Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

+5
Annemie
Liadan
Rumble
Printje
Mida4you
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Mida4you do 10 maa 2011 - 1:12

Vanaf 1 April gaat Z. 3 dagen naar de kinderopvang. Onze eigen bijdrage is 129,00 euro. Dit valt volgens mij nog wel mee toch? We hebben net gisteravond de kindertoeslag aangevraagd. Weet iemand hoe lang dit duurt voordat het helemaal rond is?

En hoe zit zal het straks gaan met de betaling?? Is het zo dat alles tegelijk binnenkomt of dat je eerst het hele bedrag van de Kinderopvang moet voorschieten omdat je de toeslag later krijgt???



Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 1:13

Wij betalen voor 2 dagen per week 100.- zelf in de maand.

Het gehele bedrag schieten wij voor maar ik geloof dat wij 2 dagen later de opvangtoeslag al krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Printje do 10 maa 2011 - 1:16

Ons zoontje gaat 2 dagen per week en wij betalen zelfs iets van 225 euro nog. Wij schieten overigens ook eerst het hele bedrag voor en daarna krijgen we de toeslag terug.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 1:19

Voor 4 dagen is voor mij de eigen bijdrage iets van 150euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Mida4you do 10 maa 2011 - 1:22

Het was idd even de vraag of je eerst moet voorschieten of niet. Het probleem bij ons is dat wij dat niet kunnen. We hebben op dit moment gewoon erg weinig geld. Maar misschien kan ik een regeling treffen of de eerste keren mijn ouders ff lief aan kijken en dat die ons ff helpen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Printje do 10 maa 2011 - 1:25

Volgens mij kan het niet anders dan eerst voorschieten. De belastingdienst heeft een vaste dag waarop ze dit uitkeren. Kun je niets regelen met het dagverblijf?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Rumble do 10 maa 2011 - 1:49

Wij zitten straks aan 280 euro eigen bijdrage voor 3 dagen per week. Ik vind het zelf echt niet veel als ik kijk naar de totale kosten, maar ja, niks aan te doen en ik heb ook geen alternatief helaas.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 2:38

Hier betalen we 263 euro zelf voor 2 dagen , 1 kind

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Liadan do 10 maa 2011 - 2:41

Bij ons wordt op de 20e de toeslag gestort door de belastingdienst en de 21e afgeschreven door het kdv. Wij hoeven dus niet voor te schieten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 3:05

Ik betaal zelf 90 euro aan de kinderopvang voor 2 hele dagen en 1 halve. De 20e komt altijd de toeslag binnen en de 28e houd de kinderopvang het bedrag in. Dus ook ik hoe idd niks voor te schieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Annemie do 10 maa 2011 - 3:05

Wij betalen zelf 40 euro, wij krijgen eerst de toeslag en daarna hoeven we pas de kinderopvang te betalen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Flemy do 10 maa 2011 - 3:09

Wij betalen zelf 100 euro, voor 2 dagen opvang per week.
De kinderopvangtoeslag krijgen wij zelf gestort en daarmee betalen we dus het grootste gedeelte aan het KDV. Maar bij ons kun je het ook zo regelen dat het KDV deze toeslag ontvangt en ze dus alleen die 100 euro afschrijven van onze rekening. Wij hebben dit niet zo, omdat de toeslag eerst wordt gestort en daarna de rekening van het KDV eraf gaat.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 3:24

Wij betalen zelf 250 euro aan het kdv (voor 3 dagen). De BD stort altijd op de 15de de kinderopvangtoeslag, dus wij hoeven het niet eerst voor te schieten, ik zorg namelijk dat het geld voor het kdv op de rekening staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Mida4you do 10 maa 2011 - 5:01

Flemy schreef:Wij betalen zelf 100 euro, voor 2 dagen opvang per week.
De kinderopvangtoeslag krijgen wij zelf gestort en daarmee betalen we dus het grootste gedeelte aan het KDV. Maar bij ons kun je het ook zo regelen dat het KDV deze toeslag ontvangt en ze dus alleen die 100 euro afschrijven van onze rekening. Wij hebben dit niet zo, omdat de toeslag eerst wordt gestort en daarna de rekening van het KDV eraf gaat.

Kijk dat is heel makkelijk, dan heb je er ook geen gedonder meer enzo. Misschien kan dat bij ons straks ook wel.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 5:50

Wij betalen 300 euro voor 3,5 dag. We kunnen daar gelukkig een deel met mijn schoonmoeder (=gastouder) mee verrekenen. Hier wordt het ook een paar dagen gestort voordat het wordt afgeschreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  MamaCa do 10 maa 2011 - 9:35

Wij betalen zelf ong. 90,- voor 1 kind voor 1 dag per week.
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  moepie do 10 maa 2011 - 9:46

Wij betalen iets van 275,- voor 2 dagen voor 1 kindje
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  pindaatje do 10 maa 2011 - 10:12

Flemy schreef:Maar bij ons kun je het ook zo regelen dat het KDV deze toeslag ontvangt en ze dus alleen die .... euro afschrijven van onze rekening.

Zo hebben wij dit wel geregeld met ons KDV, en ik geloof dat bijna alle ouders dat daar zo doen (en dit hebben we zo gedaan op advies van het kdv)
Wij betalen trouwens 245 euro per maand, voor 2 dagen flexibele opvang voor 1 kindje.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Mida4you do 10 maa 2011 - 19:31

Het zou mooi zijn als wij dat straks ook kunnen regelen smile Dan is het al een stuk makkelijker
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 20:17

WIj betalen 275 voor 4 dagen opvang, al gaat ie nooit alle dagen eigenlijk smile maar vind het wel handig dat ik hem kan brengen mits het nodig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang?? Empty Re: Hoeveel is jullie eigen bijdrage voor Kinderopvang??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum