Meiden die zwanger willen worden !
+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Meiden die zwanger willen worden !
andreake1984 schreef:joyce0606 schreef:andreake1984 schreef:@ Domingo: Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen bij de dokter, maar ja ik zou ook wel gaan als ik al een jaar bezig was om zwanger te worden...
@Hutselfuts: wat jammer dat het bij je is begonnen, nieuwe ronde nieuwe kansen.. Hoeveelste ronde zit je eigenlijk??
ik heb zaterdag voor het eerst mijn eisprong gevoeld en we hadden s'morgens geklust en s'avonds nogmaals
De week ervoor hebben we ongeveer om de dag geklust.. Ben benieuwd wat het gaat geven, heb nog 9 dagen voordat mijn NOD is........ Spannend maar ga er gewoon vanuit dat het niet zo is, dan valt het alleen maar mee toch???? hihihihi
spannend zeg!! nog 9 dagen.! hoe lang ben jij bezig ? en is dit je 1e of 2e kindje?
Het is pas ons 1ste kindje en we zijn ook pas bezig. Ben pas gestopt met de pil in Oktober dus zit pas in ronde 2. We zullen zien hoelang we erover gaan doen, bij de één gaat het snel en bij de ander duurt het lang. Ik laat de natuur maar zijn gang gaan. Als het erfelijk is zal ik wel snel zwanger zijn zowel mijn moeder als mijn zus waren heel snel zwanger. Ik ga gewoon nergens vanuit en dan zullen we wel zien hoelang we erover doen.....
En bij jou??? ook eerste kindje?
bij ons ook 1e kindje, in juli gestopt met de pil. september zwanger, oktober miskraam, en nu weer me eerste menstruatie na de miskraam. turbelente tijd. maar al met al wel snel zwanger geraakt
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
joyce0606 schreef:andreake1984 schreef:joyce0606 schreef:andreake1984 schreef:@ Domingo: Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen bij de dokter, maar ja ik zou ook wel gaan als ik al een jaar bezig was om zwanger te worden...
@Hutselfuts: wat jammer dat het bij je is begonnen, nieuwe ronde nieuwe kansen.. Hoeveelste ronde zit je eigenlijk??
ik heb zaterdag voor het eerst mijn eisprong gevoeld en we hadden s'morgens geklust en s'avonds nogmaals
De week ervoor hebben we ongeveer om de dag geklust.. Ben benieuwd wat het gaat geven, heb nog 9 dagen voordat mijn NOD is........ Spannend maar ga er gewoon vanuit dat het niet zo is, dan valt het alleen maar mee toch???? hihihihi
spannend zeg!! nog 9 dagen.! hoe lang ben jij bezig ? en is dit je 1e of 2e kindje?
Het is pas ons 1ste kindje en we zijn ook pas bezig. Ben pas gestopt met de pil in Oktober dus zit pas in ronde 2. We zullen zien hoelang we erover gaan doen, bij de één gaat het snel en bij de ander duurt het lang. Ik laat de natuur maar zijn gang gaan. Als het erfelijk is zal ik wel snel zwanger zijn zowel mijn moeder als mijn zus waren heel snel zwanger. Ik ga gewoon nergens vanuit en dan zullen we wel zien hoelang we erover doen.....
bij ons ook 1e kindje, in juli gestopt met de pil. september zwanger, oktober miskraam, en nu weer me eerste menstruatie na de miskraam. turbelente tijd. maar al met al wel snel zwanger geraakt
indd was je snel zwanger. jammer van die miskraam, hoop voor je dat je nu niet te lang hoef te wachten voordat je weer zwanger bent.....en dat het deze keer dan wel goed mag gaan
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
ja dat hoop ik ook! ik hoop ook dat het voor jouw zo snel mag gaan!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
ja we zullen zien, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte
Jammer van iedereen bij wie het deze ronde toch niet gelukt is.
Ik ga woensdag of donderdag beginnen met ovulatietesten, maar kan ook nog wel een weekje duren voordat mijn eisprong er is, maar dan oefenen we gewoon wat langer!
Ik ga woensdag of donderdag beginnen met ovulatietesten, maar kan ook nog wel een weekje duren voordat mijn eisprong er is, maar dan oefenen we gewoon wat langer!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Jammer van iedereen bij wie het deze ronde toch niet gelukt is.
Hoelang ben je al bezig??? Voel je je eisprong niet omdat je met ovulatietesten gaat beginnen?
*
Laatst aangepast door Razz88 op ma 13 dec 2010 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
t is pas ons 1ste kindje en we zijn ook pas bezig. Ben pas gestopt met de pil in Oktober dus zit pas in ronde 2. We zullen zien hoelang we erover gaan doen, bij de één gaat het snel en bij de ander duurt het lang. Ik laat de natuur maar zijn gang gaan. Als het erfelijk is zal ik wel snel zwanger zijn zowel mijn moeder als mijn zus waren heel snel zwanger. Ik ga gewoon nergens vanuit en dan zullen we wel zien hoelang we erover doen.....
Was het maar waar dat het erfelijk zou zijn Mijn moeder is bij alle 5 haar kinderen binnen 2 maanden zwanger geworden. Bij mijn broertje zelfs de eerste maand haha. Ik zit nu alweer in de 7e maand, dus helaas niet erfelijk
Vanaf het midden van deze week mogen wij weer aan de klus. We zijn nu een midweekje weg, dus dat gaat goedkomen
Gast- Gast
Razz88 schreef:t is pas ons 1ste kindje en we zijn ook pas bezig. Ben pas gestopt met de pil in Oktober dus zit pas in ronde 2. We zullen zien hoelang we erover gaan doen, bij de één gaat het snel en bij de ander duurt het lang. Ik laat de natuur maar zijn gang gaan. Als het erfelijk is zal ik wel snel zwanger zijn zowel mijn moeder als mijn zus waren heel snel zwanger. Ik ga gewoon nergens vanuit en dan zullen we wel zien hoelang we erover doen.....
Was het maar waar dat het erfelijk zou zijn Mijn moeder is bij alle 5 haar kinderen binnen 2 maanden zwanger geworden. Bij mijn broertje zelfs de eerste maand haha. Ik zit nu alweer in de 7e maand, dus helaas niet erfelijk
Vanaf het midden van deze week mogen wij weer aan de klus. We zijn nu een midweekje weg, dus dat gaat goedkomen
agja het is wat ik zeg, ik laat gewoon de natuur zijn gang met wat hulp van ons natuurlijk
suc-6 met het klussen
ik wil me ook graag aanmelden in dit topic
wij gaan ook voor een kindje. ik ben vorige week maandag
gestopt met de pil. ik ben 26 en mijn vriend ook.
vind het wel heel spannend als we dadelijk echt gaan beginnen,
ben nu namelijk even aan het ''ontpillen' en ik moet eerst
langs het ziekenhuis, daarna gaan we ervoor
groetjes puggle
Gast- Gast
Puggle schreef:
groetjes puggle
Welkom
Mag ik vragen waarom je eerst naar het ziekenhuis moet? of ben ik dan heel nieuwschierig
Gast- Gast
Razz88 schreef:Puggle schreef:
groetjes puggle
Welkom
Mag ik vragen waarom je eerst naar het ziekenhuis moet? of ben ik dan heel nieuwschierig
dankje voor het welkom
nou ik heb al vanaf mijn 16de een hoge bloedruk die erfelijk is en daar slik ik medicijnen voor.
alleen zulke medicijnen mogen absoluut niet gebruikt worden bij zwangerschap. dus ik krijg andere
medicijnen die dan niet schadelijk zijn. dat gaat in het ziekenhuis bekeken worden met de internist.
dus nu zit ik op mijn verwijsbrief te wachten
Gast- Gast
Puggle schreef:Razz88 schreef:Puggle schreef:
groetjes puggle
Welkom
dankje voor het welkom
nou ik heb al vanaf mijn 16de een hoge bloedruk die erfelijk is en daar slik ik medicijnen voor.
alleen zulke medicijnen mogen absoluut niet gebruikt worden bij zwangerschap. dus ik krijg andere
medicijnen die dan niet schadelijk zijn. dat gaat in het ziekenhuis bekeken worden met de internist.
Oh oke op die manier. Nou hopelijk is dat snel geregeld;)
Gast- Gast
Razz88 schreef:Puggle schreef:Razz88 schreef:Puggle schreef:
groetjes puggle
Welkom
dankje voor het welkom
ja ik ben benieuwd! en jij? ben jij ook al bezig voor een kindje, vind je het ook spannend?
Gast- Gast
andreake1984 schreef:blondje1313 schreef:Jammer van iedereen bij wie het deze ronde toch niet gelukt is.
Hoelang ben je al bezig??? Voel je je eisprong niet omdat je met ovulatietesten gaat beginnen?
Ik ben sinds april bezig, en nee, ik voel mijn eisprong inderdaad niet. Ik gebruik al een half jaar ovulatietesten, maar was steeds heel regelmatig, behalve de laatste ronde.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Puggle schreef:Razz88 schreef:Puggle schreef:Razz88 schreef:Puggle schreef:
groetjes puggle
Welkom
dankje voor het welkom
ja ik ben benieuwd! en jij? ben jij ook al bezig voor een kindje, vind je het ook spannend?
Ja ik vind het ook spannend! we zitten nu in ronde 7. Het is wel balen iedere maand dat het niet is gelukt, maargoed zo lang zijn we ook nog niet bezig, vergeleken met anderen.
Gast- Gast
@ Puggle; Welkom en hopelijk is het snel geregeld met je medicijnen. Elke maand is het weer spannend rond de NOD
@ All; Ik heb het gevoel dat m'n ongesteldheid er aan komt last van m'n onderrug en rommelige buik . We wachten rustig af maar mocht ik nou snel ongesteld worden betekent het wel dat m'n cyclus gelukkig wel steeds wat korter word. Zou opzich ook wel fijn zijn (ja liever zwanger natuurlijk )
@ All; Ik heb het gevoel dat m'n ongesteldheid er aan komt last van m'n onderrug en rommelige buik . We wachten rustig af maar mocht ik nou snel ongesteld worden betekent het wel dat m'n cyclus gelukkig wel steeds wat korter word. Zou opzich ook wel fijn zijn (ja liever zwanger natuurlijk )
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:@ Puggle; Welkom en hopelijk is het snel geregeld met je medicijnen. Elke maand is het weer spannend rond de NOD
ja ik hoop het ook! Ik vind het nu al spannend en ook wel een beetje eng allemaal maar dat
Is logisch denk ik.
Hopelijk word je niet ongesteld
Gast- Gast
Mijn neefje is geboren! Zulk leuk nieuws he, mijn vriend en ik waren er helemaal blij van.
Het ging natuurlijk nog meer kriebelen toen we hem zagen!
Het ging natuurlijk nog meer kriebelen toen we hem zagen!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Puggle: Welkom! Heb je veel last van het ontpillen?
Bedankt voor het welkom
Nee ik merk niks maar ben ook nog maar sinds vorige week maandag gestopt.
En ben net een dag van mijn ongesteldheid af. Dus denk dat het nog te kort is om
Iets te merken.
Ik zie dat jij net zwanger bent! Gefeliciteerd
Gast- Gast
Dank je wel!Puggle schreef:Beauty Addict schreef:@Puggle: Welkom! Heb je veel last van het ontpillen?
Bedankt voor het welkom
En ben net een dag van mijn ongesteldheid af. Dus denk dat het nog te kort is om
Iets te merken.
Ik heb er best veel last van gehad de eerste maand. Maar dat zegt verder niks gelukkig, ik was snel zwanger.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Dank je wel!Puggle schreef:Beauty Addict schreef:@Puggle: Welkom! Heb je veel last van het ontpillen?
Bedankt voor het welkom
Iets te merken.
Ik heb er best veel last van gehad de eerste maand. Maar dat zegt verder niks gelukkig, ik was snel zwanger.
Was je gelijk zwanger na je ongesteldheid?
Ik ben idd benieuwd of ik last krijg van het ontpillen, heb wel bijna
13 jaar aan de pil gezeten.
Gast- Gast
Ik ben na de onttrekkingsbloeding 1x heftig ongesteld geworden, daarna 1x bijna niks. Ik heb ongeveer 8 jaar de pil geslikt. Ik had de Diane pil.Puggle schreef:Beauty Addict schreef:Dank je wel!Puggle schreef:Beauty Addict schreef:@Puggle: Welkom! Heb je veel last van het ontpillen?
Bedankt voor het welkom
Iets te merken.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik ben na de onttrekkingsbloeding 1x heftig ongesteld geworden, daarna 1x bijna niks. Ik heb ongeveer 8 jaar de pil geslikt. Ik had de Diane pil.Puggle schreef:Beauty Addict schreef:Dank je wel!Puggle schreef:Beauty Addict schreef:@Puggle: Welkom! Heb je veel last van het ontpillen?
Bedankt voor het welkom
Iets te merken.
Dan ben je idd snel zwanger geworden, wat fijn! En spannend krijg je binnenkort je echo lijkt me zo speciaal.
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij me, we zullen zien
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine