Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met wie zou een meeting extreem kort zijn...

+15
Sweety
JD
Zininzon
Printje
Phileine
Pien
Toet
loura
Qiara
May
Raindrop
Susan
Inge
Julia
Monte
19 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Met wie zou een meeting extreem kort zijn... - Pagina 6 Empty Re: Met wie zou een meeting extreem kort zijn...

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 22:37

In het Dagcafé zei je dat je in een baldadige bui was en daarom dat topic hebt geopend. Ik vind het dan schijnheilig om achteraf te gaan zeggen dat je geen rel had willen veroorzaken en dat je had gehoopt dat er normaal over gepraat kan worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met wie zou een meeting extreem kort zijn... - Pagina 6 Empty Re: Met wie zou een meeting extreem kort zijn...

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:37

En ik vind het ook wel een beetje een rare bewoording, 'als iemand van hun een topic had geopend was er niet negatief gereageerd'
Ik denk dat er dan even goed negatief gereageerd op zou worden.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 22:39

En inderdaad, als Giacomo, Maple of Guattari het topic had geopend had ik precies hetzelfde gereageerd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:41

Ik blijf me erover verbazen dat men het toch altijd weer gooit op 'als iemand anders een dergelijk topic had geopend was er heel anders gereageerd'. Alsof Susan/James/ZvB/Guattari of wie dan ook die hier blijkbaar hoog in het aanzien staat poeslief wordt behandeld en iedereen spontaan ja en amen zegt op wat er gezegd wordt door diegene(n). (Overigens bedoel ik dit echt totaal niet rot tegen de genoemde personen, dit is hoe er blijkbaar door TO beredeneerd wordt (denk ik)).

Gast
Gast

Bericht  Julia wo 16 maa 2011 - 22:59

PrinsesBo je moet het niet zo persoonlijk opvatten...Trisha heeft dit topic geopend en daar reageert iedereen toch hetzelfde op als op jouw topic?
Het gaat om het onderwerp van je topic, niet om jou.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:19

Alex167 schreef:Ik blijf me erover verbazen dat men het toch altijd weer gooit op 'als iemand anders een dergelijk topic had geopend was er heel anders gereageerd'. Alsof Susan/James/ZvB/Guattari of wie dan ook die hier blijkbaar hoog in het aanzien staat poeslief wordt behandeld en iedereen spontaan ja en amen zegt op wat er gezegd wordt door diegene(n). (Overigens bedoel ik dit echt totaal niet rot tegen de genoemde personen, dit is hoe er blijkbaar door TO beredeneerd wordt (denk ik)).

Briljant idee; doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:32

Guattari schreef:
Alex167 schreef:Ik blijf me erover verbazen dat men het toch altijd weer gooit op 'als iemand anders een dergelijk topic had geopend was er heel anders gereageerd'. Alsof Susan/James/ZvB/Guattari of wie dan ook die hier blijkbaar hoog in het aanzien staat poeslief wordt behandeld en iedereen spontaan ja en amen zegt op wat er gezegd wordt door diegene(n). (Overigens bedoel ik dit echt totaal niet rot tegen de genoemde personen, dit is hoe er blijkbaar door TO beredeneerd wordt (denk ik)).

Briljant idee; doen!

+1 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:38

Guattari schreef:

Briljant idee; doen!

Whahahaha Very Happy Ik had mezelf er bij moeten zetten angel

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:43

PrinsesBo schreef:
Giacomo schreef:PB, ik vind je best leuk, maar toch vind ik het sneu dat er zulke lijstjes gemaakt moeten worden. Dat had ik ook gevonden als Marin, Susan, Guattari etc het had geopend. Het heeft wat mij betreft niks te maken met de persoon die het opent, het heeft te maken met het onderwerp en de bedoeling.

Nogmaals, ik had er geen klotebedoeling mee.
Ik wilde niet dat er kampen tegen en voor zouden ontstaan.
Kijk, zoiets had ik wel kunnen verwachten.
Maar ik had oprecht gehoopt dat we misschien gewoon normaal daarover konden praten.

Marin noemde mij bv negatief.
Nouja, daar kan ik best wel wat mee!

Maar waar wil je dan precies over praten? Groepsvorming, hoe je iets kuts mag zeggen over een ander maar doet alsof het niet negatief bedoeld is of doel je op iets anders? Ik snap het oprecht niet. Wat doe je nu bijvoorbeeld dan met Marins opmerking? Ik ben zo vaak op het oude forum politiek correct genoemd, maar ging er echt niet anders door posten hoor. Nu wel, nu zeg ik zomaar kut (2x al in deze reactie, guttegut geheel van God los zoals je ziet). Maar dat is meer omdat ik minder 'lief' ben dan een aantal jaren geleden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:43

Alex167 schreef:
Guattari schreef:

Briljant idee; doen!

Whahahaha Very Happy Ik had mezelf er bij moeten zetten angel

Amen!;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 6:30

Trisha schreef:.. Omdat diegene niet jouw type is? *Even op basis van wat je hier leest/ziet*

En laat nou 't niet gelijk uit de klauwen lopen zodat 't direct verwijderd hoeft te worden, want dat is gewoon poep. We zijn allemaal volwassen, je hebt nu de beginpost gelezen, ben je bang dat iemand op je lange tenen staat; open 't topic niet meer of vraag een Chinees om een muiltje en houd 't verder gewoon beetje normaal.

Lilith. Maar die komt hier niet meer en zou me toch niet willen meeten Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 6:44

Oh, ik mag dit niet zeggen blijkbaar. Ik vond 10 pagina's al verdacht et voilá: een discusssie.

Maar ik trek mijn woorden lekker toch niet in. Mijn reactie is echter wel forum gebaseerd, want ik ken haar niet irl en.. ik heb ook geen hekel aan dr.

Gast
Gast

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 6:53

Smikkell schreef:Ik vond mijn laatste meeting met June, Qiara, Merai en Toet veel te kort. Of bedoel je dat niet?

Laughing spuit elf moet hier enorm om lachen smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 7:00

Merai schreef:
Smikkell schreef:Ik vond mijn laatste meeting met June, Qiara, Merai en Toet veel te kort. Of bedoel je dat niet?

Laughing spuit elf moet hier enorm om lachen Met wie zou een meeting extreem kort zijn... - Pagina 6 561177
Als het gezellig is gaat de tijd snel.. Met wie zou een meeting extreem kort zijn... - Pagina 6 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 7:02

PrinsesBo schreef:
Giacomo schreef:Wat probeer je nou duidelijk te maken PB?

Ik ben gewaagd Wink
Hahaha!

Nee, eigenlijk wat ik eerder ook al zei.
Als iemand van hun zo'n onderwerp had geopend dan was het grappig geweest.
Maar ik doe het en krijg gezeik.
Ik vind dat gewoon jammer.
Maar het zij zo.
Kom maar gauw uit je slachtofferrol gekropen, want als ik een topic als de jouwe van gisteren open, dan krijg ik evengoed gezeik. Je moet me niet verder op willen hemelen dan nodig is :P

Gast
Gast

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 7:04

Smikkell schreef:
Merai schreef:

Laughing spuit elf moet hier enorm om lachen Met wie zou een meeting extreem kort zijn... - Pagina 6 561177
Als het gezellig is gaat de tijd snel.. Met wie zou een meeting extreem kort zijn... - Pagina 6 166342

Zo is dat! hug

En verder meng ik mij niet in deze reeds gevoerde discussie angel
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 8:44

Haha, ik denk dat iedereen bij iedereen hetzelfde had gereagerd PB. Dus maak je niet al te druk zou ik zeggen:). Maakt niet uit wie het opent. Maar verder ben ik net als Jen en Storm wel nieuwsgierig wie mij zou noemen. Ben ik genoemd in het andere topic angel ?

En verder voel ik me steeds een beetje aangesproken als er ergens PB wordt gezegd omdat ik soms denk dat iemand bij bedoelt:P.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 8:45

Powerbabe, hoe kun jij nou genoemd worden in een negatief topic? smile Je komt hier de laatste tijd veel minder en daarbij ben je gewoon een schatje, kan me haast niet voorstellen dat iemand jou niet wil ontmoeten.

Gast
Gast

Bericht  CaptainSpectacular do 17 maa 2011 - 8:45

Al mijn geplande meetings met Powerbabe zijn bijzonder kort geweest.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 8:52

Bij de een zal ik wat meer naar gespreksstof moeten zoeken dan bij de ander maar heel kort zal een meeting met mij niet zijn. Desnoods praat ik wel over mezelf ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 9:02

@storm, haha nou er zijn hier vast mensen die mij niet zo vriendelijk/leuk/grappig vinden. Maar wel lief:D. Jou wil ik meeten! wanneer kom je nou eindelijk eens naar Amsterdam? Ik kom hier inderdaad heel weinig de laatste tijd.

@cs, ja mennn ik ben zo slecht. Werk je nog in town? ben je in voor een herkansing?

Gast
Gast

Bericht  CaptainSpectacular do 17 maa 2011 - 10:22

Powerbabe schreef:@cs, ja mennn ik ben zo slecht. Werk je nog in town? ben je in voor een herkansing?
Nein mann hug, nein mann Neutral und yesh Very Happy
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 10:25

Powerbabe schreef:@storm, haha nou er zijn hier vast mensen die mij niet zo vriendelijk/leuk/grappig vinden. Maar wel lief:D. Jou wil ik meeten! wanneer kom je nou eindelijk eens naar Amsterdam? Ik kom hier inderdaad heel weinig de laatste tijd.

Oehh naar Amsterdam...de laatste keer was eind januari voor een cursus van mijn werk. Geen idee wanneer ik weer naar Amsterdam kom, lijkt me wel leuk om weer eens te gaan binnenkort smile zullen we in mei ofzo een date plannen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:51

Storm schreef:
Powerbabe schreef:@storm, haha nou er zijn hier vast mensen die mij niet zo vriendelijk/leuk/grappig vinden. Maar wel lief:D. Jou wil ik meeten! wanneer kom je nou eindelijk eens naar Amsterdam? Ik kom hier inderdaad heel weinig de laatste tijd.

Oehh naar Amsterdam...de laatste keer was eind januari voor een cursus van mijn werk. Geen idee wanneer ik weer naar Amsterdam kom, lijkt me wel leuk om weer eens te gaan binnenkort smile zullen we in mei ofzo een date plannen?

Ja leuk!

En cs, ik moet 1 april verhuizen maar daarna ben ik in voor een meeting! Ideeen? Rondje hardlopen misschien? :p

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: