Vinden jullie...
+28
silly-one
Kabouter
Blond
mzcharlotte
Phileine
Atelier Madame
M@niek
Suus
Caramba
RYW
Zwerver
Lavendel
Catwoman79
Pannetoet
RioolSpook
Aziraphale
Jeanette
Pompoen
mickey
sonly
Antibes
TukTuk
Erin
Susan
Chocolate Cookie
Highway
Sushi
Toet
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vinden jullie...
22 jaar 'aan de oude kant' om aan een voltijd studie te beginnen en op kamers te gaan?
Of moet ik toch echt meer buiten de hokjes gaan denken.
Of moet ik toch echt meer buiten de hokjes gaan denken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Vinden jullie...
Nee joh, kan prima toch? Waarom zou dat te oud zijn?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik vind het wel oud ja; voor een deeltijd studie niet overigens.
edit: ik heb het overigens zelf ook gedaan hoor; was op mijn 26e klaar. Echter ik was op mijn 25e echt klaar om te werken en toen studeerde ik dus nog voltijd. Viel me vies tegen.
edit: ik heb het overigens zelf ook gedaan hoor; was op mijn 26e klaar. Echter ik was op mijn 25e echt klaar om te werken en toen studeerde ik dus nog voltijd. Viel me vies tegen.
Laatst aangepast door Highway op ma 17 okt 2011 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Waarom zou dat niet kunnen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, zeker niet. Heb je nog vier jaar recht op studiefinanciering? Echt, stort je lekker op je studie, heerlijk toch.
En ik zou zeker niet deeltijd gaan studeren omdat er mensen zijn die je te oud vinden.
En ik zou zeker niet deeltijd gaan studeren omdat er mensen zijn die je te oud vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
22 oud? Welnee! 22 was bij mijn 1e studie zo ongeveer de gemiddelde leeftijd. Lekker doen!
Gast- Gast
Ik zou er gewoon voor gaan hoor. Ik ben een stukje ouder en twijfel ook om aan een studie te beginnen. Maar ze zeggen niet voor niets je bent nooit oud genoeg om wat te leren.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik weet het niet zo goed, ik vind het gewoon zo'n raar idee dat ik dan pas klaar ben als ik 26 ben, als alles mee zit.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Ik weet het niet zo goed, ik vind het gewoon zo'n raar idee dat ik dan pas klaar ben als ik 26 ben, als alles mee zit.
Ik ben ook pas klaar als ik 26 ben. Wat wil je dan? Ongelukkig zijn met wat je nu doet, omdat je het 'raar' vond om op je 22e nog aan een studie te beginnen ?
Gast- Gast
Daar is echt niks mis mee hoor. Er zijn trouwens ook genoeg studenten die met 18 of 19 beginnen met studeren en pas met 26 klaar zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Daar is echt niks mis mee hoor. Er zijn trouwens ook genoeg studenten die met 18 of 19 beginnen met studeren en pas met 26 klaar zijn.
Gast- Gast
Ik ben zelf toen ik 22 was weer gaan studeren, en op kamers gaan wonen, naast het samenwonen (studeer in België).
Hier ben ik wel 1 van de ouderen, maar op mijn vorige opleiding was de gemiddelde leeftijd ook rond de 21/22.
En al zou je 30 zijn! Als jij wilt studeren moet je dat doen! Wij hebben ook een man op de opleiding die in de 40 is, je moet je er echt niet door laten tegen houden hoor!
Hier ben ik wel 1 van de ouderen, maar op mijn vorige opleiding was de gemiddelde leeftijd ook rond de 21/22.
En al zou je 30 zijn! Als jij wilt studeren moet je dat doen! Wij hebben ook een man op de opleiding die in de 40 is, je moet je er echt niet door laten tegen houden hoor!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Susan schreef:Nee, zeker niet. Heb je nog vier jaar recht op studiefinanciering? Echt, stort je lekker op je studie, heerlijk toch.
Ja, ik ga dit schooljaar diplomeren voor MBO4, wat betekend dat ik volgend jaar september kan beginnen met HBO. Ik heb dan gewoon 4 jaar recht op studiefinanciering.
Ik twijfel wel over deeltijd, omdat ik het ook wel tijd vind worden om te gaan werken en geld te gaan verdienen. Maar ik denk dat voltijd beter bij me past en ik wil eigenlijk ook nog wel een paar jaar van het studentenleven genieten.
Toet- Lady Post-a-lot
June schreef:Susan schreef:Daar is echt niks mis mee hoor. Er zijn trouwens ook genoeg studenten die met 18 of 19 beginnen met studeren en pas met 26 klaar zijn.
Waar slaat jouw reactie op als ik vragen mag?
Susan- Lady Post-a-lot
Ik ben straks ook 22 als ik met m'n voltijd HBO begin. Ik woon alleen niet op kamers maar samen. Ik zie geen probleem
Gast- Gast
Nee, totáál niet. Ik was zelf 21 (bijna 22) toen ik begon aan mijn WO bachelor. Ben nu 24 en nog wel van plan een aantal jaar fulltime te studeren.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Susan schreef:June schreef:Susan schreef:Daar is echt niks mis mee hoor. Er zijn trouwens ook genoeg studenten die met 18 of 19 beginnen met studeren en pas met 26 klaar zijn.
Waar slaat jouw reactie op als ik vragen mag?
Ze voelt zich aangesproken
Toet- Lady Post-a-lot
Gewoon doen!! Ik ben ook op m'n 22e begonnen en nu op de helft (wss ben ik net 27 als ik klaar ben ivm studievertraging door stress...) nouja, boeiend toch! Tijd zat om daarna nog fulltime te werken, alhoewel ik werken wel 10 keer leuker vind dan naar school gaan... Maar dat komt niet door m'n leeftijd denk ik (ik heb nogal de neiging te vaak te werken omdat ik daar energie van krijg en dan te weinig aan school te doen daardoor..)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik ben op mijn 21e nog aan een opleiding begonnen. Had er daarvoor twee geprobeerd (beide 1 jaar gedaan), die ik beide niet leuk vond, en had een jaar gewerkt, om te bedenken wat ik dan wel zou willen. Ik was wel de oudste, maar dat boeide me vrij weinig.
Ik had overigens nog geen diploma, behalve HAVO, dus het was wel een andere situatie dan de jouwe.
Als jij nog graag een studie wilt doen, zou ik het juist doen als je net klaar bent met je andere studie, want het valt tegen als je eerst gewerkt hebt en daarna weer naar school gaat. Bovendien geef je aan dat je eigenlijk nog wel even wilt studeren en van het studentenleven wilt genieten. Ik zou dat dan echt doen als ik jou was!
Ik had overigens nog geen diploma, behalve HAVO, dus het was wel een andere situatie dan de jouwe.
Als jij nog graag een studie wilt doen, zou ik het juist doen als je net klaar bent met je andere studie, want het valt tegen als je eerst gewerkt hebt en daarna weer naar school gaat. Bovendien geef je aan dat je eigenlijk nog wel even wilt studeren en van het studentenleven wilt genieten. Ik zou dat dan echt doen als ik jou was!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook op mijn 22e aan een studie begonnen. Ik heb er helaas door allerlei omstandigheden een jaar langer over gedaan, daar baalde ik wel enorm van want ik was het wel echt zat. Ik was 27 toen ik klaar was en ik was het studeren wel echt zat, ik merkte dat ik toe was aan het 'echte' leven. Maar dat was een jaar eerder nog veel minder aanwezig hoor, 't kwam ook omdat ik er langer over deed. Bovendien heb ik in totaal 8 jaar gestudeerd!
Ik zou het liever eerder hebben willen doen, maar ik zou er zeker om die reden niet voor hebben gekozen het maar niet meer te doen!! Ook al had ik op het moment dat ik toelating deed een redelijk goeie baan, 't was voor mij geen reden.
Ik zou het liever eerder hebben willen doen, maar ik zou er zeker om die reden niet voor hebben gekozen het maar niet meer te doen!! Ook al had ik op het moment dat ik toelating deed een redelijk goeie baan, 't was voor mij geen reden.
Laatst aangepast door тыквашка op ma 17 okt 2011 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik vind daar niks raar aan hoor! En het ligt een beetje welke opleiding je gaat kiezen, maar op sommige opleidingen ben je dan wss zelfs nog de jongste.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik vind dat normaal en absoluut niet oud. Ik ben begonnen toen ik 18 was en ik ben waarschijnlijk rond mijn 25/26 klaar met alles. Ik zie het heel veel in mijn omgeving.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zou jij het vinden...
» Zou je het erg vinden als...?
» Wat vinden jullie van..
» jezelf vinden
» Wat vinden jullie?
» Zou je het erg vinden als...?
» Wat vinden jullie van..
» jezelf vinden
» Wat vinden jullie?