanavond daardoor geen toetje genomen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 7:33

Oh Arwyn, wat knap!! De sint heeft mij een chocoladeletter gegeven en die is meteen opgegaan Embarassed . Echt slap van mezelf, maarja.
Zodra er iets in huis is, kan ik er niet van afblijven. Dat is mijn grootste valkuil, dat ik geen maat kan houden.
Slechte eigenschap!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 7:36

@Mimpie:
Ben je weer wat afgevallen? Goed bezig hoor! Dat geeft een lekker gevoel hè.
Mijn weegschaal heeft het begeven, dus hoop het aan mijn broeken te voelen.

@All: 's Avonds heb ik de grootste moeite. Daarom ga ik vanavond maar vroeg naar bed, voor de verandering.
Voor bij de thee heb ik straks wel speculaas, mmm.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl di 30 nov 2010 - 7:52

_Lana_ schreef:@Mimpie:
Ben je weer wat afgevallen? Goed bezig hoor! Dat geeft een lekker gevoel hè.
Mijn weegschaal heeft het begeven, dus hoop het aan mijn broeken te voelen.

Jep, ben weer 1,5 kilo lichter! Mijn broeken kan ik echt zonder open te maken van mijn kont af trekken nu. Droeg nooit een riem maar nu moet ik wel! Ga nog maar even geen nieuwe broeken kopen...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn di 30 nov 2010 - 8:02

_Lana_ schreef:Oh Arwyn, wat knap!! De sint heeft mij een chocoladeletter gegeven en die is meteen opgegaan Embarassed . Echt slap van mezelf, maarja.
Zodra er iets in huis is, kan ik er niet van afblijven. Dat is mijn grootste valkuil, dat ik geen maat kan houden.
Slechte eigenschap!

Nja, vriendjeSint had dan ook in elke pantoffel iets gedaan, dus had zo'n bonbonbloc reep en een Bueno en die laatste was toch wel echt dezelfde avond al op hoor! Wink
Maar ik ken het wel, ik heb dat vooral 's middags.. Heb me jaren geleden al afgeleerd om 's avonds te snoepen, maar ik heb het dus heel erg 's middags bij de thee.. Dan kan ik wel door blijven eten soms, echt erg.. Embarassed Ben dan ook wel blij als ik 's middags moet werken, dan eet ik in dat kwartiertje niet zoveel Wink

Mimpie: Je gaat echt goed! (y) Als er maar eenmaal wat af is he, dat stimuleert ook weer extra!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 8:25

@Arwyn:
Haha, oh gelukkig Wink , dan ben ik dus niet de enige!
Ik hoop dat ik het ook ooit nog afleer, om 's avonds niet meer te snoepen. Ik ben blij dat ik fulltime werk, daar gaat het in ieder geval wel beter.
Zit je op school? Omdat je 's middags thuis bent? Dan kan ik me voorstellen dat je wel trek hebt.
Het is allemaal een kwestie van gewenning denk ik, alleen raak ik er maar niet vanaf Wink .

@Mimpie:
Wat goed!! cheers Dat moet echt een heerlijk gevoel geven. Nu ben je dus 6,5 kilo afgevallen?
Is dat al een hele maat joh? Dat je nu je broek van je kont af kan trekken? Wat gaat dat snel dan?
Wel super, dan kun je straks een nieuwe garderobe shoppen Laughing ..

@All:
Sporten jullie eigenlijk ook erbij? Of bewegen jullie veel?
Ben ik even benieuwd naar.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl di 30 nov 2010 - 9:46

_Lana_ schreef:
@Mimpie:
Wat goed!! cheers Dat moet echt een heerlijk gevoel geven. Nu ben je dus 6,5 kilo afgevallen?
Is dat al een hele maat joh? Dat je nu je broek van je kont af kan trekken? Wat gaat dat snel dan?
Wel super, dan kun je straks een nieuwe garderobe shoppen Laughing ..

Nouja 6,2 op precies te zijn... Ik update mijn ticker maar eens in de zoveel tijd. En die ticker rond het ook af.

Ze zeggen altijd dat 5 kg één kledingmaat is maar ik merk het vooral in mijn taille, daar is namelijk 4cm vanaf. Van mijn bovenlichaam merk ik niet zoveel. En mensen zeggen ook wel dat ze het in mijn gezicht zien.
En ik heb altijd stretchbroeken dus die rekken al wat mee, maar nu kan ik hem echt zo naar beneden trekken.
Iets te heet wassen helpt ook niet meer haha

Ik sport trouwens niet heel veel. Ik heb best zwaar lichamelijk werk met veel lopen en tillen.
Ik probeerde altijd 1x per week te gaan hardlopen met Start to Run, maar nu het winter is probeer ik 1x per week banen te zwemmen. Lukt me niet altijd moet ik eerlijk zeggen want ik werk fulltime en probeer daarnaast nog af te studeren dus ik heb mijn tijd soms ook hard nodig voor school.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  bluppie di 30 nov 2010 - 22:43

@ Mimpie:
Wat goed van jou zeg!!
Als je al zoveel kwijt bent is het denk ik een erge stimulans om juist door te blijven gaan of niet?
Heb je nu ook het idee dat je veel moet laten oid?

Bij mij gaat het wel redelijk alleen zijn er wel veel leuke dingen in aantocht met sinterklaas etc. Nu dus goed bezig en dan maar weinig eten bij al die gezellige dingen...

Ik merk alleen wel dat ik 's avonds echt zin in dingen krijg, daarom ga ik ook op tijd naar bed om verleidingen te kunnen weerstaan...Wink angel
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Beachgirl wo 1 dec 2010 - 7:36

bluppie schreef:@ Mimpie:
Wat goed van jou zeg!!
Als je al zoveel kwijt bent is het denk ik een erge stimulans om juist door te blijven gaan of niet?
Heb je nu ook het idee dat je veel moet laten oid?

Bij mij gaat het wel redelijk alleen zijn er wel veel leuke dingen in aantocht met sinterklaas etc. Nu dus goed bezig en dan maar weinig eten bij al die gezellige dingen...

Ik merk alleen wel dat ik 's avonds echt zin in dingen krijg, daarom ga ik ook op tijd naar bed om verleidingen te kunnen weerstaan...Wink angel

Ja als je ziet dat die weegschaal steeds ietsje minder aangeeft dan motiveert dat heel erg!

Ik heb totaal niet het idee dat ik veel moet laten. Ik eet zelfs meer dan ik ooit gedaan heb. Ik mag ook gewoon een gebakje af en toe (heb er deze week al 2 op haha, elke keer traktatie op mijn werk) maar dat compenseer ik dan door geen toetje te nemen, en verder als tussendoortjes alleen maar fruit te eten.

En in het weekend mag ik ook gewoon lekker eten wat ik wil. Ik eet op een weekenddag veel minder dan een doordeweekse dag. Maar ik moet die dagen wel aan die 1600 cal. komen. Dus dat patatje en die hapjes bij de borrel sla ik dan ook echt niet over. Die mag ik dan gewoon eten.

Het is ook een kwestie van wennen hoor. Het zijn gewoon andere eetgewoonten, en dus moet je even omschakelen. Maar hou me nu een flinke zak chips voor mijn neus en ik heb er niet eens trek in!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud