Met wie zou een meeting extreem kort zijn...
+15
Sweety
JD
Zininzon
Printje
Phileine
Pien
Toet
loura
Qiara
May
Raindrop
Susan
Inge
Julia
Monte
19 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Met wie zou een meeting extreem kort zijn...
Storm schreef:Is het heel stom om te willen weten wie mij niet zou willen ontmoeten? Toch wel een stukje onzekerheid, denk ik. Ben ik hier de enige in?
ik vind dat niet stom. ik heb dat ook heel erg, ook met de lijstjes van mensen die andere juist wel willen ontmoeten, ik vind het namelijk best jammer dat ik daar nooit ingenoemd word en daardoor verwacht ik dat ik in een topic als deze heel vaak genoemd zou worden....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb bij sommige mensen wel het idee dat ze heel anders in het leven staan, maar dat maakt mij dan ook wel heel erg nieuwsgierig naar diegene. Ik kan niemand noemen waarvan ik zeker weet dat het een korte meeting zal zijn, omdat ik niet het idee heb dat ik mensen hier nou zo ontzettend goed ken.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Jen_ schreef:Ik heb het andere topic gemist dus weet niet of het een 'naar' topic wasMarin schreef:Jen_ schreef:
Maar er zijn zeker een aantal mensen waar ik totaal niks mee heb, dat geeft toch niet?
Nee dat geeft helemaal niet. Lijkt me niet meer dan normaal. Dat heb ik ook
Alleen om er een lijstje van te maken, is een beetje onnodig, vind ik.
Nou ja, het was de TO's bedoeling dat er namen genoemd werden, maar o.a. ik zei dat dat nou niet echt een leuk topic was, wat niet zo veel toe zou voegen. En toen heeft de TO gevraagd het topic te sluiten, omdat het niet liep zoals ze gehoopt had
Ik heb het desbetreffende topic gemist, maar snap er nu dus ook niet zoveel van, geloof ik. Wat was de bedoeling van PB dan eigenlijk? Ik zag voorbij komen in het Dagcafé dat ze een dergelijk topic wilde openen, maar meer ook niet.
Gast- Gast
Pien schreef:
ik vind dat niet stom. ik heb dat ook heel erg, ook met de lijstjes van mensen die andere juist wel willen ontmoeten, ik vind het namelijk best jammer dat ik daar nooit ingenoemd word en daardoor verwacht ik dat ik in een topic als deze heel vaak genoemd zou worden....
Ik denk dat juist in beide lijstjes veel dezelfde namen staan, omdat dat gewoon namen zijn die opvallen en dat kan in positieve zin zijn of in negatieve zin.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ze wilde volgens mij graag namen horen van mensen die je niet zou willen ontmoeten, zonder dat het negatief en rellen werd.
Gast- Gast
Ik hoef het niet te weten. Ik heb er gewoon geen interesse naar en moet toegeven dat die vraag ook nog nooit bij me is opgekomen..Inge schreef:Denk dat iedereen dat wel heeft, dat iedereen het aan de ene kant wel wilt weten maar aan de andere kant liever niet.Storm schreef:Is het heel stom om te willen weten wie mij niet zou willen ontmoeten? Toch wel een stukje onzekerheid, denk ik. Ben ik hier de enige in?
Denk ik? (ook soort nieuwsgierigheid denk)
Ik ben hier ook niet bezig met wie me niet leuk vinden. Ik ben hier bezig met de meiden die ik wel leuk vind en dat zijn er genoeg om mijn tijd hier mee te vullen. En het zijn er genoeg om daar de waardering en het gevoel uit te halen dat ik hier welkom ben, gewaardeerd word en een leuk persoon ben..
Is dat niet belangrijker?
Gast- Gast
++++++++Marin schreef:Inge schreef:
In het dagelijkse leven heb je ook personen met wie de klik er niet is en dat bespreek je dan ook.
Nou ja, ik zeg dat dus niet. Ik ga dat niet zo zonder reden zeggen tegen iemand, tenzij daar aanleiding voor is (bijv een meningsverschil oid). Kan me niet voorstellen dat jij dat wel doet, stel dat je op een verjaardag bent en dat je tegen iemand zegt: Nee sorry ik hoef jou niet te spreken want met jou heb ik niet zo veel. Dan loop je toch ook automatisch naar degene met wie je wel een klik hebt? Ik vind het onzin dat je het op een forum dan wel expliciet gaat zeggen met wie je geen klik hebt, zo zonder directe aanleiding zomaar in een topic.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Guattari schreef:Marin schreef:Jen_ schreef:Ik heb het andere topic gemist dus weet niet of het een 'naar' topic wasMarin schreef:Jen_ schreef:
Maar er zijn zeker een aantal mensen waar ik totaal niks mee heb, dat geeft toch niet?
Nee dat geeft helemaal niet. Lijkt me niet meer dan normaal. Dat heb ik ook
Alleen om er een lijstje van te maken, is een beetje onnodig, vind ik.
Nou ja, het was de TO's bedoeling dat er namen genoemd werden, maar o.a. ik zei dat dat nou niet echt een leuk topic was, wat niet zo veel toe zou voegen. En toen heeft de TO gevraagd het topic te sluiten, omdat het niet liep zoals ze gehoopt had
Ik heb het desbetreffende topic gemist, maar snap er nu dus ook niet zoveel van, geloof ik. Wat was de bedoeling van PB dan eigenlijk? Ik zag voorbij komen in het Dagcafé dat ze een dergelijk topic wilde openen, maar meer ook niet.
Ze had helemaal niet echt een bedoeling met dat topic.
Het was n.a.v. het wel willen meeten topic.
Sommige vonden het topic niet kunnen, andere hadden er geen moeite mee en noemde wat namen en andere probeerde uit te leggen waarom ze het niet erg vonden om in dat lijstje voor te komen en andere probeerde uit te leggen waarom ze op zo'n topic tegen zijn... Nou ja, zoiets was het
Gast- Gast
Marin schreef:Ze wilde volgens mij graag namen horen van mensen die je niet zou willen ontmoeten, zonder dat het negatief en rellen werd.
Haha, wat naïef. Sorry hoor, maar als je jezelf in zo'n lijstje ziet staan, lijkt het me logisch dat je nieuwsgierig bent naar de reden en lijkt het me nog logischer dat je tegenspreekt hoe je wordt neergezet door die ander.
Gast- Gast
Maar ik snap de meerwaarde niet.Marin schreef:Ze wilde volgens mij graag namen horen van mensen die je niet zou willen ontmoeten, zonder dat het negatief en rellen werd.
Ik wil niet dat dit een zoetsappig forum wordt, waarin we elkaar alleen veren in de kont mogen stoppen en een ieder die niet complimenteus is wordt afgeslacht. Maar het noemen van namen van forummers die je niet wilt meeten, daar snap ik het nut geloof ik niet van.
Gast- Gast
Guattari schreef:Marin schreef:Ze wilde volgens mij graag namen horen van mensen die je niet zou willen ontmoeten, zonder dat het negatief en rellen werd.
Haha, wat naïef. Sorry hoor, maar als je jezelf in zo'n lijstje ziet staan, lijkt het me logisch dat je nieuwsgierig bent naar de reden en lijkt het me nog logischer dat je tegenspreekt hoe je wordt neergezet door die ander.
Ja precies. En daarbij dacht ze dat het niet perse negatief zou hoeven zijn.
Gast- Gast
Tsja, je bent iemands type of je bent het niet..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar ik snap de meerwaarde niet.Marin schreef:Ze wilde volgens mij graag namen horen van mensen die je niet zou willen ontmoeten, zonder dat het negatief en rellen werd.
Ik wil niet dat dit een zoetsappig forum wordt, waarin we elkaar alleen veren in de kont mogen stoppen en een ieder die niet complimenteus is wordt afgeslacht. Maar het noemen van namen van forummers die je niet wilt meeten, daar snap ik het nut geloof ik niet van.
Exactly!
Het voegt niets toe, het is niet vermakelijk, het is niet leuk om te horen als je naam genoemd wordt, en het maakt het er ook niet gezelliger op.
Gast- Gast
Volgens mij heb ik een topic gemist....
Ik weet wel met wie ik WEL zou willen meeten, ik ga mensen hier verder niet beoordelen op de manier waarop ze hier op mij overkomen. In het echt is het vaak anders dan dat je dingen leest die een ander schrijft, dat kan heel anders overkomen dan dat het bedoeld is.
Ik weet wel met wie ik WEL zou willen meeten, ik ga mensen hier verder niet beoordelen op de manier waarop ze hier op mij overkomen. In het echt is het vaak anders dan dat je dingen leest die een ander schrijft, dat kan heel anders overkomen dan dat het bedoeld is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Smikkell schreef:
Ik vind het ook onzin dat het nu zo'n zoetsappig forum is eerlijk gezegd. Ja, er zijn wel groepjes vriendinnen ontstaan, maar dat is toch alleen maar mooi?
Susan- Lady Post-a-lot
Er zijn een aantal mensen die mij niet, of minder aanspreken, maar dat zul je in het echt ook hebben denk ik zo.
Gast- Gast
Guattari schreef:Marin schreef:Ze wilde volgens mij graag namen horen van mensen die je niet zou willen ontmoeten, zonder dat het negatief en rellen werd.
Dat lijkt me ook ja, dat is ook wel mens-eigen. En daarbij kun je het verwachten als dit topic wordt gemaakt een paar minuten nadat de andere(wie zou je niet willen meeten) is verwijderd aangezien het daar ook op een ''rel''/ negativiteit uitliep.
Monte- Ratel
Marin schreef:Guattari schreef:Marin schreef:Ze wilde volgens mij graag namen horen van mensen die je niet zou willen ontmoeten, zonder dat het negatief en rellen werd.
Nee, want ik wil forummer X liever niet ontmoeten, omdat die grotere en mooier gevormde borsten heeft dan ik en daardoor voel ik me onvrouwelijk. En forummer Y heeft een strakker figuurtje, dus vandaar dat ik snel afhaak. Naïef dus om te denken dat het zulke antwoorden zouden worden.
Gast- Gast
Trouwens, wie komt er inderdaad bij dat het zo'n zoetsappig forum is?
Ik vind het nogal mee vallen. Behalve in het Dagcafe, daar wil het nogal wel eens schatterig en petoeterig er aan toe gaan.
Ik vind het nogal mee vallen. Behalve in het Dagcafe, daar wil het nogal wel eens schatterig en petoeterig er aan toe gaan.
Gast- Gast
Marin schreef:Trouwens, wie komt er inderdaad bij dat het zo'n zoetsappig forum is?
Petoet betekent gevangenis, daar gaat het er vast niet zo schattig aan toe.
Susan- Lady Post-a-lot
Guattari schreef:Marin schreef:Guattari schreef:Marin schreef:Ze wilde volgens mij graag namen horen van mensen die je niet zou willen ontmoeten, zonder dat het negatief en rellen werd.
Nee, want ik wil forummer X liever niet ontmoeten, omdat die grotere en mooier gevormde borsten heeft dan ik en daardoor voel ik me onvrouwelijk. En forummer Y heeft een strakker figuurtje, dus vandaar dat ik snel afhaak. Naïef dus om te denken dat het zulke antwoorden zouden worden.
Monte- Ratel
Susan schreef:Marin schreef:Trouwens, wie komt er inderdaad bij dat het zo'n zoetsappig forum is?
Petoet betekent gevangenis, daar gaat het er vast niet zo schattig aan toe.
Hahaha bedenk ik eens een liefkozend woordje is het weer niet goed.
Gast- Gast
Haha, ik weet het ook alleen omdat mijn vader Yrsa altijd in de box zette (toen we nog een box hadden dus) als ze ondeugend was en dan zei hij: 'In de petoet met jou!'
Laatst aangepast door Susan op wo 16 maa 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Pien schreef:Storm schreef:Is het heel stom om te willen weten wie mij niet zou willen ontmoeten? Toch wel een stukje onzekerheid, denk ik. Ben ik hier de enige in?
Haha +1, met name omdat ik degene was die in het topic over wie je wel wilt meeten, begon te zeggen dat er groepsvorming door ontstaat.
Ben dan stiekem ook wel benieuwd of ik in het verwijderde topic ben genoemd
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Extreem chagrijnig
» Extreem weer!
» Wisselvallige conditie (extreem)
» Extreem flexibele opvang
» Extreem droge handen