Met wie zou een meeting extreem kort zijn...
+15
Sweety
JD
Zininzon
Printje
Phileine
Pien
Toet
loura
Qiara
May
Raindrop
Susan
Inge
Julia
Monte
19 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Met wie zou een meeting extreem kort zijn...
Zininzon schreef:
Haha +1, met name omdat ik degene was die in het topic over wie je wel wilt meeten, begon te zeggen dat er groepsvorming door ontstaat.
Ben dan stiekem ook wel benieuwd of ik in het verwijderde topic ben genoemd
Nee, je bent daar niet genoemd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor, Ziz, niet genoemd.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onvolwassen om een lijstje te gaan maken van mensen die je niet zou willen ontmoeten. Eigenlijk vind ik dat gewoon sneu.
Gast- Gast
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Giacomo schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onvolwassen om een lijstje te gaan maken van mensen die je niet zou willen ontmoeten. Eigenlijk vind ik dat gewoon sneu.
En dan ook nog zeggen dat de intentie niet negatief was. Schei toch uit, maar ik ga me niet in deze discussie mengen, want die is al gevoert geloof ik.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
eens..Giacomo schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onvolwassen om een lijstje te gaan maken van mensen die je niet zou willen ontmoeten. Eigenlijk vind ik dat gewoon sneu.
Gast- Gast
Smikkell schreef:eens..Giacomo schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onvolwassen om een lijstje te gaan maken van mensen die je niet zou willen ontmoeten. Eigenlijk vind ik dat gewoon sneu.
eens. krijg er een beetje het basisschoolgevoel van "jij bent stom dus met jou wil ik niet spelen!"
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Iedereen die met mij meet heeft een extreem korte meeting. Ik ben nog geen eens 1.60 meter.
Gast- Gast
Die snap ik even niet..Zero schreef:Iedereen die met mij meet heeft een extreem korte meeting. Ik ben nog geen eens 1.60 meter.
Gast- Gast
Maar wat heeft dat met de meeting te maken dan?
Gast- Gast
Woordgrapje. Soms maak ik die. Mensen in mijn eigen wereld begrijpen hem wel guess its not that funny.
Gast- Gast
Haha, ik vind hem wel grappig . Veel mensen die mij meeten zeggen trouwens ook dat ik veel kleiner ben dan ze hadden verwacht... Ik wist niet dat ik zo groots forum...
Gast- Gast
Haha.. Leuke woordspelingen. . Ik zou het niet leuk vinden om op zo'n lijst te worden genoemd. Dat kwetst toch wel eigenlijk. Dan kan er wel gezegd worden ( niet per se door jullie ) het is maar een forum, het is wel een plek waar ik het leuk en gezellig heb. Het is idd een beetje : jij bent niet lief dus ik speel niet met je gevoel.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Het kwetst me niet als iemand mij noemt hoor, maar ik ben toch altijd wel benieuwd waarom.
Gast- Gast
Ik merk dat nu ik hier vaker oké vaak kom, ik door heel veel mensen genoemd word (in het 'Benieuwd in het echt' topic bijvoorbeeld). Natuurlijk zijn er ook forummers die mij niet noemen, maar daar kan ik niet wakker van liggen. Ik vind het wel jammer als ik een forummer (of meerdere forummers) noem en zij noemen mij niet, dan is het dus niet wederzijds. Maar het kan ook niet met iedereen klikken, net als in de echte wereld.
Oh ja, en een topic als deze vind ik vrij kansloos. Als iemand niet genoemd wordt in een 'Wie wil jij meeten' topic lijkt de boodschap me duidelijk genoeg, dat hoeft dan niet nog eens benadrukt te worden.
Oh ja, en een topic als deze vind ik vrij kansloos. Als iemand niet genoemd wordt in een 'Wie wil jij meeten' topic lijkt de boodschap me duidelijk genoeg, dat hoeft dan niet nog eens benadrukt te worden.
Gast- Gast
Ik zou het niet leuk vinden om genoemd te worden door iemand die ik wel zou willen meeten, maar voor de rest..
Gast- Gast
*Marietje* schreef:Smikkell schreef:eens..Giacomo schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onvolwassen om een lijstje te gaan maken van mensen die je niet zou willen ontmoeten. Eigenlijk vind ik dat gewoon sneu.
eens. krijg er een beetje het basisschoolgevoel van "jij bent stom dus met jou wil ik niet spelen!"
Precies. En daarom vind ik het sneu.
Gast- Gast
Oh, ik doe ook nooit mee met de wie wil je meeten-topics. Niet omdat ik iemand niet wil meeten, maar omdat ik bang ben iemand vergeet en daar voel ik me dan weer lullig onder
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Giacomo schreef:*Marietje* schreef:Smikkell schreef:eens..Giacomo schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onvolwassen om een lijstje te gaan maken van mensen die je niet zou willen ontmoeten. Eigenlijk vind ik dat gewoon sneu.
Precies. En daarom vind ik het sneu.
Vind ik ook.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Tea-Leaf schreef:Weet je wat gewaagd zou zijn? Een topic : En wie wil je dan niet ontmoeten?
Maple schreef:Haha, open maar!
Storm schreef:Ik zeg: rel
Maar stiekem ben ik wel heel benieuwd.
Guattari schreef:Wie je niet hoeft te ontmoeten... Hmm, nice!;-) Dat eindigt idd in een grote rel, vrees ik.
Gast- Gast
Een meeting met iemand die niet op komt dagen zou extreem kort zijn!
Gast- Gast
Waarschijnlijk dat we er zelf om hebben gevraagd.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Extreem weer!
» Extreem chagrijnig
» Wisselvallige conditie (extreem)
» Extreem flexibele opvang
» Extreem droge handen
» Extreem chagrijnig
» Wisselvallige conditie (extreem)
» Extreem flexibele opvang
» Extreem droge handen