Met wie zou een meeting extreem kort zijn...
+15
Sweety
JD
Zininzon
Printje
Phileine
Pien
Toet
loura
Qiara
May
Raindrop
Susan
Inge
Julia
Monte
19 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Met wie zou een meeting extreem kort zijn...
Giacomo schreef:Wat probeer je nou duidelijk te maken PB?
Ik ben gewaagd
Hahaha!
Nee, eigenlijk wat ik eerder ook al zei.
Als iemand van hun zo'n onderwerp had geopend dan was het grappig geweest.
Maar ik doe het en krijg gezeik.
Ik vind dat gewoon jammer.
Maar het zij zo.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:
Maar het zij zo.
Dat is echt onzin en je weet het. Op deze manier vraag je wel heel zielig aandacht.
Gast- Gast
Marin schreef:PrinsesBo schreef:
Maar het zij zo.
Dat is echt onzin en je weet het. Op deze manier vraag je wel heel zielig aandacht.
Ik hoef geen aandacht.
En ik heb ook geen zelfmedelijden.
Ben het er ook niet mee eens dat het onzin is.
Er is hier gewoon vorming van groepjes, en dat is niet erg.
Maar je moet wel gewoon alles over 1 kam blijven scheren.
Gast- Gast
Groepjes? Hier? In het dagcafé krijg ik altijd een warm onthaal Ook al kom ik er niet altijd even vaak. En het is logisch dat de 1 wat meer contact heeft met de ander omdat ze elkaar wat meer mogen dan de rest.
Gast- Gast
Ik hoor niet bij een groepje geloof ik.. Tenminste, vind ik zelf niet..
Gast- Gast
Ja groepjes.
Maar dat hoeft ook niet altijd negatief te zijn.
Wil niet zeggen dat als je in een 'groepje' zit, je niet aardig kunt doen tegen anderen.
Maar dat hoeft ook niet altijd negatief te zijn.
Wil niet zeggen dat als je in een 'groepje' zit, je niet aardig kunt doen tegen anderen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik hoor niet bij een groepje geloof ik.. Tenminste, vind ik zelf niet..
Ik heb ook geen namen genoemd
Want dat mag hier niet
Gast- Gast
Ik ben het met je eens dat er groepjes zijn, althans, in de zin van dat je sommige mensen beter kent en sommige mensen mag je graag. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Maar dat betekent wel dat negen van de tien forummers wel buiten hun kader kunnen denken en andere forummers ook net zo behandelen of niet, afhankelijk van hun gedrag. Het is echt niet zo dat ik bijvoorbeeld louter positief reageer op mijn forumvriendinnetjes. Wat een onzin zeg.
Voor dit topic (of het topic van gisteren) kende ik je alleen van naam, zag je vaak reageren maar that's it. Als ik je naam nu zie, moet ik direct hier aan denken. Dus nu leer ik je beter kennen, alleen helaas niet echt op een positieve manier.
Maar dat betekent wel dat negen van de tien forummers wel buiten hun kader kunnen denken en andere forummers ook net zo behandelen of niet, afhankelijk van hun gedrag. Het is echt niet zo dat ik bijvoorbeeld louter positief reageer op mijn forumvriendinnetjes. Wat een onzin zeg.
Voor dit topic (of het topic van gisteren) kende ik je alleen van naam, zag je vaak reageren maar that's it. Als ik je naam nu zie, moet ik direct hier aan denken. Dus nu leer ik je beter kennen, alleen helaas niet echt op een positieve manier.
Gast- Gast
Je denkt dat je me beter leert kennen.
Dat is wat anders he
Edit: En het zal heus niet zo zijn dat je alleen positief reageert op de mensen die je kent.
Maar wel op een andere manier, daar moet je ook eerlijk in zijn.
Dat is wat anders he
Edit: En het zal heus niet zo zijn dat je alleen positief reageert op de mensen die je kent.
Laatst aangepast door PrinsesBo op wo 16 maa 2011 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, daar ben ik eigenlijk wel heel benieuw naar, want ik zie geen groepjes..PrinsesBo schreef:_Donnaa schreef:Ik hoor niet bij een groepje geloof ik.. Tenminste, vind ik zelf niet..
Want dat mag hier niet
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Je denkt dat je me beter leert kennen.
Dat is wat anders he
Heb je het tegen mij? Ik snap je berichtjes niet helemaal meer geloof ik. What's your point?
Gast- Gast
Dat is wat anders he
De enige manier om iemand hier te leren kennen is zijn of haar posts lezen, dus ik denk dat je er dus zelf om vraagt dat mensen je op deze manier leren kennen. Zo teleurgesteld dat je topic niet wil vlotten?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou, daar ben ik eigenlijk wel heel benieuw naar, want ik zie geen groepjes..PrinsesBo schreef:_Donnaa schreef:Ik hoor niet bij een groepje geloof ik.. Tenminste, vind ik zelf niet..
Want dat mag hier niet
Wie weet is dat wel gewoon alleen mijn visie op dit alles dan.
Misschien zie ik het wel allemaal verkeerd.
Naar mijn mening heb je overal groepjes: Werk, school, uitgaan enz.
Gast- Gast
Laat ook maar, het is gewoon slimmer om hier niet meer te reageren.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:
Nee hoor ik ben het op zich wel met je eens. Ik denk dat het niet meer dan logisch is dat het met de ene persoon meer klikt dan de ander. Dan ga je daar toch ook meer mee om dan met anderen? Ik zie niet in wat daar slecht aan is. En ik vind ook niet dat de zogenaamde groepjes op het forum nou zo strict vastgelegd zijn. De mensen in het dagcafe spreken elkaar bijvoorbeeld de hele dag door, maar je komt er ook vrij makkelijk tussen. Het is maar net wat je er zelf van maakt, PB, en wat voor input je geeft dus hoe de mensen je zullen herinneren.
Gast- Gast
Dat is wat anders he
De mensen die ik in het echt ken, reageer ik amper op hier op het forum. Dan bespreek ik die dingen gewoon irl of per email/ msn ofzo. Dat je ze op een andere manier benaderd denk ik wel, maar dat lijkt me vrij natuurlijk. Je kent iemand tenslotte irl dus je weet eerder hoe iemand het bedoelt. Als je iemand niet irl kent heb je slechts de woorden die ze hier schrijven om over te oordelen.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:PrinsesBo schreef:Je denkt dat je me beter leert kennen.
Dat is wat anders he
De mensen die ik in het echt ken, reageer ik amper op hier op het forum. Dan bespreek ik die dingen gewoon irl of per email/ msn ofzo. Dat je ze op een andere manier benaderd denk ik wel, maar dat lijkt me vrij natuurlijk. Je kent iemand tenslotte irl dus je weet eerder hoe iemand het bedoelt. Als je iemand niet irl kent heb je slechts de woorden die ze hier schrijven om over te oordelen.
Daar ben ik het wel met je eens.
Gast- Gast
Geen idee, nooit over nagedacht!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
PrinsesBo schreef:Giacomo schreef:Wat probeer je nou duidelijk te maken PB?
Ik ben gewaagd
Hahaha!
Maar het zij zo.
Ik heb een klik met Maple en Tea-Leaf van je lijstje maar had een dergelijk topic van hun net zo stom gevonden.
Gast- Gast
Ik snap wel hoe je dit bedoeld Marin.. Ik zat dus wel aan strikte groepjes te denken zeg maar.. En die zie ik niet, vandaarMarin schreef:PrinsesBo schreef:
Nee hoor ik ben het op zich wel met je eens. Ik denk dat het niet meer dan logisch is dat het met de ene persoon meer klikt dan de ander. Dan ga je daar toch ook meer mee om dan met anderen? Ik zie niet in wat daar slecht aan is. En ik vind ook niet dat de zogenaamde groepjes op het forum nou zo strict vastgelegd zijn. De mensen in het dagcafe spreken elkaar bijvoorbeeld de hele dag door, maar je komt er ook vrij makkelijk tussen. Het is maar net wat je er zelf van maakt, PB, en wat voor input je geeft dus hoe de mensen je zullen herinneren.
Gast- Gast
Marin schreef:PrinsesBo schreef:
Ik ben het hierover ook wel met je eens.
Maar nu komt je typtaal (is dat uberhaupt een woord) al heel anders op me over dan straks.
Gast- Gast
PB, ik vind je best leuk, maar toch vind ik het sneu dat er zulke lijstjes gemaakt moeten worden. Dat had ik ook gevonden als Marin, Susan, Guattari etc het had geopend. Het heeft wat mij betreft niks te maken met de persoon die het opent, het heeft te maken met het onderwerp en de bedoeling.
Gast- Gast
Giacomo schreef:PB, ik vind je best leuk, maar toch vind ik het sneu dat er zulke lijstjes gemaakt moeten worden. Dat had ik ook gevonden als Marin, Susan, Guattari etc het had geopend. Het heeft wat mij betreft niks te maken met de persoon die het opent, het heeft te maken met het onderwerp en de bedoeling.
Nogmaals, ik had er geen klotebedoeling mee.
Ik wilde niet dat er kampen tegen en voor zouden ontstaan.
Kijk, zoiets had ik wel kunnen verwachten.
Maar ik had oprecht gehoopt dat we misschien gewoon normaal daarover konden praten.
Marin noemde mij bv negatief.
Nouja, daar kan ik best wel wat mee!
Gast- Gast
Ik heb inderdaad gezegd dat ik best nieuwsgierig was naar wie mij niet zou willen ontmoeten, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er echt zo'n topic geopend moet worden..
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Extreem weer!
» Extreem chagrijnig
» Wisselvallige conditie (extreem)
» Extreem flexibele opvang
» Extreem droge handen
» Extreem chagrijnig
» Wisselvallige conditie (extreem)
» Extreem flexibele opvang
» Extreem droge handen