Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderopvang/mama's Wat vinden jullie beter?

+7
Printje
Annie24
LMCurious
Teddyaapje
Blond
Liadan
Toet
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kinderopvang/mama's Wat vinden jullie beter? - Pagina 2 Empty Re: Kinderopvang/mama's Wat vinden jullie beter?

Bericht  Filoria za 19 maa 2011 - 8:01

Minneke schreef:Bij dit KDV zijn ze verdeeld over vier groepen: 0-1 1-2 2-3 en 3+. Ik vind dat super!
Misschien komt het doordat mijn zoontje erg eenkennig kan zijn, maar als ik dit lees denk ik alleen maar: elk jaar naar een nieuwe groep! Jeetje! Is dat niet steeds heel erg wennen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderopvang/mama's Wat vinden jullie beter? - Pagina 2 Empty Re: Kinderopvang/mama's Wat vinden jullie beter?

Bericht  JD za 19 maa 2011 - 14:54

Filoria schreef:

Een groot voordeel dat ik hier (geloof ik) nog niet gelezen heb: kinderen blijven vier jaar lang in één groep. Zo leren ze de ruimte, de andere kinderen en de juffen goed kennen, voelen ze zich veilig, en kunnen ze zich nog beter ontwikkelen.

is wat betreft wennen en vertrouwde leidster een voordeel, maar verder vind ik het toch vooral vaak een voordeel hoor. een kind zit al 4 jaar in dezelfde groep en mijn ervaring is dat ze dan nóg eerder zijn uitgekeken op het speelgoed wat ze al kennen en zich nog sneller vervelen... en juist op een verticale groep heb je niet de tijd en ruimte om die kinderen uit te dagen met een spelletje ofzo...vanwege de kleintjes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: