Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met wie zou een meeting extreem kort zijn...

+15
Sweety
JD
Zininzon
Printje
Phileine
Pien
Toet
loura
Qiara
May
Raindrop
Susan
Inge
Julia
Monte
19 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Met wie zou een meeting extreem kort zijn... - Pagina 2 Empty Re: Met wie zou een meeting extreem kort zijn...

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 9:18

Smikkell schreef:Ik vond mijn laatste meeting met June, Qiara, Merai en Toet veel te kort. Of bedoel je dat niet?
Ja die was mij ook te kort Cry (hoopt nog steeds op een deel 2 waar ik wel bij kan zijn)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met wie zou een meeting extreem kort zijn... - Pagina 2 Empty Re: Met wie zou een meeting extreem kort zijn...

Bericht  Julia wo 16 maa 2011 - 9:19

Inge schreef:
Marin schreef:
Inge schreef:
Een topic waarin je laat weten met wie je de klik niet hebt kan moeilijk als overtuigend positief gezien worden nee. Maar ik denk toch echt niet dat de intentie van PB alleen negatief was

Mag je toch eens aan me uitleggen hoe je 't positief in kan zien. Ik snap dat echt niet.

En dit topic is een exacte herhaling, maar dan net even wat poesliever verwoord :P
Ik zeg niet dat je het positief moet gaan zien.
Maar ik ben wel van mening dat er gewoon op een normale manier gezegd kan worden wie je wel oke vind en met wie je wat minder hebt.
In het dagelijkse leven heb je ook personen met wie de klik er niet is en dat bespreek je dan ook.
Hier kan je ook de klik met iemand niet hebben, daar kan je helemaal naast zitten en blijkt het later dat het toch klikt maar je kan moeilijk met iedereen een klik hebben (natuurlijk is een online klik anders dan een real life klik)

Bespreek jij het serieus met mensen als jij geen klik met ze voelt?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:20

Inge schreef:
In het dagelijkse leven heb je ook personen met wie de klik er niet is en dat bespreek je dan ook.

Nou ja, ik zeg dat dus niet. Ik ga dat niet zo zonder reden zeggen tegen iemand, tenzij daar aanleiding voor is (bijv een meningsverschil oid). Kan me niet voorstellen dat jij dat wel doet, stel dat je op een verjaardag bent en dat je tegen iemand zegt: Nee sorry ik hoef jou niet te spreken want met jou heb ik niet zo veel. Dan loop je toch ook automatisch naar degene met wie je wel een klik hebt? Ik vind het onzin dat je het op een forum dan wel expliciet gaat zeggen met wie je geen klik hebt, zo zonder directe aanleiding zomaar in een topic.

Gast
Gast

Bericht  Qiara wo 16 maa 2011 - 9:20

Smikkell schreef:Ik vond mijn laatste meeting met June, Qiara, Merai en Toet veel te kort. Of bedoel je dat niet?

Very Happy Very Happy Very Happy
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:20

Hmm.... ik vrees dat ook dit topic een negatief ondertoon heeft gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:21

Nouja kort zal de meeting niet worden, want kan me redelijk aanpassen en volwassen opstellen.

Maar er zijn zeker een aantal mensen waar ik totaal niks mee heb, dat geeft toch niet?

Gast
Gast

Bericht  loura wo 16 maa 2011 - 9:21

Hmm als ik iemand niet aardig vind dan laat ik diegene meestal links liggen maar ik ga er niet een gezellig gesprek van maken hoor.. Heej ik mag jou niet! Jij mij ook niet?? Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet wo 16 maa 2011 - 9:22

Inderdaad, inge prik jij een nieuwe datum?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 9:22

Doen we toet smile

Niet zomaar tegen iedereen, maar als je in een vriendenclubje zit maar je hebt de klik niet met iemand kan het best handig zijn om dat met diegene te bespreken. De klik is er niet maar je zit wel in dezelfde vriendengroep. Je doet wel gewoon normaal tegen elkaar maar niet meer en niet minder

Laatst aangepast door Inge op wo 16 maa 2011 - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:22

Jen_ schreef:

Maar er zijn zeker een aantal mensen waar ik totaal niks mee heb, dat geeft toch niet?

Nee dat geeft helemaal niet. Lijkt me niet meer dan normaal. Dat heb ik ook smile
Alleen om er een lijstje van te maken, is een beetje onnodig, vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:24

Ik heb hier nog niemand bespeurd die zeker weten mijn type niet is. Ik kan over het algemeen met iedereen goed opschieten.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 9:24

Inge schreef:Niet zomaar tegen iedereen, maar als je in een vriendenclubje zit maar je hebt de klik niet met iemand kan het best handig zijn om dat met diegene te bespreken.

Maar wat wil je daar dan mee bereiken? Als er iets concreets is wat je stoort aan die persoon dan kun je dat wel bespreken, maar dat het niet klikt, dat is zo abstract en daar kan diegene ook niks mee, dus wat schiet je er mee op? Je kunt moeilijk wisselbeurten afspreken, dat je om en om mee gaat met de vriendengroep om elkaar te ontlopen of zo. Dus dan neem ik aan dat je je gewoon normaal opstelt tegen die persoon en het hooguit wat oppervlakkiger houdt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:25

Ik vind het nu wel een interessante discussie/gesprek smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:25

Marin schreef:
Jen_ schreef:

Nee dat geeft helemaal niet. Lijkt me niet meer dan normaal. Dat heb ik ook smile

Ik heb het andere topic gemist dus weet niet of het een 'naar' topic was smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:26

Susan schreef:
Inge schreef:Niet zomaar tegen iedereen, maar als je in een vriendenclubje zit maar je hebt de klik niet met iemand kan het best handig zijn om dat met diegene te bespreken.

Maar wat wil je daar dan mee bereiken? Als er iets concreets is wat je stoort aan die persoon dan kun je dat wel bespreken, maar dat het niet klikt, dat is zo abstract en daar kan diegene ook niks mee, dus wat schiet je er mee op? Je kunt moeilijk wisselbeurten afspreken, dat je om en om mee gaat met de vriendengroep om elkaar te ontlopen of zo. Dus dan neem ik aan dat je je gewoon normaal opstelt tegen die persoon en het hooguit wat oppervlakkiger houdt.

Inderdaad. Zo zonder aanleiding/oplossing zou ik dat niet zo snel tegen iemand zeggen. Dan heb je simpelweg niet zo veel aan die boodschap.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 9:26

Suzan zie mijn post iets boven de jouwe.
Het gaf hele ongemakkelijke situaties in de vriendinnengroep, nadat het besproken was, was het ongemakkelijke er vanaf omdat we beide wisten wat we van elkaar vonden en aan elkaar hadden. We gaan gewoon normaal met elkaar om, maar hebben niks extra's met elkaar

Laatst aangepast door Inge op wo 16 maa 2011 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:27

Jen_ schreef:
Marin schreef:
Jen_ schreef:

Ik heb het andere topic gemist dus weet niet of het een 'naar' topic was smile

Nou ja, het was de TO's bedoeling dat er namen genoemd werden, maar o.a. ik zei dat dat nou niet echt een leuk topic was, wat niet zo veel toe zou voegen. En toen heeft de TO gevraagd het topic te sluiten, omdat het niet liep zoals ze gehoopt had :P

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 9:28

Inge schreef:Suzan zie mijn post iets boven de jouwe.
Het gaf hele ongemakkelijke situaties in de vriendinnengroep, nadat het besproken was het ongemakkelijke er vanaf omdat we beide wisten wat we van elkaar vonden en aan elkaar hadden. We gaan gewoon normaal met elkaar om, maar hebben niks extra's met elkaar

Maar waarom was het eerst zo ongemakkelijk? Was je bang dat die ander wel een klik voelde en dat dat niet wederzijds was?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:28

Het gaf hele ongemakkelijke situaties in de vriendinnengroep, nadat het besproken was, was het ongemakkelijke er vanaf omdat we beide wisten wat we van elkaar vonden en aan elkaar hadden. We gaan gewoon normaal met elkaar om, maar hebben niks extra's met elkaar

Ok, dat is op zich wel logisch, dan bespreek je het omdat je 'verplicht' met elkaar om moet gaan in dat vrienden groepje en het ongemakkelijk is. Dat vind ik nog wel heel wat anders dan in een topic het zonder aanleiding zeggen, gewoon om een lijstje namen te krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 9:30

Susan schreef:
Het gaf hele ongemakkelijke situaties in de vriendinnengroep, nadat het besproken was het ongemakkelijke er vanaf omdat we beide wisten wat we van elkaar vonden en aan elkaar hadden. We gaan gewoon normaal met elkaar om, maar hebben niks extra's met elkaar

Maar waarom was het eerst zo ongemakkelijk? Was je bang dat die ander wel een klik voelde en dat dat niet wederzijds was?
Nee dat was het niet zo zeer volgens mij.
We kenden elkaar allemaal nog niet zo goed dus wat ook mee speelde was denk dat je nog niet zo goed wist wat iedereen van elkaar vond etc dus ja misschien wel een beetje.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:32

Ik ben de laatste die hier zal roepen dat ik het met iedereen kan vinden. Er zijn mensen waar ik een klik mee voel en in dat geval vind ik het leuk om ze te meeten. Ben benieuwd welk persoon er achter zit. Er zijn mensen waarbij in eerste instantie niet het gevoel heb dat ik ze perse wil meeten, maar komen zij op een meeting waar ik ook ben vind ik dat niet erg en in de meeste gevallen ook gewoon leuk. Er zijn ook een aantal mensen waarbij ik niet de behoefte heb om ze te zien maar realiseer me dat zij tijdens een meeting heel anders kunnen zijn. Mochten er echt mensen zijn die ik niet wil meeten dan blijf ik zelf weg als zij naar een meeting komen.

Ik zie het nut er niet van in om dit aan hen te melden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:42

Is het heel stom om te willen weten wie mij niet zou willen ontmoeten? Toch wel een stukje onzekerheid, denk ik. Ben ik hier de enige in?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:43

Storm schreef:Is het heel stom om te willen weten wie mij niet zou willen ontmoeten? Toch wel een stukje onzekerheid, denk ik. Ben ik hier de enige in?

Nee je bent niet de enige, maar ik heb het meer uit nieuwsgierigheid dan uit onzekerheid.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 9:43

Storm schreef:Is het heel stom om te willen weten wie mij niet zou willen ontmoeten? Toch wel een stukje onzekerheid, denk ik. Ben ik hier de enige in?
Denk dat iedereen dat wel heeft, dat iedereen het aan de ene kant wel wilt weten maar aan de andere kant liever niet.
Denk ik? (ook soort nieuwsgierigheid denk)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:47

Bij mij is het een mengeling van nieuwsgierigheid en onzekerheid, denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: