Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 31 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup di 4 jan 2011 - 4:36

Oeh oeh ik voel krampen en steken cheers Zou het dan nu toch doorzetten?
(wat kan een mens blij zijn met een menstrutie clown )
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 31 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Teckeltje di 4 jan 2011 - 5:23

joyce0606 schreef:
Teckeltje schreef:Moest gisteren de test nog weggooien omdat hij negatief was.
Stond er nu een klein licht 2e streepje.... maar ja, dat is natuurlijk niet meer geldig... Maar er komt toch geen 2e streep als je niet zwanger bent?
Heb vroeger wel eens vaker een test gedaan, en na uren kwam er geen 2e streep.

Ik voel me wel toch zwanger op 1 of andere manier, dus ga zo nog een test halen voor morgenvroeg.
Ben namelijk al 9dagen overtijd nu

ff offtopic! wat een leuk teckeltje! ik heb er ook één een teefje, ruighaar dwergje!

Ja lief zijn ze he... dit is ons teckeltje toen ze nog pup was... is een normaal standaart echt een schatje angel
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 29
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 6:56

Hoe lang na tijd had je een 2e streepje? Spreek je dan over minuten of uren?
Welke test heb je gedaan?
Heb je anders foto? Ik heb zoveel testen gedaan... Wink

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir di 4 jan 2011 - 7:07

@Blondje1313: Ja inderdaad zo'n gewone digitale thermometer is het meest secuur. Oorthermometer kan zo een paar tienden verschillen als je nog eens meet. Ga je morgenochtend gelijk beginnen?

Hier nog geen menstruatie tot nu toe. Vannacht wel een spoortje rozig..dacht dat t voorbij was. Maar verder vandaag minimaal bruinverlies gelukkig. Nouja, morgen verwacht ik het dan wel echt als ik niet zwanger ben. Dat is 11 dpo.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  *Lookie* di 4 jan 2011 - 7:47

@ Teckeltje: Welkom! Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Lookie, 27 jaar en ben sinds september 2009 bezig voor ons 1e kindje. We zitten in het medische traject omdat ik van mezelf geen eisprong heb, we hopen nu met behulp van medicatie wel een eisprong op te wekken. Dat is deze ronde niet gelukt dus ik vestig mijn hoop op de volgende ronde! Wat betreft die test: Een test aflezen na de tijd die in de gebruiksaanwijzing staat is niet geldig, dus dan heb je kans dat je niet zwanger bent. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je ;-) Ik zou gewoon met een paar daagjes weer testen, voor je eigen geruststelling en je weet immers maar nooit...?!

@ LCN: Toch wel spannend. Wanneer ga je dan eventueel testen?

@ Pitbullgup: Hopen dat het nu toch doorzet. Wat kun je dan blij zijn om ongesteld te worden he? Toen ik die ene keer in 1 jaar tijd ongesteld werd was ik ook helemaal happy! Ondanks dat het betekent dat je niet zwanger bent maar dan kun je in ieder geval weer verder..

@ all: Gisteren weer een echo gehad, er was nu wel een eitje ietsje gegroeid maar ook die was maar 8mm, dus echt veel te klein. Ik ben daarom nu weer begonnen met Provera om de menstruatie op te wekken, en daarna met frisse moed de volgende ronde in met verhoogde dosis Clomid!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:53

*breekt in*
Teckeltje: een test die na de aangegeven tijd toch opeens positief is kun je niet vertrouwen. Ik ben een ervaren test-uit-de-prullenbak-visser en bij mij is dat ook al eens gebeurd, ik werd er stiekem een beetje blij van, en deed een nieuwe test die uiteraard negatief was. En daarna werd ik gewoon ongesteld. Dus ik zou zeggen, als je zekerheid wilt kun je beter nog een keertje opnieuw testen. Succes!
*breekt weer uit*

Gast
Gast

Bericht  Teckeltje di 4 jan 2011 - 8:13

Thnx meiden, heb een nieuwe test gehaald en zal deze dus morgenvroeg doen.
Deze was echt uren erna... dus miss een uitgedroogd streepje....

we wachten weer af, anders houd mijn cyclus mij gewoon voor de gek denk ik
Ik heb al een half jaar elke maand 38/39 dagen dus het kan ook langer zijn nu Suspect rot cyclussen soms

ps had de kruidvat test gedaan 2voor 5 euro

Laatst aangepast door Teckeltje op di 4 jan 2011 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:14

Teckeltje schreef:Thnx meiden, heb een nieuwe test gehaald en zal deze dus morgenvroeg doen.
Deze was echt uren erna... dus miss een uitgedroogd streepje....

we wachten weer af, anders houd mijn cyclus mij gewoon voor de gek denk ik
Ik heb al een half jaar elke maand 38/39 dagen dus het kan ook langer zijn nu Suspect rot cyclussen soms
Welk merk testen heb je?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 4 jan 2011 - 8:16

Spannend Teckeltje, succes!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:19

Zijn wel goede, gevoelige testen hoor, die van kruidvat! Uren erna telt helaas niet... Heb je geen foto van je streepje? En is je streepje wit of roze?

Gast
Gast

Bericht  Teckeltje di 4 jan 2011 - 8:26

Zal me trouwens eens proper voorstellen, want heb maar een kort verhaaltje neergezet.

Ik ben dus Teckeltje, ben al bijna 5.5jaar samen met mijn vriend en wonen daarvan bijna 2jaar samen.
Ik word a.s. Vrijdag 25jr en mijn vriend is 27.

Ik ben in Maart '09 gestopt met de pil... Helaas sinds het stoppen 1x ongesteld geweest... Daarna tot September '10 geen menstruatie gehad.
Zijn toen naar de dokter en ziekenhuis geweest. Het lag waarschijnlijk aan mijn overgewicht.

Ik ben sinds September gewoon beter op mezelf gaan letten en nu al 15kg afgevallen, moet er wel bijzeggen dat er nog zeker 30kg af moet.

Dus sinds September ongesteld.

Mijn cyclus van Sep-Okt = 39dagen, Okt-Nov = 38dagen, dus hoopte dat December ook weer rond die dagen zat.
Nu zou ik anders al een cyclus van 47dagen hebben.. Het zou dus best kunnen... Maar hoop dus eerder zwanger te zijn.. Heb 13december namelijk duidelijk een eisprong gevoeld.

We zijn beiden nog jong, dus niet van plan om al naar het ziekenhuis te gaan voor Ivf of dergelijke. Ik denk af en toe ook zoiets van, wie weet behoor ik gewoon geen baby te krijgen... Maar ik wacht geduldig af.... We willen erg graag 1 kindje samen...
Als ik nu tegen de 30 zit en nog niet zwanger ben, dan gaan we gewoon bekijken... Gaan we ervoor om het ivm ziekenhuis te proberen of stoppen we gewoon..

Ik hoop iig dat iedereen een erg vruchtbaar 2011 mag hebben... angel
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Teckeltje di 4 jan 2011 - 8:31

Beauty Addict schreef:Zijn wel goede, gevoelige testen hoor, die van kruidvat! Uren erna telt helaas niet... Heb je geen foto van je streepje? En is je streepje wit of roze?

het streepje is roze... maar ja als het uren erna is dan geld hij denk niet meer toch?
Hierbij de foto, je moet wel erg goed kijken op de foto is het nog onduidelijker
Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 31 Foto-HNSPV6V8-G
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:31

1,5 jaar geen menstruatie?! :shock:
Hebben ze wel alles nagekeken of werd het gelijk met je gewicht in verband gebracht?

Proper voorstellen... Ben je een belg?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:32

Streepje is wel roze vlg mij, zo ongeveer zag mijn eerste test er ook uit. Maar dat was binnen 10 min...

Spannend hoor!! Duim voor je morgen!!

Gast
Gast

Bericht  Teckeltje di 4 jan 2011 - 8:33

Beauty Addict schreef:1,5 jaar geen menstruatie?! :shock:
Hebben ze wel alles nagekeken of werd het gelijk met je gewicht in verband gebracht?

Proper voorstellen... Ben je een belg?

Nee geen belg, wonen er vlakbij whaha....
Ja idd het werd gelijk in verband gebracht met mijn overgewicht..
Aan de ene kant was het wel fijn, geen gedoe... geen buikkrampen...
Maar ja aan de andere kant niet erg goed
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Teckeltje di 4 jan 2011 - 8:33

Ja alleen kwam dat streepje iets te laat Sad
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  blondje1313 di 4 jan 2011 - 19:56

@teckeltje, dacht ook dat je uit België kwam ivm proper, maar dat gebruiken ze net over de grens dus ook (ik woon ook vlakbij de belgische grens en merk dat wij ook bepaalde woorden in onze spreektaal meenemen)
Brutaal vraagje, maar heb je zolang gewacht voordat je naar de huisarts geweest bent of was je niet vanaf april 2009 aan het proberen zwanger te worden?
Ik duim voor je bij de test vandaag!

@lcn, ik hoop dat je wel goed nieuws hebt vandaag, maar bij mij wijzen die symptomen altijd gewoon op mijn menstruatie.
Heb vandaag voor het eerst getemperatuurd (op dag 5 van de cyclus, hopelijk is dat niet erg), viel nog niet mee de eerste keer, maar zal er vast meer handigheid in krijgen.

@lookie, succes met de Clomid, hoor dat dat ook geen pretje is qua bijwerkingen

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup di 4 jan 2011 - 20:48

@ Lookie; Jammer dat het deze ronde de clomid te laag was. Hoop echt dat t de volgende ronde de juiste dosis is. Krampen houden nu aan dus denk nu echt dat ik ongesteld word en inderdaad fijn dat we dan weer verder kunnen.
@ Teckeltje; wat knap dat je in zo'n korte tijd al zo veel bent afgevallen zeg! Succes met testen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Teckeltje di 4 jan 2011 - 22:50

@blondje1313: Ik was in maart '10 naar de dokter gegaan... en de ziekenhuis bezoeken heeft zo een half jaar ongeveer geduurt.. We dachten dus dat we aan de IVF moesten, dit omdat ik geen eitjes meer losliet. Maar toen mijn menstruatie kwam opzetten zijn we gestopt en wilden we het zelf gaan proberen.

Thnx Pitbullgup

Maar helaas Sad ook vandaag is de test negatief.... Dus zal wel niet zwanger zijn Sad

Miss een stomme vraag, maar is er een kans dat mensen schijnzwanger kunnen zijn? Want ik voel me nog steeds beroerd smorgens en mijn borsten zijn iets gegroeid meen ik....Ik voel mezelf echt zwanger
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  blondje1313 di 4 jan 2011 - 22:53

Ik heb ook elke maand allerlei symptomen, maar waarschijnlijk 'verzin' ik er de helft omdat ik er zo druk mee bezig ben. Ik denk dat het toch iets psychologisch is. Maar het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je toch nog te vroeg getest hebt.
Is er wel gekeken of je wel echt weer eitjes loslaat nu (of moet dat automatisch als je menstrueert?)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Teckeltje wo 5 jan 2011 - 3:45

blondje1313 schreef:Ik heb ook elke maand allerlei symptomen, maar waarschijnlijk 'verzin' ik er de helft omdat ik er zo druk mee bezig ben. Ik denk dat het toch iets psychologisch is. Maar het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je toch nog te vroeg getest hebt.
Is er wel gekeken of je wel echt weer eitjes loslaat nu (of moet dat automatisch als je menstrueert?)

Het lijkt me dat ik nu wel eitjes aanmaak, anders maakt mijn lichaam geen menstruatie lijkt me.
Ik voelde zeker de 13e een eisprong, als ik zwanger ben zou ik nu 3 weken zwanger moeten zijn.
En ik was er juist niet veel mee bezig... We hebben beiden van we zien wel hoe het gaat.
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 wo 5 jan 2011 - 4:26

Teckeltje schreef:
blondje1313 schreef:Ik heb ook elke maand allerlei symptomen, maar waarschijnlijk 'verzin' ik er de helft omdat ik er zo druk mee bezig ben. Ik denk dat het toch iets psychologisch is. Maar het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je toch nog te vroeg getest hebt.

Het lijkt me dat ik nu wel eitjes aanmaak, anders maakt mijn lichaam geen menstruatie lijkt me.
Ik voelde zeker de 13e een eisprong, als ik zwanger ben zou ik nu 3 weken zwanger moeten zijn.
En ik was er juist niet veel mee bezig... We hebben beiden van we zien wel hoe het gaat.

je kunt ook ongesteld worden, als je geen eisprong heb gehad. het is het baarmoederslijmvlies wat wordt afgestoten na onbevruchting. als je de pil slikt, heb je ook geen eisprong en wordt je toch ongesteld.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teckeltje wo 5 jan 2011 - 8:18

serieus? Dan heb ik een slechte gyneacoloog gehad... die zei dat daarvoor het eitje nodig was.
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  pitbullgup wo 5 jan 2011 - 9:23

@ Teckeltje; nee hoor dat is inderdaad niet nodig.... Daarom ga ik nou ook aan de ovulatie testen om aangezien ik zo'n lange cyclus heb wil ik weten of er überhaupt wel een eisprong is...
Misschien ook een idee voor jou?
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* wo 5 jan 2011 - 10:02

pitbullgup schreef:@ Teckeltje; nee hoor dat is inderdaad niet nodig.... Daarom ga ik nou ook aan de ovulatie testen om aangezien ik zo'n lange cyclus heb wil ik weten of er überhaupt wel een eisprong is...
Misschien ook een idee voor jou?

Mijn gynaecoloog vertelde dat je altijd een eisprong moet hebben wil je menstrueren. Dat je ongesteld wordt als je de pil slikt is geen menstruatie maar een ontrekkingsbloeding, en dan komt er dus inderdaad geen eitje vrij en is het alleen het baarmoederslijmvlies wat los laat. Als je dus een lange cyclus hebt (wat ik dus ook heb) dan is de eerste fase van je cyclus gewoon heel lang. In mijn geval wordt er maar heel af en toe uit zichzelf een eitje groter, waardoor ik dus ook maar heel af en toe menstrueer (1 x in een jaar tijd)

@ Teckeltje: Wat vervelend dat je je zwanger voelt terwijl je toch negatief test. Ik heb wel eens van een schijnzwangerschap gehoord, maar dat is toch iets wat tussen de oren zit? Het is in ieder geval wel zo, tenminste bij mij, dat je vaak extra let op alles wat je in je buik voelt als je bezig bent met zwanger worden. Dan kun je je ook al gauw verbeeldingen maken. Knap trouwens dat je al zo goed bent afgevallen. Gaan ze er van uit dat je wel een normale cyclus zult hebben als je nog meer bent afgevallen, of gaan ze je dan verder onderzoeken?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: