Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+26
Teckeltje
Le Chat Noir
chocolate
Amber-
Zwerver
Triesje1983
labrador
Laced
Annie24
xDebbiex
Theezakje13
Muppetje
blondje1313
moepie
Creabea_28
andreake1984
pitbullgup
zjam26
*Lookie*
Hutselfuts
stoeptegel
Jess86
Domingo
Lala
joyce0606
Fearie
30 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 30 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup zo 2 jan 2011 - 23:16

Voor de goede orde even de juiste tabel

Naam Leeftijd Begonnen inHoeveelste kindje Bijzonderheden?
Fearie 22/31 Januari ‘10 1e Geen
Joyce 25/27Augustus '10 1e geen
Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen
Domingo 24/27 Maart '10 1e Geen
Lala 25/30 Oktober '10 2e ZWANGER Very Happy
Kruumel 28/29 Aug '10 1e ZWANGER Very Happy
Jess86 24/29 Mei '10 1e Geen
BeautyAddict 25/26 September '10 1e ZWANGER Very Happy
stoeptegel 23/28 okt 2010 1egeen
Hutselfuts26/30November '101e Geen
Lookie27/24 Sep 09 1e gyn
Zjam26 26/26 September '10 1e Geen
Creabea28 26/33 juli '10 1egeen
Razz8822/25 Juni 2010 1e geen
pitbullgup24/26 Aug '10 1e geen
Gekje23/23 November '10 2egeen
Muppetje 26/31Oktober '10 1e geen
Andreake1984 25/24 Oktober '10 1e Geen
Teckeltje 24/27mei 2010 1e geen
blondje1313 30/28april '101e geen
Tamm86 24/27dec '10 1e geen

@ Triesje; ach gut... arm ventje sterkte!
@ teckeltje; welkom en jammer dat d etest negatief was....
@ Razz; duim duim duim duim

@ All; zit nu ondertussen op dag 51.... Suspect Als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan bel ik ff de HA want heb echt last van een super gevoelige opgeblazen buik hierdoor.... Niet echt fijn Neutral

Laatst aangepast door pitbullgup op ma 3 jan 2011 - 0:12; in totaal 3 keer bewerkt
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 30 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  blondje1313 zo 2 jan 2011 - 23:35

Ik wil ook graag in de tabel, maar krijg het niet voor elkaar om het zelf in te vullen, iemand die het voor me wil/kan doen?
blondje1313, leeftijd 30/28, begonnen in april '10, 1e kindje, geen bijzonderheden

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup zo 2 jan 2011 - 23:44

Done nerd
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:05

Mag ik ook in de tabel?
Tamm86, 24 & 27 jaar, begonnen in december 2010, eerste kindje.

@PBG ; ik had denk ik allang bij de huisarts gezeten! Je wilt toch ook weten wat er aan de hand is, en op dat moment grijp je alles aan wat er voor handen ligt. Ik ga heel hard hopen dat je te vroeg hebt getest, en alsnog een wonder in je buik hebt zitten!

@Triesje ; wat ontzettend k*t om je kindje daar achter te laten, je zal vast niet lekker (of helemaal niet) geslapen hebben vannacht! Hopen dat alles meevalt en hij snel weer naar huis mag.

@ all ; volgens mij is vanochtend mijn eisprong geweest. Nu afwachten, heb wel even een mooie nieuwe ticker aangeschaft haha. Voor de rest ben ik gisteravond van de trap gevallen en ben ik flink gehavend, bont & blauw, en een voet waar ik niet op kan staan, dus ik zit ziek in huis/bed. Helaas Sad van vriendlief moet ik straks lekker in bad gaan liggen, dat doe ik dan dus maar!

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 ma 3 jan 2011 - 0:13

Hey lieve meiden,

Joshua mag vanmiddag gelukkig weer naar huis.
Zijn koorts is weg, is nog wel wat benauwd, maar de saturatie is weer goed, eten en drinken doet hij ook weer én hij speelt weer.
Ik ben zo enorm opgelucht nu...

Als ik thuis ben zal ik vanaf nu weer mee gaan reageren...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  pitbullgup ma 3 jan 2011 - 0:16

Het is hier super rustig op het werk dus ben nu flink aan het forummen hahaha

@ tamm; Done.... Nou ja opzich is er niet zo heel veel aan de hand op een hele lange cyclus na. En ik zal daarin ook echt niet de enigste in zijn maar die zere buik is gewoon heel erg vervelend. Te vroeg getest is eigenlijk uitgesloten heb met 32 dagen en met 47dagen nog een keer getest dus. Maar wel lief van je hug Zodra ik ongesteld word ga ik aan de gang met ovulatie testen en als ik dan geen ovulatie heb ga ik sowieso ff langs de HA.
Nou hoop dat het raak is voor je en nog veel beterschap met t voetje

@ Triesje; Gelukkig zeg. Een hele opluchting cheers
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 3 jan 2011 - 0:55

Pbg, beetje wat duurt t lang bij jou zeg. Ik hoop dat t snel doorzet, anders inderdaad maar even naar de dokter.

Tamm, sterkte met je voet. Even in had is misschien inderdaad wel lekker. Al vind ik dat gewoon altijd lekker haha.

Triesje, fijn dat het beter gaat met je zoontje.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:40

@triesje: Gelukkig is hij weer thuis!!! hoop dat zijn benauwdheid ook helemaal weg gaat!

@ all: Gisteravond ongesteld geworden op dag 26.. Sad No ... De ovulatietesten zijn onderweg.. krijg ik morgen binnen als het goed is. Hopen dat dit wel beter gaat werken!!!

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 ma 3 jan 2011 - 6:54

Zoooooooo wij zijn weer thuis en Joshua ligt al heerlijk in bed.

@ pitbullgup: lekker hoor, zo rustig dat je kunt forummen ;-)
Ja was echt een enorme opluchting. Ben zo blij dat hij weer thuis is. Very Happy

@ Muppetje: dankjewel meid. Ben ik ook blij om.

@ Razz88: nou die benauwdheid zal nog wel even aanhouden. Hij moet nu voorlopig nog 2x per keer de ventolin hebben en hebben een afbouwschema gekregen. Dus ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen...
Ow wat balen meid, dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop dat de ovu-testen gaan helpen.

Hier ben ik net een uur thuis denk ik...
Mijn jongste zusje en haar vriend zouden mij en Joshua thuisbrengen. Zij had zelf een afspraak bij de gyn. Maar helaas liep dat anders. Ze moet blijven. Ze is opgenomen, omdat haar kleine mannetje niet zo goed meer zit in haar buik. Ze heeft niet heel erg veel vruchtwater meer, waardoor ze de kleine extra willen controleren.
Ze heeft alleen enorme heimwee, dus heeft ze een paar keer even enorm gehuild.
Ik heb mijn moeder gebeld en gevraagd of ze even naar het ziekenhuis wilde komen voor mijn zusje en of ze mij en Joshua dan mee wilde nemen en thuis wilde brengen.

Direct na zijn broodje en pufjes heeft mijn man Joshua naar bed gebracht...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir ma 3 jan 2011 - 7:09

Hey allemaal!

@Triesje: heftig,zo'n HSG. Ik hoor tenminste dat het nogal pijnlijk is? Kan toch ook wel dat het nog steeds goed 'open' is en je wel snel zwanger raakt? Fijn dat je zoontje weer thuis is en dat het beter gaat! Lijkt me ook moeilijk om je baby in het ziekenhuis te moeten laten! Hoe lang is je zusje al zwanger?
@Hutselfluts: Jij hebt wel een korte cyclus! Op zich prettig, ik ben bijv al vanaf 1 december bezig met deze ronde, duurt echt eindeloos. 3e ronde valt nog mee ja, maar goed als je iets wilt, dan wil je het t liefst gister nog!
Hoe ging t werken?
@Muppetje: Hoe lang zou je nu moeten reizen dan? Hopen dat ze je gelijk geven dan.
Misschien moet je wat rustgevends nemen voor je afspraak bij de kaakchirurg, valeriaan of nervovit ofzo.
Succes! Ik moet trouwens donderdag ook naar de tandarts...ook al zin in ahum...
@Creabea: Goed jullie best gedaan dus! Wij hebben t zelfde hoor, het moet wel een beetje, maar als je eenmaal bezig bent dan is het ook fijn, bovendien heb ik in de vruchtbare periode ook automatisch meer zin. Mooi geregeld door de natuur Wink.
@Teckeltje: Jammer dat je test negatief was, gek toch?!
@Razz88: Hmm balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Hoop dat je niet te teleurgesteld bent en succes met de ovulatietesten. Heb je ze van sensitest toevallig? Hun site is ook erg duidelijk over het gebruik. Ik heb ook een beetje dat van die gassen hahah, komt me bekend voor. Wat voor werk doe jij en viel het een beetje mee met de kerstbomen ontmantelen?
@Blondje1313: Ja moet je zeker gaan doen temperaturen, ik vind het zelfs leuk :S. Je kan een account aanmaken bij fertility friend, die geeft dan ook aan wanneer je je ovulatie hebt. Ook kan je dan de kaartjes uitprinten. Jouw cyclus lijkt echt op die van mij (behalve dat die van mij deze maand net wat langer is).
@Pitbullgup: Vervelend joh dat t zo lang duurt. Zou idd eens naar de huisarts gaan! Ben je de vorige keren wel echt ongesteld geweest of was t maar weinig?
@Tamm: Wat vervelend dat je zo raar bent gevallen!

@All: Nou ik had vandaag eigenlijk vrijwel geen lichtbruinige afscheiding meer... Vind t vandaag al heel spannend om naar de wc te gaan. Ik zou anders morgen of misschien woensdag dus ongesteld worden, nu 9 dpo. Heb nog wel 'hele' zere tepels/borsten (vooral links gek he) met soms steken erdoor, voor de rest valt het wel mee. Maarja op die klachten elke maand reken ik maar niet echt meer, dan had ik al vaak zwanger geweest haha, ik voel nl altijd van alles en elke maand is er wat nieuws bij. Zal pas achteraf kunnen zeggen wat een echt symptoom was!
Ik vind dit echt de minste dagen he en helaas kan je niks doen om ze te versnellen.....
Vandaag nog wel druk dagje op mijn werk, dus dat lijdt dan wel af, maar tussendoor ben je er toch steeds mee bezig! Nouja nog 1,2 of 3 dagen voor ik iets weet....
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 7:28

Le Chat Noir schreef:

@Razz88: Hmm balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Hoop dat je niet te teleurgesteld bent en succes met de ovulatietesten. Heb je ze van sensitest toevallig? Hun site is ook erg duidelijk over het gebruik. Ik heb ook een beetje dat van die gassen hahah, komt me bekend voor. Wat voor werk doe jij en viel het een beetje mee met de kerstbomen ontmantelen?

Ja om eerlijk te zijn ben ik wel erg teleurgesteld, maargoed wat heb ik eraan..
Ik heb de ovulatietesten bij testjezelf besteld.. ben benieuwd of het allemaal wat duidelijker wordt met die testen.
Ja het is gelukt met de kerstbomen.. pff wat een gesleep naar zolder. Op de woongroep waar ik werk zijn 2 huiskamers ( 2 huizen aan elkaar doormiddel van een centrale keuken).. dus 2 bomen mogen opruimen + alle andere prulletjes. Gelukkig werkte ik vandaag samen met een collega. Dat scheelde haha.

Gast
Gast

Bericht  andreake1984 ma 3 jan 2011 - 7:34

pitbullgup schreef:Voor de goede orde even de juiste tabel

Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e Geen
BeautyAddict 25/26 September '10 1e ZWANGER Very Happy
Andreake1984 25/24 Oktober '10 1e Geen

@ Triesje; ach gut... arm ventje sterkte!
@ teckeltje; welkom en jammer dat d etest negatief was....
@ Razz; duim duim duim duim

@ All; zit nu ondertussen op dag 51.... Suspect Als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan bel ik ff de HA want heb echt last van een super gevoelige opgeblazen buik hierdoor.... Niet echt fijn Neutral

je mag bij mij ook zwanger zetten......
andreake1984
andreake1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 7:43

[quote="andreake1984"]
pitbullgup schreef:Voor de goede orde even de juiste tabel

Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e ZWANGER Very Happy
BeautyAddict 25/26 September '10 1e + 2e ZWANGER Very Happy
Andreake1984 25/24 Oktober '10 1e ZWANGER Very Happy

je mag bij mij ook zwanger zetten......

Gast
Gast

Bericht  Hutselfuts ma 3 jan 2011 - 8:01

Triesje, lekker dat hij weer thuis is! Hoop dat hij weer snel de oude is!
PBG, wat duurt dat toch lang zeg! 51 dagen al! Hoop voor je dat het snel doorzet, dit is toch ook niets.
Razz, jammer dat je ongesteld bent geworden.. Succes met de ovulatietesten en hopen dat het volgende maand wel raak is!
Muppetje, succes bij de kaakchirurg donderdag! Ben ook bang voor de tandarts, en al helemaal voor de kaakchirug. Maar ik heb het ook weer overleefd de afgelopen twee keren, dus het gaat jou ook lukken!
Teckeltje, wat raar zeg! Misschien toch nog een andere test? Vreemd..
LCN, het 'klinkt' wel positief hihi. Maar idd, je lichaam houdt je wel vaker voor de gek. Maar wie weet!! Spannend!

Ik heb inderdaad wel een korte cyclus. Vind het niet zo erg, dan heb ik ook weer meer kans Wink
Het voelt nu wel een beetje alsof ik ongesteld moet worden... Beetje rommelige buik. Hoop maar dat het niets is Cool
Werken ging vandaag wel oké! Alsof ik nooit vakantie heb gehad haha!
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Triesje1983 ma 3 jan 2011 - 8:54

@ Le Chat Noir: Ja de HSG was zeer pijnlijk. Heb liggen huilen daar op die bank, dat wil je niet weten...
Ik heb het met mijn huisarts erover gehad, dat de kans toch wel redelijk gelijk is, dat het nu weer zo lang kan duren.
Ja ik ben zo enorm blij dat Joshua weer thuis is. Je mist je kind gewoon echt enorm als hij niet thuis is...Hij is alleen geen baby meer hoor ;-) Hij word woensdag 2.
Mijn zusje is 39 weken zwanger (vrijdag uitgerekend).
Het worden voor jou nog een paar spannende dagen dus... Ik ga duimen voor je hoor.

@ Razz88: het is helemaal niet vreemd dat je teleurgesteld bent hoor meid. Druk geweest met de kerstbomen dus hahahaha.

@ Andreake1984: Nu een echte dikke GEFELICITEERD meid!!!

@ Hutselfuts: Ja dat hoop ik ook, maar benauwd is hij toch wel regelmatig... maar gisteren was wel extreem weer...
Ik ga voor je duimen meid, dat de test straks positief zal zijn...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 3 jan 2011 - 9:08

Bedankt voor het succes wensen meiden. Her komt vast wel goed donderdag.
Ik ben meestal helemaal niet bang hoor, heb alleen echt slechte ervaring gehad bij de kaakchirurg.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 ma 3 jan 2011 - 9:35

Muppetje schreef:Bedankt voor het succes wensen meiden. Her komt vast wel goed donderdag.
Ik ben meestal helemaal niet bang hoor, heb alleen echt slechte ervaring gehad bij de kaakchirurg.

Ow.. hier helemaal overheen gelezen zie ik... Sorry. Heel veel succes donderdag. Komt vast goed inderdaad.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Muppetje ma 3 jan 2011 - 9:44

Triesje1983 schreef:
Muppetje schreef:Bedankt voor het succes wensen meiden. Her komt vast wel goed donderdag.

Ow.. hier helemaal overheen gelezen zie ik... Sorry. Heel veel succes donderdag. Komt vast goed inderdaad.

Geeft toch niet, je had wel wat anders aan je hoofd, dat snap ik heus wel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jess86 ma 3 jan 2011 - 11:39

Hier ook weer eens een reactie van mij. Ben een beetje afwezig geweest hier op het forum. Druk gehad met werk maar gelukkig wel af en toe de tijd gehad om mee te lezen.
Vanmiddag weer ongesteld geworden. Jammer maar helaas Cry Heb er dit keer gelukkig geen 61 dagen op moeten wachten maar 30 dagen (redelijk normale cyclus lijkt mij zo)
Was deze maand ook begonnen met de zwanger worden capsules van de etos.

@andreake: gefeliciteerd!!

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33

Bericht  pitbullgup ma 3 jan 2011 - 20:55

@ Razz; he balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Gaan we samen aan de ovulatietesten!
@ Triesje; Wat vervelend voor je schoonzusje maar wel fijn dat ze het goed in de gaten houden
@ LCN; Ja als nk menstrueer is het ook meteen goed hahaha.... heb toch zeker wel 5 dagen goed bledverlies etc. Spannende dagen voor jou, ga voor je duimen
@hutselfuts; duim ook voor jou
@muppetje; kaakchirurg is nooit leuk... succes
@ Jess; Pfff 61 dagen dan heb ik nog ff te gaan... Jammer dat je ongesteld bent geworden maar wel fijn dat je cyclus nu maar 30 dagen is geweest dan heb je weer eerder kans

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir di 4 jan 2011 - 0:02

Lieveheersbeestje 27/27 Mei '10 1e ZWANGER Very Happy
BeautyAddict 25/26 September '10 1e + 2e ZWANGER Very Happy
Andreake1984 25/24 Oktober '10 1e ZWANGER Very Happy
Le Chat Noir 26/29 Mei '10 1e geen

Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Teckeltje di 4 jan 2011 - 1:03

Moest gisteren de test nog weggooien omdat hij negatief was.
Stond er nu een klein licht 2e streepje.... maar ja, dat is natuurlijk niet meer geldig... Maar er komt toch geen 2e streep als je niet zwanger bent?
Heb vroeger wel eens vaker een test gedaan, en na uren kwam er geen 2e streep.

Ik voel me wel toch zwanger op 1 of andere manier, dus ga zo nog een test halen voor morgenvroeg.
Ben namelijk al 9dagen overtijd nu
Teckeltje
Teckeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 29
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  pitbullgup di 4 jan 2011 - 1:20

Je moet gewoon de test aflezen o de tijd die aan gegeven staat. Ruim buiten deze tijd is de test ongeldig om af te lezen en dat er dan dus alsnog een 2e streepje komt heel vaak voor ook al is de test in eerste instantie negatief.......

Maar ik zou er ook nog een 2e testje tegen aan gooien als je normaal een regelmatige cyclus hebt en nu nog steeds niet ongesteld bent.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 di 4 jan 2011 - 1:24

Ik zou ook gewoon testen als jou was, maar puur omdat je over tijd bent, niet vanwege dat streepje dat nu toch te zien is.
Ik heb vandaag een koortsthermometer gekocht, zo'n ouderwetse, dus kan vanaf morgen gaan temperaturen.
De voorkeur is toch voor een reguliere thermometer en niet voor een oorthermometer?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 di 4 jan 2011 - 2:21

Teckeltje schreef:Moest gisteren de test nog weggooien omdat hij negatief was.
Stond er nu een klein licht 2e streepje.... maar ja, dat is natuurlijk niet meer geldig... Maar er komt toch geen 2e streep als je niet zwanger bent?
Heb vroeger wel eens vaker een test gedaan, en na uren kwam er geen 2e streep.

Ik voel me wel toch zwanger op 1 of andere manier, dus ga zo nog een test halen voor morgenvroeg.
Ben namelijk al 9dagen overtijd nu

ff offtopic! wat een leuk teckeltje! ik heb er ook één een teefje, ruighaar dwergje!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: